Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, onko alle 70kg liian vähän miehelle painoksi?

Vierailija
24.07.2018 |

?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin miehen pituudesta. Eiköhän tuo jossain esim. Japanissa ole suht'tavallinen paino/pituus-suhde.

Vierailija
62/65 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto-ongelmaiset bodarit leveilee suonikkaalla lihasmassallaan ja makroravinteillaan. Hyvä toki, että pidätte kunnostanne huolta. On vain sangen hupaisaa, että bodaatte naisten takia :D

Ei tuo mun mies (josta kirjoitinn ylempänä) ainakaan naisten takia treenaa vaan ihan itsensä takia. On terveellisempää olla hyvässä lihaskunnossa kuin lihakseton. Ja tuo hyvässä lihaskunnossa EI tarkoita nyt mitään sikabulkkibodaamista, vaan normaalia kunnosta huolehtimista.

Sun mies on 178cm ja 90kg täyttä lihasta eikä löysää missään. Todella hyvät geenit tai sitten treenaa todella paljon. Moni mies ei oikeasti pysty samaan ja sinä ihmettelet miten jotkut naiset jaksaa katsoa sellaisia miehiä.

Se on sama kuin minun naisellani olisi D-kupin täydelliset luomurinnat ja ihmettelisin täällä, miten jotkut jaksaa katella jotain rinnattomia tai pienirintaisia epänaisia, joiden kanssa sänkyhommistakaan ei tuu mitään.

Lähinnä tarkoitin, että vaikka olisi 90 kg painoinen, niin se ei automaattisesti ole mikään läski. Vaan se kehonkoostumus vaikuttaa. Mutta sama logiikka ei päde tikkumiehiin. Jos mies on alle 70 kg, hän on 99% todennäköisyydellä tosi pieni malliltaan.

Tämä. Monet lihaksettomat eivät osaa lainkaan arvioida lihaksen painoa ja toisaalta läskittömät läskin painoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 170cm mies ja painan 62kg.

Kerran laihduin 58 kiloiseksi.

Nyt taas noussut 62kg.

Olen varmaan epäkelpo, mutta minkäs teet :)

Pitäisikö mun vaan siksi kiduttaa itseäni salilla?

Mun mies on melkein yhtä pitkä, mutta painoa 10 kg enemmän ha se on mahassa kaikki.😟

Vierailija
64/65 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 170cm mies ja painan 62kg.

Kerran laihduin 58 kiloiseksi.

Nyt taas noussut 62kg.

Olen varmaan epäkelpo, mutta minkäs teet :)

Pitäisikö mun vaan siksi kiduttaa itseäni salilla?

Ääh älä viitsi, aina on naisia, jotka tykkää laihoista.

Sitäpaitsi persoona on tärkein, ei niinkään ulkonäkö, kunhan ihmisen oppii tuntemaan, ei ulkonäöllä ole paljon väliä, jos muuten tykkää.

Olen täällä ulkomailla ja näin päivällä aivan uskomattoman laihalla ja huonoryhtisellä miehellä aivan ihanan vaimon ja lapsen. Tuntuivat olevan ihan onnellisia yhdessä

Vierailija
65/65 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painaa jotain vähän vajaa 60kg, on ehkä 172cm pitkä :D harrastaa kestävyysurheilua salilla ravaamisen sijaan. Ihan sopiva minulle kun en mikään iso ole itsekään :)