Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pienituloinen mies, mutta mulla on rikkaat (ja vanhat) vanhemmat - miten tuoda tämä asia hienovaraisesti esiin naista etsiessä?

Vierailija
19.07.2018 |

Faktahan kuitenkin on, että varallisuudella on merkitystä, joten en haluaisi saada pakkeja sen vuoksi, että nainen kuvittelee, ettei kanssani voi elää sellaista elintasoa, johon hän on tottunut tai jollaisen hän haluaa. Todennäköisesti viimeistään 5-10 vuoden sisään saan niin ison perinnön, että ponnistan vähävaraisimmasta neljänneksestä varakkaimpaan kymmennykseen.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niitä säälittäviä leuhkivia pikkurikkaita. 😬. Ei jatkoon. Olet todella nolo.

Vierailija
82/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen, joka rakastaa rahojasi sinun sijaasi? Jos tällaista tosiaan haet, niin miksi pitäisi toimia "hienovaraisesti"? Mut hei nou hätä, kyllä sulle nainen löytyy.

Ei, vaan kuten selitin, en halua, että nainen kuvittelee, ettei minun kanssani voi elää sellaista elämää, johon vaaditaan tietty tulotaso/varallisuus. Asunnot maksavat, harrastukset maksavat jne. En halua saada pakkeja ns. turhaan.

Ap

Tässä tulee taas esiin se palstamiesten väittämä, että naisen koulutuksella ja tulotasolla ei ole mitään merkitystä. Sinunkaan ei tarvitsisi tuota pohtia, jos ottaisit nuo huomioon. Etsi sellainen nainen, joka on tyytyväinen siihen elintasoon, mitä hän on palkallaan tähän asti saanut. On vain palstamiesten harhaluuloa, että naiset vaativat aina vain parempaa ja hienompaa. Kaikki eivät vaadi, joten etsi sellainen.

Mutta kun minä nimenomaan en halua rajata kumppaneitani koulutuksen tai varallisuuden vuoksi. Etsin sopivinta kumppania itselleni muilla kriteereillä kuin noiden vuoksi. Sinun neuvoasi noudattamallahan sillä koulutuksella ja varallisuudella juuri olisi merkitystä.

Ap

Sanoit aiemmin, että tapailet vain akateemisia naisia joilla tuntuu rahaa olevan....

Sanoin treffailevani käytännössä vain heitä, mutta en tee sitä koulutuksen tai rahan vuoksi, vaan koska he ovat eniten kaltaisiani. Kyllä mulle fiksu ja kouluttamatonkin nainen kelpaisi, jos hän olisi muuten kiinnostava.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäisi kyllä olla aika hemmetin rikkaat että tuollaiseen lähtisi. Eri juttu naida rahasta kun voi koska hyvänsä erota ja viedä puolet mukanaan, kun naida jostain epämääräisestä rahasta jota tulee ehkä joskus kymmenen vuoden päästä jos sittenkään, ja pahalla tuurilla sekin on testamentissa suojattu minulta.

Ja ennenkuin joku tulee nyt haukkumaan niin itsehän en naisi rahasta ollenkaan. Mutta ap ilmeisesti etsii naista, joka on valmis sitoutumaan rahasta mieheen joka ei muuten kiinnosta. Sellaisille tuo ei ole niin hyvä diili kuin ap kuvittelee.

En ole naimassa ketään rahasta, vaan en halua, että potentiaalinen nainen antaa minulle pakit, koska luulee elämän minun kanssa olevan vuokrakaksiossa asumista ja pennin venyttämistä.

Ap

Ymmärrän täysin tämän näkökannan, mutta mieti asiaa naisen kannalta. Monet vanhukset ovat hirmuisen sitkeitä ja sinunkin vanhemmistasi ainakin toinen saattaa elää vielä 30-40 vuotta, ehkä kauemmankin. Siinä meni elämä vuokrakaksiossa penniä venyttäen perintöä odotellessa.

Sinun pitää neuvotella ennakkoperintöä, jotta voi elää vauraampaa elämää nyt. Miehissäkin on monenlaista huijaria ja jännistä eikä naisen kannata ottaa puheita tulossa olevista rikkauksista kovin vakavasti. Tuohan olisi sama asia kuin uskoa facebookin kautta tutustumansa amerikkalaisupseerin jutut ja huonosta onnesta johtuvan tilapäisen rahantarpeen.

Vierailija
84/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP, kuulostat tosi kiinnostavalta, missäpäin suomea asustat?

Etelä-Suomessa. 

Ap

Vierailija
85/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että monimiljonäärit asuvat useimmiten pääkaupunkiseudulla. Täällä hieman syrjemmällä asunto ja mökki sekä piensäästöt luovat kuvan varakkuudesta. Ap

Vierailija
86/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vanhemmat anna rahaa eläesssään?Jos ovat ökyrikkaita ja sinä kituutat vuokrakaksiossa?Tuohon perintöön voi mennä vuosia..Pappani kuoli nopeasti,mutta esim. mummo on tehnyt kuolemaa jo lähes 15v (ollut siis vanhainkodissa tajuamatta maailmasta mitään).

Ovat he toki hieman auttaneet, mutta tässä vaiheessa se ei enää ole mahdollista, kun heille on jo määrätty ulkopuolinen edunvalvoja. En minä nyt sentään nälkää näe, ja minut on kasvatettu siihen, että on kunnia-asia tulla toimeen omillaan.

Ap

Harvemmin kyllä määrätään ulkopuolista edunvalvojaa vanhuksille. Yleensä asioiden hoitoon valtuutetaan joku lapsista Tässä tapauksessa tosi epäilyttävää, koska sanot olevasi ainoa lapsi.

Tämä menettely hoidettiin oman juristimme suosituksesta.

Ap

Miksi?

Vierailija
87/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen, joka rakastaa rahojasi sinun sijaasi? Jos tällaista tosiaan haet, niin miksi pitäisi toimia "hienovaraisesti"? Mut hei nou hätä, kyllä sulle nainen löytyy.

No voi v-ttu! Naiset näkee varakkuuden miehellä ATTRAKTIIVISENA ominaisuutena.

Kiroileva mies on turnoff.

Mua ei sun turnoffis kiinnosta. Mee kotiis!

Yksinkertainen mies. Vielä suurempi turnoff. 😬 t. Eri

Vierailija
88/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäinen olet?

Vierailija
89/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö vanhemmat anna rahaa eläesssään?Jos ovat ökyrikkaita ja sinä kituutat vuokrakaksiossa?Tuohon perintöön voi mennä vuosia..Pappani kuoli nopeasti,mutta esim. mummo on tehnyt kuolemaa jo lähes 15v (ollut siis vanhainkodissa tajuamatta maailmasta mitään).

Ovat he toki hieman auttaneet, mutta tässä vaiheessa se ei enää ole mahdollista, kun heille on jo määrätty ulkopuolinen edunvalvoja. En minä nyt sentään nälkää näe, ja minut on kasvatettu siihen, että on kunnia-asia tulla toimeen omillaan.

Ap

Harvemmin kyllä määrätään ulkopuolista edunvalvojaa vanhuksille. Yleensä asioiden hoitoon valtuutetaan joku lapsista Tässä tapauksessa tosi epäilyttävää, koska sanot olevasi ainoa lapsi.

Ap

Miksi?

Tällä haluttiin kai varmistaa, että minulle ei tule jälkeenpäin ongelmia, jos minun katsotaan hoitaneen heidän talouttaan tai tehneen muita päätöksiä jotenkin oman etuni mukaisesti, kun olen ainoa rintaperillinen. 

Ap

Vierailija
90/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap minkä ikäinen olet?

Pian kolmekymppinen.

Ap

Vierailija
91/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus, ethän ole kalju. Harrastuksesi? Kiinnostaako akateeminen siro nainen Turusta?

Vierailija
92/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot naiselle, että odotat malttamattomana vanhempiesi kuolemaa päästäksesi kiinni heidän rahoihinsa. Jos nainen vielä senkin jälkeen pitää sinusta, niin olette sielunkumppanit.

Vierailija
93/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus, ethän ole kalju. Harrastuksesi? Kiinnostaako akateeminen siro nainen Turusta?

En ole etsimässä seuraa tätä kautta, kiitos vain.

Ap

Vierailija
94/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa aina hämmästyttää nämä miesten varakkuus -aloitukset, ovat todella todella kaukana omasta kokemusmaailmastani. Onko oikeasti niin paljon naisia, kelle miehen varakkuus on tärkeää? Itselleni riittää, että miehellä on jotain tuloja, joilla pystyy elättämään itsensä. Myöskään yksikään ystävistäni ei ole ikinä valinnut miestä varojen perusteella ja miehistä keskustellessa puhumme kyllä aika lailla kaikista muista miehen ominaisuuksista paitsi tuloista.

Vierailija
95/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä keksi mitään luontaantyöntävämpää kuin ihminen, joka odottaa toisten rahoja ja vielä kehtaisi asiasta sanoa ääneen.

Vierailija
96/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miksi?

Tällä haluttiin kai varmistaa, että minulle ei tule jälkeenpäin ongelmia, jos minun katsotaan hoitaneen heidän talouttaan tai tehneen muita päätöksiä jotenkin oman etuni mukaisesti, kun olen ainoa rintaperillinen. 

Ap

Ainoa rinraperillinen, jotenkin oman etuni mukaisesti. Ei mene läpi, kuka siihen puuttuisi? Eli vanhempasi eivät luota sinuun. Jos nyt yrittäisit löytää sen naisen ihan ilman vanhempiesi rahoja. Jos ei onnistu, niin sitten vaan rehellisesti kerrot, että rahaa on tulossa. Kyllä löytyy joku nainen, jonka voit ostaa.

Vierailija
97/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaa hautajaisissa skumppa ja roiski sitä papin ja hautajaisväen päälle.

Tanssi villisti happy dance

Vierailija
98/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kuten selitin, en halua, että nainen kuvittelee, ettei minun kanssani voi elää sellaista elämää, johon vaaditaan tietty tulotaso/varallisuus. Asunnot maksavat, harrastukset maksavat jne. En halua saada pakkeja ns. turhaan.

Ap

Tässä tulee taas esiin se palstamiesten väittämä, että naisen koulutuksella ja tulotasolla ei ole mitään merkitystä. Sinunkaan ei tarvitsisi tuota pohtia, jos ottaisit nuo huomioon. Etsi sellainen nainen, joka on tyytyväinen siihen elintasoon, mitä hän on palkallaan tähän asti saanut. On vain palstamiesten harhaluuloa, että naiset vaativat aina vain parempaa ja hienompaa. Kaikki eivät vaadi, joten etsi sellainen.

Mutta kun minä nimenomaan en halua rajata kumppaneitani koulutuksen tai varallisuuden vuoksi. Etsin sopivinta kumppania itselleni muilla kriteereillä kuin noiden vuoksi. Sinun neuvoasi noudattamallahan sillä koulutuksella ja varallisuudella juuri olisi merkitystä.

Ap

Minä kirjoitin, että etsi sellainen nainen, joka on tyytyväinen siihen elintasoon, mitä hän on palkallaan tähän asti saanut. Älä etsi sellaista, joka ei ole tyytyväinen nykytilaan vaan tarvitsee miehen rahoja saadakseen mieleisen elintason. Ymmärrätkö nyt eron?

Vierailija
99/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot naiselle, että odotat malttamattomana vanhempiesi kuolemaa päästäksesi kiinni heidän rahoihinsa. Jos nainen vielä senkin jälkeen pitää sinusta, niin olette sielunkumppanit.

Voitte sitten käydä yhdessä kylässä vanhemmillasi...

ja kysellä hienovaraisesti vointia..

Nyt helteellä sun kannattaa murtautua vanhempiesi sähkökeskukseen yöllä ja rikkoa se.

Aamulla löytyvät ku ollee na lämpöhalvaukseen

Vierailija
100/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos vanhempasi jättävätkin sinut nuolemaan näppejään. Voivat hyvin ajatella että ei kannata antaa rahoja sinulle kun raha ei näytä taskuissasi kauaa viihtyvän.

Olen ainoa lapsi, joten ei se olisi edes mahdollista. Saan lain mukaan vähintään puolet heidän omaisuudestaan (tod.näk. kaiken). Miten niin raha ei näytä taskuissani viihtyvän? Olen vain kouluttautunut alalle, jossa ei omaisuuksia pääse takomaan.

Ap

Jos vanhempasi päättäävät tuhlata kaiken tai lahjoittaa hyväntekeväisyyteen ennen kuin kuolevat et saa mitään. Sulla ei ole mitään oikeutta heidän rahoihinsa kun ovat elossa.

Niin, ap:lla ei ole oikeutta vanhempiensa rahoihin niin kauan kuin he ovat elossa.

Musta olisi pelottavaa olla naimisissa ap:n taspisen rahanahneen ja empatiakybyttämän persoonan kanssa, jos itselläni olisi rahaa. Pitäisi varmistaa monelta juristilta, että avioehto ja testsmentti ovat pomminvarmat ja että myös ap ymmärtää sen. Ettei tulisi ns onnettomuuksia. Frii-kanalla on näitä tällaisista kertovia rikosdokumentteja yhtenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi