sain eilen ruoka jakelussa vain 2pkt kaurahiutale 1vuokallista kanamuna 2ps ruisleipa ei mitään lihaa tai leikkelettä tms ravitsevaa
eihän nuilla elä kauaa kun ei ollut mitään ravitsevaa lihaa tai tms sen sellaista leikkelettä
Kommentit (106)
Luin pari päivää sitten Pippa Laukan haastattelun, jossa hän kertoi ettei heille osteta koskaan kotiin leikkeleitä. Eikä tietenkään mitään herkkujakaan mutta niitä ei osta moni muukaan.
Mietin, että totta, ne on oikeastaan aika turhia. Jos leipää syö, sen päälle voi laittaa vihanneksia tai kananmunaa, hummusta tms.
Ja tarvitaanko sitä leipääkään niin paljon, jos syö esim. puuroa.
Supparissa on viljaporsaan ulkofilee tarjouksessa, käy sieltä ostamassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit selvästikin tarvinnut aapisen eikä ruokaa.
Kuolisipa AP jo nälkään, niin ei tarvitsisi joka päivä samaa paskaa lukea :)
Vierailija kirjoitti:
Luin pari päivää sitten Pippa Laukan haastattelun, jossa hän kertoi ettei heille osteta koskaan kotiin leikkeleitä. Eikä tietenkään mitään herkkujakaan mutta niitä ei osta moni muukaan.
Mietin, että totta, ne on oikeastaan aika turhia. Jos leipää syö, sen päälle voi laittaa vihanneksia tai kananmunaa, hummusta tms.
Miten joku voi olla sen kanssa? Boring.
Pippa on oikeilla jäljillä. Leikkeleet ja kaiken maailman lauantaimakkarat ja edamit on köyhällistön ruokaa.
Leivälle voi sipaista kaviaaria tai hanhenmaksapateen. Onks näitä ollut miten saatavilla ruokajakelussa?
Vierailija kirjoitti:
Kuolisipa AP jo nälkään, niin ei tarvitsisi joka päivä samaa paskaa lukea
taas joku AV:n palsta-pirkko / some-santeri syönyt känkkäränkkämuroja aamulla. Hei mene välillä ulkoilemaan ja jätä kännykkä himaan!
TrolliProvoSpämmi ilmiannettu!
Joku vois käydä potkimassa ap:n hengiltä... kun se ei itse tajua kuolla pois... ei olis mikään menetys yhtään kenellekään...
Vierailija kirjoitti:
Joku vois käydä potkimassa ap:n hengiltä... kun se ei itse tajua kuolla pois... ei olis mikään menetys yhtään kenellekään...
sinä itse olet taas oikea luomakunnan kruunu viestin tasosta päätellen. kuhan sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla sen kanssa? Boring.
Sen mieshän on samaa kaliiperia, siinä on vakka kantensa löytänyt. Taitaa olla mies vielä tiukempi noissa. Molemmat käyvät thriathlon - kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vois käydä potkimassa ap:n hengiltä... kun se ei itse tajua kuolla pois... ei olis mikään menetys yhtään kenellekään...sinä itse olet taas oikea luomakunnan kruunu viestin tasosta päätellen. kuhan sanoin.
Mene ihmeessä nuolemaan ap:n munatkin siinä palvoessas... Vie sille mennessäs kunnon kassillinen ruokaa ja pois lähtiessäs jätä muutama iso seteli sinne pöydälleen niin sen ei sitten hetikohta tarvitse olla taas täällä vinkumassa tätä yhtä ja samaa trollaustaan johon te pölyvintit sokeana lankeatte...
Vierailija kirjoitti:
Supparissa on viljaporsaan ulkofilee tarjouksessa, käy sieltä ostamassa.
MIKÄ on suppari, tsupparin tiedän
Olin tämän PIppa Laukan luennolla kerran kirjastossa, oli kyllä minusta mielenkiintoinen ja järki-ihminen. Ja aika hyvin säilynyt reilusti yli 50 v. D, D ja D vitamiinia pitää syödä ainaki jäi mieleen.
Ystäväni kävi aiemmin ruokajonossa. Onneksi osasi lopulta avata suunsa, miten tiukilla lastensa kanssa on ja nykyään me kaverit kerätään hänelle kimpassa viikoittain ruokakassi.
Hän kertoi myös, että puurohiutaleita sai joka kerta ja leipää. Puurohiutaleet maksaa muutenkin vain sen euron paketti ja leivät hän leipoo itse. Kyllä soisin, että sieltä saisi vaikka niitä parjattuja eineksiä, että saisi jokusen lämpösen ruoan tehtyä.
Nyt saatana lopeta.