En haluaisi vaikuttaa itseriittoiselta, koska en ole, mutta
Olen tottunut kuulemaan kehuja ulkonäöstä. Meikkaan hyvin kevyesti, käyttäen kahta eri meikkiä, eli en tee itsestäni ulkoisesti eri ihmistä.
Mutta mitä olenkaan saanut oppia kantapään kautta? No sen, että ei todellakaan pidä ikinä uskoa mitään tai ketään. Minulla on lukematon määrä miesjuttuja, lukematon määrä myöhempiä yhteydenottoja välirikon jälkeen...
Ja nyt tämä viimeisin. Tapasin nettimiehen melkein heti alkuun livenä, tulimme juttuun, vaikkemme puhuneet jatkuvasti. Mies oli innoissaan, soitti minulle herätyspuheluja etten nukkuisi pommiin ja että voisimme tavata. Vastasi heti viesteihin.
Tapaamisen jälkeen oli hiljaista. Ei viestin viestiä. Aamuyöllä mies laittoi viestiä ja vei keskustelua hiljalleen siihen suuntaan, että olenko minä kiinnostunut vai en. Ei kuulemma saanut unta ja ilmeisesti (?) tämä oli osasyy siihen.
No sitten mielestäni kerroin ihan ymmärrettävästi olevani kiinnostunut, mutta ilmeisesti en ollutkaan niin ymmärrettävä.
Siinä viestittelimme kunnes mies nukahti. Meillä ei ollut MITÄÄN erikoista meneillään. Kaikki oli aivan normaalia.
Seuraavana päivänä eli tänään mies ei reagoinut viimeisimpään viestiini mitenkään. Hieman närkästyneenä mainitsin tästä ja kerroin että yleensä olen tottunut siihen, että viesteihin vastataan.
Mies alkoi selittämään huonoa päivää ja ärsytystä, ei tajunnut että piti vastata (kyllä se on haastavaa, voi että...) ja alkoi hokemaan, että onpa outoa, tosi outoa taas.
Ja sieltä se taas kerran tuli: en ole varma, en tiedä, pitää miettiä... Enhän minäkään tiedä oletko sinä kiinnostunut jnejnejne.
Ilmoitin vain, että kaunis kiitos, luulin että olit tosissasi, mutta mikäs tässä. En voi väittää että yllätyin, koska en yllättynyt tippaakaan. Tätä elämäni on ollut aina. Ylpeästi voin sanoa, etten tehnyt MITÄÄN mikä selittäisi tuollaisen käytöksen. Turha yrittää syyttää minua, koska minä en ole syyllinen tuollaiseen.
Ilmeisesti en ikinä löydä itsevarmaa miestä. Itkettää, mutta en itke. En jaksa. Ei ihme, että olen nuorempana ollut aivan maassa ja pitänyt itseäni kelvottomana ihmisenä. Tiedän, että luonteeni on kultaa, mutta ilmeisesti miehet ajattelevat naaman perusteella sitten jotain ja lopettavat kaiken heti alkuunsa.
Minähän en näe itseäni ulkopuolisen silmin, joten mene ja tiedä näistä. Mutta tuttua tämä on kuin mikä. En kaipaa mitään "auttavia" viestejä. Olen minä ennenkin pärjännyt. Eiköhän sekin mies ala myöhemmin itkemään perään, kun tajuaa mitä teki.
Kannattaisi toisaalta välillä miettiä, että muitakin voi sattua. Minua sattuu, mutta en jaksa enää itkeä.
Kommentit (61)
Se että miehet ilmeisesti näkevät minut liian "tasokkaana" tai jotain, on periaatteessa tosi itsekästä. Minä typerä aina luulen löytäneeni jotain ainutlaatuista, mutta saan aina ja ikuisesti siipeeni. Minä käytän aikaani treffeihin ja lopputulos on aina sama. Se on itsekästä, olkoonkin epävarmuutta mutta silti se on toisen ihmisen ajan tuhlausta. Jos olisin taas tiennyt... En olisi mennyt alunperinkään treffeille. Olisin taas säästynyt paljolta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä näillä kaikilla miehillä on?
En minä osaa sanoa. Kaikki on tapahtunut vuosien saatossa. Lyhyitä parisuhteita välissä ja aina takaisin sinkuksi. Olen erittäin pettynyt, koska olen saanut oppia sen ettei keneenkään voi tosiaankaan koskaan luottaa. Olkoon. En minä jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä osaa sanoa. Kaikki on tapahtunut vuosien saatossa. Lyhyitä parisuhteita välissä ja aina takaisin sinkuksi. Olen erittäin pettynyt, koska olen saanut oppia sen ettei keneenkään voi tosiaankaan koskaan luottaa. Olkoon. En minä jaksa enää.
No minä sanon sen sitten. Sinä olet heille yhteistä. Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että luonteeni on kultaa, mutta
Hajotti jotenki.
Nyt on kyllä sellaset psykoosit tulilla, että alta pois.
Niin ja tuo viimeisin sanoi vielä suoraan viestissä treffien jälkeen, että sai käsityksen ettei minua kiinnosta. Siis silloin kun hän laittoi viestiä aamuyöllä ja kertoi ettei saa unta. Vuorokaudessa kaikki meni aivan päälaelleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotti jotenki.
Minä tiedän mitä olen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se että miehet ilmeisesti näkevät minut liian "tasokkaana" tai jotain, on periaatteessa tosi itsekästä. Minä typerä aina luulen löytäneeni jotain ainutlaatuista, mutta saan aina ja ikuisesti siipeeni. Minä käytän aikaani treffeihin ja lopputulos on aina sama. Se on itsekästä, olkoonkin epävarmuutta mutta silti se on toisen ihmisen ajan tuhlausta. Jos olisin taas tiennyt... En olisi mennyt alunperinkään treffeille. Olisin taas säästynyt paljolta. -ap
Sä lataat ihan hirvittävästi odotuksia näiden miesten niskaan. Ei ihme, että petyt joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Todellista elämää tämä on. Ylpeästi voin sanoa, etten tehnyt _mitään_ väärää mikä olisi voinut aiheuttaa tämän. Mies alkoi äksyilemään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä lataat ihan hirvittävästi odotuksia näiden miesten niskaan. Ei ihme, että petyt joka kerta.
Olen sitoutumiskammoinen, joten jos lataan jotain niin mietin mielessäni vain. Ääneen en sano mitään. Ap
Mitä sä nyt uliset? Se mies ei ollu susta kiinnostunut ja se selvis hänelle kun tapasitte. Ei sitä voi ennen tutustumista tietää tykkääkö toisesta vai ei. Sä et todellakaan ole yhtään kenellekään liian tasokas, eikä tossa kuviossa ole mitään epäreilua.
He's just not that into you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotti jotenki.
Mutta muut eivät välttämättä ole samaa mieltä.
Ei minun oikeasti tarvitse tehdä yhtään mitään, jotta miehet muuttuvat kirjaimellisesti vuorokaudessa eri tyypeiksi. Mihin enää voi luottaa. Minä tyhmä uskoin, että tapaisimme vielä uudestaan ja voisin ehkä uskaltaa heittäytyä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellista elämää tämä on. Ylpeästi voin sanoa, etten tehnyt _mitään_ väärää mikä olisi voinut aiheuttaa tämän. Mies alkoi äksyilemään. Ap
No ei sitä välttämättä tarvitsekaan tehdä mitään suoranaisesti väärää. Aina toiseen ihmiseen ei vain ihastu vaikka se paperilla olisikin "täydellinen".
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen kauneus tulee esiin, kun avaa suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajotti jotenki.
Mutta muut eivät välttämättä ole samaa mieltä.
Usko pois, tiedän millainen olen ja niin tietävät seuraani hakeutuvat ihmisetkin. En ole koskaan ollut mikään syrjitty kummajainen. -ap
Sanopas ap muuta. Sain juuri tänään pakit naiselta vaikka käytiin 4.kertaa treffeillä ja viime kerralla oli seksiäkin. Lähetti viestin että ei halua tästä mitään enempää.
Mä oikeasti luulin että meistä voisi tulla jotain. Mulle miehenä suutelu ja seksi on merkittäviä asioita joiden jälkeen olettaisi että toinen on vakavissaan.
Rehellisesti sanottuna sattuu. Olen ihan liian herkkä tällaiseen :(
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut mikään syrjitty kummajainen. -ap
nimim. luonteeni on kultaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitoutumiskammoinen, joten jos lataan jotain niin mietin mielessäni vain. Ääneen en sano mitään. Ap
Sitoutumiskammoiset sabotoivat - usein tietämättään - suhteitaan. On helpompi, jos se toinen jättää kuin työstää omaa sitoutumiskammoa.
Ehkä sinulle sopisi perinteistä parisuhdetta paremmin suhde, jossa tavataan silloin, kun siltä tuntuu ja ollaan yhdessä, mutta erikseen. Ei mitään seksisuhdetta (paitsi, jos se on sulle hyvä) vaan parisuhde erillään. Ei kaikkien tarvitse sopia samaan muottiin tai yrittää sopeutua "normaaliin" suhdemuotoon. Löytyy pysyviä pareja, ihan aviopareja, joilla molemmilla on omat asunnot ja elämät.
Minullekin iskee sitoutumiskammo, jos kuvittelenkaan, että pitäisi asua saman katon alla, ostaa talo jne. En välttämättä halua edes naimisiin. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja itsenäisen kumppanin - kuin ystävän.