Naiset, onko alle 70kg liian vähän miehelle painoksi?
Kommentit (65)
Kyllä niitä lihaksia voi ihan hyvin kasvattaa myös burgereilla. Ihan näin ohiksena ja sivuhuomiona...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lihaksia voi ihan hyvin kasvattaa myös burgereilla. Ihan näin ohiksena ja sivuhuomiona...
Juu voi kasvattaa vaikka paskalla jos käyttää hormooneita. Haluan nähdä naturalin joka täyttää 2500-3000kcal päiväkalorin tarpeen pelkästään hampurilaisilla joka päivä.
Mun ex oli 180cm ja 61kg. Olihan hän tosi laiha, mutta mua ei haitannut. Luonteeltaan niin ihana mies että kaiholla muistelen vielä 20 vuoden jälkeenkin...
Mun mies on 183 ja painaa 83. Oon ehdottomaks alarajaks ilmoittanu 80. Sen alle ei saa mennä. Ite oon 160/ 57. En tykkää pienistä miehistä.
Kuule ap, mitä ihmettä sinä angstaat?!? Kaikille kehotyypeillle löytyy ottajansa, jos tyyppi on mukava.
Oma mies on PITKÄ mutta painaa 65kg, syö kuin hevonen muttei liho tai saa lihasta. Elämäni rakkaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu voi kasvattaa vaikka paskalla jos käyttää hormooneita. Haluan nähdä naturalin joka täyttää 2500-3000kcal päiväkalorin tarpeen pelkästään hampurilaisilla joka päivä.
Nyt kun sanoit, niin ei hassumpi idea. Kun katsoo tästä, niin 12 BicMacia päivässä täyttää kaloritarpeen ja proteiiniakin tulee reilusti. 144g.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sanoit, niin ei hassumpi idea. Kun katsoo tästä, niin 12 BicMacia päivässä täyttää kaloritarpeen ja proteiiniakin tulee reilusti. 144g.
Ei kun sorry, kalorit onkin per 100g. Eli kuusi BigMacia päivässä riittää. Protskua tulee sitten vaan 77g.
Mun mies on 178 cm pitkä ja painaa yli 90 kiloa. Käy salilla ja treenaa, ei ole mistään kohdasta löysä, päinvastoin. En tykkäisi yhtään jos olisi sellainen alle 70-kiloinen rimpula. Mä niin tykkään kun on jaloissa ja käsissä lihasta ja tietty keskivartalossa!
En ole koskaan tajunnut mitä naiset näkee niissä 190 cm / 70 kg miehissä. Ihan tikkuja, lantioluut vaan kolisee yhteen sängyssä jne...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 183 ja painaa 83. Oon ehdottomaks alarajaks ilmoittanu 80. Sen alle ei saa mennä. Ite oon 160/ 57. En tykkää pienistä miehistä.
Mun mielestä naisen tulee olla ehdottomasti 161/57, yhtään lyhyempi ei saa nainen olla.
t. mies
12145245 kirjoitti:
Mun mies on 178 cm pitkä ja painaa yli 90 kiloa. Käy salilla ja treenaa, ei ole mistään kohdasta löysä, päinvastoin. En tykkäisi yhtään jos olisi sellainen alle 70-kiloinen rimpula. Mä niin tykkään kun on jaloissa ja käsissä lihasta ja tietty keskivartalossa!
En ole koskaan tajunnut mitä naiset näkee niissä 190 cm / 70 kg miehissä. Ihan tikkuja, lantioluut vaan kolisee yhteen sängyssä jne...
Niin, kaikki miehet ei ole valtavia lihaskimppuja. Onneksi naisistakaan valtaosa ei ole kaltaisiasi dissaajia.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, mitä ihmettä sinä angstaat?!? Kaikille kehotyypeillle löytyy ottajansa, jos tyyppi on mukava.
Oma mies on PITKÄ mutta painaa 65kg, syö kuin hevonen muttei liho tai saa lihasta. Elämäni rakkaus!
Niinpä, ihmiset unohtavat helposti että muutama av-mielipide ei puhu kaikkien suomalaisten puolesta.
Itsetunto-ongelmaiset bodarit leveilee suonikkaalla lihasmassallaan ja makroravinteillaan. Hyvä toki, että pidätte kunnostanne huolta. On vain sangen hupaisaa, että bodaatte naisten takia :D
Ei, paitsi jos pituutta alkaa olla kaksi metriä. Esim. 180-senttiselle vielä aivan ok paino. Naiselle taas yli 70 kg on vartalotyypistä riippumatta liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunto-ongelmaiset bodarit leveilee suonikkaalla lihasmassallaan ja makroravinteillaan. Hyvä toki, että pidätte kunnostanne huolta. On vain sangen hupaisaa, että bodaatte naisten takia :D
Ei tuo mun mies (josta kirjoitinn ylempänä) ainakaan naisten takia treenaa vaan ihan itsensä takia. On terveellisempää olla hyvässä lihaskunnossa kuin lihakseton. Ja tuo hyvässä lihaskunnossa EI tarkoita nyt mitään sikabulkkibodaamista, vaan normaalia kunnosta huolehtimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mun mies (josta kirjoitinn ylempänä) ainakaan naisten takia treenaa vaan ihan itsensä takia. On terveellisempää olla hyvässä lihaskunnossa kuin lihakseton. Ja tuo hyvässä lihaskunnossa EI tarkoita nyt mitään sikabulkkibodaamista, vaan normaalia kunnosta huolehtimista.
Sun mies on 178cm ja 90kg täyttä lihasta eikä löysää missään. Todella hyvät geenit tai sitten treenaa todella paljon. Moni mies ei oikeasti pysty samaan ja sinä ihmettelet miten jotkut naiset jaksaa katsoa sellaisia miehiä.
Se on sama kuin minun naisellani olisi D-kupin täydelliset luomurinnat ja ihmettelisin täällä, miten jotkut jaksaa katella jotain rinnattomia tai pienirintaisia epänaisia, joiden kanssa sänkyhommistakaan ei tuu mitään.
ihan sopiva paino. Jos on yli 180cm niin voi painaa vähän enemmänkin kunhan paino ei ole rasvaa. Esim 185cm pitkälle joka treenailee voi olla 80kg hyvä paino ja tuolloinkin on tosi hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mies on 178cm ja 90kg täyttä lihasta eikä löysää missään. Todella hyvät geenit tai sitten treenaa todella paljon. Moni mies ei oikeasti pysty samaan ja sinä ihmettelet miten jotkut naiset jaksaa katsoa sellaisia miehiä.
Se on sama kuin minun naisellani olisi D-kupin täydelliset luomurinnat ja ihmettelisin täällä, miten jotkut jaksaa katella jotain rinnattomia tai pienirintaisia epänaisia, joiden kanssa sänkyhommistakaan ei tuu mitään.
Lähinnä tarkoitin, että vaikka olisi 90 kg painoinen, niin se ei automaattisesti ole mikään läski. Vaan se kehonkoostumus vaikuttaa. Mutta sama logiikka ei päde tikkumiehiin. Jos mies on alle 70 kg, hän on 99% todennäköisyydellä tosi pieni malliltaan.
Oma mieheni on ollut pahimmillaan 173/55, laihtui pahan stressin takia. Nyt vielä matkaa että ollaan paremmissa lukemissa, mutta rakkautta on kyllä ollut koko ajan. Huolta on aiheuttanut, mutta viehättävänä olen kokenut kyllä aina, eikä rakkaus ole painoon kaatunut 25v aikana.
Naiset yli 70kg ovat lihavia ainakin lähes poikkeuksetta. Pitkä mies voi painaa tuon 70kg ja ylikin riippuen pituudesta. 190cm pitkä mies voi painaa 85kg olematta läski.
Puhutko nyt lihasmassasta vai rasvamassasta? Ei niitä lihaksia burgereilla kasvateta vaan hiilareilla, rasvalla ja proteiinilla. Näitä on aika vaikea saada viidakossa tarpeeksi ja toisekseen viidakon ihmiset on kaukana rimpuloista jos verrataan perus suomijantteria joka katselee telkkaria kotona sipsipussi sylissä. Viidakon ihmisillä on usein matalat rasvaprosentit ja hyvin näkyvät lihakset. Huono vertauskuva sulta kuitenkin.