Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja

tavismies
20.07.2018 |

Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.

Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?

Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.

Kommentit (1480)

Vierailija
441/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai ns komea mies kun saan tinderistä 1-4 mätchiä päivässä. Rikas olen myös tyyliin varakkuus monta miljoonaa.

Ulkomailta olen kuitenkin sitten tyttöystäväni hankkinut. Oma osansa tässä päätöksessä ovat monet idioottit suomalaiset miehet jotka eivät siedä että joku menestyy naismarkkinoilla eikä muutenkaan. Kaikenlaista kapuloitten heittämistä rattaisiin ja paskan puhumista selän takana. Helpompaa se on muualla sitten kun kaverit jopa auttaakin. Noista ulkomaalaisista naisystävistäkin tulee vittuilua suomessa sekä miehiltä että naisilta mutta tulkoon vaan. Nytkin minulla on parikymppinen latinakaunotar ja sepä ottaa monia päähän. Olen lähemmäs 40v.

Kannattaa vaan miesten suunnata muualle. Omasta tasostaan riippumatta saa parempaa kuin mitä suomessa.

...ja sitten heräsin unesta Itä-Helsinkiläisessa vuokrayksiössäni. Likaiset lakanat hiestä märkinä ja sateen ikkunalasia vasten ropistessa. Itkin hetken ja päätin yrittää nukkua vielä pari tuntia lisää ennen aamun sarastusta.

No kyllä nyt joku sentään pildeä saa, vaikka se uskomattomalta nykypäivänä kuulostaakin

Propsit tuolle äijälle. 

Vierailija
442/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Naisten kriteerit ovat vähemmän realistisia kuin miesten, koska:

- ne ovat useammin geneettisiä (kaikki miehet eivät voi olla pitkiä, mutta kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia)

- kaikki eivät voi täyttää niitä samanaikaisesti (kaikki miehet eivät voi olla korkealla statushierarkiassa, mutta kaikki naiset voivat käyttäytyä ystävällisesti)

Naisten tapa rankata miehiä perustuu kilpailuun jossa vahvimmat halutaan seuloa joukosta, koska sapelihammastiikerit ja heimosodat.

Ylänuoli. Mutta vain siitä syystä, että moderni, demokraattinen markkinatalous- ja hyvinvointivaltio on tehnyt tuollaisista alkuehdoista tarpeettomia. Kuka tahansa voisi pariutua kenen tahansa kanssa ja mitään karmeaa ei tilastollisesti tapahtuisi. Yksilöt tekevät valintoja mutta toivoa sopii, että väestötasolla parisuhdemarkkina liberalisoituu voimakkaasti. Ikävästi minulle on syntynyt vaikutelma, että se päinvastoin konservatiivisoituu. Se ei ole yksilön virhe vaan se voi olla viite yhteiskunnan piilevästä epäonnistumisesta ulkoisiin puitteisiin katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööööööööö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tttttttttt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten on niiin vaikeata myöntää että omassa käytöksessä ja asenteissa olisi parantamisen varaa?

Täälläkin keskitytään enimmäkseen ap:een haukkumiseen. Joo, ei se ap kuitenkaan mitään naisvihamielistä laittanut viesteihinsä. Eikä ne muijat mitään selvinnäkijöitä olleet jotka tiesivät heti että ap on katkera naisvihaaja. Eikä ap varmaan valinnut ne top 15 kauneimmat fitnessbikini mallit. Mutta mammathan heti tietää satavarmasti että just noinhan se juttu meni.

Miksi naisten pitäisi parantaa yhtään mitään kun kerran heillä ei ole mitään ongelmaa? Apllä se ongelma on ja silloin hänen pitää jotain muuttaa jos haluaa kelvata? Ei toki tarvitse, mutta turha ihmetellä jos ei flaksi käy. Osa kommenteista on kyllästyneitä ja ärsyyntyneitä, mutta onhan täällä ollut ihan rehellistä auttamisenhaluakin.

On naisillakin vähän ongelmaa. Eivät tosin pidä siitä niin paljon meteliä kuin miehet. Mutta siis monet naiset kyllä yrittävät löytää miehen ja moni on ainakin aika ajoin pettynyt kun ei löydä. Johtuen siitä että naiset ovat oman "nirsoutensa" vankeja: He ovat suggestoineet itsensä kiinnostumaan vain kourallisesta alfoja. Tietenkään kaikille ei riitä sitä samanlaista laatikkopäätä. Sen vuoksi naiset kokevat pettymyksiä, joutuvat hyväksymään huonoa kohtelua ettei alfa jättäisi, tulevat petetyiksi, odottavat varasijalla, monet niistä jotka toivovat vakavaa suhdetta löytävät vain satunnaisesta seksistä kiinnostunutta seuraa. Ja niin pois päin. 

Kaikki vain sen vuoksi, etteivät naiset suostu laajentamaan otantaansa, vaan kilpailevat muiden naisten kanssa samoista miehistä. 

Miten sitä otantaa laajennetaan? Miten kiinnostua ihmisestä jossa ei ole mitään kiinnostavaa?

Tai miksi kiinnostua ihmisestä joka huonontaisi minun elämänlaatuani? Ei nuo miehetkään kiinnostu sellaisista: nainen ei saa olla ruma, lihava, omata lapsia, lista on pitkä. No tässä vinkki: miehellä ei saa olla katkera ja ilkeä luonne, ne jotka luennoivat toisille aikuisille ihmisille mistä näiden aikuisten tulisi kiinnostua, eivät ole parisuhdemateriaalia lainkaan.

Saati miksi kannattaisi kiinnostua miehestä, jolle nainen on vain reikä (kun enemmistö miehistä on ihan normaalisti tuntevia ja kiintyviä). 

Niin joku mies ei kiinnostu. Sitten taas hänen kaverinsa unelmanainen saattaa olla tuollainen. 

Miehillä sukupuolena ei ole yksinkertaisesti ole mitään tuollaista ehdotonta ei-listaa mitä tulee naisiin. Se makujen kirjo on niin mahdottoman laaja. 

Höpöhöpö. Miehillä on ihan yhtälailla ehdottomia ei-listoja.

Sitten varmaan jostain täältä maapallolta löytyy nainen joka ei saa miestä vaikka haluaisi?

Onhan niitä tälläkin palstalla laumoittain. Naiset saavat helpommin seksiä kuin parisuhteen, eikä pelkkä seksi kaikkia kiinnosta, joten asenteeksi pian tulee "pitäkää tunkkinne." Jotkut valittaa kun ei saaole sitä seksiäkään.

Ongelma on siinä että tämä nainen haluaa parisuhteen tasokkaimman miehen kanssa jolta saisi seksiä.

Täällähän oli ketjukin. Vajaa kolmekymppinen laihaläski ja oman kuvauksensa mukaan ei kovin nätti nainen linkkasi kuvan Tindermiehistä joita treffaili. Komeita ja treenattuja laatikkopäitä kaikki.

Tuo ilmiö pilaa pariutumismarkkinat. Naiselle on aina tarjolla komeita miehiä, ja aina on se 0,0001% mahdollisuus että tällä kertaa komistus kiinnostuisi seurustelumielessäkin...

Mikä ihme tämä juttu on, että komea mies ei haluaisi seurustella? Kyllä minä vaan tunnen komeita miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Miksi aina pitää keksiä syitä muista omiin ongelmiinsa?

Tapasin mieheni opuskeluaikana ja hän on pitkä, tumma , komea ja mukava. Ajattelin kyllä ulkonäön vuoksi, ettei kannata alkaa mitään koska on ihan liian komea. Onneksi hän sai vakuutettua olevansa vakavasti otettava kumppaniehdokas. Mentiin naimisiin ja ollaan eletty ns. Happily ever after.

"Minä ainakin sain sen pitkän, komean ja tumman alfamiehen. Älkää siskot uskoko miesten juttuja, ne yrittävät huijata teitä yhteen jonkun taviksen kanssa. Vaatikaa parasta, te olette worth it" - osa 134667923

Niin olemmekin hyvän parisuhteen ja ihanan kumppanin arvoisia. Itsekin sain sen pitkän, komean, tumman, akateemisen unelmamiehen ja onnellisia olemme olleet. Ehdottomasti kannattaa olla ultranirso parinvalinnassa. Kumppanin kanssa on tarkoitus olla koko elämä. Ei viereensä halua ottaa vain jotakuta kelvollista. Parisuhteessa homman pitää natsata täysin, muuten ei kannata edes aloittaa.

Ja naisen suulla kerrottuna täysi natsaaminen: "pitkä, komea, tumma, akateeminen"

Ja tässä tapauksessa akateeminen = "menestynyt" / varakas/ hyvin tienaava

Loppuyhteenveto.

Naiselle täydellinen natsaavuus = miehen ulkonäkö ja rahat.

Miten selität tämän naisen natsaavuuden miehensä kanssa? Minun mieheni on se ainoa oikea, elämäni suuri rakkaus. Käynyt ammattikoulun, painanut likaisissa duunaritöissä koko ikänsä, paitsi nyt meni sairastumaan, joten minä elätän perhettä. Poltti ennen tupakkaa ja alkokin maistui. Tienasi ennen saman verran kuin minäkin. On maailman kiltein ja ihanin ihminen. Hän on aina rakastanut ja kunnioittanut minua. Ei ole ikinä, ei edes riidan yhteydessä sanonut minusta pahaa sanaa. Ulkonäkö oli joskus komea, mutta välillä on ollut kaikkea muuta kuin komea.

No mistä minä aivan samanlaista polkua tarponut mies löydän kaltaisesi naisen? Olen käynyt lukion ja hankkinut 2 ammattia. Tinder ei kiinnosta. Suomen festarit ei kiinnosta, koska siellä ei soi musiikki, jota tykkään kuunnella.

Haluaisin tuollaisen aidon maanläheisen ihmisen kohdata, mutta en ole sellaiseen törmännyt.

Huulitäytteistä ja per"seimplanteista haaveilevat äm"mät ei kiinnosta olenkaan.

Mä olen kerran elämässäni ollut rakastunut, kunnes 7-vuoden jälkeen senaikainen kumppanini hylkäsi minut toisen miehen takia.

Mene kansalaisopiston venäjän tunnille. Exäni löysi sieltä opettajan, erään venakon.

Onnea heille, leffan olen jo nähnyt.

Ethän sä osaa edes vit"tuilla ja "vitsisi" on ihan pas"ka.

Tu es loco y capullo. Puta.

Voitko kertoa mikä tarve on huoritella tuntemattomia ihmisiä? Sama,  kun joku täällä aina jauhaa suomilortoista kun vähänkin on eri mieltä jostain. Ei tarvitse tuollaisten sovinistien ihmetellä, miksi ei naista löydy.

Vierailija
444/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne yhtäkään naista, joka olisi erityisen varakkaan miehen kanssa. Kaikki tutut ovat ihan normaaleja pariskuntia, toisissa nainen jopa tienaa enemmän ja on johtavassa asemassa työssään.

Vierailija
445/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mutta minäpä keksin ap:n ongelmaan oivan ratkaisun: HANKI ITSELLESI MIES! Näin sinun ei tarvitse tuhlata elämääsi meidän kamalin naisten takia yksin.

PS: Sinä joka väitit, että kaikki miehet eivät voi olla pitkiä, mutta kaikki naiset voivat olla laihoja. Ei ole ihan näinkään, mutta jos ajatus naisten lihavuudesta _valintana_ auttaa sinua hyväksymään lyhyytesi, niin mikäs siinä. Kuinka pitkä isäsi on?

Vierailija
446/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis tämä ap: n loputon jankkaaminen yhteenvetona johtuu siitä, että hän ei ole saanut "taidoistaan" tyttöystävää livenä tai netistä.Livenä mimmi valitsi mieluummin renttumiehet ja nettideittimiehet oli niin typeriä että eivät tajunneet ap:n täydellisyyttä.Lisäksi ap on katkera komeille miehille, jotka ovat saaneet tasokkasn naisen eli nuoren, kauniin ja hoikan .Lisäksi ap on katkera komeille miehille, koska 99,9999999 prosenttia naisista haluaa vain 0.11111 prosenttia miehistä eli komeita miehiä. Lisäksi ap on kateellinen komeille miehille tai kenelle tahansa miehelle, joka saa pesää. Eikö voida jo lopettaa Tämä keskustelu, vai vieläkö ap haluaa jankata? Aloita uusi keskustelu.Kyllä sinä taas keksit jonkun raflaavan aloituksen.Voit taas haukkua naisia.Miten olisi joku naiset vihaavat ja halveeraavat miehiä-tyyppinen aloitus? Olisi aika Provo, saattaisi herättää kommentteja. Tuhon voit aina tunkea nämä samat katkeruuden, kuin muihinkin ketjuihin........

Vierailija
447/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tunne yhtäkään naista, joka olisi erityisen varakkaan miehen kanssa. Kaikki tutut ovat ihan normaaleja pariskuntia, toisissa nainen jopa tienaa enemmän ja on johtavassa asemassa työssään.

Mutta eipä taida kukaan olla pienituloisen kanssa kuitenkaan...

Vierailija
448/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi katkeruus...

Vierailija
449/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi katkeruus...

Nope, tarkoitus on ainoastaan selventää naisten pariutumiskäytöstä. 

Vierailija
450/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten satuhäistäkin opimme, nörtti sai naisen ja kaverit haukkuiat heti alfaksi :D väittäisin,että ongelma on ihan miehillä keskenään.

Vierailija
451/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh mutta minäpä keksin ap:n ongelmaan oivan ratkaisun: HANKI ITSELLESI MIES! Näin sinun ei tarvitse tuhlata elämääsi meidän kamalin naisten takia yksin.

PS: Sinä joka väitit, että kaikki miehet eivät voi olla pitkiä, mutta kaikki naiset voivat olla laihoja. Ei ole ihan näinkään, mutta jos ajatus naisten lihavuudesta _valintana_ auttaa sinua hyväksymään lyhyytesi, niin mikäs siinä. Kuinka pitkä isäsi on?

Aina yhtä hassua tämä vihjailu, että seksuaalisen suuntautumisensa pystyisi jotenkin itse päättämään. 

2018 kuitenkin menossa tässä?

Vierailija
452/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minö olen persaukisen ja ulosotossa olevan miehen kanssa.

Vierailija
453/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran ihastuin siivoojamieheen mutta se olikin naimisissa. Ei käyttänyt töissä sormusta, no ei tietenkään ei käyttänyt, mutta silloin en ihastuneena tajunnut asiaa. Oletan, että hän oli pienituloinen. 

Vierailija
454/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehesi kokoomusta äänestävä yrittäjä? Liian tosissaa ottanut sen laulun, missä laulettiin: "minä TAHDON VAIN yrittää"

"Teen sen vaikka ilman kunnollista liikeideaa, sekä toimintastrategiaa"

Koska MINÄ HALUAN VAIN. (kokoomukseen kuulua)

Niihin mä haluun samaistuu, juuuuuuuuuuuu.

Ihmiset edelleen tyh"miä.

Vierailija
455/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehesi kokoomusta äänestävä yrittäjä? Liian tosissaa ottanut sen laulun, missä laulettiin: "minä TAHDON VAIN yrittää"

"Teen sen vaikka ilman kunnollista liikeideaa, sekä toimintastrategiaa"

Koska MINÄ HALUAN VAIN. (kokoomukseen kuulua)

Niihin mä haluun samaistuu, juuuuuuuuuuuu.

Ihmiset edelleen tyh"miä.

Työtävieroksuva paremminkin.

Vierailija
456/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksa lukea kaikkia viestejä tästä ketjusta, alkuosaa selailin. En tunne aloittajaa, joten en sen kummemmin arvostele ilmoitustekstiään. Saattaahan kyse esim.lemmikkien kohdalla olla sellaisestakin, että takana on eletty suhde, jossa pari lemmikkiä on vienyt agilityineen ym. kaiken mahdollisen vapaa-ajan, eikä sellainen enää kiinnosta vastaisuudessa. Tai sitten ei vaan huvita ajatus lemmikeistä. En itsekään ottaisi tähän perhe-elämän keskelle, vaikka kovasti eläimistä pidänkin.

Mutta sinulle ap vinkiksi, unohda Tinderit ja suuntaa maaseudun lavoille ja kesätapahtumiin. Pukeudu hyvin ja käy parturissa ( jo nämä tekevät ison vaikutuksen) ja ole oma itsesi! Olen asunut molemmissa paljon, ja tiedän, millainen ero on maaseudulta ja kaupungista kotoisin olevissa ystävissäni. En moiti kumpaakaan, mutta ovat vain aika erilaisia kuitenkin niiden asioiden suhteen, mitä miehestä etsivät; jotenkin tuntuu, että asuinympäristö vaikuttaa paljonkin siihen millaista ihmissuhdetta etsii. Onnea matkaan!

Vierailija
457/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran ihastuin siivoojamieheen mutta se olikin naimisissa. Ei käyttänyt töissä sormusta, no ei tietenkään ei käyttänyt, mutta silloin en ihastuneena tajunnut asiaa. Oletan, että hän oli pienituloinen. 

Ei kantsis olettaa. Se tienas ihan sikana. Oli naimisiski.

Vierailija
458/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi katkeruus...

Nope, tarkoitus on ainoastaan selventää naisten pariutumiskäytöstä. 

Onnistut ainoastaan selventämään omaa patologiaasi.

Vierailija
459/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on kesää jäljellä :) kirjoitti:

Enpä jaksa lukea kaikkia viestejä tästä ketjusta, alkuosaa selailin. En tunne aloittajaa, joten en sen kummemmin arvostele ilmoitustekstiään. Saattaahan kyse esim.lemmikkien kohdalla olla sellaisestakin, että takana on eletty suhde, jossa pari lemmikkiä on vienyt agilityineen ym. kaiken mahdollisen vapaa-ajan, eikä sellainen enää kiinnosta vastaisuudessa. Tai sitten ei vaan huvita ajatus lemmikeistä. En itsekään ottaisi tähän perhe-elämän keskelle, vaikka kovasti eläimistä pidänkin.

Mutta sinulle ap vinkiksi, unohda Tinderit ja suuntaa maaseudun lavoille ja kesätapahtumiin. Pukeudu hyvin ja käy parturissa ( jo nämä tekevät ison vaikutuksen) ja ole oma itsesi! Olen asunut molemmissa paljon, ja tiedän, millainen ero on maaseudulta ja kaupungista kotoisin olevissa ystävissäni. En moiti kumpaakaan, mutta ovat vain aika erilaisia kuitenkin niiden asioiden suhteen, mitä miehestä etsivät; jotenkin tuntuu, että asuinympäristö vaikuttaa paljonkin siihen millaista ihmissuhdetta etsii. Onnea matkaan!

Kerro toki tarkemmin maaseutu- ja kaupunkinaisten preferenssieroista? Emme juorua ystävillesi sanoit sitten mitä tahansa. Tää jää ihan tähä.

Vierailija
460/1480 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli varmasti oikeasti miljonääri. Muutenhan tuskin olisi edes ollut naimisissa? (sic)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi