Lidl, Prisma vai Cittari lahjakortti? Jos olisit köyhä?
Kommentit (24)
Cittari tietenkin. Lidliin pääsee muutenkin.
Taitaa olla makukysymys. Itse valitsisin prisman. Saa poonustakin jos sattuu etukortti olemaan.
Kaikki noista ilahduttais, eikä kai siinä köyhäkään tarvitsis olla että lahjakortti toisi iloa?
S-kauppa on yleenä lähinnä, ja sinne pääsee ilman autoa, jota köyhällä ei ole.
Varmaan sen mukaan, mihin pääsee ja mistä saa kannettua ruoat kätevimmin kotiin.
Lidlin etu on se, että taitavasti valikoiden siellä raha ns. riittää enempään. Prismassa taas on ainakin omassa kaupungissa laajin valikoima eli lahjakortilla voisi vaikka toteuttaa pienen remontin, jos ostaisi maalia ja pari rullaa tapettia.
Varmasti riippuisi siitä millaisia kauppoja lahjakortin saajan lähellä on.
Ei ole mitään järkeä antaa sellaista lahjakorttia, että tämä vähävarainen joutuu maksamaan matkoista kauppaan joka on hänelle kaukana.
Voiko s ryhmän lahjakortin käyttää netiiostokseen s ryhmän nettikaupoista?
Prisma. Seuraavaksi Citymarket. Viimeisenä Lidl.
Lidlissä on pienimmät valikoimat. Citymarketista voi löytää jotain mitä tarvii vaikka alennuksesta. Prisma on sitä halvempi suurella valikoimalla, sieltä löytyy varmasti mitä tarvii.
Prisman lahjakortti olen toivonut, koska siellä on -60 alet jaksaa enemmän ruokaa.
Alko. Saisi välillä jotain muutakin kuin sitä ainaista pirkka olutta.
Oikeastaan ihan sama, samalla suoralla ne on kaikki. Cittarissa on noista ylivoimaisesti paras valikoima ja on se lähimpänä oleva.
Saman tuotteen hinta vaihtelee kaupasta toiseen ja missään ei ole kaikki halvempaa kuin toisessa.
S-ryhmän kortti on paras, varsinkin jos saajalla on lähellä Prisma tai Prisma rauta.
Vierailija kirjoitti:
Alko. Saisi välillä jotain muutakin kuin sitä ainaista pirkka olutta.
Nii mutta kaupasta saa kilju tarpeet.
Lidlin. Köyhät on tottuneet siellä shoppaamaan. Tosin Prisman kortin rahat palautuisi suomalaisille, eli hyödyttäisi meitä kaikkia.
Prismaan ei taida saada sellaisia lahjakortteja, jotka kävisivät VAIN Prismassa. Yleisiä S-ryhmän lahjakortteja ne taitavat saada, jolloin sitä voi käyttää Prisman lisäksi Sokokselle, ravintoloihin, hotelleihin jne.
Prisma. Saisin bonukset ka voisin ostaa esim lapsille vaatteitakin tms
Ihan sama. Kaikki kolme on vieressä. Cittarissa on paras valikoima kuitenkin.
Lidlin olen saanut yksi joulu ja todella tykkäsin siitä.