Onko teille käynyt niin, että suuren ihastuksen kanssa suutelu/rakastelu ei olekaan niin kivaa?
Sitä kuvittelee, että jos on suurta ihastusta ja kemiaa toisen ihmisen kanssa, niin suutelu ja/tai rakastelu olisi taivaallista. Itselleni kävi niin, ettei ollutkaan. Miten pieleen voi mennä arvio. Ja sitten taas jonkun toisen kanssa rakastelu on taivaallista vaikka tunteet on laimeammat. Miten tää näin voi mennä..?? Mistään räpeltämisestä ei oo kyse, mutta tasoeroista. Kuvittelisi että suuren ihastuksen kanssa kaikki muukin kuin tunne olisi ihanaa. Muita jotka kokeneet saman?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, älkää jääkö neuvottelemaan tuollaisista. On paras erkaantua heti, kun käy ilmi, että halut eivät kohtaa.
Tein itsekin saman virheen.
Mies selvästi rankaisi minua siitä, etten antanut lyödä itseäni, joten alkoi suorittaa seksin tavalla, etten minä millään ehdi nauttia siitä. Lisäksi olen satavarma, että olisi halunnut myös takapuolta, mutta sen vonkaamiseen asti ei päästy, kun pakenin. Myöhemmin kuulin, että oli jotain toista runtannut salaa ja yhtäkkiä kakkoseen.
Minä kerroin heti alkuun että minulla on ehdoton ei tietyille jutuille. Perustelin, että niitä on tehty minulle aiemmissa suhteissa väkisin. Tästä huolimatta mies halusi kanssani suhteen. Pian hän alkoi kuitenkin seksin aikana vihjailla juuri noista jutuista, ja saattoi oikein katsoa virnuillen silmiin ja nauraa mm. että sua pitäis panna kuivana kakkoseen. Syytti minua
Joo, minäkin kerroin. Tarkoitin siis, että kannattaa lähteä, vaikka mies kuinka olisi, että ok. Noi on narsisteja, psykopaatteja ties mitä. Jos mies sanoo heti alkuun, että hei beibi, ei haittaa, ettet tee sitä tai tätä, hän tuskin oikeasti on päästään terve mies, joka rakentaa kanssasi pysyvää parisuhdetta.
^ Eli siis jos mies huomauttaa minulle kysymättä, että hän ei sitten halua minun työntävän hänelle xl-porkkanaa peppuun pääsiäispupuksi pukeutuneena, ja minä vastaan että, minulle on ok olla työntämättä sinulle xl-porkkanaa peppuun pääsiäispupuksi pukeutuneena, niin silloin MINÄ olen mielestäsi psykopaatti, narsisti ja päästäni vialla. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
^ Eli siis jos mies huomauttaa minulle kysymättä, että hän ei sitten halua minun työntävän hänelle xl-porkkanaa peppuun pääsiäispupuksi pukeutuneena, ja minä vastaan että, minulle on ok olla työntämättä sinulle xl-porkkanaa peppuun pääsiäispupuksi pukeutuneena, niin silloin MINÄ olen mielestäsi psykopaatti, narsisti ja päästäni vialla. Miksi?
Luultavasti se on kuitenkin se mies, koska hän keksi tuollaisen monimutkaisen skenarion. Yleensä se tarkoittaa sitä, että juuri sitä hän haluaisi tehdä.
En koskaan lyö naisia = kyllä lyön ja usein ainakin tekisi mieli
En ymmärrä pettäjiä = no jaa, en sitten varmaan ymmärrä itseänikään
Ja ihan vapaasti saa olla kuuntelematta varoituksia, jos siltä tuntuu. Miksi sinua muuten haittaa, jos ihmisille kerrotaan, millaisiin red flageihin tulisi kiinnittää huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti se on kuitenkin se mies, koska hän keksi tuollaisen monimutkaisen skenarion. Yleensä se tarkoittaa sitä, että juuri sitä hän haluaisi tehdä.
Ja ihan vapaasti saa olla kuuntelematta varoituksia, jos siltä tuntuu. Miksi sinua muuten haittaa, jos ihmisille kerrotaan, millaisiin red flageihin tulisi kiinnittää huomiota?
Eli mitä siis miehen sinun mielestäsi pitää vastata, jos nainen sanoo esim. että ei pidä läpsimisestä? Jotta se vastaus EI ole red flag?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän eroa sillä, mitä sanoo ja miten sanoo. Jos henkilö sanoo, että "pidän BDSM:stä, mutta se ei ole minulle välttämättömyys" lause voi yhtä hyvin olla totta tai sitten voi olla, että ajan mittaan vanilja ei riitäkään. Jotkut yrittävät tyytyä perusseksiin saadakseen ihan jotain. Mutta toisaalta kaikille kaikki mieltymykset eivät ole välttämättömyyksiä. Minä voisin vaikkapa sanoa, että pidän roolileikeistä, mutta ne eivät ole minulle välttämättömyys, ja tämä on ihan totta - ne eivät ole "must", vaan voin ihan hyvin olla ilmankin niitä. En kehota sellaiseen vainoharhaisuuteen, että heti jos jollakin on mikään erilainen mieltymys kuin itsellä, huudellaan heti psykopaattia ja narsistia - se on vähän lapsellista.
Esimerkkisi "en koskaan lyö naista" on ihan hyvä - normaalisti tällainen asia ei tule ihmisillä mieleen, koska väkivalta ei ole osa heidän toimintakulttuuriaan. Mutta seksiin tuo esimerkki ei vertaudu. Monihan kirjoittaa deitti-ilmoitukseenkin, että "ei yhden illan juttuja", eikä se tarkoita, että juuri niitä olisivat etsimässä. Ja esim. minä voisin sanoa, että monisuhteisuus ei ole oma juttuni, ja se tarkoittaa nimenomaan sitä, että en halua mitään poly- tai avoin suhde -kuvioita. Että ei aina kannata alkaa tehdä omituisia tulkintoja.
Sinänsä seksuaalinen yhteensopivuus on tärkeä asia, enkä itsekään varmaan aloittaisi suhdetta henkilön kanssa, jonka mieltymykset olisivat täysin eri, vaikka hän sanoisikin, ettei häntä haittaa, ettei voi niitä toteuttaa. En yksinkertaisesti usko, että täysin mieltymystensä vastaisesta seksistä tykkäisi tai olisi tyytyväinen, jos itselle olennaisia asioita jää puuttumaan. Mutta joidenkin yksittäisten juttujen kohdalla voi olla, että ne eivät ole kynnyskysymyksiä.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olin aivan ihastunut yhteen mieheen, meillä oli henkinen yhteys loistava, pidin häntä myös hyvän näköisenä ja halusin häntä. Eka seksikerta oli valtava pettymys. Ensinnäkin, miehen vehje oli kyllä keskimittainen, mutta aivan ohut, sellainen prinssinnakkipaksuinen (koko mies oli pitkä ja ohut kropaltaankin :D).
Mutta ei se vielä mitään, se seksi oli sitä, että hän tuli päälleni, työnteli muutaman kerran sillä niin ohuella vehkeellä, ja sitten laukesi. Kiitteli kovasti miten ihanaa oli ja kun olen niin tiukka että tuntuu mielettömän hyvältä. No, minusta ei tuntunut miltään. En mä heti luovuttanut, ajattelin että ehkä on ollut kauan ilman ja siksi on herkässä, ja ehkä voin itse opettaa tekemään muutakin kuin kömpimään päälle ja työntelemään kunnes laukeaa. Mutta mies loukkaantui kaikista yrityksistä saada kokeilemaan muuta kuin se perus lähetyssaarnaaja. Hän ei myös itse halunnut saada esim. suuseksiä, sellainen oli hä
100% satua.
Vierailija kirjoitti:
Eli mitä siis miehen sinun mielestäsi pitää vastata, jos nainen sanoo esim. että ei pidä läpsimisestä? Jotta se vastaus EI ole red flag?
Todennäköisesti joidenkin mielestä jo seksistä puhuminen itsessään on red flag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitääkö miehen sanoa, että en voi kommentoida asiaa, sillä en puhu seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitääkö miehen sanoa, että en voi kommentoida asiaa, sillä en puhu seksistä?
Kun mentiin yhden ihastuksen kanssa sänkyyn, hän sanoi ihanasti, että on tietysti miettinyt että millaista seksi minun kanssani olisi. Se oli minusta hyvin sanottu, sillä seksi on erilaista jokaisen kanssa.
Minulle totesi aikoinaan mies, että hyvähän se on, kun nainenkin nauttii! Kysyin, olisiko pitänyt maata kuin lahna? Jotenkin tuli mielikuva, että näin hän olisi toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä minulta kysy. Minulle seksistä puhuminen ei ole ongelma, vaan nimenomaan haluan puhua siitä mieluiten jo ennen seksin harrastamista. Mutta ehkäpä sellaiset, joille kaikki seksiin viittaava on red flag, toivovat, että toistakaan ei aihe kiinnosta.
t. Se, jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Minulle totesi aikoinaan mies, että hyvähän se on, kun nainenkin nauttii! Kysyin, olisiko pitänyt maata kuin lahna? Jotenkin tuli mielikuva, että näin hän olisi toivonut.
Tulkitset näköjään lauseita hyvinkin negatiivisen kautta. Kyllähän mies on voinut tarkoittaa juuri sitä, mitä sanoi, että on hyvä että nainenkin nauttii. Toki vähän kömpelösti ilmaistu, etenkin tuo kin-pääte sanassa "nainenkin", mutta kuitenkin. Itse ainakin olen kokenut, että miehet tykkäävät siitä, että nainen nauttii seksistä ja tykkää seksistä - ja haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan vapaasti saa olla kuuntelematta varoituksia, jos siltä tuntuu. Miksi sinua muuten haittaa, jos ihmisille kerrotaan, millaisiin red flageihin t
Pointti oli siinä, että moni mies ottaa minkä tahansa seksin onnistuu saamaan ja sillä hetkellä esittää, ettei se ole ongelma. No ei varmaan juuri sillä hetkellä sitä naista pannessa olekaan, mutta siinä suhteessa, jota hän antaa ymmärtää rakentavansa, se tulisi olemaan ongelma ja siksi sitä suhdettakaan ei oikeasti tule.
Vierailija kirjoitti: Pointti oli siinä, että moni mies ottaa minkä tahansa seksin onnistuu saamaan ja sillä hetkellä esittää, ettei se ole ongelma. No ei varmaan juuri sillä hetkellä sitä naista pannessa olekaan, mutta siinä suhteessa, jota hän antaa ymmärtää rakentavansa, se tulisi olemaan ongelma ja siksi sitä suhdettakaan ei oikeasti tule.
Kyllä se suhde valitettavasti tulee, kun mies uskoo suostuttelemalla, kiristämällä ja uhkailemalla saavansa naisen lopulta myöntyväiseksi kaikille toiveilleen. Jostakin syystä miehet haluavat juuri tämän naisen, jonka sitten pyrkivät väkisin muokkaamaan haluamakseen. Vaikka nainen kuinka perustelisi, että emme taida olla sopivat toisillemme ja että mies tulee varmasti onnettomaksi.
Kauheita kommentteja täällä.
Tuli ihan masentunut olo.
Te, jotka koette samoin: muistakaa, vain osa ihmisistä puhuu/ajattelee näin. Ja se näkyy yleensä päälle päin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Pointti oli siinä, että moni mies ottaa minkä tahansa seksin onnistuu saamaan ja sillä hetkellä esittää, ettei se ole ongelma. No ei varmaan juuri sillä hetkellä sitä naista pannessa olekaan, mutta siinä suhteessa, jota hän antaa ymmärtää rakentavansa, se tulisi olemaan ongelma ja siksi sitä suhdettakaan ei oikeasti tule.
Kyllä se suhde valitettavasti tulee, kun mies uskoo suostuttelemalla, kiristämällä ja uhkailemalla saavansa naisen lopulta myöntyväiseksi kaikille toiveilleen. Jostakin syystä miehet haluavat juuri tämän naisen, jonka sitten pyrkivät väkisin muokkaamaan haluamakseen. Vaikka nainen kuinka perustelisi, että emme taida olla sopivat toisillemme ja että mies tulee varmasti onnettomaksi.
Naisen ei kannatakaan perustella saadakseen mies ymmärtämään, vaan voi sanoa varsinaiseksi syyksi, että ei itse halua.
Tuo on kyllä ikävää, miten ihmiset pariutuvat epätoivoissaan epäsopivien kanssa. Ihan kuin olisi ihan sama, kenen kanssa on.
Muuten oli ihana mies ja pitkään jatkunut ihastus, mutta seksi hänen kanssaan oli yhtä jatkuvaa hänen erektionsa tukemista, joka johti siihen, että seksi oli minulle epätyydyttävää nautintomielessä ja tuntui työltä.
Viisikymppinen miesei kuitenkaan suostunut edes harkitsemaan erektiolääkkeitä tai keskittymään välillä tyydyttämään minua vastapainoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan vapaasti saa olla kuuntelematta varoituksia, jos siltä tuntuu. Miksi sinua muuten haittaa, jos ihmisille kerrotaan, millaisiin red flageihin t
Itse en olisi edes sanonut miehelle, että minua ei lyödä sängyssä, ei sen puoleen sen ulkopuolellakaan, ellei hän olisi ovelasti ujuttanut sitä puheeksi, eikä se keskustelu sinänsä koskenut mieltymyksiämme seksissä.
Minä kerroin heti alkuun että minulla on ehdoton ei tietyille jutuille. Perustelin, että niitä on tehty minulle aiemmissa suhteissa väkisin. Tästä huolimatta mies halusi kanssani suhteen. Pian hän alkoi kuitenkin seksin aikana vihjailla juuri noista jutuista, ja saattoi oikein katsoa virnuillen silmiin ja nauraa mm. että sua pitäis panna kuivana kakkoseen. Syytti minua yliherkäksi ja minä aloin pelätä seksiä hänen kanssaan, siitä ei tullut enää mitään kun odotin koko ajan milloin hän taas alkaa ahdistavat puheensa.