Naiset, varsinkin nuoret naiset, ovat aivan mielettömän pitkiä ja kookkaita nykyään!
Tällaisen olen huomannut. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Tässä vähän aikaa sitten näin nuoren naisen, joka oli hoikka ja muuten ihan naisellinen, mutta oli todellakin aivan valtavan pitkä ja kookas muuten. En uskalla lähteä arvailemaan kuinka pitkä, mutta voin sanoa, että oli todella kookas. Voi sanoa, että iso hoikka varsinaisessa merkityksessä. Siinä pitää miehenkin olla jo todella pitkä ja iso mies, että on noin kookasta naista isompi.
Mutta kyseessä ei ole suinkaan ainoa noin kookas nainen, joita olen nähnyt. Suurin osa naisista on naisen kokoisia vielä nykyäänkin, mutta jostain kumman syystä nykyään kohtaa silti jo paljon niitäkin naisia, jotka ovat todella pitkiä ja kookkaita. Niiden naisten määrä on kasvanut aivan käsittämättömän paljon menneisiin vuosiin verrattuna. Sen sijaan pitkien ja raamikkaiden miesten määrä ei ole kasvanut kuin vain hieman. Kertoohan tästä varusmiesten keskipituuskin, joka on viimeisen 20-30 vuoden aikana kasvanut vain 1-3 cm.
Mitä ihmeen hormoneja naiset nykyään syö, kun naisista tulee niin kookkaita? Vai onko ruokaa jotenkin käsitelty ja ruokaan lisätty hormoneja? On suorastaan järkyttävää nähdä, kun niin monet naiset ovat isompia ja kookkaampia kuin jopa monet miehet ja monet ovat kookkaampia kuin miehensä. Minä alan kohta olla jo huolissani miesten vuoksi tästä asiasta. Sillä jos tämä kehitys jatkuu, on joskus tulevaisuudessa suurin osa naisista kaikkea muuta kuin naisen kokoisia.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne söpöjä kirahveja siinä kasvuvaiheessa kun perse ei oo levinny. Mut huhuh mitä mursuja kun kasvu loppuu... joo not hot.
Vai sä pidät pieni perseisistä naisista. Mä taas sellaisista leivinuunin kokoisista kunnon perseestä 👍👌nuorellakin naisella iso perse on pop.
No ei se minusta ole mitenkään ihmeellistä. Pitkien miesten geenit siirtyneet jälkikasvulle plus erittäin hyvät elinolot lapsilla.
Ihmisen keskipituus kasvaa, jos olot sen sallivat.
Onko se jokin uhka miehille, kun naisista on tulossa vahvempia ja pidempiä? Kyllä on ongelmat...
Vierailija kirjoitti:
No ei se minusta ole mitenkään ihmeellistä. Pitkien miesten geenit siirtyneet jälkikasvulle plus erittäin hyvät elinolot lapsilla.
Ihmisen keskipituus kasvaa, jos olot sen sallivat.
Onko se jokin uhka miehille, kun naisista on tulossa vahvempia ja pidempiä? Kyllä on ongelmat...
”Kieliposkessateorini” on, että biologia (joku sanoo Jumalaksi) nyt haluaa naisten kasvavan miehiä suuremmiksi ja vahvemmiksi. Maapallolla on liikaa miesten aiheuttamia ja ylläpitämiä sotia ja naisten on tehtävä niistä loppu. Naisia sorretaan koko ajan ympäri maapallon, koska miehet ovat (vielä!) vahvempia. Naiset myöskin ovat (pahasti yleistäen) innokkaampia luonnonsuojeluasioissa kuin miehet. Siinäpä syy siihen, että naisista näyttää kohta tulevan miehiä suurempia.
Tai oikeastaan ravintomme on nykyään laadukkaampaa ja meillä on vähemmän pituuskasvuun vaikuttavia sairauksia?
Tässä joitain teorioita...
Ainakin voisit hioa kirjoittamistasi. Liiallinen tautologia on huonon kirjoittamisen yksi tunnusmerkki.
Olet pystynyt mahduttamaan kolmen pienen kappaleen kirjoitukseen kahdeksan kertaa sanan "kookas" eri muodoissa + otsikko.
Onhan se miehestä noloa jos nainen on isompi. Onneksi olen 184 ja pärjään vielä hetken.
Vierailija kirjoitti:
Totta on. Moni mies painaa nykyään jotain 60kg kun taas naiset usein huomattavasti enemmän. Mikäs siinä, joku muutos on tapahtumassa ja naiset ovat pian myös se fyysisesti vahvempi sukupuoli.
Onkos tuosta naisten vahvistumisesta mitään näyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Olen 173N. Jostain syystä mulla on aina ollut lyhyitä kavereita, 160+ ja jopa reippaasti alle 160.
Muuten pituudesta on pelkkää hyötyä. Näkee, ylettää ja keho on vahva.
On surkeaa, miten usein 175+N: t kulkee lysyssä ja pitävät huonoa ryhtiä.
Pituus ei sillä katoa, eikä sitä tarvitse hävetä.
Pitkä nainen on upea.
Ei voi mitään, jos miehet on lyhyitä.
Itsensä ryhdikkäästi kantava nainen on upea ihan riippumatta pituudesta
Haha, päinvastoin. Suurin osa naisista on todella lyhyitä. Ja itseasiassa miehetkin. Olen itse nainen ja 170 cm, ja katselin juuri eilen lenkillä, kuinka lähes kaikki Helsingin keskustassa vastaan tulleet miehet oli minua 5-10 cm lyhyempiä. Painoani en tiedä ja kengät on 38-39 OKSETTAVAT KANOOTIT!
Poltitko röökiä teininä, vai miksi jäit ap lyhyeksi?
Kunnon amatsoni on minun mieleen! 185cm lihaksikas nainen joka ottaa miehen käsivarsilleen ja kantaa makuuhuoneeseen 👍😉
M31
Kyllähän myös nuoret miehet on tosi pitkiä. Kuinka iso prosentti menee varusmiespalvelukseen? Jos sinne menee vain lyhyet?
Onko se tämä nykyajan fitness buumi etteivät ole siroja enää.
Täällä yks 21v nainen ja 171cm/68kg, kengänkoko 41-42. Olen aina ollut iso ja kaveripiiriin nähden aina se isokokoisin. Ei mielestäni naisellisuuttani yhtään vähennä. On pikemminkin sellainen kilpailuetu, kun on myös niitä isoja miehiä, jotka haluaa "kokoisensa" naisen😉
Tietenkin on huonot puolet, kun nättejä istuvia vaatteita on vaikea löytää ja naisten kengät on aina kokoluokkaa 36-39.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat nykyään kaikki lihaksikkaita ja 185-195 cm. Upeita!
Ne ei vissiin sitten käy armeijaa, kun varusmiesten keskipituus on edelleen jotakin 179-180 cm. Tai sitten muut varusmiehet ovat jotain 165-senttisiä.
Nykyäänhän siellä on naisiakin, että ei päde kesjipituus pelkkiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 182/57, enkä koe itseäni mitenkään kookkaaksi.
Oletkin alipainoinen.
Niin no, ravintoa varmaan nykypäivänä paremmin tarjolla. Keskimmäiseni on 174 ( tyttö), nuorimmaiseni 192 ( 16- vuotias poika), esikoinen ( poika) on 167 cm, siro ja hento kun nuoremmat sisarukset sellaisia vantteria.
Isänsä 196 ja minä 168 cm.
Pitkät naiset ovat tyylikkäitä. Fakta.
t. 158 cm
Ai jaa tiedä kyllä naisia jotka ovat päälle 70 v ja yli 175 pitkiä. Ovatko he mielestäsi nuoria?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yks 21v nainen ja 171cm/68kg, kengänkoko 41-42. Olen aina ollut iso ja kaveripiiriin nähden aina se isokokoisin. Ei mielestäni naisellisuuttani yhtään vähennä. On pikemminkin sellainen kilpailuetu, kun on myös niitä isoja miehiä, jotka haluaa "kokoisensa" naisen😉
Tietenkin on huonot puolet, kun nättejä istuvia vaatteita on vaikea löytää ja naisten kengät on aina kokoluokkaa 36-39.
Painon ja pituuden puolesta et edes ole mikään järin iso! Toki sitten vartalon mittasuhteet voivat olla jotenkin "vaikeat", jos koet että istuvia vaatteita on hankala löytää.
Kookas ja pitkä ei ole sama asia. Viittaat kookkaalla, että nämä nuoret pitkät naiset olisivat lihavia/ isokokoisia.
Ei nyt kovin jättiläisiä. Olen 170cm, mies 2m ja aikuinen tytär 173cm. Äitini oli 158cm, isäni 175cm ja silti minusta tuli 170cm. Ottakaa kokoisenne tai pienemmät miehet, jos haluatte pienikokoisia aikuisia.