Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, varsinkin nuoret naiset, ovat aivan mielettömän pitkiä ja kookkaita nykyään!

Vierailija
20.07.2018 |

Tällaisen olen huomannut. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Tässä vähän aikaa sitten näin nuoren naisen, joka oli hoikka ja muuten ihan naisellinen, mutta oli todellakin aivan valtavan pitkä ja kookas muuten. En uskalla lähteä arvailemaan kuinka pitkä, mutta voin sanoa, että oli todella kookas. Voi sanoa, että iso hoikka varsinaisessa merkityksessä. Siinä pitää miehenkin olla jo todella pitkä ja iso mies, että on noin kookasta naista isompi.

Mutta kyseessä ei ole suinkaan ainoa noin kookas nainen, joita olen nähnyt. Suurin osa naisista on naisen kokoisia vielä nykyäänkin, mutta jostain kumman syystä nykyään kohtaa silti jo paljon niitäkin naisia, jotka ovat todella pitkiä ja kookkaita. Niiden naisten määrä on kasvanut aivan käsittämättömän paljon menneisiin vuosiin verrattuna. Sen sijaan pitkien ja raamikkaiden miesten määrä ei ole kasvanut kuin vain hieman. Kertoohan tästä varusmiesten keskipituuskin, joka on viimeisen 20-30 vuoden aikana kasvanut vain 1-3 cm.

Mitä ihmeen hormoneja naiset nykyään syö, kun naisista tulee niin kookkaita? Vai onko ruokaa jotenkin käsitelty ja ruokaan lisätty hormoneja? On suorastaan järkyttävää nähdä, kun niin monet naiset ovat isompia ja kookkaampia kuin jopa monet miehet ja monet ovat kookkaampia kuin miehensä. Minä alan kohta olla jo huolissani miesten vuoksi tästä asiasta. Sillä jos tämä kehitys jatkuu, on joskus tulevaisuudessa suurin osa naisista kaikkea muuta kuin naisen kokoisia.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä nyt aivan hirvittävän huolenaiheen löytänyt. Suurimman huolenaiheen, mitä elämässä voi olla.

Vierailija
2/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos nainen on miestään isompi?

T. 174-senttinen 19-vuotias nuori nainen, joka seurustelee itseään muutaman sentin lyhyemmän miehen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja ovat. Svengaa kuin hirvi.

Vierailija
4/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 182/57, enkä koe itseäni mitenkään kookkaaksi.

Vierailija
5/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tulossa miehiä ja miehishtä naisia. Tuloksena on tasaharmaa pönäkkä hybridi.

Vierailija
6/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa Jonne 152 cm purkaa patoumiaan.

Menepäs nyt leikkimään duploillasi.

Vierailija
7/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etpä tietenkään, koska pituisiasi tai pidempiä naisiakin tulee jo niin usein vastaan. T. ap.

Vierailija
8/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että lähes kaikki muut ihmiset ovat pelottavan suuria. Naisillakin kengänumero alkaa nelosella. Joskus tuntuu, että jään jalkoihin (automaattiovetkaan eivät tahdo minulle aueta). Kohta ei uskalla kaupungille lähteä, kun jää jalkoihin.

T: 163 cm, 48 kg, kengännro 36

Vierailija
9/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne hormonit hanavedessä.

Samat, jotka tekevät miehistä lyhyitä.

Eiku... :D

Vierailija
10/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on jättiläismäisten ihmisten aika. Voi vain kuvitella minkä kokoisia lapsia tuleekaan näiden pitkien ihmisten jälkeläisistä. Tulevaisuudessa ihmiset ovat järjestään vähintään 220 cm. 

Vierailija
11/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ajatellut samoin. Tuntuu että 15 v likat on 180 ja 70 kg luokkaa ihan tasaisesti.

T nainen 35v 163cm ja 50kg

Vierailija
12/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää taas enempi sirot pätkä miehet jotka näyttävät siltä, että fyysinen punerteetti on aikoinaan jäänyt kesken :D.

Vielä kuvottavampaa on se läskimaha jos muuten on siro ja lyhyt.

T. N21 174cm/72kg

Vierailija
13/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun ei kannattaisi vaivata päätäsi muiden kolla, jos se ahdistaa niin että tänne pitää kirjoittaa.

Ihan ovat tavallisia nämä ”jättiläiset”, itsekin tunnen muutaman yli 180cm naisen ja minulle yli 200cm miehetkään eivät ole mikään outo juttu. Itse olen 171cm ja mies suunnilleen 190cm.

Vierailija
14/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää taas enempi sirot pätkä miehet jotka näyttävät siltä, että fyysinen punerteetti on aikoinaan jäänyt kesken :D.

Vielä kuvottavampaa on se läskimaha jos muuten on siro ja lyhyt.

T. N21 174cm/72kg

*puberteetti

Vierailija
15/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän alla kasvanut kirjoitti:

Olen huomannut, että lähes kaikki muut ihmiset ovat pelottavan suuria. Naisillakin kengänumero alkaa nelosella. Joskus tuntuu, että jään jalkoihin (automaattiovetkaan eivät tahdo minulle aueta). Kohta ei uskalla kaupungille lähteä, kun jää jalkoihin.

Kengännumero nelosella, no taatusti! Monilla se on ainakin 45! T. Huolestunut ap.

Vierailija
16/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen  suhteellisen kookas nainen kyykyssä vajaat 3 metriä. Pidän sitä kuitenkin aivan normaalina pituutena punatukkaiselle reptiliaanisosiaalidemokraatille.

Vierailija
17/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä kyllä suurinosa nuorista naisista noin 165 senttisiä ja arviolta 55 kiloisia, aivan perusnaisellisen kokoisia siis.

Itse olen 175/58 ja olen yleensä porukan pisin/isoin.

Toki on useampi samankokoinenkin kaveri tai isompikin, mutta arviolta 70% on noin 165/55.

N24

Vierailija
18/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöydän alla kasvanut kirjoitti:

Kengännumero nelosella, no taatusti! Monilla se on ainakin 45! T. Huolestunut ap.

Olen 167cm eli keskipitunen ja mulla jalkakoko on 40-41. Voi kauheeta, oonko nyt mies? 😰😰😰

Vierailija
19/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varsinainen laiheliini. 10kg lisää painoa niin sitten soppeli 👍

Vierailija
20/113 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap pieni mies jolla on jättiläisnainen-fetissi? Näin kerran telkusta että sellaisiakin on... Kuha mietin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi