Rehellisiä vastauksia: mistä asioista olet muille kateellinen?
Itse olen kateeellinen siroille ja hoikille naisille. En kestä tätä roikkuvaa mahaa ja näitä tsnkkireisiä. Laihduttamalla saa jotain pois, mutta ruumiinrakenne on lievästi sanottuna ”tanakka” ollut aina.. :/
Kommentit (92)
Rahasta. En mistään keskituloisista vaan varallisuus luokkaa eurojackpot.
Sellaisille, joilla on vanhemmat vielä elossa. Omani ovat kuolleet. 😥
Hyvällä itsetunnolla varustetuille
deofkekffiriiri kirjoitti:
Olen kateellinen siitä että muut ovat niin aikaansaavia, tekevät ja menevät ja itse en jaksa toteuttaa kaikkia haluamiani juttuja.
- oon kateellinen siitä, että mul ei oo tollasta tunnetta et mun olis pakko "mennä" , oon kateellinen siitä että ahdistun esim jos kohtaan tollasen ihmisen. XDDD
noei, oikeesti en oo kateellinen... jos se on pahansuopusuutta?? :DDD Koska siis kaikes on nii paljno huonoipuolii. ehkä isoin on se, et joskus tykkäsin olla naisellinen, mut sit siitäki tuli nii paljon ylitsepääsemättömii puolia, että lopetin sen ja kyllästyin siihen. ehkä voin olla kateelline niille, jotka jaksaa sitä vaikka se oiski ihan paskaa. :DD
Mitähän helvettiä yritit sanoa? Olet kateellinen siitä, että muut saavat aikaiseksi, vai ajattelet että aikaiseksi saaminen on pahasta ja olet onnellinen ettei sinulla ole tunnetta että olisi pakko tehdä jotain?
Ihmisille, jotka ovat hyviä jossain osa-alueessa ja pystyvät hyödyntämään sitä:
- älykkyys (kielet, matematiikka)
- luovuus
- näppäryys
- sosiaalisuus
Jollain onnekkaalla on vielä hallussaan monta aluetta, mutta minulla ei ole yksinkertaisesti mitään. Yksinäinen ja masentunut. Aina omannut aspergesia piirteitä. Ei puhettakaan luovuudesta tai koulumenestyksestä, vaikka kuinka olen yrittänyt. Kaiken huippu on, että hajotan käsiini kaiken ja olen hidas.
Pienistä siroista jaloista. Kengät kokoa 43-44, nainen.
Mitähän helvettiä yritit sanoa? Olet kateellinen siitä, että muut saavat aikaiseksi, vai ajattelet että aikaiseksi saaminen on pahasta ja olet onnellinen ettei sinulla ole tunnetta että olisi pakko tehdä jotain?
oon kateellinen siitä, että muut ajattelee aikaansaavuuden olevan joku ihmisyyden nro 1 mittari, koska en oo ite sellanen. :DDDD
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä rehellisesti sanoen ollut kenellekään kateellinen koskaan mistään.
Sittenhän et edes tiedä miltä se tuntuu.
Et ole koskaan kokenut kateuden tunnetta.
oon kateellinen siitä, että muut ajattelee aikaansaavuuden olevan joku ihmisyyden nro 1 mittari, koska en oo ite sellanen. :DDDD
Olen tuo joka laittoi postauksen johon vastasit. Kyllä minä ainakin haluaisin saada aikaan asioita, joista tykkään - lähteä reissuun, tehdä juttuja joita aina jahkailen mutta en kumminkaan tee. Ei se ole mikään ihmisyyden mittari, mutta väitän olevani onnellisempi jos teen asioita, joita tykkään ja joista inspiroidun. Aina vaan tuntuu väsyttävän tai olevan muu tekosyy, ettei tarvitsisi poistua kotisohvalta.
-Hyvästä itsetunnosta ja itsevarmuudesta. Sitä, että luotetaan itseen ja omaan osaamiseen, otetaan oma tila ja uskalletaan ja halutaan olla esillä. Muut sanovat minua lahjakkaaksi ja hyväksi, mutta en näe sitä itse.
-Kunnianhimosta ja eteenpäin pyrkimisestä. Sitä, että tiedetään mitä halutaan ja osataan tehdä sen mukaan päätöksiä ja suunnitelmia, ja myös heittäytyä toteuttamaan niitä organisoidusti ja turhia murehtimatta. Olen hassannut hyviä tilaisuuksia ja parhaat vuoteni jumiutumalla ja jahkailemalla. Tavallaan tiedän mitä haluaisin saavuttaa, mutta en vain pysty fokusoimaan tekemisiäni tai tekemään tarpeeksi radikaaleja päätöksiä.
-Sosiaaliset taidot. Sitä, että tutustutaan hetkessä uusiin ihmisiin, osataan mennä suveriinisti joukossa kuin joukossa ja omataan laaja verkosto. Myös se, että jää ihmisten mieliin vaikka yhden lyhyen illanvieton aikana. Itse menetän tilanteen heti alkuunsa, kun en hallitse small-talkia, olen vetäytyvä ja vaikutan siltä että olen joko tympeä tai vajaaälyinen. Ihmiset eivät välttämättä edes muista tavanneensa minua, vaikka olisimme esimerkiksi kuukautta aiemmin jutelleet jossakin.
-Kauneutta/komeutta ja hoikkuutta, urheilullisuutta. Komeat ja kauniit vaan menestyvät paremmin, tai ovat ainakin ulkonäkönsä verran edellä muita yhtä lahjakkaita. En ole koskaan ollut urheilullinen ja nyt vielä lihonut ylipainoiseksi viimeisten vuosien aikana. Inhoan ja häpeän ulkonäköäni, joka on myös vaikuttanut yllä mainitsemaani itsevarmuuteen ja sosiaalisuuteen.
-Rahaa. Uskon, että rahalla saisin korjattua elämääni. Sen turvin voisi myös skipata asioita, kuten hanttihommissa työnteon ja säästämisen, jotta voisin siirtyä nopeammin tärkeisiin asioihin ja itseni toteuttamiseen.
Aijaa. No mä teen joskus mutta viihdyn silti kotonaki.
Joskus ulkoisia piirteitä, varallisuutta jne..
Mutta oon melko tyytyväinen näin 😊
Todellisesta motivaatiosta ja intohimosta, siitä että ihminen oikeasti saa aikaan jotain hienoa, vaikka taidetta, lääkärintyötä, tai tieteellistä tutkimusta,, eikä vietä elämäänsä vain lorvimalla suunnattomasti.
Lisäksi tietynlaisesta "nopeaälyisyideestä" ja yleisestä sulavuudesta. Minulla on tietynlaisia älyllisiä lahjoja, mutta puutteita toisaalla, epätasainen lahjakkuusprofiili ja neuropsykiatrinen häiriö.
Olet vaan laiska.
Olen kateellinen kaverilleni, koska hän saa tukia ja apua mt-ongelmiinsa
Olen kateellinen siitä, että joku taas sai HEKAn asunnon. :( Jonotus jatkuu, jatkuu, jatkuu...
Olen kateellinen siitä että muut ovat niin aikaansaavia, tekevät ja menevät ja itse en jaksa toteuttaa kaikkia haluamiani juttuja.
- oon kateellinen siitä, että mul ei oo tollasta tunnetta et mun olis pakko "mennä" , oon kateellinen siitä että ahdistun esim jos kohtaan tollasen ihmisen. XDDD
noei, oikeesti en oo kateellinen... jos se on pahansuopusuutta?? :DDD Koska siis kaikes on nii paljno huonoipuolii. ehkä isoin on se, et joskus tykkäsin olla naisellinen, mut sit siitäki tuli nii paljon ylitsepääsemättömii puolia, että lopetin sen ja kyllästyin siihen. ehkä voin olla kateelline niille, jotka jaksaa sitä vaikka se oiski ihan paskaa. :DD