Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen

Vierailija
28.07.2018 |

Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen

Kommentit (1130)

Vierailija
1121/1130 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jäänyt mieleen hyvin raskaana. Asuin eräässä eurooppalaisessa suurkaupungissa yli kymmenen vuotta sitten. Olin pimeään ilta-aikaan liikkeellä, ja kaupunki oli aivan täynnä ihmisiä. Näin suomalaisena siihen ei ollut tottunut, että kaupungilla hädin tuskin mahtuu kävelemään, kun joka paikka on täynnä ihmisiä. Olin tuohon aikaan hyvin masentunut, säikky ja toimintakyvytön. Olin ylittämässä erästä valtavan suurta autotietä vihreillä valoilla. Suojatie oli täynnä kumpaankin suuntaan säntääviä ihmisiä, kaikki halusivat ehtiä ylittämään tien. Minua vastaan tuli kaksi tummiin asuihin pukeutunutta korstoa, joiden välissä oli vähissä hieman bilevaatteen tyylisissä vaatteissa nuori nainen (oli todella kylmä talvipakkanen, joten tämä kiinnitti huomioni). Kun he olivat kohdallani, huomasin, että nainen ei ollutkaan täysin tajuissaan, vaan ikäänkuin huumattu, pää nuokkui jne. eikä hän edes kävellyt itse kunnolla, vaan korstot raahasivat häntä ja yrittivät saada sen näyttämään luonnolliselta. Menin aivan paniikkiin. En uskaltanut puuttua tilanteeseen mitenkään, ja pian he jo katosivat valtavaan ihmisvilinään. Ajattelin, että soittaisin poliisille, mutta en osannut edes kadunnimiä eikä minulla ollut mitään aavistusta, mihin suuntaan he olivat menneet. Itselleni tuli pakosti mieleen, että nainen oli joku itäeurooppalainen tms. ihmiskaupan uhri ja miehet hänen parittajiaan :( Edelleen kadun, että en yrittänyt seurata heitä ja soittanut poliisille.  Toivon, että olisin väärässä, mutta ikävä kyllä ihmiskauppa on täysin todellinen ilmiö jota on paljon myös Euroopassa. En varmaan koskaan voi unohtaa sitä nuorta tyttöä, kammottavia korstoja ja sitä katumusta, että olisin ehkä voinut auttaa tyttöä, jos hän oli jonkin rikoksen uhri.

Et varmaan ollut ainoa joka sen huomasi. Joku muu on saattanut ilmoittaa.

Vierailija
1122/1130 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin elämäni ekalla lennolla (auto hajosi pohjoiseen) joutunut palaamaan töihin lentokoneella Rovaniemeltä, sieltä Helsingin kautta Turkuun.  Eli Hesassa piti päästä junaan joka toi Turkuun.  Lentokoneessa sain paikan vanhemman herrasmiehen vierestä, ja olin toki hieman varuillani kun hän alkoi juttelemaan ja kysyi jopa halusinko jotain juomaa.

Olin silloin vasta 23v, joten tilanne oli uusi. Kuitenkin hän osoittautui jonkun metsäfirman toimitusjohtajaksi ja oikein mukavaksi. Kun pääsimme Helsinkiin hän hyvin isällisesti, miltei talutti minut Turun junaan. Taisi vielä taputtaa poseani hellästi kun sanoin kiitos ja poistuin junaan. Myöhemmin olen usein lämmöllä ajatellut, ehkä hänellä oli tytär ja hän ikäänkuin piti minusta huolta kuin tyttärestään. En muista nimeään enkä firmansa nimeä jaluultavasti hän on jo lentänyt ikuisuuteen. Kuitenkin se oli mieleenjäävää. Hyvyyttä tuolla tavoin saa osakseen ventovierailta aika harvoin.

Pappa halusi pimppiä, muttei tohtinut kysyä kun olit kiireinen, tyytyi sitten posken silittelyyn, oikeasti olisi halunnut silitellä jotain ihan muuta paikkaa. Tuo on mieheltä romanttinen ja seksuaalinen ele silitellä naisen poskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1130 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on myötähävettäviä, selvästi puutteessa elävien keksimiä tarinoita, jotka sijoitettu suurin osa jonnekin tunkkaiselle 80-luvulle, kuin vanhoissa kunnon seksilehtien tarinoissa.

Vierailija
1124/1130 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräonnettomuudessa vammautunut mies jonka kanssa juttelin AC/DC:n keikalla. En kerro enempää ettei tunnisteta.

Vierailija
1125/1130 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni päätä pidempi kaksoisolento Helsingin keskustakirjastossa.

Vierailija
1126/1130 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihanan näköinen mies leikkipuistossa sukulaislasten kanssa tuli kysymään koripalloa lainaan. Harmitti, että olin töissä ja sen mukaisesti pukeutuneena eli näytin ihan leikkipuistotädiltä  :-D

Vierailija
1127/1130 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten näin pikkukaupungin jäätelökioskilla henkilön, josta en tiennyt, että onko nuori mies vai nainen. Pisti silmääni siksi, että jos hän oli nuori mies, niin oli tosi kaunis (hänellä oli minusta aika miehekkäät ja todella tyylikkäät vaatteet). Jos hän oli nuori nainen, niin oli edelleenkin tosi kaunis, mutta todellakin ehkä aika miehekkäästi pukeutunut. Hän tuli jäätelökioskille kahden n. 8 vuotiaan lapsen kanssa tosi hienolla autolla. Hän jäi jotenkin vain mieleeni koska oli tyylikäs ilmestys ja auto oli hieno ja istuin oman lapseni kanssa syömässä jäätelöä ja tuli sinä samassa katseltua heitä viereisessä pöydässä, ja samalla mietin, että onko hän mies vaiko nainen, mutta todella hyvännäköinen ja erikoinen ilmestys joka tapauksessa. 

Vierailija
1128/1130 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin viime kesänä aikaisin yhtenä aamuna pulloja ja tölkkejä. Joku mummo tuli ajamaan minua takaa kepillä. Olin kai hänen alueellaan. Onneksi pääsin pyörällä karkuun. En koskaan nähnyt häntä sen jälkeen. Muistan vieläkin sen kauhean katseen ja vihan mikä kasvoillaan oli.

Vierailija
1129/1130 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla hyvin kaunis ja siro nainen. Näytti siltä ettei ollut tästä maailmasta. Aah, näkisimpä vielä kerran.

Vierailija
1130/1130 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaruokalassa erittäin kaunis ja tyylikäs nuori neito muiden tuulipukujen keskellä. Vanhempien varakkuus suorastaan tuoksui napuuripöytään asti, eli ns mopoautotyttönen.

M45