Oudoimpia/rumimpia pukeutumisratkaisuja tai vaatteita, mitä olet nähnyt tänä kesänä?
En yleensä sheimaa muita pukeutumisen takia koska muiden vaatteet eivät kuulu minulle. Mutta äsken vastaan tuli sellainen vaate, että jäin vakavissani ihmettelemään vaatteen kantajan tarkoitusperiä:
Eli nuden värinen, molemmin puolin syvään uurrettu body farkkushortsien kanssa. Oli ihan hyväkroppaisella nuorella naisella päällä ja kaikki kriittiset paikat olivat piilossa, mutta miksi kukaan pukisi päälleen vaatteen, joka saa näyttämään siltä että olisi ilman paitaa? Koska siltä se tosiaan näytti, että kyseinen henkilö kulkisi ympäriinsä pelkissä shortseissa. Hämmensi. Kai tämä on joku trendi tämäkin.
Kommentit (328)
Töissä oli nörtti nainen, joka oli lösähtänyt vaikka oli nuori. Vaatteet kuin tarhaikäisellä: venähtänyt t-paita, löysät collegeverkkarit, joissa jokin kuvio ja päässä lippalakki. Hiihteli pitkin käytäviä lippalakki päässään.
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa ihmetyttää rintaliivien esittely, kun esim. avoselkäisen topin/mekon kanssa laitetaan tavalliset rintaliivit, joiden takaosa sitten on "tyylikkäästi" esillä.
Varsinkin, kun ne rintaliivit ovat vanhat ja kulahtaneet.
Oon täs ollu pari viikkoa reissussa ulkomailla ja täytyy sanoa että en kyllä kauheesti ole tyylikkäitä ihmisiä nähny. Oikeestaan mietinkin, että ainakin pääkaupunkiseudulla näkee enemmän tyylikkäitä kuin mitä olen noissa pikkukaupungeissa nähnyt. Kaikenlaista vipeltäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se keski-ikäisten naisten turvallinen kansallispuku, eli kirjava tunika ja mustat vajaamittaiset leggarit 30 asteen helteessä.
Kesämekko olisi paljon viileämpi, eikä siinä näytä laatikkomaiselta pygmiltä. Tuo look sopii vain pajunvitsaiselle mallille, ei persjalkaiselle.
Monet sanoo, että "kun on sääret rumat", mutta ottaa sitten pidemmän mekon tai hommaa värillistä, peittävää aurinkovoidetta niihin kinttuihin.Kauniita maksimekkoja ei keski-ikäisille tehdä. Hihat on lyhyet, eikä käsivarsia halua näyttää. Hiha-aukot ovat myös tosi tiukat, sama muoti kuin t-paidoissa.
Maksimekot tehdään nuorille ja hoikille. Ne ovat usein myös liian pitkiä.
Olen keski-ikäinen lihava ja käytän maksimekkoja. Olen hartiahuiveilla/ohuilla ponchoilla ratkaissut ongelman. Ainoa mille en ole keksinyt ratkaisua on kengät koska juuri luupiikin takia on pakko käyttää pehmeitä crocseja.
Vierailija kirjoitti:
Pas kainen kånken-reppu. Ihan mihin tahansa asuun yhdistettynä.
Tämä!!
Mua kauhistuttaa ku ihmiset lähtee ulos suurinpiirtei puoliks alastomana, semmosissa tiukoissa topeissa ja shortseissa. Eiks se oo tosi epämukavaa ku iho kärtsää ja vaatteet puristaa? Toki jos kaapissa on vaihtoehtona villapaita ja farkut eikä varaa ostaa uusia, sitt ymmärrän, mutta kyllähän se olis paras pukeutua pitkiin väljiin vaatteisiin niin kuin ulkomailla ymmärtävät tehdä. Varsinki yläosattomia miehiä tulee nyt paljon vastaan, ja todella monella iho ihan helakan punainen :(
Kaupungilla ja ruokakaupassa olen törmännyt nyt jokuseen keski-ikäiseen tai vanhempaan mieheen, jotka röyhkeästi kulkevat ilman paitaa pallovatsat hikeä noruen (tosi ihanaa hei, kun tuupit sillä paljaalla hikivatsallasi niitä tomaattilaarin tomaatteja!) jaloissaan sellaiset p*rsesortsit, että moni teinityttö jää kakkoseksi. Eräälläkin niin pienet kaikin puolin, että olivat varmaan olleet sopivat silloin kasarilla, kun sellaisia haalean persikan värisiä vaatteita tehtiin. Oikeasti, PAIDAT PÄÄLLE JA PAKARAT PIILOON. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mua kauhistuttaa ku ihmiset lähtee ulos suurinpiirtei puoliks alastomana, semmosissa tiukoissa topeissa ja shortseissa. Eiks se oo tosi epämukavaa ku iho kärtsää ja vaatteet puristaa? Toki jos kaapissa on vaihtoehtona villapaita ja farkut eikä varaa ostaa uusia, sitt ymmärrän, mutta kyllähän se olis paras pukeutua pitkiin väljiin vaatteisiin niin kuin ulkomailla ymmärtävät tehdä. Varsinki yläosattomia miehiä tulee nyt paljon vastaan, ja todella monella iho ihan helakan punainen :(
Kun yrittää etsiä kohtuuhintaisia hellevaatteita Suomesta, niin ymmärtää pian, miksi moni valitsee sortsit ja lyhyen topin. Kun kaikki liikkeet ovat täynnä näitä keinokuiturättejä, niin silloin jää vaihtoehdoksi valita ne viileimmät = joissa iho pääsee hengittämään parhaiten. Ne muovirätit nimittäin eivät hengitä! :(
Lihavalla (ja umpikännisellä) keski-ikäisellä naishenkilöllä cargo shorts -tyyliset shortsit, mutta lyhyempänä, ei lainkaan paitaa ja takki, joka - luojan kiitos - peitti riipputissit.
Surullista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se keski-ikäisten naisten turvallinen kansallispuku, eli kirjava tunika ja mustat vajaamittaiset leggarit 30 asteen helteessä.
Kesämekko olisi paljon viileämpi, eikä siinä näytä laatikkomaiselta pygmiltä. Tuo look sopii vain pajunvitsaiselle mallille, ei persjalkaiselle.
Monet sanoo, että "kun on sääret rumat", mutta ottaa sitten pidemmän mekon tai hommaa värillistä, peittävää aurinkovoidetta niihin kinttuihin.Kauniita maksimekkoja ei keski-ikäisille tehdä. Hihat on lyhyet, eikä käsivarsia halua näyttää. Hiha-aukot ovat myös tosi tiukat, sama muoti kuin t-paidoissa.
Maksimekot tehdään nuorille ja hoikille. Ne ovat usein myös liian pitkiä.
Hihattomia maksimekkoja löytyy usein myös niin löysinä, ettei niitä voisikaan pitää ilman aluspaitaa (jollei sitten nimenomaan halua esitellä niitä rintaliivejä kaikille). Sellaiset vaan kehiin. Tosin nythän kaupoissa myydään syysvaatteita, että ei sieltä kesä- ja hellevaatteita voi kuvitella löytävänsä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no äsken näin kauppareissulla naisen tissit, perheellinen keski-ikää lähestyvä nainen oli
ei rumaa ollenkaan mutta outoa, jos ei ymmärrä, että näkyy kun vähänkin ostoksia kurkottelee
Mulle kävi tollanen vahinko hellemekon kanssa. Huomasin kauhukseni, että näkymät oli avoinna alushousuihin asti.
Terve mies ilahtuu moisesta. Ja sairaat aloittavat tänne ketjuja.
Karmeinta ovat kaksikymmentä kiloa sitten hankitut rintsikat ja farkut. Ja miestissit rintsikoilla ja ilman.
Tai ei, kauheinta on se makkaraliha, joka niiden yli pursuaa. Lihavakin on kaunis oikean kokoisissa vaatteissa, mistä niitä sitten saakin.
Sheimaa :"""D Ja taas kerran ollaan NIIN KHUULIA. Mitä jos kirjoittaisitkin esim. suomea??
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanssa miettinyt, että eikö ne tiukat, persvakoon asti vedetyt farkkushortsit ole ihan sairaan tukalat? Ajatuskin ahdistaa. No, onneksi en omista yksiäkään!
Toinen ihmetys on ne rantaläpsysandaalit, jollaiset on joka toisella joka paikassa. Mä en ymmärrä miten porukka pystyy kulkemaan niillä pitkiä matkoja, itse selviän just ja just saunasta laiturille ja takaisin. Eivät pysy jalassa ja se varvasremmi hankaa! Ja se v*tun LÄPS LÄPS LÄPS -ääni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ällöttänyt nämä keski-ikäiset, keskiluokkaiset miehet, jotka on puettu (vaimo/tytär pukenut) kesäisiin preppyvaatteisiin. Pari vuotta sitten piti kaikilla olla punaiset housut/shortsit, tänä kesänä noita hirveitä hellehattuja... niiden ainaisten pikeepaitojen ja neuleiden kanssa.
PERIAATTEESSA nuo vaatteet ovat hyvännäköisiä mutta noiden tyyppien päällä ne ovat aina niin päälleliimattuja, aikuiset miehet puettuina kuin pikkupojat. Ei puutu kuin vaimo huutamassa äitinä perään "katsokin ettet sitten likaa heti uusia housujasi!".
Mieluummin preppyhkö vähän ylipainoinen pikkupoikalook tuon ikäisenä kuin se mun4karvapartainen reisitaskushortsinen kaljupää millä on joku ÄIJÄ TOUHU KALJA -paita päällä vielä neli-viisikymppisenäkin. Siis pliide, vähän jotain tasoa.
Tai sitten se tän ajan vakiohirvitys eli ananas (jota ei myönnetä ananakseksi koska se on kammattu vasemmalle eikä taakse), sleevetatskat, parta ja olivers people aurinkolasit.
Tai sitten se toinen pari vuotta sitten muodista mennyt vakiohirvitys jota vielä jotkut seinäjokelaiset käyttää, eli kimiräikköslasit, suoralippainen lippis, nokka pystyssä ja joku hihaton t-paita.
Noita kahta jälkimmäistä nyt ei onneks enää keski-ikäisillä näe mutta nuoremmille voi vielä vähän tirskuakin.
Kuinka HEL-VETIN vaikeaa on kirjoittaa suomea??? Myötähäpeä...
Naisilla vilkkuu rintaliivit paitojen ja toppien sekä mekon alta. Ei näytä hyvältä, ei. Miehillä hirvitys on sukat, sandaalit ja kulahtaneet shortsit ja t-paita. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Gant kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ällöttänyt nämä keski-ikäiset, keskiluokkaiset miehet, jotka on puettu (vaimo/tytär pukenut) kesäisiin preppyvaatteisiin. Pari vuotta sitten piti kaikilla olla punaiset housut/shortsit, tänä kesänä noita hirveitä hellehattuja... niiden ainaisten pikeepaitojen ja neuleiden kanssa.
PERIAATTEESSA nuo vaatteet ovat hyvännäköisiä mutta noiden tyyppien päällä ne ovat aina niin päälleliimattuja, aikuiset miehet puettuina kuin pikkupojat. Ei puutu kuin vaimo huutamassa äitinä perään "katsokin ettet sitten likaa heti uusia housujasi!".
No voivoi miesparat! Mitähän heidän sitten pitäisi pukea ylleen, jos kuvaamasi asut näyttävät päälleliimatuilta ja pikkupoikamaisilta? Minusta kaikenikäiset miehet näyttävät siisteiltä juuri pikeepaidassa ja sopivan istuvissa chinosortseissa, jos niihin yhdistetään esim. purjehduskengät tai nahkasandaalit ilman sukkia, kivat tennaritkin ovat cool. Minä olen myös ilahtunut miesten hellehattumuodista. Sopii yllättävän monelle ja antaa charmantin vaikutelman. Mies näyttää myös sexyltä valkoisessa t-paidassa ja farkkusortseissa. Aina, iästä ja koosta riippumatta. Liikaa näkee epäsiistejä kesämiehiä tunkkaisissa reisitaskuhousuissa ja läskipohjakengissä polvisukkineen yhdistettynä venyneeseen epämääräisen väriseen t-paitaan. Ollaan siis iloisia keskiluokkaisista miehistä, jotka edes yrittävät pukeutua hyvin. Naisillakin näkyy kesäisin todella karmeita virityksiä, kun on puettu kaikki sateenkaaren värit yhtä aikaa ylle ja jalkaan vedetty kirjavan venyneen trikootunikan pariksi mustat tai valkoiset caprileggingsit. Jalkineita on useimmiten crocsin puutarhakengät, mieluiten pinkit. Hyi hirvitys!
Hauska kun ensin puolustat miesten pukeutumista, kaikki saa pukeutua miten haluaa ja sitten haukut naiset ::D
Oletko lukutaitoinen? Kirjoittaja ei väitä, että mies saa pukeutua, miten haluaa. Lue koko teksti ennen kuin tulkitset. Eikä kirjoittaja tarkoita myöskään, että kaikki naiset pukeutuisivat kammottaviin asuihin.
Vierailija kirjoitti:
Pari numeroa naftit farkut ja lyhyt toppi. Ei tässä mitään, mutta henkilön istuessa selvisi, että pikkarit oli mallia string.
Ensin siis pursui housun vyötäröstä, seuraavan makkaran muodosti stringit. Sitten vielä stringien ja topin välinen makkara. Tämä lounasravintolassa.
Mulla itsellänikin on ylimääräistä, mutta pidän huolen ettei ne pursuile kuin korkeintaan omassa mökkirannassa. Mulle on myös yleensä ihan sama miten muut pukeutuu, mutta tuohon kyllä katse pysähtyi.
Olisiko asu siis ok, jos kantajalla ei olisi yhtään ylimääräistä? En ymmärrä tälläistä asennetta,että jos ihmisellä on vähänkään ylipainoa,selluliittia,arpia,epätasainen iho tms.joka osoittaa ettei hän ole täydellinen,hänen kansalaisvelvollisuutensa on peittää se. Miksi? Esim.ylipainon kohdalla on yleensä niin,että ylipainon kyllä näkee pukeutui ihminen sitten löysiin tai tiukkoihin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän on ihmetyttänyt miten kuuman ja epämukavan näköisiä vaatteita näillä helteillä jotkut käyttää. Just tänään lähijunassa katselin että yhdelläkin miehellä oli mustat farkut, sukat ja lenkkarit vaikka mittari näyttää melkein 30.
Taidat puhua mun miehestäni 😅 Hänellä ei ole kuulemma oikeasti kuuma. Tyyli ihmetyttää muakin. Itse pukeudun väljiin, vaaleisiin pellavamekkoihin.
Miksi ihmeessä hämmensi? Naisten silmiä ja mieltä raiskataan jatkuvasti kun miehet kulkevat todella ja oikeasti ilman paitaa. Ihan kun haluaisin tuntemattomien miesten paljaita nännejä nähdä.