Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen raivokohtaukset

Vierailija
31.07.2018 |

Mistähän voisi olla kyse kun mieheni saattaa yhtäkkiä, siis ilman mitään syytä raivostua? Olimme sopineet minun tulevan hänen luokseen nyt viikoksi. Olin tiskaamassa ja pyysi häntä laittamaan pyykit kuivumaan. Kun menin hänen luokseen juttelemaan huomasin hänen olevan vihainen. Tiedustelin syytä mutta en saanut irti muutakuin että ”vituttaa.” Hän suuttui kyselemisestäni mikä vaivaa entistä enemmin ja käski minun lähteä. En totellut joten hän alkoi huuta miksi en usko häntä vaan haastan riitaa, otti reppuni heitti sen ulos ovesta ja työnsi minut perässä. Istun nyt hämmentyneenä ulkona ja mietin mikä häntä vaivaa. Menettää hermot useesti ja ihan pienistä asioista ja yleensä syytä ei edes ole. Todella inhottavaa minusta enkä keksi mikä ihme tähån olisi syynä. Kokemuksia?
Ja olemme molemmat parikymppisiä, emme asu yhdessä miehen rahaongelmien takia eikä ole lapsia.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos reppuni heitetään ovesta ulos ja pyydetään lähtemään, niin en epäröi hetkeäkään. Älä jää kyselemään, vaan lähde, kun käsketään.

Vierailija
62/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistilta ja empaattisen houvaajan traumasiteeltä. Irrottautuminen vastaa lähes huumevieroitusta, mutta se on pakko tehdä. Mies ei kehity enää tuosta aikuisemmaksi, pahemmaksi kyllä.

Ja jos et usko tuota niin mieti haluatko miehen, jota vit**taa vähän väliä mistä tahansa ja tuuppaa sinut pihalle kuin kolmivuotias, joka on päässyt kotona valtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole narsismia vaikka naistenlehdet asiaa tuputtaaki  nykyään.

Miehellä masennusta varmaan.

Vierailija
64/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-ongelmia, raivokohtauksia ja käsiksikäymistä. Kuulostaa aivan mahtavalta.

Vierailija
65/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vanhempana ja enemmän elämää nähneenä annan hyvän neuvon: mene nyt sinne mihin reppusi viet ja pysy siellä. Älä jää odottamaan sitä, että hän heittää omin käsin sinutkin pihalle.

Älä enää väkisin tunge tuon miehen luo, kun hän ei halua sinun tulevan. Mene mieluummin sellaisten ihmisten seuraan , jotka eivät heitä sinua ja tavaroitasi ulos.

Kun  mies käyttäytyy noin jo parikymppisenä, älä edes kuvittele, millainen hän on aikuisempana. Äläkä missään tapauksessa jää sitä näkemään ja kokemaan.

Vierailija
66/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkatte yhdessä niin seuraa milloin ärtyisyys ilmenee, voi johtua voimakkaasta verensokerin laskusta. Jos näin on niin opetelkaa syömään säännöllisesti ja kun kiukkukohtaus pukkaa niin sillon pitäisi ottaa jotain syötävää mikä nostaa verensokeria. Sillä vältytään monilta riidoilta.

Mutta, kannattaa opetella myös kunnioittamaan toisen tahtotilaa, vaikka hän sen todella törkeällä taballa sinulle esittikin.

Vierailija
67/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se tasapainoton ja itsekuriton pelle 

meit on ihan järkeviiki täällä 

Vierailija
68/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan kelpo jännämieheltä!

Vierailija
69/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole jo todella selkeä teko siitä että ei halua sinua luokseen. Hän ei ehkä ole puhujatyyppiä ja hänen on vaikea sanoa päin naamaa sitä että suhde on loppu nyt vaan näyttää sen tuolla tavalla ikävästi toimimalla.

Vierailija
70/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi perusteella mies vaikuttaa olevan aika sekaisin. Huomioni kiinnittyi kuitenkin myös tähän:

"Kun menin hänen luokseen juttelemaan huomasin hänen olevan vihainen. Tiedustelin syytä mutta en saanut irti muutakuin että ”vituttaa.” Hän suuttui kyselemisestäni mikä vaivaa entistä enemmin ja käski minun lähteä. En totellut joten hän alkoi huuta miksi en usko häntä vaan haastan riitaa"

Eli kun hän selvästi haluaisi olla rauhassa, niin sinä väkisin ripustaudut hänen seuraansa ja intät, että mikä vituttaa. Vaikka hän sanoo, että haluaisi olla yksin. Miksi teet näin? Etkö lainkaan kunnioita hänen rajojaan ja itsemääräämisoikeuttaan?

Minusta vaikuttaa, että että kumpikaan ole hyvää seuraa toisillenne, ellette opi kuuntelemaan ja kommunikoimaan paljon paremmin, molemmin puolin.

Tiedostan kyllä itsessäni tämän, että jos hän haluaa yksin ja rauhassa olla niin jankutan liikaa ja haluan heti tietää missä vika. Koitan tätä asiaa itsessäni työstää.

Kun hän on vihainen eikä puhu minulle, niin saan levottoman ja ahdistuneen olon koska haluisin että kaikki olisi hyvin. En taida oikein kestää sitä että minulle ollaan vihaisia, vaikka mitään en olekkaan tehnyt.

Ja kyllä, tämäkin kuulostaa juuri siltä että olen onneton surkimus vailla omaa tahtoa ja itsetuntoa. Mutta näitä asioita koitan itseni suhteen parantaa.

Älä ota miehen suuttumista henkilökohtaisesti. Ei myöskään ole sinun tehtäväsi hillitä sitä suuttumusta. Hän on vastuussa omista tunteistaan ja käytöksestään, sinä omistasi.

Minä kyllä lähtisin kälppimään nopeasti, jos dynamiikka ei muutu.

Vierailija
71/71 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla hyvä olo tuossa suhteessa? Minulla ei olisi ja lähtisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi