Naiset, onko alle 70kg liian vähän miehelle painoksi?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on. Painan itse tällä hetkellä 64 kg ja tuntisin oloni todella plösöksi noin pienen miehen rinnalla. Kun painoin 45 kg ei olisi haitannut.
Herää yksi ainoa kysymys: 45kg -> 64kg, miksi?
Miks ei? Miks jonkun pitäis olla alipainonen? Miksi normaalipaino ei kelpaa?
Jos tuntee itsensä plösöksi 64-kiloisena, niin tuskin on normaalipainoinen. Eli nainen tuskin lähentelee 180cm pituutta.
Koska miehet alkais ymmärtää, että NAISELLISIA naisia ei kiinnosta läskit miehet. Läskejä naisia kyllä.
Sehän riippuu miehestä.
Mutta ei mielestäni ole, siinä on jo 20kg enemmän painoa kun mulla.
Mies ei saa ikinä painaa alle 70,eikä nainen yli 60. Ellei sitten mies ole alle 170cm ja nainen yli 180cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on. Painan itse tällä hetkellä 64 kg ja tuntisin oloni todella plösöksi noin pienen miehen rinnalla. Kun painoin 45 kg ei olisi haitannut.
Jos tuntee itsensä plösöksi 64-kiloisena, niin tuskin on normaalipainoinen. Eli nainen tuskin lähentelee 180cm pituutta.
Itse oon ”vaan” 168cm ja painan tuon 64kg ja todellakin pidän itseäni normaalipainosena, koska olen normaalipainonen. En laihduttaisi tästä enää kiloakaan. Laihdutin 30kg ja pitänyt tän painon jo 4 vuotta eli tästä en kyllä laihduta enää yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa ikinä painaa alle 70,eikä nainen yli 60. Ellei sitten mies ole alle 170cm ja nainen yli 180cm.
Tuo on muuten ihan pätevä nyrkkisääntö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oon ”vaan” 168cm ja painan tuon 64kg ja todellakin pidän itseäni normaalipainosena, koska olen normaalipainonen. En laihduttaisi tästä enää kiloakaan. Laihdutin 30kg ja pitänyt tän painon jo 4 vuotta eli tästä en kyllä laihduta enää yhtään enempää.
Nostan hattua, että pudotit sen 30kg ja olet pysynyt siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies painaa 62 kiloa. On vähän laihahko mutta niin hyvä panemaan että saa ihan kaikki pienet ja isommat viat anteeksi. Itse painan enemmän ja se tuntui alkuun vähän kiusalliselta, mutta ei sitä siellä pedissä oo tullu mietittyä.
Miksi tyydyt mieheen, jossa on vikoja? Vai leikit vaan kotia, kunnes tulee parempi vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä läskit miehet on ällöttäviä. Ja oon itse nuori hoikka nainen ja kumppani hoikka nuori mies. Kumpaakaan meistä ei kiinnosta 70-kiloset ihramössöt.
70kg kuulostaa omaan korvaan todella vähältä, mutta hyvä että makuja on monia. Minä olen 178/90 ja heti jos paino alkaa valua alle 87 kilon, tuntuu ihan mikkihiireltä. Vaimoni myös tykkää, että olen isohko.
Vierailija kirjoitti:
70kg kuulostaa omaan korvaan todella vähältä, mutta hyvä että makuja on monia. Minä olen 178/90 ja heti jos paino alkaa valua alle 87 kilon, tuntuu ihan mikkihiireltä. Vaimoni myös tykkää, että olen isohko.
Oot hirveen lihava ja kaiken lisäks lyhyt..
Vierailija kirjoitti:
Oot ehkä vähän plösö. Olen samanmittainen 36v mies ja painan 72kg ja olen vartaloltani normaali ja lihaksetkin erottuu aika kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot hirveen lihava ja kaiken lisäks lyhyt..
Semilyhyt joo, mutta paino on tehty salilla ja juosten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin mielialalääkityksen. Arvaa vaan haluaisinko takaisin 45 kiloon :( 67 kg saanut tiputettua tuon kolme kiloa. Vaikeaa on. Normaalipainon ylärajoilla olen tällä hetkellä.
Noh, oma mies on 183/68, kymmenen kiloa kevyempi vielä silloin teininä. Ja pari eksää olleet yli 190cm ja painoa 65-75kg.
Liiallisesta massasta on vaan haittaa. Viidakon asukkaat on usein aika rimpuloita, koska eivät syödä mässytä burgereita solkenaan.
No, jos sinua ei haittaa, että naisesi painaa enemmän, kuin sinä
N 62 kg
Vierailija kirjoitti:
Noh, oma mies on 183/68, kymmenen kiloa kevyempi vielä silloin teininä. Ja pari eksää olleet yli 190cm ja painoa 65-75kg.
Tapasitko heidät kenties Thinspossa?
En ymmärrä miten joku "mies" voi painaa alle 80kg.
Riippuu miehen pituudesta.
Mutta jos on pitkä niin todellakin on aika pulkannaru.
TeiniPOIKA painaa 65kg ja on 185cm.