Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisiä vastauksia: mistä asioista olet muille kateellinen?

Vierailija
28.07.2018 |

Itse olen kateeellinen siroille ja hoikille naisille. En kestä tätä roikkuvaa mahaa ja näitä tsnkkireisiä. Laihduttamalla saa jotain pois, mutta ruumiinrakenne on lievästi sanottuna ”tanakka” ollut aina.. :/

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Minulla on kaikkea mitä tarvitsen ja haluan. Kateus on sairasta.

Vierailija
82/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan hirveän kateellinen sanavalmiille ihmisille. Itselle tulee mieleen joku hyvä vastaus vasta monen tunnin tai vuorokauden päästä jostain inhottavasta tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit sukulaiset.

Vierailija
84/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä liitoista (20v+)

Hyvin valitusta/löytyneestä kumppanista ajoissa

Hoikista reisistä

Vierailija
85/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä tuloista ja vakityöpaikasta

Kesämökistä järven/meren rannalla

Laihuudesta ( olen läski työtön )

Toisaalta mulla on hyvä mies, ja meillä on ihana koti. Ollaan terveitä ja onnellisia. Mutta aina voisi olla paremminkin. Kun saisi työpaikan!

Vierailija
86/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä osaa rakastaa ja kiintyä. Olen niitä ihmisiä, jolle mikään ei tunnu miltään.

Vierailija
87/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En misstään. Tämä elämä on jatkuvaa taistelua.

Vierailija
88/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti kateellinen, mutta ihailen suuresti ihmisiä jotka ovat hyviä kirjoittamaan ja nopeasti tuottavat hyvää, jäsenneltyä tekstiä. Tämä on etu asiantuntijtehtävissä.

Vierailija
89/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä terveydestä ja työkyvystä. En tiedä onko se kateutta vai mitä. Pärjään, olen velaton, pystyn tekemään monia kivoja asioita kuten lukemaan ja kävelemään.

Olisi kuitenkin kiva olla tarpeellinen.

Vierailija
90/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään vapaista.

Vierailija
91/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran nuorena kateellinen yhdelle naiselle, jota mieheni ihaili kovasti. Olisin halunnut olla samannäköinen ja oloinen, mutta hän oli aika lailla vastakohtani. Kateus ilmeni niin, että vaikka nainen oli kiva, kaunis, fiksu ja ystävällinen niin dissailin tuota naista ja olin ylimielinen. Ja siis kyse vain siitä, että mieheni oli ollut ihastunut tuohon naiseen ja puhui hänestä edelleen hyvin lämpimästi. Ei ollut naisen syy. :( sen kun tajusin niin loppui senkin naisen inhoaminen. Enpä muista muita tapauksia. Olen tyytyväinen siihen mitä olen saanut ja harrastan sitä mistä pidän.

Vierailija
92/92 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvistä tuloista. Ollaan pienituloinen lapsiperhe ja välillä tuntuu että ihan kaikki on rahasta kiinni. Toki tiedostan että hyvätuloisuus on suhteellinen asia ja voitaisiin olla paljon köyhempiä. Samoin paremmalla taloudenhallinnalla voitaisiin näilläkin tuloilla pikkuhiljaa kerryttää varallisuutta. Ongelmana lähinnä se, että suvusta/ystäväpiiristä iso osa on meitä parempituloisia, mikä helposti johtaa kateellisiin ajatuksiin kun tulee verrattua elintasoa esim asumisen tai rahankäytön väljyyden suhteen.