Naiset, varsinkin nuoret naiset, ovat aivan mielettömän pitkiä ja kookkaita nykyään!
Tällaisen olen huomannut. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Tässä vähän aikaa sitten näin nuoren naisen, joka oli hoikka ja muuten ihan naisellinen, mutta oli todellakin aivan valtavan pitkä ja kookas muuten. En uskalla lähteä arvailemaan kuinka pitkä, mutta voin sanoa, että oli todella kookas. Voi sanoa, että iso hoikka varsinaisessa merkityksessä. Siinä pitää miehenkin olla jo todella pitkä ja iso mies, että on noin kookasta naista isompi.
Mutta kyseessä ei ole suinkaan ainoa noin kookas nainen, joita olen nähnyt. Suurin osa naisista on naisen kokoisia vielä nykyäänkin, mutta jostain kumman syystä nykyään kohtaa silti jo paljon niitäkin naisia, jotka ovat todella pitkiä ja kookkaita. Niiden naisten määrä on kasvanut aivan käsittämättömän paljon menneisiin vuosiin verrattuna. Sen sijaan pitkien ja raamikkaiden miesten määrä ei ole kasvanut kuin vain hieman. Kertoohan tästä varusmiesten keskipituuskin, joka on viimeisen 20-30 vuoden aikana kasvanut vain 1-3 cm.
Mitä ihmeen hormoneja naiset nykyään syö, kun naisista tulee niin kookkaita? Vai onko ruokaa jotenkin käsitelty ja ruokaan lisätty hormoneja? On suorastaan järkyttävää nähdä, kun niin monet naiset ovat isompia ja kookkaampia kuin jopa monet miehet ja monet ovat kookkaampia kuin miehensä. Minä alan kohta olla jo huolissani miesten vuoksi tästä asiasta. Sillä jos tämä kehitys jatkuu, on joskus tulevaisuudessa suurin osa naisista kaikkea muuta kuin naisen kokoisia.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää taas enempi sirot pätkä miehet jotka näyttävät siltä, että fyysinen punerteetti on aikoinaan jäänyt kesken :D.
Vielä kuvottavampaa on se läskimaha jos muuten on siro ja lyhyt.T. N21 174cm/72kg
Sullaki 10kg liikaa painoa 😉
Mitä tarkoitetaan naisen kokoisella? Minusta olisi kiva olla pitkä ja näyttävä nainen. Ei haittaisi yhtään jos mies olisi lyhyempi. T: pätkä
Nuoret miehet ovat nykyään kaikki lihaksikkaita ja 185-195 cm. Upeita!
Heh, olen 183-senttinen nainen ja olen synnyttänyt neljä jättiläistyttöä (kasvavat varmasti ainakin omaan mittaani). Mieheni on 179 cm; muuten lapset taitaisivat olla vielä isompia.
Olen keskivertoa nuorta naista isompi (170/60), ja ei kyllä ole kukaan koskaan valittanut. Vähän outoa tehdä tällaisesta asiasta ongelma.
Mitä väliä, vaikka olisi monia miehiä pidempi?
Ei minulla ainakaan ole mitään fiksaatiota olla joku hento heinänen suuren ja itseäni pidemmän miehen kanssa, päinvastoin koen skrodet nallekarhut ja muut itseäni huomattavasti isommat miehet epäviehättävinä.
170-180cm ja hoikka, mutta jäntevä ja kaunis miesvartalo miellyttää itseäni eniten.
N175cm
Vierailija kirjoitti:
Heh, olen 183-senttinen nainen ja olen synnyttänyt neljä jättiläistyttöä (kasvavat varmasti ainakin omaan mittaani). Mieheni on 179 cm; muuten lapset taitaisivat olla vielä isompia.
Tuskin lapsenne olisivat isompia, jos miehesi olisi esim. 170 cm.
Asun liikuntakeskittymän vieressä ja tavallaan aloittaja on oikeassa; olen törmännyt tällaisiin pitkiin, tavallaan hoikkiin mutta kookkaisiin noin 18-20vee nuoriin naisiin. Kauniita ovat vielä. Erittäin näyttäviä naisia. Toki on normimittaisiakin mutta hämmästyin näitä todella raamikkaita nuoria naisia kun näin. Ja olen nainen.
Täällä myös yksi ihmettelijä. Katselin kerran kaupassa ihmisiä ja naiset on samankokoisia tai isompia kun miehet nykyään! Itse olen 164 cm nainen ja todellakin tunnen itseni pikkuihmiseksi välillä, teinien ohi kun kävelee. Moni aikuinen mies on oikeasti pienempi kooltaan kun nämä nuoret tytöt ja naiset. Huhhuh
Vauvat on järkyn kokoisia, yli 4 kg on tavallinen.
On siinä pusertamista.
2,5-3 kiloa riittäisi hyvin. Mutta minkäs teet.
Syömme ilmeisesti liian hyvää ruokaa.
Mies on sekundäärinen sukupuoli. Surkastuu, heikkenee, käy tarpeettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää taas enempi sirot pätkä miehet jotka näyttävät siltä, että fyysinen punerteetti on aikoinaan jäänyt kesken :D.
Vielä kuvottavampaa on se läskimaha jos muuten on siro ja lyhyt.T. N21 174cm/72kg
Etsä noilla spekseillä itsekkään missään missin mitoissa ole.
Juu ja pieniä naisia jotenkin ihmetellään. Ehkä joku kadehtiikin...Itse olen 158 ja nuorena sanottiin että ehkä joudun aloittaa kasvuhormonin.
Olen 173N. Jostain syystä mulla on aina ollut lyhyitä kavereita, 160+ ja jopa reippaasti alle 160.
Muuten pituudesta on pelkkää hyötyä. Näkee, ylettää ja keho on vahva.
On surkeaa, miten usein 175+N: t kulkee lysyssä ja pitävät huonoa ryhtiä.
Pituus ei sillä katoa, eikä sitä tarvitse hävetä.
Pitkä nainen on upea.
Ei voi mitään, jos miehet on lyhyitä.
Ne on jotain alieneita ihmiseksi naamioituneena.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ovat nykyään kaikki lihaksikkaita ja 185-195 cm. Upeita!
Ne ei vissiin sitten käy armeijaa, kun varusmiesten keskipituus on edelleen jotakin 179-180 cm. Tai sitten muut varusmiehet ovat jotain 165-senttisiä.
Eivät ole aloittaneet tupakointia kuten ennen vanhaan oli yleisesti tapana.
Totta on. Moni mies painaa nykyään jotain 60kg kun taas naiset usein huomattavasti enemmän. Mikäs siinä, joku muutos on tapahtumassa ja naiset ovat pian myös se fyysisesti vahvempi sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavapiirissä kyllä suurinosa nuorista naisista noin 165 senttisiä ja arviolta 55 kiloisia, aivan perusnaisellisen kokoisia siis.
Itse olen 175/58 ja olen yleensä porukan pisin/isoin.
Toki on useampi samankokoinenkin kaveri tai isompikin, mutta arviolta 70% on noin 165/55.N24
No et sinä iso ole! Ei pituus tee ihmisestä automaattisesti isoa. T toinen 174/ 56
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 182/57, enkä koe itseäni mitenkään kookkaaksi.
Hei, sähän olet hoikempi kuin Melania. Sehän on läski! Samoin kuin Trumpin tytär. Pitäisköhän sen laittaa molemmat vaihtoon?
Voi kuule, olen n. 30 cm tuota pituutta pidempi. Ja kyllä huolenaiheeni on minusta aivan todellinen, koska niin moni nainen alkaa olla minunpituiseni ja kookkaimmat vielä selvästi enemmänkin.
Onhan toki pitkiä miehiäkin, mutta enpä ole silti koskaan omalla pituudellani tuntenut itseäni lyhyeksi liikkuessani siellä, missä on paljon miehiä. Olen viettänyt niin paljon aikaa elämässäni paikoissa, joissa on paljon miehiä, että voin sanoa, ettei miesten keskipituus ole vuosien aikana kovinkaan paljon kasvanut. Toista se on naisten osalta. Näkyy jo usein naisia, jotka ovat monia miehiä pidempiä. T: ap.