Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
601/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jännät, komeat/kauniit ja rikkaat vetää enemmän kiinnostuneita puoleensa.

Sukupuolesta riippumatta.

Ja miehen status on oikeasti naisille keskimäärin tärkeää.

Usein naiset jostain uudesta deittikumppanista kertoessaan aloittavat lauseensa kertomalla, mitä mies tekee työkseen mitä harrastaa jne. ja jos minä kerron uudesta ihastuksesta, on ekat kysymykset tyyliä ”missä se on töissä, mitä se on opiskellut?” (enkä ikinä osaa vastata tuohon, sillä en ole koskaan kysynyt yhdeltäkään mieheltä tuollaista vaan oletan sen tulevan ilmi jossain vaiheessa mitä tekee elämässään).

Status ei sitten tarkoita vain asemaa työelämässä, vaan status voi olla porukoista riippuen vaikkapa sitä, että on joku lähes tuntematon muusikko, surffaa ja tekee kaikkea naisten mielestä ”jännää” (harrastaa extremelajeja), on tunnettu jossain tietyissä piireissä/alakulttuurissa jne.

Minua tässä ärsyttää ainoastaan se, etten JAKSA ENÄÄ MIEHIÄ JOTKA YRITTÄVÄT TEHDÄ VAIKUTUSTA JOLLAIN MUKA-COOLEILLA ”Mä oon ollu siel ja tehny sitä..”-STOOREILLA!

Minulle ei ole _mitään_merkitystä_ missä olet matkustellut tai mitä niin s*tanan jännää ja hurjaa tehnyt, aivan sama vaikka ois tynnyrissä elänyt kunhan synkkaa ja on sopiva ihminen.

V*tuttaa yrittää tutustua ihmiseen kun siinä puhuu vain sen EGO!

No tämä on vain henkilökohtaista turhautumistani, kyrsii kun aina menee vähän maku heti alkuunsa kun mies yrittää tehdä vaikutusta jollain ”jännillä” stooreilla ja ~kokemuksil~.

Haluaisin pitää homman puhtaana, mutta ei oikein onnistu!

Ja tähänhän on tietysti johtanut osaltaan se, kun naiset silmät kiiluen katsovat ylöspäin niitä ”jänniä ja kokeneita” tyyppejä, vaikka toki uros on aina tehnyt vaikutusta jonkinlaisella kukkoilulla.

Vierailija
602/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä kukaan ei haluaisi edes panna samoja miehiä saati sitten pariutua, maku on sen verran erilainen meillä jokaisella keskenään.

Varmaan suuri yllätys palstan miehille.

Niinhän naiset tietysti sanovat. 

Yllättäen vaan samat miehet ne siellä pyörii hunajapurkeilla...

Pyöriikö isäsikin jatkuvasti hunajapurkeilla? Enosi, setäsi ja serkkusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveripiirissä kukaan ei haluaisi edes panna samoja miehiä saati sitten pariutua, maku on sen verran erilainen meillä jokaisella keskenään.

Olen kaveripiirin ainoa sinkku, en tiedä mistä miehistä puhut?

Etkö tallukka tajua, että naisissa on useita eri naistyyppejä ja sinun makusi ilmeisen huono?

Vierailija
604/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun hän on syntynyt häviäjien sukuun, eivät saa p*llua.

Vierailija
605/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat pyörimisensä pyörineet aikana ennen nettiplayereita, sugardaddyja, kiekkomiljonääreja jne. 

Vierailija
606/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti mystisesti suku jatkuu :D Eli hän onkin ilmeisesti sukunsa ainoa joka ei ole alfa

Vierailija
607/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkun mielestä laatikkopää muka vetävä ominaisuus? En minä ainakaan halua nitään laatikkopäätä miehekseni 🤖😂

Joo mun kauhistus ois joku JYKEVÄLEUKAINEN LAATIKKOPÄÄ :DDDDDDD

Pitkätkään eivät ole makuuni.

Eieiei, olet väärässä! Et tiedä mitä haluat tai sitten valehtelet! Kyllä naiseton palstamies tietää nämä asiat paremmin kuin yksikään nainen!

Vierailija
608/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuollainen häviäjien suku syntyy, kloonaamallako?

Vierailija
609/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat pyörimisensä pyörineet aikana ennen nettiplayereita, sugardaddyja, kiekkomiljonääreja jne. 

miksi muka eivät enää pyöri?

Vierailija
610/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Eihän sinulla ole minkään valtakunnan kokemusta näistä asioista, vain omat ja kaltaistesi mantrat, joita toistelet kuin papukaija silmät ja korvat tukittuina.

Vierailija
611/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ymmärrän kyllä myös joidenkin miesten katkeruuden tässä.

Olen itsekin katkera aina hetken kun ihastus hylkää, ryven itsesäälissä ja mietin vihaisena miksi miehet tykkäävät vain semmosista mikä minä en ole enkä voi sellaiseksi muuttua, miksi en syntynyt pieneksi ja söpöksi ja viattoman näköiseksi ym.

Saatan ihan tosissaan vollottaa pari viikkoa ja oikeasti uskoa sillä hetkellä, että ihastus tykkäisi sitten minusta jos olisin sirompi/pienempi, pieninenäisempi, suurisilmäisempi, herttaisempi luonne jne.

Sitten nousen sieltä suosta ja keräilen itsetuntoni jostain ulinajärven pohjalta, mutta siis hyvin uli-meiningit on itselläkin silloin kun joutuu kohtaamaan sen tosiasian, ettei kelpaa.

Vierailija
612/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeputkilapsi?

Vierailija
613/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, varakkaat ja nuoria naisia sponsoroivat miehet ovat aivan uusi ilmiö!

Ikinä koskaan aiemmin ihmiskunnassa ole ollut moista, mutta nykyään on noita statusmiehiä ja rikkaita....

Vierailija
614/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eron jälkeen voin todeta, että eiköhän ne suhdesekoilut olleet sitten siinä. Friends with benefits toimii parhaiten, ei sydänsuruja tai muuta häslinkiä. Itselläni ei ulkonäkö tai varallisuus juurikaan merkkaa, luonne on tärkein. Tuntemattomat yhden yön jutut eivät kiinnosta pätkän vertaa.

Vierailija
615/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä koskaan aiemmin ihmiskunnassa ole ollut moista, mutta nykyään on noita statusmiehiä ja rikkaita....

Ei ennen suurimmalla osalla naisista ollut mahdollisuutta päästä mihinkään tekemisiin eliittimiesten kanssa. Naiset tuskin pitivät sitä edes realistisena mahdollisuutena, joten sillä ei ollut vaikutusta reaalielämään.

Nykyään taas naiset pääsevät eliittimiesten lähelle esim. netissä ja pieni miesjoukko pyörittää suurta osaa naisista. Ja tämä miesjoukko näyttäisi olevan kutistumassa jatkuvasti. 

Vierailija
616/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ennen suurimmalla osalla naisista ollut mahdollisuutta päästä mihinkään tekemisiin eliittimiesten kanssa. Naiset tuskin pitivät sitä edes realistisena mahdollisuutena, joten sillä ei ollut vaikutusta reaalielämään.

Nykyään taas naiset pääsevät eliittimiesten lähelle esim. netissä ja pieni miesjoukko pyörittää suurta osaa naisista. Ja tämä miesjoukko näyttäisi olevan kutistumassa jatkuvasti. 

Sama juttu miehillä, nykyään ulistaan vaan niiden pinnallisten instabeibejen perään eikä edes huomata normaaleja naisia ympärillään.

Vierailija
617/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko netistä luit teorioita? Et kai kuitenkaan sentään pelimieskirjaa ostanut?

Vierailija
618/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ymmärrän kyllä myös joidenkin miesten katkeruuden tässä.

Olen itsekin katkera aina hetken kun ihastus hylkää, ryven itsesäälissä ja mietin vihaisena miksi miehet tykkäävät vain semmosista mikä minä en ole enkä voi sellaiseksi muuttua, miksi en syntynyt pieneksi ja söpöksi ja viattoman näköiseksi ym.

Saatan ihan tosissaan vollottaa pari viikkoa ja oikeasti uskoa sillä hetkellä, että ihastus tykkäisi sitten minusta jos olisin sirompi/pienempi, pieninenäisempi, suurisilmäisempi, herttaisempi luonne jne.

Sitten nousen sieltä suosta ja keräilen itsetuntoni jostain ulinajärven pohjalta, mutta siis hyvin uli-meiningit on itselläkin silloin kun joutuu kohtaamaan sen tosiasian, ettei kelpaa.

Ensimmäinen kerta kun näen jonkun naisen osoittavan ymmärrystä siitä miltä hylkääminen saattaa tuntua :) Minulle ja varmaan monille muillekin miehille tuo tunne on tullut kohdalle jo pitkälti toista sataa kertaa ja valitettavasti se tuntuu aina ihan yhtä pahalta.. Miehen rooli on ikävä kyllä vieläkin hyvin kapea tämän päivän Suomessa. Pahasta olosta ja yksinäisyydestä puhuva mies leimataan näissäkin keskusteluissa nopeasti turhasta valittavaksi ulisijaksi ja monesti tuntuu että kaikkia muita kuin todellisia menestyjiä halveksitaan ihan avoimesti. Miehen on oltava mies. Itsevarma, voimakas, hieman röyhkeä ihminen, joka ei näytä heikkouksiaan muille.

Vierailija
619/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

637/621 on oikeassa.

Uudet, vapaammat sukupuoliroolit päättyvät miesten osalta siihen kun on aika pariutua. Toki miehellä voi olla extraominaisuuksina niitä uusiakin, mutta ennen sitä on pystyttävä kävelemään miehen kapeasta muotista läpi. On oltava itsevarma, määrätietoinen, vahja ja jämäkkä.

Pariutumisessa onkin niin että miehet ovat liberaaleja, naiset äärikonservatiiveja.

Vierailija
620/1480 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Jos miehet ei löydä naista parisuhteeseen, niin kyllä se on miehillä itsellään peiliin katsomisen paikka.

Muutama vuosi sitten aloitin treffailut pitkän parisuhteen jälkeen. Olin lytätty mies parisuhteen jäljiltä ja todella huonolla itsetunnolla varustettu. En kuitenkaan katkera. Treffailut ei hirveän hyvin alussa sujunut mutta pääsin kuitenkin aika helposti treffeille. Sitten muutin kampausta ja panostin profiileihin erillaisilla saiteilla ja tinderissä. Panostus profiilin ja ulkoiseen olemukseen vaikutti suoraan mätseihin. Sain huomiota huomattavan kauniilta ja menestyneiltä naisilta. Itse en ole kovin menestynyt mutta elätän itseni ja lapseni helposti.

Pointtina on se, että turha sitä vastakkaista sukupuolta syyttää jos ei saa vastauksia tai pääse treffeille. Kyllä se lähtee itsestä millaisen vaikutuksen antaa muille ja siihen voi oikeasti vaikuttaa. En minäkään ole tavista kummoisempi ja ylpeä siitä.

Rakkaani löysin lopulta tinderistä.

Hienoa toki näin. Omasta profiilistani en vain olisi saanut juuri parempaa enää tai tällä osaamisella. Sain profiilistani positiivisia kommentteja ja jokunen otti vain minuun yhteyttä, ei siis muihin. Luulivat, että saan kuitenkin niin paljon yhteydenottojani tuolla profiililla ja kivoilla kuvilla, joten tuskin vastaan edes mitään takaisin. Vastasin kaikille. Mutta kappas vaan, jos itse yritin lähestyä jotain naista, joka näytti omanlaiselleni oli vastausprosentti olematon.

Luonnossa kiinnostuneita on paljon, mutten vaan tapaa heitä missään. Koska tykkään kirjoittaa, ajattelin, että tuo nettideittailu voisi olla minun juttu. Oli, mutta kiinnostus oli aika vähäistä ja olematonta, jos itse otin johonkin yhteyttä. Niinpä lopetin kuukausien yrittämisen jälkeen.

Tinderissä minulla on hyvä profiili ja joku on sanonut, että olen selvästi fiksu kaveri. Kuulemma komea, joten kuvat eivät ole huonoja. Ja edelleen kiinnostus on varsin vähäistä, sänkyseuraa olisi tarjolla - ei kiitos. Saan supertykkäyksiä ylipainoisilta ja itseäni vanhemmilta naisilta, mutta oikeastaan mitään järkevää. En todellakaan etsi mitään itseäni huomattavasti nuorempaa salitypykkää. Sellainen olisi ihan kasvotustenkin tarjolla, tekee mallintöitä ajoittain, mutta minulla ei ole mitään yhteistä hänen kanssa, sillä ollaan todella erilaisia ja hän näitä tällaisia Insta typyköitä, jolla on seuraajia useita tuhansia.

Niinpä ymmärrän hyvin, jos joitain miehiä ärsyttää nettideittailu ja sen "mahdottomuus", koska myös omat kokemukseni olivat varsin nihkeitä. Tuntuu vain, että miehenä naisen löytäminen nettimaailmasta on todella hankalaa. Kirjoituksessasi ärsyttää se, että pitäisi kai minunkin katsoa peiliin. Toki sen puolin, että olen niin arka ja ujo lähestymään vieraita naisia kasvotusten tuosta vaan. Osaan keskustella ihmisten kanssa ja olen miellyttävä henkilö, joten saan ihmiset pitämään itsestäni, mutten tapaa potentiaalisia kumppaneita juuri missään, joten deittailuni rajoittuu aika paljon tuonne netin puolelle. Näillä mennään kuitenkin. Yritetään... hyvää kesää =)

Mikä vika niissä sitten oli, jotka ottivat sinuun yhteyttä?

No olisikohan ollut ihan se, ettei ollut molemminpuolista kiinnostusta. Joskus ihastuin itse, joskus toinen ja ajoittain ei kumpikaan. Kaikki pitivät minusta ihmisenä ja kaikkiin jäi hyvät välit.  Uskomaton ketju, eipä voi muuta sanoa. Jos miehenä olisin sanonut, etten ollut kenestäkään kiinnostunut, olisi varmasti tullut alapeukkuja vaan - ei tolle kukaan kelpaa ja pitää olla se kaikista kaunein.

Vastasin kuitenkin jokaiselle, joka otti minuun yhteyttä. Naisten vastausprosentti oli olematon. Samalla menettelytavalla olisin voinut olla vastaamatta yhdellekään naisista ja todeta, ettei kiinnostanut. No sittenkin olisi tullut varmasti alapeukkuja vaan. Halusin tutustua heihin kuitenkin ja nähdä, minkälainen ihminen on profiilin takana. Pääosin positiivisia yllätyksiä pelkästään, kaikki fiksuja naisia tai ne, jotka tapasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi