Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen

Vierailija
28.07.2018 |

Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen

Kommentit (1130)

Vierailija
21/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppi

Vierailija
22/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kenelle annoin neitsyyteni. Tapasimme vain tuon kerran sillä halusin neitsyydestäni eroon. Olin 26 v ja häpesin kokemattomuuttani. Tuosta kohta neljä vuotta aikaa mutta ajattelen häntä päivittäin.

Vierailija
24/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautatieasemalla tuli muutama vuosi sitten vastaan vähän hippimäisesti pukeutunut - liehuva hame, toppi, kirkkaita värejä, - tosi hoikka nainen. Hän oli varmaan yli 60-v ja hänellä oli pitkät valkoisen harmaat hiukset ja näyttävät korvakorut. Yksi kauneimmista naisista joita vähään aikaan olen nähnyt.

Olisko kyse ollut tästä mallista?

http://www.viikonloppu.com/?p=141466#

Vierailija
25/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kesää sitten ruokakaupassa nainen, joka oli pukeutunut alusvaatteisiin ja heittänyt siihen päälle sellaisen "verkkohaalarin", eli siis kuin verkkosukkahousut, mutta koko vartalolle. Jäi kyllä mieleen, mutta ei tosin kovin positiivisessa mielessä.

Vierailija
26/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä rannalla toissakesänä eräs mies oli parkkeerannut farmariautonsa rannan suuntaan sellaiselle penkereelle, soitti autossa kitaraa ja vieressä oli jokin keitin, ja joi omakeittämäänsä kahvia ja nautti elämästä. Vaihdoimme jopa pari sanaa, olisin halunnut tutustua. Se mies oli sellainen oman elämänsä nuuskamuikkunen.

Vierailija
27/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten kauppakeskuksessa tuli virolainen teini-ikäinen tyttö sopertamaan englanniksi, että oli hävittänyt puhelimensa ja kaverinsa, eikä tiennyt, miten päästä kotiin. Lainasin puhelinta, että sai soitettua äidillensä ja neuvoin muutenkin eteenpäin. Illalla tuli tuntemattomasta numerosta kiitosviesti tytöltä, oli kuulemma päässyt turvallisesti kotiin. Jäi mieleen.

Vierailija
28/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spurgu, joka käveli reteästi kadulla stondis avonaisesta sepaluksesta paistaen. Näin painajaisia varmaan viikon.

Vierailija
29/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaanissa nuorimies rastoissaan. Voi kun näkisin hänet vielä yhen kerran.😍😍

Vierailija
30/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohitseni rullaluisteli string-housuihin ja toppiin pukeutunut iso ja lihaksikas mies, joka oli sateenkaaren värisiä "hiussarvitupsuja" lukuunottamatta kalju.

Oli kyllä huomiota herättävä näky.

Onks tää se helsinkiläinen joka oli jossain telkkarissakin erilaiset ihmiset tms.

Vierailija
31/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa näin bussin ikkunasta kodittoman äidin ja lapsen. Hymyilin ja vilkutin lapselle, äiti huomasi tämän ja katsoi suoraan minuun hyväksyvästi, ja alkoi asetella lapsen peittoa huolehtivasti. Hymyilimme toisillemme, kaksi äitiä. Nämä ihmiset ovat jääneet mieleen ja usein mietin ja toivon, että heidän elämänsä järjestyisi helpommaksi.

Vierailija
32/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaanpäässä likaisiin vaatteisiin ja lippikseen pukeutunut mies makasi viemärin päällä torilla. Hän piteli lujasti kaksin käsin kiinni viemärin kannesta ja huusi viemäriin: Haiseeko pieruni siellä Kiinassa saakka! Kuuleeko kukaan, vastatkaa nyt Saa**na tai pieren uudelleen! En mennyt tekemään lähempää tuttavuutta. Oli keskipäivä kesällä.

Vierailija
33/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia jäänyt mieleen:

Bussissa pieni tyttö nukkui kylkeäni vasten koko matkan.

Odotusaulassa pieni poika ojensi kuvakirjaa minulle ja sanoi "lue!"

Bussissa joku koira tuli läähättämään viereeni ja tuuppi kuonollaan, kun en aluksi huomannut.

Monet ystävälliset tien neuvojat.

Vierailija
34/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 vuotta sitten Vallilassa nousi bussiin keski-ikäinen siististi puettu nainen, jonka silmät olivat täynnä vihaa. Koko sen ihmisen olemus oli jäykkä ja pidätelty raivosta. Silmät olivat jotenkin tavanomaista sinisemmät, mutta se viha ja hohkava kylmyys jäi voimakkaasti mieleen.

Vierailija
35/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla oli pitkä nahkatakki ja silmälasit päässä. Muutenkin pukeutunut edellä mainittuun tyyliin. 😎

Vierailija
36/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla jää ainutkaan ihminen kertanäkemällä  mieleen, harva edes tokalla tai kolmannella kerralla.

Vierailija
37/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran vuosia sitten hulluilla päivillä, herkkuosastolla, ja valikoin leipää, kun viiden metrin päähän jotain katseleman asteli viktoriaanisesti pukeutunut ikäistäni hieman vanhemman näköinen nuorukainen, jolla oli komealla tavalla androgyyniset kasvot sekä suora kullanvaalea poninhäntä, joka oli kai täysin "luomu" ja ylsi miestä vyötärölle. Olin jo laskenut katselemani ruoat käsistäni ja lähestymässä tätä nuorukaista jollain viattomalla keskustelunavauksella, kun nuorukaisen viereen jostain pelmahti siro nainen, jolla oli myös viktoriaanistyylinen lyhyt mekko. Otti nuorukaista kädestä, ja he hävisivät väentungokseen.

Toisaalta soimasin itseäni huonosta tuuristani, toisaalta olin onnellinen, etten ehtinyt nolata itseäni.

Vierailija
38/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samanlainen kokemus. Istuimme tyttäreni kanssa linja-autoon ja huomasin nuoren miehen joka oli kaunis kuin kuva. Tytär sanoi pariinkin otteeseen että älä tuijota. Mies oli ehkä n. 20-23v. Hänen kuvansa piirtyi mieleeni. Oli vaaleahiuksinen vaikka tykkään tummista mut tämä mies sai henkeni salpautumaan, tyttärelle en tietenkään kertonut miten vaikutti minuun. Mitään seksuaalista ei ollut. Minä olen 54v. mutta oli kuin oisin katsonut kaunista maalausta. 

Vierailija
39/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muutama vuosi sitten odotin bussia Naistenklinikan viereisellä pysäkillä. Samalla pysäkillä istui mies, joka itki todella sydäntäsärkevästi :( annoin hänelle nessun ja nousin bussiin. Harmittaa etten jäänyt juttelemaan tai ollut pidempään läsnä vaikka ihan hiljaa vieressä istuen. Minulla oli kiire töihin.

Vierailija
40/1130 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten koirani kanssa päivälenkillä. Vastaan käveli mies enkä sen kummemmin katsonut tai kiinnittänyt huomiota häneen. Siinä kohdalla mies alkoi kehumaan että onpa komea koira tai jotain vastaavaa. Käännyin tietysti kiittääkseni ja kun katsoin miehen kasvoja niin tuntui melkein kuin joku olisi lyönyt lapiolla naamaan ja huutanut että "juokse!". En osaa selittää sen paremmin kuin että täysin arvaamatta tuli todella voimakas tunne että tämä mies on paha. Koirani ei reagoinut sen kummemmin, haisteli miestä ja heilutti häntää. Kyseinen mies oli selvin päin, siisti ja aivan normaalin oloinen. Ikinä ennen en ole saanut yhdestäkään henkilöstä samanlaista fiilistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän