Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen
Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen
Kommentit (1130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V. 2003 näin Helsingin keskustassa vaalean tytön joka on kaunein koskaan näkemäni ihminen. Piti oikein mennä samaan kauppaan vilkuilemaan että näenkö oikein. En tietenkään halunnut tuijottaa ja häiritä. Silloin tajusin että on olemassa aivan häkellyttävän jumalaisen superkauniita ihmisiä ja kaikki nuo supermallit ym. ovat sellaisia mutta valokuvat ja videot eivät vain pysty sitä välittämään. En ole ikinä kokenut minkään lehtikuvan kohdalla mitään vau-efektiä vaan kuvat ilmeisesti jotenkin sammuttavat sen hehkun. Selvästi ihmiset ovat luonnossa vielä kauniimpia.
Tunteeko joku kyseisen henkilön? Yritin muistaakseni aikoinaan etsiä irc-galleriasta jos se olisi joku galleriajulkkis.Enemmän tuntomerkkejä?
2003! Kauneus on rakas pikku ihminen mätänevää, siitä on jo 15 vuotta. Muistakaa pysyä raittiina!
Tästä on aikaa toistakymmentä vuotta, olin asiakaspalvelussa töissä. Englanninkielinen mies sai raivarit koska en hänen mielestään osannut tarpeeksi hyvää englantia ja uhkasi jopa valittaa esimiehelleni. Tätä hän ei kuitenkaan tehnyt. Googlasin hänen nimensä ja kävi ilmi että hänellä oli jonkinlainen kielikoulu tai oli jotenkin tekemisissä sellaisen kanssa. Olin aivan järkyttynyt viikkoja tämän ihmisen ilkeyden takia ja vieläkin muistan hänen nimensä vaikken häneen sen koommin, onneksi, ole törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut alapeukuttavat näitä tarinoita. jos jollekin on jäänyt joku ihminen mieleen, niin sitten on jäänyt. mitä alapeukutettavaa siinä on.
Ei ole sinun paikkasi kysellä, mitä ja miksi kukakin peukuttaa. Ole tyytyväinen, että valituksiasi ei poisteta täältä, niin kuin pitäisi.
Täydessä bussissa näin kerran todella kauniin ehkä n. 12-vuotiaan tytön. Ajattelin mielessäni, että onkohan sisältä yhtä kaunis kuin päältä.... Samalla hän nousi seisomaan tarjoten paikkaansa vanhemmalle rouvalle. Siinä mulle vastaus :)
Barcelonassa 80-luvulla eräässä yökerhossa pariskunnan, nainen oli espanjalainen, lyhyet miesmäisesti leikatut ja päätä pitkin vedetyt hiukset, hän oli aivan vaaleaihoinen ja pukeutunut kokomustaan miesten pukuun, hänen seuralaisensa oli hyvin mustaihoinen mies, pukeutuneena kokovalkoiseen pukuun, molemmat olivat henkeäsalpaavan kauniita, kuin veistoksia. Muutama vuosi myöhemmin näin naisen kuvan Voguessa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia näkee nykyään niin paljon, etteivät ne jää niin mieleen. Pitää jotenkin muutenkin tilanteen loksahtaa kohdalleen. Pyöräilen paljon ja pitkiä matkoja (malliin 200km päivässä). Jostain syystä retkillä näitä mieleenpainuvia tapauksia tulee joskus.
Viimeksi tässä helteillä poljin maaseudulla sellaista järven läpi menevää pengertien, siltojen ja kallioisten saarien yhdistelmää. Sitten näin melko kaukana yhden saaren rantakalliolla yksin bikineissä pitkän todella jäntevän näköisen mutta muodokkaan naisen, joka juuri oli venyttelemässä tai jotain sellaista. Oikeasti se oli sen verran kaukana, ettei edes nähnyt kunnolla näitä asioita, mutta silti se jotenkin paloi verkkokalvoille ja mieleen totaalisesti, kun tuollaisessa karussa syrjäisessä ympäristössä tuli tuollainen näky vastaan. Tulee sellainen ajatus, että nainen on jotain mielenkiintoisempaa kuin normaali "bimbo", joka on jossain esiintymisrannalla. Katselin tietysti koko sen sillan ylityksen ajan ja minusta hän katsoi takaisin...
Vuosia sitten vähän vastaavanlaisessa syrjäisessä Järvi-Suomen paikassa, missä sattuu siinä järven ylityksessä olemaan kaksi maantien levähdyspaikkaa melkein vierekkäin, pysähdyin niistä ensimmäiselle. Lähtiessäni juuri kun ajoin sen jälkimmäisen levähdyspaikan ohi, niin sieltä lähti vastakkaiseen suuntaan tilanteen vuoksi ikuisesti mieleen jäänyt pyöräretkeilijänainen (pyörästä ja tavaramäärästä näkee mistä kyse). Jäi mieleen... millä todennäköisyydellä törmää retkipyöräilevään yksinäiseen kauniiseen naiseen todella syrjässä ja yhtäaikaa vierekkäisillä levähdyspaikoilla. Vähän harmittaa etten ajanut tauolle siihen jälkimmäiseen levähdyspaikkaan, jossa olisime tietysti jutelleet, heittäneet vaatteet pois ja menneet uimaan järveen...
"tietysti"? lol, niinpä tietenkin, miehen idioottimaisilla luuloilla ei ole mitään rajoja : D
Tukholmalaisella metroasemalla todella pitkissä rullaportaissa tuli vastakkaiseen suuntaan mies, joka hymyili minua silmiin katsoen aivan kertakaikkisen valloittavasti. Hymyyn oli helppo vastata, ja hymyilimme toisillemme mahdollisimman leveästi koko sen matkan, mitä vastakkaisiin suuntiin liikkuvissa portaissa pystyimme. Kohtaamisessa ei ollut mitään seksuaalista virettä! Olin teini ja mies noin 35.
Työskentelin parikymppisenä opintojen ohella ruokakaupan kassalla. Eräs miesasiakas sai minulta polvet täysin veteläksi sen lyhyen kanssakäymisen aikana, mitä yhden tuotteen ostamiseen kesti. Olin onnellisesti parisuhteessa jo tuolloin, mutta *umalauta että tuo mies sai minut katseellaan ja ihan vain olemuksellaan syttymään. Ihan kuumottaa kun muistelen tuota lyhyttä kohtaamista!
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiani ei sitten kuitenkaan julkaistu tarkistuksen jälkeen, vaikka ihan asiallisen jutun kerroin eikä siinä ollut mitään sopimatonta. Nyt ette saa koskaan tietää.
Tai sitten se julkaistaan todella pitkällä viipeellä.
ei.
viiVeellä
Lontoossa joskus 80-luvun lopulla istuttiin hampurilaisravintolassa ystävien kanssa ja vastapäätä minua muutamien metrien päässä näin uskomattoman kauniin mustan naisen ja oli ihan pakko vilkuilla häntä vähän väliä, sillä hän oli niin upea.
Hän varmaan tajusi ihastuneen katseeni, sillä hän alkoi ihan täysillä flirttailla kanssani ja olin siitä ihan häkeltynyt ja nolostunut, sillä olen itsekin nainen.
Ihastuin häneen ihan salamana, mutta hymyilin hänelle takaisin vain salaa aina silloin kun ystäväni eivät huomanneet, tai huomasivat hekin jotain ja yritti katsella, että kenelle oikein hymyilen, mutta eivät vissiin tajunneet että heidän selkänsä takana tuo nainen flirttaili minulle. Se oli ihan uskomatonta, hän oli kuin joku unelma ja kun hän lähti lopulta pois ravintolasta ja käveli ohitseni, niin hän vielä hymyili ja iski minulle silmää. Meinasin pyörtyä onnesta ja olisin halunnut juosta hänet kiinni, mutta jouduin vaan olemaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, ettei ystävät huomaisi.
Koko loppu reissu Lontoossa meni vain tuota naista ajatellen ja ikävöiden, ja muistan hänet näköjään vieläkin, vaikka tuosta on jo niin kauan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia näkee nykyään niin paljon, etteivät ne jää niin mieleen. Pitää jotenkin muutenkin tilanteen loksahtaa kohdalleen. Pyöräilen paljon ja pitkiä matkoja (malliin 200km päivässä). Jostain syystä retkillä näitä mieleenpainuvia tapauksia tulee joskus.
Viimeksi tässä helteillä poljin maaseudulla sellaista järven läpi menevää pengertien, siltojen ja kallioisten saarien yhdistelmää. Sitten näin melko kaukana yhden saaren rantakalliolla yksin bikineissä pitkän todella jäntevän näköisen mutta muodokkaan naisen, joka juuri oli venyttelemässä tai jotain sellaista. Oikeasti se oli sen verran kaukana, ettei edes nähnyt kunnolla näitä asioita, mutta silti se jotenkin paloi verkkokalvoille ja mieleen totaalisesti, kun tuollaisessa karussa syrjäisessä ympäristössä tuli tuollainen näky vastaan. Tulee sellainen ajatus, että nainen on jotain mielenkiintoisempaa kuin normaali "bimbo", joka on jossain esiintymisrannalla. Katselin tietysti koko sen sillan ylityksen ajan ja minusta hän katsoi takaisin...
Vuosia sitten vähän vastaavanlaisessa syrjäisessä Järvi-Suomen paikassa, missä sattuu siinä järven ylityksessä olemaan kaksi maantien levähdyspaikkaa melkein vierekkäin, pysähdyin niistä ensimmäiselle. Lähtiessäni juuri kun ajoin sen jälkimmäisen levähdyspaikan ohi, niin sieltä lähti vastakkaiseen suuntaan tilanteen vuoksi ikuisesti mieleen jäänyt pyöräretkeilijänainen (pyörästä ja tavaramäärästä näkee mistä kyse). Jäi mieleen... millä todennäköisyydellä törmää retkipyöräilevään yksinäiseen kauniiseen naiseen todella syrjässä ja yhtäaikaa vierekkäisillä levähdyspaikoilla. Vähän harmittaa etten ajanut tauolle siihen jälkimmäiseen levähdyspaikkaan, jossa olisime tietysti jutelleet, heittäneet vaatteet pois ja menneet uimaan järveen...
Kyllä olit liian kovaa polkenut.
Intiassa puistossa oli miesporukka. Siellä aivan sairaan kaunis muoti mies valkoisessa asussaan. Sanaparissa miesjoukko - Intia on lukenut lehdissä nykyään jotain aivan muuta.. En mitenkään pidä intialaisesta miehistä mutta tää oli kaunein minkä olen koskaan nähnyt. Ja onhan noita nyt tullut nähtyä.
En tiedä mistä tuo "muoti" tuohon tuli..
Oulun lentokentällä tapasin vaalean, ison miehen joskus v.2014. Hän oli täydellinen unelimieni mies ulkonäöltään ja käytökseltään.
Kummallista, että tästä ketjusta onkin tullut yhtäkkiä näin "suosittu".
Rautientorilla huumeista sekaisin oleva nuori mies. Mietin vain kuinka komea mies siinä olisi jos ei olisi ollut niin sekaisin. Pisti miettimään miten ihmiset ajautuu siihen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Rautientorilla huumeista sekaisin oleva nuori mies. Mietin vain kuinka komea mies siinä olisi jos ei olisi ollut niin sekaisin. Pisti miettimään miten ihmiset ajautuu siihen tilanteeseen.
Näitä muuten on *todella usein*!!! Siis todella usein, juuri esim. Helsingin keskustassa ja Rautatieaseman liepeillä näkee Miehiä, joista ajattelee, että tuo olisi Komea ja Mielenkiintoinen Mies, jos ei olisi noin sekaisin. Sääli. Tosin, ehkä silloin heitä ei näkisikään ikinä ja ehkä he eivät olisikaan niin 'Mielenkiintoisia'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"tietysti"? lol, niinpä tietenkin, miehen idioottimaisilla luuloilla ei ole mitään rajoja : D
Heh heh, palstoilla on vaikea kirjoittaa niin että kaikki ymmärtää kun lukijaa on moneen lähtöön. Jokainen järkevä ihminen tuosta tekstistä ymmärtää, että tuossa spekuloinnissa tuo tietysti sana korostaa jutussa olevaa ironiaa eikä kirjoittaja oikeasti oleta, että näin olisi tapahtunut.
haha. typerys : D