Naiset, onko alle 70kg liian vähän miehelle painoksi?
Kommentit (65)
Ihme läskeistä tekin viehätytte. Ainiin eikujoo, miehen pitää olla täyttä lihasta.
Mä oon 170cm mies ja painan 62kg.
Kerran laihduin 58 kiloiseksi.
Nyt taas noussut 62kg.
Olen varmaan epäkelpo, mutta minkäs teet :)
Pitäisikö mun vaan siksi kiduttaa itseäni salilla?
Mulle on. Painan itse tällä hetkellä 64 kg ja tuntisin oloni todella plösöksi noin pienen miehen rinnalla. Kun painoin 45 kg ei olisi haitannut.
Mun mies painaa 62 kiloa. On vähän laihahko mutta niin hyvä panemaan että saa ihan kaikki pienet ja isommat viat anteeksi. Itse painan enemmän ja se tuntui alkuun vähän kiusalliselta, mutta ei sitä siellä pedissä oo tullu mietittyä.
Niin ja sanottakoon vielä se, että olen kyllä ihan keskipituinen tai jopa vähän keskipituista pidempi mies. Mutta kun ei paino vain tahdo millään nousta. T. ap.
On aika kevyt ja heiveröisen oloinen.
Ei haittaa. Mitä hoikempi, sen parempi. En ainakaan ite kiinnostu yli 90-kilosista läskeistä. Jo 70kg on liian läski jos kyseessä on alle 180cm mies.
Saattaa olla naiselle joka on sua painavampi.
166cm/64kg ja tunnen olevani aivan mahtava, 60kg olisi täydellinen.
Ihan sama mitä mies painaa, kunhan painaa ahkerasti ja ilolla!
Mun mies painaa jotain 67 paikkeilla. Ei tod ole mikään liian laiha, ei kyllä läskikään. Aika sopiva 💖
Kertoo jotain kyllä naisista, jos tuntevat olonsa lihavaksi 70-kiloisen miehen rinnalla. Varmaan aika ikävä noidankehä, kun miestä pitää olla vaihtamassa tuhdimpaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on. Painan itse tällä hetkellä 64 kg ja tuntisin oloni todella plösöksi noin pienen miehen rinnalla. Kun painoin 45 kg ei olisi haitannut.
Herää yksi ainoa kysymys: 45kg -> 64kg, miksi?
exä oli 172cm ja 62kg. Itse olin 170cm/53kg. Lihoin suhteen aikana 53--->58kg ja exä alkoi kuittailla minua läskiksi. Lopulta erosin, koska hän oli minuun verrattuna todella pieni ja heiveröinen mies.
ps. eikä luonteessakaan ollut kehumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää yksi ainoa kysymys: 45kg -> 64kg, miksi?
Miks ei? Miks jonkun pitäis olla alipainonen? Miksi normaalipaino ei kelpaa?
Mikä ihmeen kysymys tämä edes on? Eiköhän se riipu ihan siitä miehen pituudesta. Oma preferenssini on kyllä hoikka mies, joten ei ollenkaan haittaa alle 70kg paino vaikka olisi pitkäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä mies painaa, kunhan painaa ahkerasti ja ilolla!
Itse miehenä painan taskutussua. Ihan sama asia kuin nainen käyttämäs dildoa.
Ei se paino hyvät naiset vaan lihasmassa ja rasvaprosentti.
On. Mun mielestä esim 170cm kuuluu painaa 80kg