Kuvasarja: Taksimatkustaja ja kuski nousivat autosta nujakoimaan keskellä ruuhka-Helsinkiä - tappelu tukki kolme kaistaa
Taksin asiakas ja kuljettaja ajautuivat nyrkkihippasille yhdellä Helsingin vilkkaimmista kaduista. Nujakoinnin tuloksena poliisi epäilee matkustajaa pahoinpitelystä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807292201102892_u0.shtml
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
monukulttuurisuus on ihanaa
Mustaihoinen kuski oli tekemässä duuniaan, kun juopunut suomalainen alkoi riehua. En pidä tätä kovin ihanana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monukulttuurisuus on ihanaa
Mustaihoinen kuski oli tekemässä duuniaan, kun juopunut suomalainen alkoi riehua. En pidä tätä kovin ihanana.
estonia tämä on estonia
Jos joutuu asiakkaan kanssa käsirysyyn niin peli on menetetty. On ammattitaitoa hoitaa konfliktitilanteet verbaalisesti. Tämä koskee kaikkia asiakaspalvelijoita. Vaikka on helle ja vituttaa, niin ei silti pidä alentua käsirysyn tasolle.
Lollerooo.. itselläkin joskus menee kuppi nurin, mutta tuo on kyllä jo koomista.
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt kusettaa valitsemalla pidemmän reitin. Tapahtuu jatkuvasti toisille enempi kuin toisille.
Kajon on sen verran iso taksifirma, että tuskin kovin kannattavaa bisnestä alkaa kusettamaan asiakkaita.
Eiköhän tuossa viisikymppisen punaniskan känniseen päähän pälkähtänyt joku rasistinen neronleimaus kun oli musta mies mustan auton ratissa.
Ai toi on Helsingin mittapuulla ruuhka ja vilkas katu? Tuppukylä mikä tuppukylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittänyt kusettaa valitsemalla pidemmän reitin. Tapahtuu jatkuvasti toisille enempi kuin toisille.
Kajon on sen verran iso taksifirma, että tuskin kovin kannattavaa bisnestä alkaa kusettamaan asiakkaita.
Eiköhän tuossa viisikymppisen punaniskan känniseen päähän pälkähtänyt joku rasistinen neronleimaus kun oli musta mies mustan auton ratissa.
Jos tuo asiakas on kantis niin minä olen egyptiläinen prinsessa. En ole noin hyvin ruskettunutta kantista vielä nähnyt.
Mitähän sinä nyt oikein sekoilet ja yrität kertoa?
Ei olisi voinut tapahtua muualla kuin Helsingissä.... Siellä on kaikilla nykyään pinna kireällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo asiakas on kantis niin minä olen egyptiläinen prinsessa. En ole noin hyvin ruskettunutta kantista vielä nähnyt.
Jos vaikka katsoisit jutun kuvat?
Taksikuskin pitää kutsua poliisi, eikä ruveta itse asiakasta tönimään, ei taida ihan olla ammattitaito hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuskin pitää kutsua poliisi, eikä ruveta itse asiakasta tönimään, ei taida ihan olla ammattitaito hallussa.
Jutun mukaan se oli asiakas joka alkoi taksikuskia potkimaan. Eiköhän kuski siinä vaiheessa soittanut poliisit paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä katsoin. Oikein oli vaalea läskimaha asiakkaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se nyt kuitenkin ole asiakas joka riitaa alkoi haastamaan tämä suomalaisen näköinen viisikymppinen möhömahainen kaveri. Kuljettaja sitten tuo luikku kolmekymppinen tummempi kaveri.
Taksikuskit harvemmin pukeutuu työaikana farkkushortseihin ja sandaaleihin. Vähän nyt sentään täytyy asiakaspalvelutyössä yrittää näyttää asialliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kajonhan on se sama firma, joka ryssi koulukyyditykset. Sellaista se on kun liian halvalla yrittää voittaa kilpailutukset, laatu romahtaa ja siinä sivussa kuskien taso. Sama näkyy nyt mm. Kela-kyydeissä, joita ei saada kunnolla toimimaan edes vuoden hiljaisimpana aikana.
Musta mies on kuski, valkoinen mies matkustaja.
Hävettää noiden puolesta jotenkin..