Naiset, varsinkin nuoret naiset, ovat aivan mielettömän pitkiä ja kookkaita nykyään!
Tällaisen olen huomannut. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Tässä vähän aikaa sitten näin nuoren naisen, joka oli hoikka ja muuten ihan naisellinen, mutta oli todellakin aivan valtavan pitkä ja kookas muuten. En uskalla lähteä arvailemaan kuinka pitkä, mutta voin sanoa, että oli todella kookas. Voi sanoa, että iso hoikka varsinaisessa merkityksessä. Siinä pitää miehenkin olla jo todella pitkä ja iso mies, että on noin kookasta naista isompi.
Mutta kyseessä ei ole suinkaan ainoa noin kookas nainen, joita olen nähnyt. Suurin osa naisista on naisen kokoisia vielä nykyäänkin, mutta jostain kumman syystä nykyään kohtaa silti jo paljon niitäkin naisia, jotka ovat todella pitkiä ja kookkaita. Niiden naisten määrä on kasvanut aivan käsittämättömän paljon menneisiin vuosiin verrattuna. Sen sijaan pitkien ja raamikkaiden miesten määrä ei ole kasvanut kuin vain hieman. Kertoohan tästä varusmiesten keskipituuskin, joka on viimeisen 20-30 vuoden aikana kasvanut vain 1-3 cm.
Mitä ihmeen hormoneja naiset nykyään syö, kun naisista tulee niin kookkaita? Vai onko ruokaa jotenkin käsitelty ja ruokaan lisätty hormoneja? On suorastaan järkyttävää nähdä, kun niin monet naiset ovat isompia ja kookkaampia kuin jopa monet miehet ja monet ovat kookkaampia kuin miehensä. Minä alan kohta olla jo huolissani miesten vuoksi tästä asiasta. Sillä jos tämä kehitys jatkuu, on joskus tulevaisuudessa suurin osa naisista kaikkea muuta kuin naisen kokoisia.
Kommentit (113)
Kiva että nykyään näkee pitkiä nuoria naisia. Olen tottunut siihen että sekä miehet että naiset ovat yleensä minua lyhyempiä, mutta aina silloin tällöin näkee suunnilleen samanpituisen naisen. Vältän toki tuijottamista. :D Mutta on sellainen nätti >180 cm nainen vaan upea näky.
En ole kovin pitkä. Olen vain 172 cm. Tykkään käyttää todella korkeita korkoja töissä.
On mukavaa katsoa ihmisiä suoraan silmiin ja osaa jopa alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat nykyään kaikki lihaksikkaita ja 185-195 cm. Upeita!
Ne ei vissiin sitten käy armeijaa, kun varusmiesten keskipituus on edelleen jotakin 179-180 cm. Tai sitten muut varusmiehet ovat jotain 165-senttisiä.
Nykyäänhän siellä on naisiakin, että ei päde kesjipituus pelkkiin miehiin.
Naisia on edelleekin kuitenkin niin vähän kaikista armeijan käyneistä, ettei keskipituutta voi selittää naisten pituudella.
Voi että tätäkin on tänään jankattu. Kamalaa, pelottavaa!
Mun pojalla on kaksi naispuolista kaveria, jotka ovat 185 cm pitkiä.
Ihanko totta? T. N28v 156cm, 50kg
Vierailija kirjoitti:
Mun pojalla on kaksi naispuolista kaveria, jotka ovat 185 cm pitkiä.
Jatkan vielä. Ne on todella kauniita nuoria naisia ja kun käyttävät korkokenkiä, joutuvat lähes kumartumaan oviaukoista kulkiessaan.
Itse asiassa keskipituus on nousussa naisilla ja miehillä. Syytä pohditaan tutkijoidenkin keskuudessa, koska pituuden kasvuun liittyy muitakin vähemmän positiivisia ilmiöitä, kuten syövän lisääntyminen. Ja nämä kaksi monen muun ikävän asian lisäksi siis todellakin liittyvät toisiinsa. Sama kasvutekijä, joka lisää naisten pituutta ilmeisesti myös lisää rintasyövän todennäköisyyttä. Itse pidän syyllisenä suositusruokavaliota, joka pitää mm. insuliinit korkealla.
Luonnonvalinnan, pidemmät pääsevät lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa keskipituus on nousussa naisilla ja miehillä. Syytä pohditaan tutkijoidenkin keskuudessa, koska pituuden kasvuun liittyy muitakin vähemmän positiivisia ilmiöitä, kuten syövän lisääntyminen. Ja nämä kaksi monen muun ikävän asian lisäksi siis todellakin liittyvät toisiinsa. Sama kasvutekijä, joka lisää naisten pituutta ilmeisesti myös lisää rintasyövän todennäköisyyttä. Itse pidän syyllisenä suositusruokavaliota, joka pitää mm. insuliinit korkealla.
Olen lukenut samasta asiasta. Nykyisen tietämyksen mukaan asia on fakta.
Kun se on just päinvastoin. Nykynuoret ovat pieniä, kuin lapsia.
Näkeehän sen vaatekoossa. Facessa kun myydään vaatteita, koko on 34 tai 36.
Itse olen 40 tai 42.
Muutoin elämässä ei noita pituus asioita noteeraa, mutta festareilla kyllä!!
Olin juuri kesän festareilla ja taas sai ihmettellä mistä niitä amazoninaisia ja - miehiä tulee. Niillä on yleensä porukkaa saman pituisia.
Sitten ne rynnii ja etuilee, eikä katso eteensä yhtään. Keikan aikana hypitään päälle. Sairaan ahdistavaa.
Yksi pitkä miesvaljakko luuli että mä etuilin heitä, vaikka seisoin heidän edessään ainakin kaksi minuuttia. Eivät ilmeisesti känniltään huomanneet mua.
Terveisin 154cm
Ilmeisesti ei tiedetä syytä miksi jotkut jäävät lyhyemmiksi kuin on odotuspituus.
Naapuriin syntyi muinoin kaksospojat ja ovat nyt aikuisia. Toinen on 18cm pitempi kuin veljensä. Olivat tietenkin eripainoisia syntyessään mutta ei paljon.