Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen
Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen
Kommentit (1130)
Vierailija kirjoitti:
Olin elämäni ekalla lennolla (auto hajosi pohjoiseen) joutunut palaamaan töihin lentokoneella Rovaniemeltä, sieltä Helsingin kautta Turkuun. Eli Hesassa piti päästä junaan joka toi Turkuun. Lentokoneessa sain paikan vanhemman herrasmiehen vierestä, ja olin toki hieman varuillani kun hän alkoi juttelemaan ja kysyi jopa halusinko jotain juomaa.
Olin silloin vasta 23v, joten tilanne oli uusi. Kuitenkin hän osoittautui jonkun metsäfirman toimitusjohtajaksi ja oikein mukavaksi. Kun pääsimme Helsinkiin hän hyvin isällisesti, miltei talutti minut Turun junaan. Taisi vielä taputtaa poseani hellästi kun sanoin kiitos ja poistuin junaan. Myöhemmin olen usein lämmöllä ajatellut, ehkä hänellä oli tytär ja hän ikäänkuin piti minusta huolta kuin tyttärestään. En muista nimeään enkä firmansa nimeä jaluultavasti hän on jo lentänyt ikuisuuteen. Kuitenkin se oli mieleenjäävää. Hyvyyttä tuolla tavoin saa osakseen ventovierailta aika harvoin.
Pappa halusi pimppiä, muttei tohtinut kysyä kun olit kiireinen, tyytyi sitten posken silittelyyn, oikeasti olisi halunnut silitellä jotain ihan muuta paikkaa. Tuo on mieheltä romanttinen ja seksuaalinen ele silitellä naisen poskea.
Jopa on myötähävettäviä, selvästi puutteessa elävien keksimiä tarinoita, jotka sijoitettu suurin osa jonnekin tunkkaiselle 80-luvulle, kuin vanhoissa kunnon seksilehtien tarinoissa.
Moottoripyöräonnettomuudessa vammautunut mies jonka kanssa juttelin AC/DC:n keikalla. En kerro enempää ettei tunnisteta.
Mieheni päätä pidempi kaksoisolento Helsingin keskustakirjastossa.
Eräs ihanan näköinen mies leikkipuistossa sukulaislasten kanssa tuli kysymään koripalloa lainaan. Harmitti, että olin töissä ja sen mukaisesti pukeutuneena eli näytin ihan leikkipuistotädiltä :-D
Muutama vuosi sitten näin pikkukaupungin jäätelökioskilla henkilön, josta en tiennyt, että onko nuori mies vai nainen. Pisti silmääni siksi, että jos hän oli nuori mies, niin oli tosi kaunis (hänellä oli minusta aika miehekkäät ja todella tyylikkäät vaatteet). Jos hän oli nuori nainen, niin oli edelleenkin tosi kaunis, mutta todellakin ehkä aika miehekkäästi pukeutunut. Hän tuli jäätelökioskille kahden n. 8 vuotiaan lapsen kanssa tosi hienolla autolla. Hän jäi jotenkin vain mieleeni koska oli tyylikäs ilmestys ja auto oli hieno ja istuin oman lapseni kanssa syömässä jäätelöä ja tuli sinä samassa katseltua heitä viereisessä pöydässä, ja samalla mietin, että onko hän mies vaiko nainen, mutta todella hyvännäköinen ja erikoinen ilmestys joka tapauksessa.
Keräsin viime kesänä aikaisin yhtenä aamuna pulloja ja tölkkejä. Joku mummo tuli ajamaan minua takaa kepillä. Olin kai hänen alueellaan. Onneksi pääsin pyörällä karkuun. En koskaan nähnyt häntä sen jälkeen. Muistan vieläkin sen kauhean katseen ja vihan mikä kasvoillaan oli.
Torilla hyvin kaunis ja siro nainen. Näytti siltä ettei ollut tästä maailmasta. Aah, näkisimpä vielä kerran.
Opiskelijaruokalassa erittäin kaunis ja tyylikäs nuori neito muiden tuulipukujen keskellä. Vanhempien varakkuus suorastaan tuoksui napuuripöytään asti, eli ns mopoautotyttönen.
M45
Et varmaan ollut ainoa joka sen huomasi. Joku muu on saattanut ilmoittaa.