Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En haluaisi vaikuttaa itseriittoiselta, koska en ole, mutta

Vierailija
29.07.2018 |

Olen tottunut kuulemaan kehuja ulkonäöstä. Meikkaan hyvin kevyesti, käyttäen kahta eri meikkiä, eli en tee itsestäni ulkoisesti eri ihmistä.

Mutta mitä olenkaan saanut oppia kantapään kautta? No sen, että ei todellakaan pidä ikinä uskoa mitään tai ketään. Minulla on lukematon määrä miesjuttuja, lukematon määrä myöhempiä yhteydenottoja välirikon jälkeen...

Ja nyt tämä viimeisin. Tapasin nettimiehen melkein heti alkuun livenä, tulimme juttuun, vaikkemme puhuneet jatkuvasti. Mies oli innoissaan, soitti minulle herätyspuheluja etten nukkuisi pommiin ja että voisimme tavata. Vastasi heti viesteihin.

Tapaamisen jälkeen oli hiljaista. Ei viestin viestiä. Aamuyöllä mies laittoi viestiä ja vei keskustelua hiljalleen siihen suuntaan, että olenko minä kiinnostunut vai en. Ei kuulemma saanut unta ja ilmeisesti (?) tämä oli osasyy siihen.
No sitten mielestäni kerroin ihan ymmärrettävästi olevani kiinnostunut, mutta ilmeisesti en ollutkaan niin ymmärrettävä.

Siinä viestittelimme kunnes mies nukahti. Meillä ei ollut MITÄÄN erikoista meneillään. Kaikki oli aivan normaalia.

Seuraavana päivänä eli tänään mies ei reagoinut viimeisimpään viestiini mitenkään. Hieman närkästyneenä mainitsin tästä ja kerroin että yleensä olen tottunut siihen, että viesteihin vastataan.

Mies alkoi selittämään huonoa päivää ja ärsytystä, ei tajunnut että piti vastata (kyllä se on haastavaa, voi että...) ja alkoi hokemaan, että onpa outoa, tosi outoa taas.

Ja sieltä se taas kerran tuli: en ole varma, en tiedä, pitää miettiä... Enhän minäkään tiedä oletko sinä kiinnostunut jnejnejne.

Ilmoitin vain, että kaunis kiitos, luulin että olit tosissasi, mutta mikäs tässä. En voi väittää että yllätyin, koska en yllättynyt tippaakaan. Tätä elämäni on ollut aina. Ylpeästi voin sanoa, etten tehnyt MITÄÄN mikä selittäisi tuollaisen käytöksen. Turha yrittää syyttää minua, koska minä en ole syyllinen tuollaiseen.

Ilmeisesti en ikinä löydä itsevarmaa miestä. Itkettää, mutta en itke. En jaksa. Ei ihme, että olen nuorempana ollut aivan maassa ja pitänyt itseäni kelvottomana ihmisenä. Tiedän, että luonteeni on kultaa, mutta ilmeisesti miehet ajattelevat naaman perusteella sitten jotain ja lopettavat kaiken heti alkuunsa.

Minähän en näe itseäni ulkopuolisen silmin, joten mene ja tiedä näistä. Mutta tuttua tämä on kuin mikä. En kaipaa mitään "auttavia" viestejä. Olen minä ennenkin pärjännyt. Eiköhän sekin mies ala myöhemmin itkemään perään, kun tajuaa mitä teki.

Kannattaisi toisaalta välillä miettiä, että muitakin voi sattua. Minua sattuu, mutta en jaksa enää itkeä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet ilmeisesti näkevät minut liian "tasokkaana" tai jotain, on periaatteessa tosi itsekästä. Minä typerä aina luulen löytäneeni jotain ainutlaatuista, mutta saan aina ja ikuisesti siipeeni. Minä käytän aikaani treffeihin ja lopputulos on aina sama. Se on itsekästä, olkoonkin epävarmuutta mutta silti se on toisen ihmisen ajan tuhlausta. Jos olisin taas tiennyt... En olisi mennyt alunperinkään treffeille. Olisin taas säästynyt paljolta. -ap

Varsinainen kauneus tulee esiin, kun avaa suunsa.

Kuten sanoin, en tehnyt yhtään mitään väärää. Huomautin, että olisi ollut kivaa saada vastaus viimeisimpään viestiin. Sitten alkoi se miesten vakioselittely, että en minä tajunnut että piti vastata, olisit sinäkin voinut sanoa jotain, seliseliseli... Miksi et vain vastaa toisen viestiin? Lopeta turha selittely.

Vierailija
22/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit sä nyt voinut antaa miehelle edes vähän enemmän siimaa. Jos käyt heti päälle, jos ei viestiin vastata niin aika psykon kuvan annat itsestäsi. Vaikka olisitkin oikeassa, niin ei kukaan sua halua vaatimalla. Et siis hyödy tuosta sekoilusta mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoiset sabotoivat - usein tietämättään - suhteitaan. On helpompi, jos se toinen jättää kuin työstää omaa sitoutumiskammoa.

Tiedän, mutta paljastin miehelle kammoni. Sanoin vielä, että ei ollut tarkoitus vaikuttaa epäkiinnostuneelta. Luulin että siitä ymmärtää minun olevan kiinnostunut, mutta ilmeisesti ei ymmärtänytkään.

Ja voin sanoa täysin rehellisesti, etten yrittänyt sabotoida mitään. Yritin tutustua hiljalleen ja katsoa meneekö ahdistus ohi. -ap

Vierailija
24/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän hölmö ajatus että olet liian tasokas ja siksi miehet eivät kiinnostu sinusta 😅 siis vanhat kurppamiehetkin yrittävät mallityttöjä ihan tosissaan, että sori vaan.

Vierailija
25/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun oikeasti tarvitse tehdä yhtään mitään, jotta miehet muuttuvat kirjaimellisesti vuorokaudessa eri tyypeiksi. Mihin enää voi luottaa. Minä tyhmä uskoin, että tapaisimme vielä uudestaan ja voisin ehkä uskaltaa heittäytyä. -ap

No sehän siinä just on. Et uskalla heittäytyä. Et siis näytä tunteitasi ja mies tulkitsee ettet ole kiinnostunut, joten hänkään ei halua panostaa tutustumiseen. Kokeile joskus laittaa itsesi kunnolla likoon ja tunnusta tunteesi ja näytä kiinnostuksesi selkeästi miehelle.

Vierailija
26/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisit sä nyt voinut antaa miehelle edes vähän enemmän siimaa. Jos käyt heti päälle, jos ei viestiin vastata niin aika psykon kuvan annat itsestäsi. Vaikka olisitkin oikeassa, niin ei kukaan sua halua vaatimalla. Et siis hyödy tuosta sekoilusta mitään...

En ole käynyt päälle millään tavalla, kuten olen kertonut jo monta kertaa. Huomautin, että odotin saavani vastauksen viestiin. Minusta on outoa, että ollaan olevinaan kiinnostunutta mutta mitään viestiä ei lähetetä toiselle. Jos joku oli tässä outo niin mies ja vain mies. -ap

Vierailija
27/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun oikeasti tarvitse tehdä yhtään mitään, jotta miehet muuttuvat kirjaimellisesti vuorokaudessa eri tyypeiksi. Mihin enää voi luottaa. Minä tyhmä uskoin, että tapaisimme vielä uudestaan ja voisin ehkä uskaltaa heittäytyä. -ap

No sehän siinä just on. Et uskalla heittäytyä. Et siis näytä tunteitasi ja mies tulkitsee ettet ole kiinnostunut, joten hänkään ei halua panostaa tutustumiseen. Kokeile joskus laittaa itsesi kunnolla likoon ja tunnusta tunteesi ja näytä kiinnostuksesi selkeästi miehelle.

En voi, koska saatan ahdistua ja vetäytyä yhtäkkiä enkä halua aiheuttaa toiselle sitä tunnetta.

Sanoin, että tarkoitus ei ole ollut vaikuttaa epäkiinnostuneelta ja sen jälkeen kerroin sitoutumiskammosta. Sanoin, ettei se ole este vaan hidaste. Luulin tuon olevan tarpeeksi selkeää minua vanhemmalle miehelle. Miksi minua täytyy kohdella huonosti oman epävarmuuden takia. Itsekästä ja törkeää.

Vierailija
28/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän hölmö ajatus että olet liian tasokas ja siksi miehet eivät kiinnostu sinusta 😅 siis vanhat kurppamiehetkin yrittävät mallityttöjä ihan tosissaan, että sori vaan.

Niin, varmaan siksi että ymmärtävät realiteetit... On helppoa "yrittää tosissaan", kun tietää ettei onnistu kuitenkaan. Ap

Vierailija
29/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, varmaan siksi että ymmärtävät realiteetit... On helppoa "yrittää tosissaan", kun tietää ettei onnistu kuitenkaan. Ap

Sinulla ei järki liikaa päätä pakota... :D -ap

Vierailija
30/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi, koska saatan ahdistua ja vetäytyä yhtäkkiä enkä halua aiheuttaa toiselle sitä tunnetta.

Sanoin, että tarkoitus ei ole ollut vaikuttaa epäkiinnostuneelta ja sen jälkeen kerroin sitoutumiskammosta. Sanoin, ettei se ole este vaan hidaste. Luulin tuon olevan tarpeeksi selkeää minua vanhemmalle miehelle. Miksi minua täytyy kohdella huonosti oman epävarmuuden takia. Itsekästä ja törkeää.

Yritä asettua miehen asemaan. Itsekin kohtelet häntä huonosti oman epävarmuutesi takia.

Vierailija
31/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuvat varmaan, kun huomaavat että olet outo ja kyllä, myös itseriittoinen, ainakin näiden viestiesi perusteella.

Vierailija
32/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, ja aina ulistaan että naisilla on heikko itsetunto. 

No ei ainakaan av-mammoilla. Täällä yleisimmät syyt jos joku mies ei ole kiinnostunut, ovat mamman liika kauneus, liika älykkyys tai ainakin liika itsenäisyys. 

Vierailija
33/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan av-mammoilla. Täällä yleisimmät syyt jos joku mies ei ole kiinnostunut, ovat mamman liika kauneus, liika älykkyys tai ainakin liika itsenäisyys. 

Olen saanut aina kehuja ulkonäöstä. Jostain syystä en ole koskaan saanut pysyvää miestä. Ja kuten olen sanonut jo muutamaan otteeseen, en tehnyt kirjaimellisesti MITÄÄN mikä selittäisi tuon miehen käytöksen. Tiedän sen itse, vaikka kukaan muu ei minua uskoisi. Ap

Vierailija
34/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, minä sanoin että ilmeisesti miehet sitten pitävät minua liian "tasokkaana" (vihaan koko sanaa), koska mikään muu ei selitä tuollaista kohtelua. En tehnyt yhtään mitään. Se että sanoo odottavansa vastausta, ei ole skitsoilua tai mitään muutakaan. Siitä alkoi miehen kiukuttelu ja lopulta tämä lopputulos. Ap

Vierailija
35/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttuvat varmaan, kun huomaavat että olet outo ja kyllä, myös itseriittoinen, ainakin näiden viestiesi perusteella.

Kerrostalo millä tavalla olen outo, jos esim. klo 4.30 aamuyöllä saan mieheltä viimeisen viestin kun hän nukahtaa. Olen lähettänyt täysin normaalin viestin hänelle mutta ei vastaa, koska on nukahtanut. Herään nukuttuani koko päivän ja huomaan, ettei mies ole edelleenkään vastannut yhtään mitään eikä sanonut minulle sanaakaan sinä aikana kun olen nukkunut. Sitten huomautan, suunnilleen 10 h myöhemmin, että yleensä viesteihin vastataan. Mikä tässä on outoa?

Vierailija
36/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa pois vaan, tiedän itse totuuden ja tiedän millainen olen, mitä olen tehnyt ja mitä en ole tehnyt. Ja en ole nyt tehnyt yhtään mitään väärää. Ap

Vierailija
37/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan tuolla ylempänä olleen ajatuksen: näille miehille ainut yhteinen asia olet sinä. Mieti sitä pitkään ja hartaasti. Olin aikoinaan suunnilleen sun asemassa ja kun uskalsin ajatella tuon ajatuksen mukanaan tuomat asiat päätyyn asti, ymmärsin koko kuvion paremmin. Nykyään ikää 50+ ja pitkässä, hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
38/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalo millä tavalla olen outo, jos esim. klo 4.30 aamuyöllä saan mieheltä viimeisen viestin kun hän nukahtaa. Olen lähettänyt täysin normaalin viestin hänelle mutta ei vastaa, koska on nukahtanut. Herään nukuttuani koko päivän ja huomaan, ettei mies ole edelleenkään vastannut yhtään mitään eikä sanonut minulle sanaakaan sinä aikana kun olen nukkunut. Sitten huomautan, suunnilleen 10 h myöhemmin, että yleensä viesteihin vastataan. Mikä tässä on outoa?

Oho. Kerrohan*

Vierailija
39/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Kerrohan*

Vierailija
40/61 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misseille ja kaikenmaailman malleillekin  löytyy miehiä, jotka pystyvät käsittelemään naistensa kauneuden. Mutta ei av-mammoille. 

Toisaalta av-standardeillahan missit ovat yleensä rumia, joten ihmekös tuo ettei ole miehille ongelma.