Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen

Vierailija
28.07.2018 |

Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen

Kommentit (1130)

Vierailija
501/1130 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla oli sekä downin syndrooma että system of a down-bändipaita yllään :)

Vierailija
502/1130 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen lentokentällä, n 25-28 v.

En ole koskaan sellaista ihastumista ensi silmäyksellä kokenut ennen tai jälkeen!

Kaduttaa vieläkin etten ottanut mitään kontaktia. Aikaa 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1130 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohitseni rullaluisteli string-housuihin ja toppiin pukeutunut iso ja lihaksikas mies, joka oli sateenkaaren värisiä "hiussarvitupsuja" lukuunottamatta kalju.

Oli kyllä huomiota herättävä näky.

Onks tää se helsinkiläinen joka oli jossain telkkarissakin erilaiset ihmiset tms.

Leiserskeitter (laserskater) rullaluistelee ympäri Stadia ja hällä on shortsit, mistä pyllynkannikat vilkkuu

Vierailija
504/1130 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin vessaan festareilla erään naisen ohitse, katsottiin toisia silmiin ja tunsin heti kiinnostusta tähän. Vessasta tullessa nainen seisoskeli samassa kohtaa ja katsoi takas silmiin. Menin ihan lukkoon, kävelin takaisin seurani luo ja mietin tätä koko loppuillan. Mikä siinä on ettei uskaltanut mennä juttelemaan.. En yleensä jänistä samalla tapaa.

Haluaisitko kertoa, missä tämä tapahtui ja milloin?

Vierailija
505/1130 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelin vessaan festareilla erään naisen ohitse, katsottiin toisia silmiin ja tunsin heti kiinnostusta tähän. Vessasta tullessa nainen seisoskeli samassa kohtaa ja katsoi takas silmiin. Menin ihan lukkoon, kävelin takaisin seurani luo ja mietin tätä koko loppuillan. Mikä siinä on ettei uskaltanut mennä juttelemaan.. En yleensä jänistä samalla tapaa.

Blockfesteillä viikko sitten perjantai-iltana.

Vierailija
506/1130 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt oikeasti, mutta Fb-kaverini kaveri. Kaverini laittoi kuvan, jota katsoin muutaman kerran ennen kuin olin varma, että ei, se en ole minä siinä kuvassa kaverini kanssa.

Terkkuja kaksoisolennolleni Ouluun!

Vierailija
507/1130 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Romaniassa ehkä kymmenen vuotta sitten.

Kadulla oli bajamaja-tyyppinen vessa ja näin pienen, varmaankin kodittoman pienen pojan ja aikuisen miehen menevän yhdessä vessaan. Pian bajamaja rupesi heilumaan kiihtyvässä tahdissa.

Ahdistava näky ja mietin vieläkin että millaisen elämän tuo poika mahtoi saada.

Hyii.. Näen tästä painajaisia seuraavan kuukauden.

Vierailija
508/1130 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
509/1130 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stuertti.

Vierailija
510/1130 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-iässä aikoinaan samaan bussiin sattui ihan Jeesus-elokuvien Jeesuksen näköinen mies. Varsinkin silmät ja katse oli jotain niin sellaista, tosi kauniit silmät ja vakava katse. Kaunis muutenkin, aika pitkä, vähän partaa ja pitkänpuoleiset hiukset. Taisi olla suunnilleen ainoa kerta, kun ihastuin johonkin ihan pelkän ulkonäön perusteella :-D

Olis ollut hauska, jos mies olisi bussista lähtiessä kääntynyt matkustajien suuntaa ja varmasti ja kuuluvalla äänellä sanonut: " Rauhan minä jätän teille!"

Vierailija
511/1130 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististi pukeutunut keski-ikäinen mies salkkuineen sylkäisi teini-ikäisten jalkojeni juureen 10 vuotta sitten. En tiedä oliko se hyvä vaiko lapsellinen näpäytys kun imin röökiä ja syljeskelin. 🤔 Itse en tekisi noin kyllä kenellekkään.

Vierailija
512/1130 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienellä lenkillä koirieni kanssa ennen iltavuoroon menoa. Yksi vanhempi (ehkä hieman rähjäinen) mies huusi perään jotain et hei siellä tms. Ärsyynnyin että mikäköhän mies mutta käännyin silti ja menin hänen luokseen. Hän alkoi ihastella koiria ja kyseli niistä kaikkea ja juttelimme vähän aikaa iloisesti niitä näitä. Minun oli kuitenkin suht nopeasti jatkettava matkaa kotiinpäin että ehtisin töihin. Mies katsoi minua kauniisti silmiin ja sanoi jotenkin niin vilpittömästi että kiitos kun jaksoit jutella. Hymyilin että kiva oli tavata ja lähdin kotiinpäin.

Mietin miestä koko päivän ja vielä seuraavankin, että noin pieni asia ja hän tuli iloiseksi, harmitti että oli ollut kiire. Tämä kävelylenkki oli sellainen että usein tein pidemmänkin lenkin kävellen sitä kautta. Toivoin pitkään että törmäisin mieheen ja voisimme puhua pidempäänkin. Emme kuitenkaan koskaa enää nähneet. Toivon että hänen kanssaan muutkin jäivät juttelemaan koska hän oli mukava herra ja pieni hetki teki hänet iloiseksi.

Vierailija
513/1130 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

519 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen nainen?

Vierailija
514/1130 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 93, odotin hyvää ystävääni erään yliopiston kirjastossa. Saman pöydän vastakkaisella puolella istui nuori mies, ja ryhdyimme juttusille.

Meillä oli todella hyvät keskustelut, ja olisin voinut todella rakastua häneen. Juttelimme kaikesta varmaan pari tuntia, asioista joista ihmiset eivät yleensä olleet kiinnostuneita.

Ystäväni tuli, ja lähdimme.

Tuo nuori mies oli myöhemmin maininnut minusta ystävälleni, että minäkin olin hänen mielestään ollut ihana. En tavannut häntä enää koskaan.

Vierailija
515/1130 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Romaniassa ehkä kymmenen vuotta sitten.

Kadulla oli bajamaja-tyyppinen vessa ja näin pienen, varmaankin kodittoman pienen pojan ja aikuisen miehen menevän yhdessä vessaan. Pian bajamaja rupesi heilumaan kiihtyvässä tahdissa.

Ahdistava näky ja mietin vieläkin että millaisen elämän tuo poika mahtoi saada.

Hyii.. Näen tästä painajaisia seuraavan kuukauden.

Tämä on oikeasti järkyttävä tarina. Kävelin eilen Oslossa bajamajan ohitse ja mulla tuli tämä ketju ja tuo pikkupoika mieleen.

Vierailija
516/1130 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forssassa kesätöissä tuli törmättyä hautausmaalla lähes joka päivä parin viikon ajan nuoreen naishenkilöön. Vähän eksyneen näköinen, pälyili epävarmana ympäriinsä. Sai jotenkin kummasti hoivavietin syttymään. Hyvin kalpea ja lyhyt, pukeutui pitkään mustaan hameeseen. Oli vielä luonnonpunaiseksi värjätyt hiukset mistä puski yli puolivälin maantienharmaa juurikasvu läpi. Punainen huulipuna ja hölmistynyt hymy jäi mieleen, kun tuli siinä kyselemään hieman kömpelösti onko paikalle haudattu kirkonmiehiä. Jäi hieman surullinen fiilis. Ei nähty enää sen jälkeen.

Vierailija
517/1130 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

519 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen nainen?

Jaa-a. Tummat/mustat hiukset, vaaleat kasvot. Vaatetus ei tule mieleen. Tää nainen oli street stagen vieressä vene-baarissa.

Vierailija
518/1130 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sillo viel iha nuori sälli ja olin stadilaise ruokakaupan ees oottamas et mutsi tulis sielt kaupast ja kattelin taivast ku oli tylsää ja joku spurgu tuli mun luo ja sano mulle et "älä kurkota tähtiin koska sinne ei kukaa tuu pääsemään " ja sit jotai muut se viel selitti ja sit mutsi tuli ja lähettii himaa sörkkaa mut kyseine spurgu kyl jääny mielee

Vierailija
519/1130 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaan hupulliseen viittaan ja täysmustiin pukeutunut maailmalle vihaisen näköinen naisihminen, jolla oli vahvasti mustalla meikatut kasvot, mustaksi värjätyt hiukset ja mustat kynnet. Harry potter-leffan Ankeuttaja-tyylinen viitta peitti kasvot niin että vain punertavat vihaiset silmät ja osa kasvoista näkyi. Näytti ihan joltain videopelin hahmolta tai alakerran herran lakeijalta.

Vierailija
520/1130 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on todella pitkä aika. Kävelimme silloisen poikaystäväni, nykyisen mieheni, kanssa pienen kotikaupunkimme katua. Oli kesän ensimmäisiä, aurinkoisia päiviä,  joten olimme hyvällä tuulella, juttelimme ja nauroimme.

Meidät pysäytti vanha mies, joka sanoi:" Kuulkaa, kuulkaa: nuoruuden rakkaus on ihmeellinen, se kaikki esteetkin voittaa" ja jatkoi matkaansa. Katsoimme toisiamme hölmistyneinä, mutta setä oli oikeassa: monien vaikeiden juttujenkin jälkeen olemme edelleen yhdessä, 33 vuoden jälkeen!

Koskaan emme törmänneet tähän herrasmieheen, vaikka kylämme on tosiaan niin pieni, että se on ihme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän