Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietellä mies?

Vierailija
31.07.2018 |

Eli treffit tulossa (ei ekat), mies lupasi viedä syömään vloppuna ja nyt olis mun mielestä aika meidän ekalle kerralle. Nyt kysyisinkin vinkkejä miten viettelisin miehen hienovaraisesti? Itse rakastan pitkiä esileikkejä ja haluaisinkin nyt vietellä miehen jo ravintolassa. En nyt tarkoita mitään silmäniskuja tai hiplaamista vaan sellasta hienovaraista viettelyä ettei mies tajua sitä 😂 Tietysti seksikäs pukeutuminen, ei liikaa vaan sopivasti mutta mitä muuta? Mikä olis sellanen ihan ehkä arkipäiväinen asia/juttu mikä saa miehelle ajatukset seksiin ja ehkä jo kovat piippuun ☺️ Ja nyt en hae mitään seksiasentoneuvoja jne vaan ihan jotain sellasta arkipäiväistä ennenkö päädytään mun luokse. On vähä hankala selittää enkä tiiä ymmärsikö kukaan mitä haen takaa..

N31

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet hyvällä päällä..iloinen..hymyilevä..ja osallistut keskusteluun..keksitte huumoria...

Teidän tunnelma nousee kuin itsestään.

Hiplaat vaikka sormee ja hymyilet..kyllä sytytät miehen...

Ainakin mutt saisit haaveilemaan vaikka mitä...

Tsemppiä ja onnellisia hetkiä..

Vierailija
2/19 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään tarvita. Sä olet nainen ja miehillä on aina pipari mielessä, joten vie vain se uros kämpillesi ja anna asioiden edetä omaa vauhtiaan. 

Jos et ole tuosta varma, niin opiskele hieman kehonkielen keinoja. Eli kallista päätä niin, että mies näkee kaulasi oikein pitkältä matkalta ja käännä kädet niin, että mies näkee ranteesi (eli paljasta kehon herkät paikat hänelle, jolla osoitat luottavasi mieheen), älä missään nimessä pidä käsiä puuhkassa (suojeleva ele, joka kertoo että et luota tyyppiin), katso miehen huulia kun hän puhuu sinulle, jne... Pienellä googlettamisella löytyy paljon vinkkejä. Ja sama pätee miehille, eli pienillä kehonkielen keinoilla voi saada naisen villiintymään... ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä netissähän pyörii sellainen julkaisu, jossa ensin sivun verran kerrotaan miten nainen vietellään ja sitten mien viettelyohje on: "Ole alasti, tuo kaljaa"

En nyt ihan itse sitä noin pelkistäisi, mutta se sisältää totuuden siemenen. Naisen tarvitsee, vietelläkseen miehen, olla vain nainen, kunhan nyt ei ihan suoraan miestä torjukkaan, niin hyvä tulee.

Minuun ainakin tehoaa.

M 39

Vierailija
4/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muista se vaatteitten vähentäminen, pyydä vaikka miehen apua siihen.

M 39

Vierailija
5/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto se on joka tikanpojan puuhun ajaa. Älä mudehdi turhaan asioita etukäteen.

Vierailija
6/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli treffit tulossa (ei ekat), mies lupasi viedä syömään vloppuna ja nyt olis mun mielestä aika meidän ekalle kerralle. Nyt kysyisinkin vinkkejä miten viettelisin miehen hienovaraisesti? Itse rakastan pitkiä esileikkejä ja haluaisinkin nyt vietellä miehen jo ravintolassa. En nyt tarkoita mitään silmäniskuja tai hiplaamista vaan sellasta hienovaraista viettelyä ettei mies tajua sitä 😂 Tietysti seksikäs pukeutuminen, ei liikaa vaan sopivasti mutta mitä muuta? Mikä olis sellanen ihan ehkä arkipäiväinen asia/juttu mikä saa miehelle ajatukset seksiin ja ehkä jo kovat piippuun ☺️ Ja nyt en hae mitään seksiasentoneuvoja jne vaan ihan jotain sellasta arkipäiväistä ennenkö päädytään mun luokse. On vähä hankala selittää enkä tiiä ymmärsikö kukaan mitä haen takaa..

N31

Todella varovasti jutustelun aikana heittää pikku tuhmia juttuja (ei liikaa) ja vähän ehkä kaks mielistä juttua jos vaan puree toiseen.

Sit vaan pikku hiljaa "koittaa" et miten toinen reagoi, vahingossa koskettaa yms.

Noilla yleensä huomaa jos toinen on kiinnostunut menemään pitemmälle, ja aika usein toimii myös naisiinkin ... toki mies varmasti helpommin lähtee juttuun mukaan.

Vierailija
7/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miesinsinöörinä on aina ollut vaikeaa tajuta flirttiä. Tajuan yleensä vasta jälkeenpäin :-(. Eli ei kerrasta kannata pettyä vaikka ei ihan mene nappiin :-)

Vierailija
8/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vietellään

- älykkäällä keskustelulla,

- kokkaamalla hyvää ruokaa,

- iloisella ja positiivisella mielialalla

- huomioimalla miehen

- pukeudu naisellisesti (eikä seksikkäästi kuten huorat)

Ravintolaillallisen sijaan kutsu mies sinun luoksesi ja kokkaa hänelle herkullinen illallinen ja ole oma iloinen itsesi.

Vaihda sänkyyn puhtaat lakanat ja vihjaa että sinulla on ylimääräinen hammasharja, jos mies haluaa viettää yön luonasi.

Vierailija
9/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivako esille ja kotona jotai hyvää syötävää ja pari olutta. Sitä oo rento ja tykkää keskustella kaikenlaisesta hauskasta.

Ja olen oikeasti sivistynyt ja fiksu mies mutta silti vaan niin "mies" etten vois vastustaa tuollaista settiä! Ai että

Vierailija
10/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja minunkin mielestäni.Minulle naisen katse on ollut aina tärkeä vinkki. Katso aina välillä sopivan pitkään , ei tuijottaen, miestä silmiin "sillä tavoin " , että siitä ei voi erehtyä, tai jos hän haluaa katsoa, vastaa katseeseen kunnolla. Sanat eivät silloin ole tärkeitä, vaan se intiimi ja luottamuksellinen fiilis, jonka sellainen luo. Siitä syntyy aavistus jo mistä on kyse. Se osoittaa minusta, että nainen haluaa, mutta ei nyt juuri välttämättä. Siitä kun vielä jossakin vaiheessa kosketat käsivartta , olkapäätä tms. vähän ja katsot samalla silmiin, olisin ainakin ihan valmis pian....riisumaan sinua...

Kerro tapaamisen jälkeen, mitä teit ja miten se kaikki meni? Ja oliko sitten hyvää seksiä :) ?

Vierailija
11/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä huono katsomaan silmiin siis juuri tätä miestä koska noh onhan nyt aivan tavattoman komea ja kuuma, ja ne silmät. Muuten ei ole ongelmaa katsoa ihmisiä silmiin mutta tässä miehessä vaan on jotain erilaista.. Mä en pysty katsoa niihin silmiin kovin pitkään kun punastun niin valtavasti. Ekoilla treffeillä kävi niin ja jälkeenpäin kun viestiteltiin niin mies "kuittasi" mulle siitä punastumisesta. Ei siis pahalla vaan leikillään, kertoi ettei muista mistä juteltii kun kiinnitti huomiota mun punaisiin poskiin. Niin kamalan noloa!!! Et ehkä unohdan ne silmiin tuijottamiset..

jotain muita neuvoja kiitos!

N31

Vierailija
12/19 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontakti, hymyily ja kosketa välillä vaikka miehen käsivartta, tai voit hiplata vähän miehen niskaa tms.

Vierailija
13/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni?

Vierailija
14/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitenkään.. Vloppua odotellessa..

N31

Vierailija
15/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen sinkku kirjoitti:

Mies vietellään

- huomioimalla miehen

Ravintolaillallisen sijaan kutsu mies sinun luoksesi ja kokkaa hänelle herkullinen illallinen ja ole oma iloinen itsesi.

Vaihda sänkyyn puhtaat lakanat ja vihjaa että sinulla on ylimääräinen hammasharja, jos mies haluaa viettää yön luonasi.

vai niin mua ainakaan raflaillallisella tai älykeskusteluilla vietellä, kyllä se on naisen naisellisuus käytöksineen viekottelua mukaan

Vierailija
16/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ulkona voi vietellä kirjoitti:

Entinen sinkku kirjoitti:

Mies vietellään

- huomioimalla miehen

vai niin mua ainakaan raflaillallisella tai älykeskusteluilla vietellä, kyllä se on naisen naisellisuus käytöksineen viekottelua mukaan

No millainen on viekoittelevainen käytös?

Vierailija
17/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita AP meikkivoidetta kasvoille, jotta punastuminen ei paljastu

Vierailija
18/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, haluaisiko hän syödä aamupalaa luonasi 😏

Vierailija
19/19 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi ja keskustele. On hirveää jos nainen vain vastailee. Jos haluat varmistaa petihommia hienovaraisesti ja haluat luoda miehelle sen illuusion että hänhän tässä oli aloitteellinen niin petaa miehelle paikkaa pelata. Sano että haluat maistaa miehen jälkiruokaa ja juuri ennen istu hyvin visusti käsien päälle. Mies ei ymmärrä että haluaisit maistaa kakkua miehen syöttämänä, mutta jatka viljelyä. Sano että punaviini on aina ollut hieman syntinen juoma. Ai kuinka sormeni ovat aina ruokailun jälkeen kylmät. Ehdota kävelyä ja istumista puiston penkille ja älä unohda mainita ettå niskasi ovat kipeät. Kotiisi on niin pitkä matka tuntuisi tosi kurjalta kävellä sinne yksin. Mainitse että sinnulla toki olisi jääkaapissa puoli rasiaa punaviiniä ja ei vielä nukuta ja yksin ei tuu juotua. Nää on semmosia asioita et kun mies vihdoin huomaa että tähän väliin vedän smoothin peliliikkeeni niin ei tule liian tyrkkyä kuvaa jos sitä pelkäät. Esimerkit ovat tietty vähän karrikoituja mutta ymmärrät idean.

Miestä jännittää treffit ja lähestyminen. Jos et halua itse ehdottaa niin voit yrittää tehdä lähestymisen mahdollisimman helpoksi. Tsemppiä!! Ja 5 vihjeen ymmärtämättömyyttä ei ole vielä torjunta. 10 on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi