Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
621/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ymmärrän kyllä myös joidenkin miesten katkeruuden tässä.

Olen itsekin katkera aina hetken kun ihastus hylkää, ryven itsesäälissä ja mietin vihaisena miksi miehet tykkäävät vain semmosista mikä minä en ole enkä voi sellaiseksi muuttua, miksi en syntynyt pieneksi ja söpöksi ja viattoman näköiseksi ym.

Saatan ihan tosissaan vollottaa pari viikkoa ja oikeasti uskoa sillä hetkellä, että ihastus tykkäisi sitten minusta jos olisin sirompi/pienempi, pieninenäisempi, suurisilmäisempi, herttaisempi luonne jne.

Sitten nousen sieltä suosta ja keräilen itsetuntoni jostain ulinajärven pohjalta, mutta siis hyvin uli-meiningit on itselläkin silloin kun joutuu kohtaamaan sen tosiasian, ettei kelpaa.

Ensimmäinen kerta kun näen jonkun naisen osoittavan ymmärrystä siitä miltä hylkääminen saattaa tuntua :) Minulle ja varmaan monille muillekin miehille tuo tunne on tullut kohdalle jo pitkälti toista sataa kertaa ja valitettavasti se tuntuu aina ihan yhtä pahalta.. Miehen rooli on ikävä kyllä vieläkin hyvin kapea tämän päivän Suomessa. Pahasta olosta ja yksinäisyydestä puhuva mies leimataan näissäkin keskusteluissa nopeasti turhasta valittavaksi ulisijaksi ja monesti tuntuu että kaikkia muita kuin todellisia menestyjiä halveksitaan ihan avoimesti. Miehen on oltava mies. Itsevarma, voimakas, hieman röyhkeä ihminen, joka ei näytä heikkouksiaan muille.

Hylätyksi tuleminen sattuu ja saa sattua. Sukupuolissa ei ole eroa tässä suhteessa. Myös miehet saavat potea sydänsuruja. Itse asiassa mies saa tällaisesta jopa "herkkyyslisää" toisin kuin nainen. 

Ongelma ei siis todellakaan ole siinä, etteikö miehestä saisi tuntua pahalta. Ongelma on siinä, kun se paha olo käännetään inhoksi kaikkia naisia kohtaan. Näin epäreilu reagointitapa saa automaattisesti naisissa aikaan negatiivisen reaktion (kuten pitääkin). Jos minulle tuntemattomat naiset ovat antaneet pakit minulle tuntemattomille mieheille, en suostu siitä kantamaan huonoa omatuntoa tai ottamaan syytä niskoilleni ja pyytelemään anteeksi sukupuoleni puolesta olemassaoloamme. Enkä varsinkaan suostu siihen, että nämä miehet leimaavat kaikki naiset, minut mukaanlukien, ilkeiksi pettureiksi, jotka eivät osaa rakastaa.

Vierailija
622/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KirsiOulu kirjoitti:

Tää on kyllä uskomatonta itsepetosta naisten suunnalta tää ketju 😂 ja sanon tän itsekin naisena. Tämän mukaan kaikki naiset ottavat torjunnat aikuismaisesti ja hillitysti vastaan, vaikka olen monet kerrat kuullut miten mies on " pienimunanen homo" ja muuta samankaltaista, jos ei ole kelvannut lähentymisyritys. Ketjun mukaan naisilla ( toisin kuin miehillä) on realistinen käsitys ulkonäöstään. Wrong. Tuttavapiirissä montakin naista, jotka luulevat, että se filteröity, meikillä kuorrutettu profiilikuva on oikeasti realistinen kuvaus ulkonäöstä.Ei ole. Moni photoshoppaa perunasta huippumallin ja alkaa uskoa itsekin tähän valhekuvaan. Moni ylipainoinen pitää myös itseään kurvikkaana, kiitos body positive liikkeen, vaikka ruumiinmalli on perunasäkki.

Älkää nyt ihan totta viitsikö. Naisissa on yhtä paljon pellejä, kuin on miehissäkin.

Minulla on vissiin vääristynyt kuva ulkonäöstäni. Pidän itseäni rumahkona. . En meikkaa juurikaan. Kuljen usein treenivaatteissa, koska harrastan kilpaurheilua. Seuraani pyrkivät erittäin komeat miehet. Tiedän olevani rehellinen, luotettava ja mukava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet vinkuu, että kun ei löydä näistä Tinderissä tai nettitreffeillä, ja voi voi, olen samaa mieltä, että naiset on nirsoja.Sitten sivulauseessa kerrotaan miten saadaan viestejä/tykkäyksiä vanhemmilta ja ylupainoisilta naisilta..... Eli siis näitä ei lasketa ja kuulostaa ihan siltä, että kyseessä on ihan suorastaan loukkaus.

No tekeekö se myös naisesta sitten supernirson jos se ei Tinderissä tai nettideiteillä tykkää vastaavista miehistä, eli ylupainoisilta ja vanhemmista?Koska näitä tulee paljon. Ei Kai mun ole pakko vastata en. Jos en tykkää, jos miestenkään ei tarvitse. Noita nimittäin on suurin osa eli ylipainoisia tai vanhempia miehiä

Kertoo kaiken, kun aloitat, että miehet vinkuu, ku ei löydä naista jne jne. Itse en mielestäni vingu, kerron vain omakohtaisia kokemuksia. Vai onko sitten sekin vinkumista.

Kohtelen kaikkia ihmisiä hyvin, mutta jos en ole kiinnostunut selvästi ylipainoisista tai minua vanhemmista naisista, joilla on perhettä, tuo on minusta ihan ok. En halua leikkiä ihmisten tunteilla ja sen vuoksi olen tapaamatta heitä saati sitten, että hyppäisin heidän kanssa sänkyyn. Toki olen kiitollinen kaikesta saamastani huomiosta ja kirjoittelen kaikille takaisin toisin kuin nähtävästi moni muu tekee. Olen kuulemma hyvännäköinen mies ja saan niin paljon p...ua kuin haluan. En tiedä, en ole sellainen ja en ole kokeillut, sillä etsin vain rakkautta.

Vierailija
624/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet vinkuu, että kun ei löydä näistä Tinderissä tai nettitreffeillä, ja voi voi, olen samaa mieltä, että naiset on nirsoja.Sitten sivulauseessa kerrotaan miten saadaan viestejä/tykkäyksiä vanhemmilta ja ylupainoisilta naisilta..... Eli siis näitä ei lasketa ja kuulostaa ihan siltä, että kyseessä on ihan suorastaan loukkaus.

No tekeekö se myös naisesta sitten supernirson jos se ei Tinderissä tai nettideiteillä tykkää vastaavista miehistä, eli ylupainoisilta ja vanhemmista?Koska näitä tulee paljon. Ei Kai mun ole pakko vastata en. Jos en tykkää, jos miestenkään ei tarvitse. Noita nimittäin on suurin osa eli ylipainoisia tai vanhempia miehiä

Kertoo kaiken, kun aloitat, että miehet vinkuu, ku ei löydä naista jne jne. Itse en mielestäni vingu, kerron vain omakohtaisia kokemuksia. Vai onko sitten sekin vinkumista.

Kohtelen kaikkia ihmisiä hyvin, mutta jos en ole kiinnostunut selvästi ylipainoisista tai minua vanhemmista naisista, joilla on perhettä, tuo on minusta ihan ok. En halua leikkiä ihmisten tunteilla ja sen vuoksi olen tapaamatta heitä saati sitten, että hyppäisin heidän kanssa sänkyyn. Toki olen kiitollinen kaikesta saamastani huomiosta ja kirjoittelen kaikille takaisin toisin kuin nähtävästi moni muu tekee. Olen kuulemma hyvännäköinen mies ja saan niin paljon p...ua kuin haluan. En tiedä, en ole sellainen ja en ole kokeillut, sillä etsin vain rakkautta.

Miksi se rakkaus ei voisi löytyä esim. vähän vanhemmasta, perheellisestä naisesta?

Vierailija
625/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se rakkaus ei voisi löytyä esim. vähän vanhemmasta, perheellisestä naisesta?

Voi hyvin löytyä ja ei tosiaankaan ole poissuljettu vaihtoehto. Tosin itse haluaisin vielä omia lapsia, joten ihan ensisijaisesti en ajatellut "ottaa" itseäni selvästi vanhempaa kumppania, jonka kanssa lasten saanti on mahdotonta tai hyvin epätodennäköistä ainakin. Tykkään lapsista, joten varmasti tulisin myös naisen lapsen/lasten kanssa hyvin toimeen.

Vierailija
626/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen näitä miehiä, jotka jankkaavat että naiset aina saavat miehen, jos haluavat. Eihän se noin mene ollenkaan.

Todellisuudessa on vaikea edes löytää miestä josta olisi kiinnostunut ihmisenä ja vielä vaikeampi on "saada" tämä mies.

Tämä! Ja mua ärsyttää myös kun katkerat miehet sanoo että tavisnainen saa seksiä ihan huippumiehiltä, mutta ei kyllä saa, niillä on semmoisia missin näköisiä naisia jonossa ihan vaan seksiinkin. OK miesten pitää joskus kelpuuttaa vähän rumempi nainen jos kerran on pakko joku siihen hätään saada. Sen myönnän kyllä että tavisnaisen on helpompi saada seksiä noin yleisellä tasolla kuin tavismiehen. Suhteen löytyminen taas on eri asia.

Vierailija
627/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä selaan tinderiä kerran pari kuussa.

Mätsejä nään aika harvoin. Siellä ne on ja pysyy kunnes nähdään ellei ole joku mies, joka ottaa jutun liian vakavasti.

Turha kirjoittelu uuvuttaa ihmiset. Sopikaa helpot 45min kävely tai kahvilatreffit asap. Näin tutustuminen helpottuu. Pitkät kirjoittelut on nettitreffailussa turhia. Kiinnistus voi lopahtaa niinkin pieneen asiaan kuin voimakas nasaalipuhe...

Rennosti vaan. Se että sulla on kiire, ei oikeuta kiukutteluun. Anna muille tilaa. Älä pakota asiaa, joka tulee omalla painollaan. Kerro profiilissasi mitä etsit ja millanen oot. Ei pelkällä pärställä Tinderistä saa seuraa ellet pelkkää seksiä hae.

Vierailija
628/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin katkera aina hetken kun ihastus hylkää, ryven itsesäälissä ja mietin vihaisena miksi miehet tykkäävät vain semmosista mikä minä en ole enkä voi sellaiseksi muuttua, miksi en syntynyt pieneksi ja söpöksi ja viattoman näköiseksi ym.

Saatan ihan tosissaan vollottaa pari viikkoa ja oikeasti uskoa sillä hetkellä, että ihastus tykkäisi sitten minusta jos olisin sirompi/pienempi, pieninenäisempi, suurisilmäisempi, herttaisempi luonne jne.

Sitten nousen sieltä suosta ja keräilen itsetuntoni jostain ulinajärven pohjalta, mutta siis hyvin uli-meiningit on itselläkin silloin kun joutuu kohtaamaan sen tosiasian, ettei kelpaa.

Ensimmäinen kerta kun näen jonkun naisen osoittavan ymmärrystä siitä miltä hylkääminen saattaa tuntua :) Minulle ja varmaan monille muillekin miehille tuo tunne on tullut kohdalle jo pitkälti toista sataa kertaa ja valitettavasti se tuntuu aina ihan yhtä pahalta.. Miehen rooli on ikävä kyllä vieläkin hyvin kapea tämän päivän Suomessa. Pahasta olosta ja yksinäisyydestä puhuva mies leimataan näissäkin keskusteluissa nopeasti turhasta valittavaksi ulisijaksi ja monesti tuntuu että kaikkia muita kuin todellisia menestyjiä halveksitaan ihan avoimesti. Miehen on oltava mies. Itsevarma, voimakas, hieman röyhkeä ihminen, joka ei näytä heikkouksiaan muille.

Mies joka kertoo minämuodossa itsestään ja omista kokemuksistaan on kyllä parivuotisen palstailukokemukseni perusteella saanut yleensä positiivista ja ymmärtävää palautetta. Jos sen sijaan jo otsikossa lukee kissan kokoisin kirjaimin, että VIKA ON NAISISSA, niin palaute on sen mukaista.

Ja tämäkin sinun kommenttisi olisi otettu vastaan paremmin, jos olisit kirjoittanut:

"Kun olen puhunut pahasta olosta ja yksinäisyydestä puhuva, minut on leimattu näissäkin keskusteluissa nopeasti turhasta valittavaksi ulisijaksi ja minusta tuntuu että kaikkia muita kuin todellisia menestyjiä halveksitaan ihan avoimesti. Minusta tuntuu, että monet ajattelevat, että miehen on oltava mies. Itsevarma, voimakas, hieman röyhkeä ihminen, joka ei näytä heikkouksiaan muille."

Eli lopetettaisiinko yleistäminen ja puhuttaisiin omien kokemusten pohjalta?

Vierailija
629/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä kukaan ei haluaisi edes panna samoja miehiä saati sitten pariutua, maku on sen verran erilainen meillä jokaisella keskenään.

Varmaan suuri yllätys palstan miehille.

Niinhän naiset tietysti sanovat. 

Yllättäen vaan samat miehet ne siellä pyörii hunajapurkeilla...

Pyöriikö isäsikin jatkuvasti hunajapurkeilla? Enosi, setäsi ja serkkusi?

He ovat pyörimisensä pyörineet aikana ennen nettiplayereita, sugardaddyja, kiekkomiljonääreja jne. 

Oletko ihan oikeasti aikuinen ihminen? Myös henkiseltä kehitykseltäsi? Uskomattoman lapsellista tekstiä ainakin kirjoitat.

99% suomalaisista naisista ei ole koskaan edes tavannut kiekkomiljonääriä. 99% suomalaisista naisista ei todellakaan "harrasta" sugardaddyja. Jostain syystä sinua ilmeisesti kiinnostavat vain sugardaddyja metsästävät instabeibet tai seduloissa pyörivä stadin kerma. Miksi?

Ja mitä nettiplayereihin tulee niin voin kertoa, että ihan ilman nettiäkin tulin itse jo 1970-1980 -lukujen vaihteessa muutaman pelimiehen pyörittämäksi. Tiedätkö, että useimmat naiset viisastuvat viimeistään parin sellaisen kokemuksen jälkeen? Ei niillä kokemuksilla ole mitään merkitystä sitten, kun kohtaa sen ihmisen, jonka kanssa haluaa parisuhteen.

(Myönnän, että ylläolevat prosentit olen heittänyt hatustani ilman tutkimus-/tilastotietoa, mutta väitän että ne ovat erittäin lähellä totuutta. Todella marginaalinen osa kaikista Suomen tai edes pääkaupunkiseudun naisista pyörii seduloissa tai rahoittaa elämäänsä sugardaddyn avulla. Mutta kuten tuostakin kommentista nähdään, vain se kerma kiinnostaa palstamiehiä.)

Vierailija
630/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä kukaan ei haluaisi edes panna samoja miehiä saati sitten pariutua, maku on sen verran erilainen meillä jokaisella keskenään.

Varmaan suuri yllätys palstan miehille.

Niinhän naiset tietysti sanovat. 

Yllättäen vaan samat miehet ne siellä pyörii hunajapurkeilla...

Pyöriikö isäsikin jatkuvasti hunajapurkeilla? Enosi, setäsi ja serkkusi?

He ovat pyörimisensä pyörineet aikana ennen nettiplayereita, sugardaddyja, kiekkomiljonääreja jne. 

Oletko ihan oikeasti aikuinen ihminen? Myös henkiseltä kehitykseltäsi? Uskomattoman lapsellista tekstiä ainakin kirjoitat.

99% suomalaisista naisista ei ole koskaan edes tavannut kiekkomiljonääriä. 99% suomalaisista naisista ei todellakaan "harrasta" sugardaddyja. Jostain syystä sinua ilmeisesti kiinnostavat vain sugardaddyja metsästävät instabeibet tai seduloissa pyörivä stadin kerma. Miksi?

Ja mitä nettiplayereihin tulee niin voin kertoa, että ihan ilman nettiäkin tulin itse jo 1970-1980 -lukujen vaihteessa muutaman pelimiehen pyörittämäksi. Tiedätkö, että useimmat naiset viisastuvat viimeistään parin sellaisen kokemuksen jälkeen? Ei niillä kokemuksilla ole mitään merkitystä sitten, kun kohtaa sen ihmisen, jonka kanssa haluaa parisuhteen.

(Myönnän, että ylläolevat prosentit olen heittänyt hatustani ilman tutkimus-/tilastotietoa, mutta väitän että ne ovat erittäin lähellä totuutta. Todella marginaalinen osa kaikista Suomen tai edes pääkaupunkiseudun naisista pyörii seduloissa tai rahoittaa elämäänsä sugardaddyn avulla. Mutta kuten tuostakin kommentista nähdään, vain se kerma kiinnostaa palstamiehiä.)

Niin ja niitä kiekkomiljonäärejä jne ei kiinnosta pisaraakaan 99,5% naisista niin ei ne kaikkia pyöritä, nimenomaan noita instabeibejä vaan

Vierailija
631/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naisilla meni tosiasiat tunteisiin.

Yksi suuri ongelma netissä on se, että jokainen nainen kuvittelee olevansa A-luokan tapaus joka ansaitsee prinssinsä. Eikö miehellä ole vastaavasti oikeus sitten olettaa, että myös hän on ansainnut prinsessan? Jos kaikki ajattelevat näin niin homma ei voi toimia. Jostain syystä naisten logiikka ei vaan käsitä tätä.

Naiset ei todellakaan kuvittele olevansa A-luokan prinsessoja jos nyt aluksi lähdettäisiin siitä. Naisen on vaan pakko siis ihan pakko tehdä analyysia miehistä jo ihan oman hengeen ja terveyteen liittyvissä asioissa koskien miehiä. Toisaalta miehet itse tallaavat naisten itsetuntoa haukkumalla julkisesti tai yksityisesti naisten ulkonäköä että näin.

Liian moni nainen kokee ainakin jonkun ja useimmat muutamia ja jotkut useitakin vääriä miehiä elämässään jossa se henki ja mielenterveys on koetuksella. Yrittäkää miettiä sitä.

Lisäksi on täyttä totta että miehillä kriteerit naisia kohtaan siis lähinnä ulkonäköön liittyen on selkeästi korkeammat kuin naisilla. Naisen kriteerit liittyvät eniten miehen turvallisuuteen eli ettei tämä olisi täys mulkerokusipää joka elää täysin itselleen ja kohtelee naisia kun roskaa. Näitä miehiä on valitettavan paljon tuolla liikenteessä. Eikä sellainen kriittisyys miesten suhteen ole todellakaan mitään nirsoilua. Jos sitä ei tajua on syytämiettiä mihin kategoriaan itse miehenä kuuluu.

Muuten ihan hyvää settiä, mutta tuo kriteerit ulkonäköön liittyen laittoi naurattamaan. 

Jos nyt ihan aluksi menet katsomaan johonkin poke-sivulle sitä runsauden määrää miten erilaisia naisia siellä on esillä. Löytyy ihan kaikkea anorektikosta superlihavaan, "pikkutytöistä" (sen näköisistä, mutta toki täysi-ikäisistä) eläkeläismummoihin, tummasta vaaleaan, pitkästä pätkään, pientä tissiä, isoa tissiä... monilla on jopa "ugly" kategoria, koska jotkut miehet kiihottuu siitä. 

Monille miehillä on toki joku fiksaatio johonkin spesifiin naistyyppiin, mutta niitä fiksaatioita on käytännössä yhtä monta kuin on erinäköistä naistakin. Onko sen sijaan yhdenkään naisen "fiksaatio" mahdollisimman lyhyt mies? Tai todella lihava mies? Tuskin. 

Miehillä tuntuu kyllä olevan hyvin yksimielinen käsitys naisihanteesta. Se selviää hyvin nopeasti kun lukee mitä tahansa palstaa. Eikä se ole sairaalloisen lihava eikä anorektikko.

Miksi naisella pitäisi olla joku selvästi itseä lyhyempi mies fiksaatio? Miehet ovat naisia pidempiä eli jokaiselle lyhyelle miehelle löytyy itseä lyhyempi nainen. Ei se sen kummempaa ole. Jos lyhyemmillä miehillä on fiksaatio pitkistä naisista ei se naisten vika ole.

Vierailija
632/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi suuri ongelma netissä on se, että jokainen nainen kuvittelee olevansa A-luokan tapaus joka ansaitsee prinssinsä. Eikö miehellä ole vastaavasti oikeus sitten olettaa, että myös hän on ansainnut prinsessan? Jos kaikki ajattelevat näin niin homma ei voi toimia. Jostain syystä naisten logiikka ei vaan käsitä tätä.

Naiset ei todellakaan kuvittele olevansa A-luokan prinsessoja jos nyt aluksi lähdettäisiin siitä. Naisen on vaan pakko siis ihan pakko tehdä analyysia miehistä jo ihan oman hengeen ja terveyteen liittyvissä asioissa koskien miehiä. Toisaalta miehet itse tallaavat naisten itsetuntoa haukkumalla julkisesti tai yksityisesti naisten ulkonäköä että näin.

Liian moni nainen kokee ainakin jonkun ja useimmat muutamia ja jotkut useitakin vääriä miehiä elämässään jossa se henki ja mielenterveys on koetuksella. Yrittäkää miettiä sitä.

Lisäksi on täyttä totta että miehillä kriteerit naisia kohtaan siis lähinnä ulkonäköön liittyen on selkeästi korkeammat kuin naisilla. Naisen kriteerit liittyvät eniten miehen turvallisuuteen eli ettei tämä olisi täys mulkerokusipää joka elää täysin itselleen ja kohtelee naisia kun roskaa. Näitä miehiä on valitettavan paljon tuolla liikenteessä. Eikä sellainen kriittisyys miesten suhteen ole todellakaan mitään nirsoilua. Jos sitä ei tajua on syytämiettiä mihin kategoriaan itse miehenä kuuluu.

Muuten ihan hyvää settiä, mutta tuo kriteerit ulkonäköön liittyen laittoi naurattamaan. 

Jos nyt ihan aluksi menet katsomaan johonkin poke-sivulle sitä runsauden määrää miten erilaisia naisia siellä on esillä. Löytyy ihan kaikkea anorektikosta superlihavaan, "pikkutytöistä" (sen näköisistä, mutta toki täysi-ikäisistä) eläkeläismummoihin, tummasta vaaleaan, pitkästä pätkään, pientä tissiä, isoa tissiä... monilla on jopa "ugly" kategoria, koska jotkut miehet kiihottuu siitä. 

Monille miehillä on toki joku fiksaatio johonkin spesifiin naistyyppiin, mutta niitä fiksaatioita on käytännössä yhtä monta kuin on erinäköistä naistakin. Onko sen sijaan yhdenkään naisen "fiksaatio" mahdollisimman lyhyt mies? Tai todella lihava mies? Tuskin. 

Miehillä tuntuu kyllä olevan hyvin yksimielinen käsitys naisihanteesta. Se selviää hyvin nopeasti kun lukee mitä tahansa palstaa. Eikä se ole sairaalloisen lihava eikä anorektikko.

Miksi naisella pitäisi olla joku selvästi itseä lyhyempi mies fiksaatio? Miehet ovat naisia pidempiä eli jokaiselle lyhyelle miehelle löytyy itseä lyhyempi nainen. Ei se sen kummempaa ole. Jos lyhyemmillä miehillä on fiksaatio pitkistä naisista ei se naisten vika ole.

No ei olekaan, mutta onhan se silti ihmeellistä miten erilaisia miehet ja naiset voivat olla siinä millaisia mieltymyksiä heillä voi esiintyä suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen. 

Vierailija
633/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei olekaan, mutta onhan se silti ihmeellistä miten erilaisia miehet ja naiset voivat olla siinä millaisia mieltymyksiä heillä voi esiintyä suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen. 

Naisille jos laitettaisiin samat testo-tasot kuin miehillä niin alkaisi kelvata vähän muutkin kuin kiiltokuvaprinssit :D

Vierailija
634/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu kun mua ottaa päähän, kun tuo yksi täällä jännittää tuosta, että nettideiteillä kaikki naiset vain jäljittää yhtä miestyyppiä, joita on netissä vain 2 kpl. Kuule, katsopoa vähän ympärillesi , aika moni on löytänyt kumppaninsa netistä, ja jos katsot tarkemmin, niin pariskunnat on suurimmassa osassa tapauksista samanoloisia ja samannäköisiä. Ne miehet, joille sinä olet niin kateellinenovat pariutuneet kauniitten naisten kanssa, jonkalaisen sinä ilmeisesti haluaisit. Onko tullut mieleen, että olet netissä yrittänyt pokata oman tasosi yläpuolella olevia naisia?Näinhän miehet toimivat myös irl Netissä torjuminen on helpompaa. Kannattaisiko pyytää joltain tutulta naiselta nimenomaan naiselta, arvio omasta ulkonäöstään- saatat yllättyä.

Vierailija
635/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hylätyksi tuleminen sattuu ja saa sattua. Sukupuolissa ei ole eroa tässä suhteessa. Myös miehet saavat potea sydänsuruja. Itse asiassa mies saa tällaisesta jopa "herkkyyslisää" toisin kuin nainen. 

Ongelma ei siis todellakaan ole siinä, etteikö miehestä saisi tuntua pahalta. Ongelma on siinä, kun se paha olo käännetään inhoksi kaikkia naisia kohtaan. Näin epäreilu reagointitapa saa automaattisesti naisissa aikaan negatiivisen reaktion (kuten pitääkin). Jos minulle tuntemattomat naiset ovat antaneet pakit minulle tuntemattomille mieheille, en suostu siitä kantamaan huonoa omatuntoa tai ottamaan syytä niskoilleni ja pyytelemään anteeksi sukupuoleni puolesta olemassaoloamme. Enkä varsinkaan suostu siihen, että nämä miehet leimaavat kaikki naiset, minut mukaanlukien, ilkeiksi pettureiksi, jotka eivät osaa rakastaa.

Eiköhän miehetkin yleensä ymmärrä, että naisia on moneen junaan ja jokaiselle jotakin jos sellaisen lahjan saa - kaikkihan eivät saa koskaan.

Kuten kirjoitin, katkerissa fiiliksissä sitä voi mennä vihaiseksi ja sukeltaa sinne ulinajärven pohjaan itsetuntoinensa eikä se silti tarkoita, että henkilö ihan oikeasti järkevästi ajatellessaan uskoisi kaikkien vastakkaisen sukupuolen edustajien olevan jonkin tietynlaisia.:)

Niillä katkerilla hetkillä ihmiset vaan helpommin lähtee avautumaan esim. tänne vauvapalstalle eikä siinä vaiheessa kauheesti kiinnosta ajatella muuta kuin omaa p*skaa oloa ja epäoikeudenmukaisuuden kokemusta eli jälkikin sen mukaista.

Olet varmaan kuullut aika monta kertaa, kun joku nainen haukkuu kaikki miehet maan rakoon ja julistaa ettei tarvitse miehiltä mitään ym.?

Sitä samaahan sekin on, lisäksi vielä moni nainen implikoi puheillaan ja käytöksellään miesten olevan jotenkin jälkeenjääneitä tolloja joita tulee holhota ja ohjeistaa ja joiden ”typeryydelle” naureskella.

Ilkeimmät tekevät pilkkaa jopa miehen sukupuoli-identiteetillä ja naureskelevat ”naismaisille” miehille (taustalla yleensä ihan vaan joku normaali tunnereaktio mieheltä), homottelu samoista syistä tai jos mies ei halua seksiä (todella herkkä aihe!!), miehiä ollaan hirttämässä milloin palleista kattoon tai leikkaamassa niitä irti jne.

Toki tuohon syyllistyy myös muut miehet ihan kuten jotkut naisetkin kiusaavat toisia naisia, mutta kyllä sukupuolinen lokero on miehille HUOMATTAVASTI ahtaampi kuin naisille.

Tähän päälle vielä meidän naisten yleensä paljon paremmat sosiaaliset verkostot, eli meillä on mahdollisuus jauhaa ihan kaikesta toistemme kanssa siinä missä miehet ja etenkin sinkkumiehet jää monesti henkisesti yksin, niin en ihmettele kun katkeruutta herää.

Toki naisten (kuten ei miestenkään) tule sietää vastakkaiselta sukupuolelta huonoa käytöstä tai halveksuntaa ja kaikkia pitäisi kohdella kuin ystävää sukupuolesta riippumatta (en onnistu itsekään tässä läheskään aina), mutta en minä ainakaan ihmettele, mistä se katkeruus joillain miehillä kumpuaa.

Vierailija
636/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja toivon hartaasti muutosta siihen.

Vierailija
637/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*ttu kun mua ottaa päähän, kun tuo yksi täällä jännittää tuosta, että nettideiteillä kaikki naiset vain jäljittää yhtä miestyyppiä, joita on netissä vain 2 kpl. Kuule, katsopoa vähän ympärillesi , aika moni on löytänyt kumppaninsa netistä, ja jos katsot tarkemmin, niin pariskunnat on suurimmassa osassa tapauksista samanoloisia ja samannäköisiä. Ne miehet, joille sinä olet niin kateellinenovat pariutuneet kauniitten naisten kanssa, jonkalaisen sinä ilmeisesti haluaisit. Onko tullut mieleen, että olet netissä yrittänyt pokata oman tasosi yläpuolella olevia naisia?Näinhän miehet toimivat myös irl Netissä torjuminen on helpompaa. Kannattaisiko pyytää joltain tutulta naiselta nimenomaan naiselta, arvio omasta ulkonäöstään- saatat yllättyä.

Kyllä tässä on kuule yritetty naisia ihan laidasta laitaan. 

Ei minulla ainakaan ole mitään harhoja omasta ulkonäöstäni, kuten ei tunnu olevan kellään muullakaan tuntemallani miehellä.

Vierailija
638/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloisen lihavan ja anorektikon väliin mahtuu aika paljon. Ymmärrän kyllä, että sairaalloinen vartalo ei innosta, mutta miehen lyhyydessä ei ole mitään sairasta. Miehet eivät systemaattisesti preferoi mitään tiettyä tyyppiä esim. naisen pituudessa, rintojen koossa, hiusten värissä ja mallissa tai kehonkoostumuksessa tietyissä rajoissa

Sen sijaan en ole kuullut kenenkään naisen vaativan tai edes toivovan mieheltä alle 170cm pituutta tai manboobseja

eri

Vierailija
639/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten hamuatte edes niitä instabeibejä?

Ettekö tiedä, että moni instabeibe myy seksiä sen instan avulla ja siksi kuvat ovat mitä ovat?

Tai että ne instabeibuleiden ”kuvausmatkat” Dubaihin ym. ovat käytännössä Saudien p*skan syömisellä (hummus fetish) ja k*llin lutkutuksella rahoitettu?

Stadin yössä tapahtuu sitten ihan omat juttunsa.

Vierailija
640/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, joo, ja kaikki naiset käykin tietysti jossain nettitreffipalstoilla.

Itse en ole käynyt koskaan, kertaakaan. En tosin etsi miestäkään, vaiken elä parisuhteessa.

Mutta.. eiköhän tollasilla sivuilla käy vain tietyntyyppiset ihmiset, sekä naiset että miehet. Niistä se 0,00000001 prosenttia. 

Mene runkkaamaan ja lopeta yleistäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi