Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat ultranirsoja
Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.
Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?
Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.
Kommentit (1480)
Minä käyn todella harvoin missään baarissa tai terassilla, ja silloin kun menen, haluaisin viettää aikaani ystävieni kanssa ilman mitään seuraan lyöttäytyviä miehiä.
tavismies kirjoitti:
Puolivuotiskokeiluni nettitreffien parissa kertoi sen jälleen, naiset ovat nirsoja. Kokeilin erästä suosittua nettitreffailusovellusta ja tuloksena oli ettei yksikään huolellisesti valitusta noin 15 naisesta, joille laitoin yksilöidyn viestin ei vaivautunut vastaamaan. Yksi ilmaisi kiinnostuksensa tykkäämällä, mutta ei vastannut viesteihini. Liekö maksettu työntekijän ylläpitämä profiili. Kokeilin huvikseni vielä Tinderiä, mutta en saanut yhtään mätsiä yhden illan selailulla, joten en viitsinyt jaksaa pidempään...tulos oli linjassa edellisen empiirisen tutkimukseni kanssa.
Oma profiili oli tavismiehen, muutama vertaisarvioitettu kuva ja ikähaarukkana +- 5 vuotta omasta iästä. Akateeminen koulutus. Millaisia miljonääriprinssejä te naiset oikein luulette nettitreffeiltä löytävänne?
Sitten kun löytynyt unelmamies on muutaman viikon tapailun jälkeen pumpannut ja dumpannut niin itketään kun sama kuvio toistuu aina uudestaan ja uudestaan. Joo-o, miksiköhän.
Älä, et saa yhtään osumaa ja vika on naisessa...? Ja olet valikoimat vain 15 ?
yksinkertaistettuna kirjoitti:
Tässä menee nyt sekaisin puurot ja vellit.
Netti ja live.
Seksi ja parisuhde.
Parisuhteisiin miehiä ja naisia on sama määrä. Ikä vaikuttaa siten että nuorella naisella on paljon helpompaa kuin nuorella miehellä, mutta vanhemmalla miehellä on ehkä vähän helpompaa kuin vanhemmalla naisella. Naisen huippukausi on lyhyt mutta loistokas, ja miehiä - syystäkin - alkaa sylettämään jos kelpaavat vasta kun nainen on pitänyt hauskaa alfojen kanssa. Tyypillisimmässä pariutumisiässä puntit on pakostakin melko tasan.
Seksin saaminen on naiselle aina tuhatkertaisesti helpompaa, koska miehet suostuvat jyystämään himoissaan ketä tahansa. Ja siksi asiat meneekin niin sekaisin kun tavisnaista lähestyy tavismiehet ja komistukset jotka toki väittävät etsivänsä suhdetta, mutta oikeasti haluavat tavisnaisen kanssa helppoa seksiä.
Netti on eri asia kuin live. Tutkitusti naisten silmissä vain pieni osa miehistä on edes keskiverron näköisiä, miehet rankkaa naiset oikein Gaussin käyrän mukaisesti. Livenä miehet kompensoivat luonteella, itsevarmuudella ja hurmaamistaktiikoilla.
Yhdistä netti ja kirjava joukko miehiä joista osa hakee parisuhdetta ja osa seksiä...soppa on valmis.
Täydellisesti kiteytetty.
Jos kaikki etsisivät parisuhdetta ja vain livenä, ei olisi ongelmia.
Seksi jakautuu siten että top miehet kaatavat paljon naisia.
Netti korostaa seksimarkkinoita ja lisää top miesten etumatkaa.
En ihmettele yhtään, alotustesi perusteella.
Naisten kriteerit ovat vähemmän realistisia kuin miesten, koska:
- ne ovat useammin geneettisiä (kaikki miehet eivät voi olla pitkiä, mutta kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia)
- kaikki eivät voi täyttää niitä samanaikaisesti (kaikki miehet eivät voi olla korkealla statushierarkiassa, mutta kaikki naiset voivat käyttäytyä ystävällisesti)
Naisten tapa rankata miehiä perustuu kilpailuun jossa vahvimmat halutaan seuloa joukosta, koska sapelihammastiikerit ja heimosodat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on mielummin yksin kuin ei-sopivan miehen kanssa niin miksei saisi olla nirso? Ei ole mikään pakko pariutua jos ei huvita.
Kyllä teitä huvittaa, heti kun 195cm, lääkärilentäjäalusvaatemalli tulee lirkuttelemaan. Silloin unohtuu #metoo ja pil"lu kostuu.
Lääkärilentäjäalusvaatemallilla on sentään ollu selkeästi elämässään tavoitteita ja kiinnostuksen kohteita kun noin moneen ammattiinkin on ehtinyt. Vähän eri asia kuin istuisi kotona ulisemassa aamusta iltaan.
Ei luoja, repesin! Itsehän olisin muuten jo vuosia saanut komean (laatikkopää), rikkaastasuvusta olevan lentäjän itselleni, mutta koska ko. mies on muka uudestaan huolimatta hieman sovinisti, niin jääpi rikkaat naimakaupat tekemättä. Pitkäkin on.
Palstan vikisevät miehet voisivat suunnata syytöksensä siihen naiseen, jonka valinnat ovat ihan oikeasti vaikuttaneet miesten naisettomuuteen: äitiinsä. Yhdenkään muun naisen vika ei esim ap:n sinkkuus ole.
tttttttttt kirjoitti:
Netti ja live.
Seksi ja parisuhde.
Parisuhteisiin miehiä ja naisia on sama määrä. Ikä vaikuttaa siten että nuorella naisella on paljon helpompaa kuin nuorella miehellä, mutta vanhemmalla miehellä on ehkä vähän helpompaa kuin vanhemmalla naisella. Naisen huippukausi on lyhyt mutta loistokas, ja miehiä - syystäkin - alkaa sylettämään jos kelpaavat vasta kun nainen on pitänyt hauskaa alfojen kanssa. Tyypillisimmässä pariutumisiässä puntit on pakostakin melko tasan.
Seksin saaminen on naiselle aina tuhatkertaisesti helpompaa, koska miehet suostuvat jyystämään himoissaan ketä tahansa. Ja siksi asiat meneekin niin sekaisin kun tavisnaista lähestyy tavismiehet ja komistukset jotka toki väittävät etsivänsä suhdetta, mutta oikeasti haluavat tavisnaisen kanssa helppoa seksiä.
Netti on eri asia kuin live. Tutkitusti naisten silmissä vain pieni osa miehistä on edes keskiverron näköisiä, miehet rankkaa naiset oikein Gaussin käyrän mukaisesti. Livenä miehet kompensoivat luonteella, itsevarmuudella ja hurmaamistaktiikoilla.
Yhdistä netti ja kirjava joukko miehiä joista osa hakee parisuhdetta ja osa seksiä...soppa on valmis.
Netti korostaa seksimarkkinoita ja lisää top miesten etumatkaa.
Ei seksi ole ikinä tasapuolisesti jakautunut kaikille miehille. Kyllä ne pelimiehet on vetänyt höplästä naisia sata-nolla jo kauan ennen netin keksimistä.
Netti on vain apuväline, työkalu. Samanlaisia ihmiset pohjimmiltaan on nykyisin kuin aina ennenkin.
Niin eli siis nämä miehet eli ap, jotka vinkuu täällä on katkeria siitä, että ne ei saa "parhaita naisia", eli nuoria ja kauniita ja kiinteitä missialusvaatemallifitnesspimuja edustustvaimoikseen, vaikka itse ovat siis niin hl* tin eliittimiehiä, vaikka naiset ovat niin v*tun kranttuja, tyhmiä ja yksinkertaisia, kun eivät tajua sillä välin kun he etsivät sitä täydellistä naista antaa heille p*lua aina kun he haluavat ja tehdä sitä ilolla ja sen sijaan kaikki ja joka ikinen nainen sen sijaan yrittää iskeä 5metriä pitkää, jykeväleukaista astronauttilääkärifilmitähti supermallihuippu-urheiljamiestä joka ajaa Lamborghini-Ferrarillaan taskut täynnä rahaa.
Entä jos, AP, hankkisit itsellesi persoonallisuuden?En kuule yhtään ihmettele, että "kukaan nainen ei ole sinua huolinut". Ei ole kyse siitä, että naiset havittelee kaikki vain tiettyjä miehiä. Kyse on kuule siitä, että sinä olet niin h*tin ärsyttävä mulk*sti että kukaan nainen EI JAKSA tai HALuA olla tuollaisen ylimielisen katkeran vinkuja -jankuttajan .kanssa.Hanki elämä, hanki elämä, hanki elämä.........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on mielummin yksin kuin ei-sopivan miehen kanssa niin miksei saisi olla nirso? Ei ole mikään pakko pariutua jos ei huvita.
Kyllä teitä huvittaa, heti kun 195cm, lääkärilentäjäalusvaatemalli tulee lirkuttelemaan. Silloin unohtuu #metoo ja pil"lu kostuu.
Lääkärilentäjäalusvaatemallilla on sentään ollu selkeästi elämässään tavoitteita ja kiinnostuksen kohteita kun noin moneen ammattiinkin on ehtinyt. Vähän eri asia kuin istuisi kotona ulisemassa aamusta iltaan.
Ei luoja, repesin! Itsehän olisin muuten jo vuosia saanut komean (laatikkopää), rikkaastasuvusta olevan lentäjän itselleni, mutta koska ko. mies on muka uudestaan huolimatta hieman sovinisti, niin jääpi rikkaat naimakaupat tekemättä. Pitkäkin on.
Palstan vikisevät miehet voisivat suunnata syytöksensä siihen naiseen, jonka valinnat ovat ihan oikeasti vaikuttaneet miesten naisettomuuteen: äitiinsä. Yhdenkään muun naisen vika ei esim ap:n sinkkuus ole.
*rikkaasta suvusta
*mukavuudestaan
Helle ja nämä kommentit sekoittaa pään :'D
Joo, ei ole hyvä idea mennä juttelemaan naisporukalle, paitsii jos omaa tosi paksun nahan. Baaritiskille kytikseen, voi ehtiä heittää muutaman sanan kun nainen tulee tilaamaan. Mut en suosittele, paitsi kokeneille pelaajille tai sellaisille, jotka muutenkin viihtyy sellaisissa ympäristöissä ja on luonteeltaan seuramies. Kyllä hiljaisemman tavismiehen paras mahdollisuus on netti, jossa kieltämättä on oma vaikeutensa. Siellä kuitenkin löytyy iso osa naisista ja tietää, että toinen on sinkku. Baareissa, terasseilla tulee tosi paljon ohilyöntejä.
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Netti ja live.
Seksi ja parisuhde.
Netti korostaa seksimarkkinoita ja lisää top miesten etumatkaa.Ei seksi ole ikinä tasapuolisesti jakautunut kaikille miehille. Kyllä ne pelimiehet on vetänyt höplästä naisia sata-nolla jo kauan ennen netin keksimistä.
Netti on vain apuväline, työkalu. Samanlaisia ihmiset pohjimmiltaan on nykyisin kuin aina ennenkin.
Digitalisaatioon kiinni kasvaneet ihmiset eivät ole lähelläkään ns "perinteistä ihmistä"
15 naista eli kaikki naiset? AP on tyhmäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ööööööööö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tttttttttt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on niiin vaikeata myöntää että omassa käytöksessä ja asenteissa olisi parantamisen varaa?
Täälläkin keskitytään enimmäkseen ap:een haukkumiseen. Joo, ei se ap kuitenkaan mitään naisvihamielistä laittanut viesteihinsä. Eikä ne muijat mitään selvinnäkijöitä olleet jotka tiesivät heti että ap on katkera naisvihaaja. Eikä ap varmaan valinnut ne top 15 kauneimmat fitnessbikini mallit. Mutta mammathan heti tietää satavarmasti että just noinhan se juttu meni.
Miksi naisten pitäisi parantaa yhtään mitään kun kerran heillä ei ole mitään ongelmaa? Apllä se ongelma on ja silloin hänen pitää jotain muuttaa jos haluaa kelvata? Ei toki tarvitse, mutta turha ihmetellä jos ei flaksi käy. Osa kommenteista on kyllästyneitä ja ärsyyntyneitä, mutta onhan täällä ollut ihan rehellistä auttamisenhaluakin.
On naisillakin vähän ongelmaa. Eivät tosin pidä siitä niin paljon meteliä kuin miehet. Mutta siis monet naiset kyllä yrittävät löytää miehen ja moni on ainakin aika ajoin pettynyt kun ei löydä. Johtuen siitä että naiset ovat oman "nirsoutensa" vankeja: He ovat suggestoineet itsensä kiinnostumaan vain kourallisesta alfoja. Tietenkään kaikille ei riitä sitä samanlaista laatikkopäätä. Sen vuoksi naiset kokevat pettymyksiä, joutuvat hyväksymään huonoa kohtelua ettei alfa jättäisi, tulevat petetyiksi, odottavat varasijalla, monet niistä jotka toivovat vakavaa suhdetta löytävät vain satunnaisesta seksistä kiinnostunutta seuraa. Ja niin pois päin.
Kaikki vain sen vuoksi, etteivät naiset suostu laajentamaan otantaansa, vaan kilpailevat muiden naisten kanssa samoista miehistä.
Miten sitä otantaa laajennetaan? Miten kiinnostua ihmisestä jossa ei ole mitään kiinnostavaa?
Tai miksi kiinnostua ihmisestä joka huonontaisi minun elämänlaatuani? Ei nuo miehetkään kiinnostu sellaisista: nainen ei saa olla ruma, lihava, omata lapsia, lista on pitkä. No tässä vinkki: miehellä ei saa olla katkera ja ilkeä luonne, ne jotka luennoivat toisille aikuisille ihmisille mistä näiden aikuisten tulisi kiinnostua, eivät ole parisuhdemateriaalia lainkaan.
Saati miksi kannattaisi kiinnostua miehestä, jolle nainen on vain reikä (kun enemmistö miehistä on ihan normaalisti tuntevia ja kiintyviä).
Niin joku mies ei kiinnostu. Sitten taas hänen kaverinsa unelmanainen saattaa olla tuollainen.
Miehillä sukupuolena ei ole yksinkertaisesti ole mitään tuollaista ehdotonta ei-listaa mitä tulee naisiin. Se makujen kirjo on niin mahdottoman laaja.
Höpöhöpö. Miehillä on ihan yhtälailla ehdottomia ei-listoja.
Sitten varmaan jostain täältä maapallolta löytyy nainen joka ei saa miestä vaikka haluaisi?
Onhan niitä tälläkin palstalla laumoittain. Naiset saavat helpommin seksiä kuin parisuhteen, eikä pelkkä seksi kaikkia kiinnosta, joten asenteeksi pian tulee "pitäkää tunkkinne." Jotkut valittaa kun ei saaole sitä seksiäkään.
Ongelma on siinä että tämä nainen haluaa parisuhteen tasokkaimman miehen kanssa jolta saisi seksiä.
Täällähän oli ketjukin. Vajaa kolmekymppinen laihaläski ja oman kuvauksensa mukaan ei kovin nätti nainen linkkasi kuvan Tindermiehistä joita treffaili. Komeita ja treenattuja laatikkopäitä kaikki.
Tuo ilmiö pilaa pariutumismarkkinat. Naiselle on aina tarjolla komeita miehiä, ja aina on se 0,0001% mahdollisuus että tällä kertaa komistus kiinnostuisi seurustelumielessäkin...Mikä ihme tämä juttu on, että komea mies ei haluaisi seurustella? Kyllä minä vaan tunnen komeita miehiä, jotka ovat parisuhteessa. Miksi aina pitää keksiä syitä muista omiin ongelmiinsa?
Tapasin mieheni opuskeluaikana ja hän on pitkä, tumma , komea ja mukava. Ajattelin kyllä ulkonäön vuoksi, ettei kannata alkaa mitään koska on ihan liian komea. Onneksi hän sai vakuutettua olevansa vakavasti otettava kumppaniehdokas. Mentiin naimisiin ja ollaan eletty ns. Happily ever after.
"Minä ainakin sain sen pitkän, komean ja tumman alfamiehen. Älkää siskot uskoko miesten juttuja, ne yrittävät huijata teitä yhteen jonkun taviksen kanssa. Vaatikaa parasta, te olette worth it" - osa 134667923
Niin olemmekin hyvän parisuhteen ja ihanan kumppanin arvoisia. Itsekin sain sen pitkän, komean, tumman, akateemisen unelmamiehen ja onnellisia olemme olleet. Ehdottomasti kannattaa olla ultranirso parinvalinnassa. Kumppanin kanssa on tarkoitus olla koko elämä. Ei viereensä halua ottaa vain jotakuta kelvollista. Parisuhteessa homman pitää natsata täysin, muuten ei kannata edes aloittaa.
Ja naisen suulla kerrottuna täysi natsaaminen: "pitkä, komea, tumma, akateeminen"
Ja tässä tapauksessa akateeminen = "menestynyt" / varakas/ hyvin tienaava
Loppuyhteenveto.
Naiselle täydellinen natsaavuus = miehen ulkonäkö ja rahat.
Miten selität tämän naisen natsaavuuden miehensä kanssa? Minun mieheni on se ainoa oikea, elämäni suuri rakkaus. Käynyt ammattikoulun, painanut likaisissa duunaritöissä koko ikänsä, paitsi nyt meni sairastumaan, joten minä elätän perhettä. Poltti ennen tupakkaa ja alkokin maistui. Tienasi ennen saman verran kuin minäkin. On maailman kiltein ja ihanin ihminen. Hän on aina rakastanut ja kunnioittanut minua. Ei ole ikinä, ei edes riidan yhteydessä sanonut minusta pahaa sanaa. Ulkonäkö oli joskus komea, mutta välillä on ollut kaikkea muuta kuin komea.
No mistä minä aivan samanlaista polkua tarponut mies löydän kaltaisesi naisen? Olen käynyt lukion ja hankkinut 2 ammattia. Tinder ei kiinnosta. Suomen festarit ei kiinnosta, koska siellä ei soi musiikki, jota tykkään kuunnella.
Haluaisin tuollaisen aidon maanläheisen ihmisen kohdata, mutta en ole sellaiseen törmännyt.
Huulitäytteistä ja per"seimplanteista haaveilevat äm"mät ei kiinnosta olenkaan.
Mä olen kerran elämässäni ollut rakastunut, kunnes 7-vuoden jälkeen senaikainen kumppanini hylkäsi minut toisen miehen takia.
Mene kansalaisopiston venäjän tunnille. Exäni löysi sieltä opettajan, erään venakon.
Onnea heille, leffan olen jo nähnyt.
Olen kai ns komea mies kun saan tinderistä 1-4 mätchiä päivässä. Rikas olen myös tyyliin varakkuus monta miljoonaa.
Ulkomailta olen kuitenkin sitten tyttöystäväni hankkinut. Oma osansa tässä päätöksessä ovat monet idioottit suomalaiset miehet jotka eivät siedä että joku menestyy naismarkkinoilla eikä muutenkaan. Kaikenlaista kapuloitten heittämistä rattaisiin ja paskan puhumista selän takana. Helpompaa se on muualla sitten kun kaverit jopa auttaakin. Noista ulkomaalaisista naisystävistäkin tulee vittuilua suomessa sekä miehiltä että naisilta mutta tulkoon vaan. Nytkin minulla on parikymppinen latinakaunotar ja sepä ottaa monia päähän. Olen lähemmäs 40v.
Kannattaa vaan miesten suunnata muualle. Omasta tasostaan riippumatta saa parempaa kuin mitä suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kai ns komea mies kun saan tinderistä 1-4 mätchiä päivässä. Rikas olen myös tyyliin varakkuus monta miljoonaa.
Ulkomailta olen kuitenkin sitten tyttöystäväni hankkinut. Oma osansa tässä päätöksessä ovat monet idioottit suomalaiset miehet jotka eivät siedä että joku menestyy naismarkkinoilla eikä muutenkaan. Kaikenlaista kapuloitten heittämistä rattaisiin ja paskan puhumista selän takana. Helpompaa se on muualla sitten kun kaverit jopa auttaakin. Noista ulkomaalaisista naisystävistäkin tulee vittuilua suomessa sekä miehiltä että naisilta mutta tulkoon vaan. Nytkin minulla on parikymppinen latinakaunotar ja sepä ottaa monia päähän. Olen lähemmäs 40v.
Kannattaa vaan miesten suunnata muualle. Omasta tasostaan riippumatta saa parempaa kuin mitä suomessa.
Vesa?
Olen 447:n kirjoittaja. Ihmetyttää alapeukut. Voisiko joku selittää? Olin siis sitä mieltä, että naisporukalle ei kannata mennä juttelemaan. Onko joku eri mieltä tästä, vai johtuuko jostakin muusta seikasta tekstissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 447:n kirjoittaja. Ihmetyttää alapeukut. Voisiko joku selittää? Olin siis sitä mieltä, että naisporukalle ei kannata mennä juttelemaan. Onko joku eri mieltä tästä, vai johtuuko jostakin muusta seikasta tekstissä.
Alapeukutin siksi, etten itse osaa pelätä naisia vaikken ole ikinä sellaista saanutkaan. Kyllä sanon asiani jos sanottavaa on, olipa mies tai nainen, yksin tai seurassa.
Vierailija kirjoitti:
...ja sitten heräsin unesta Itä-Helsinkiläisessa vuokrayksiössäni. Likaiset lakanat hiestä märkinä ja sateen ikkunalasia vasten ropistessa. Itkin hetken ja päätin yrittää nukkua vielä pari tuntia lisää ennen aamun sarastusta.
hahhah kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä tuhlata aikaa tyyppiin, joka ei kiinnosta.
Ei netissä eikä livenä.Huom: tavalliseksi ilmoittautuva mies on harmaa tylsimys, jota ei seinästä erota.
Tylsimmät kuvaa itseään huumorintajuiseksi.
Krooh!Minkälainen tyyppi olisi sitten jännä? Minkälaista puuhaa olet suunnitellut sen mielenkiintoisen miehen kanssa?
Ainakin sellainen mies olisi jännempi, jolla on erityisiä mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia ja joka ylipäätään on innostunut elämästään.
Naisen omat harrastukset: matkustelu, shoppailu, herkuttelu.
Mitä vikaa on esim. matkustelussa? -eri-
Juuri tämä! Naurattaa kuinka typerä voi olla eikä osaa katsoa peiliin. Kaikki vieritetään naisten syyks koska "minä olen se mukava mies joita naiset haluaa." Haaveissas kyllä. :D