Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pienituloinen mies, mutta mulla on rikkaat (ja vanhat) vanhemmat - miten tuoda tämä asia hienovaraisesti esiin naista etsiessä?

Vierailija
19.07.2018 |

Faktahan kuitenkin on, että varallisuudella on merkitystä, joten en haluaisi saada pakkeja sen vuoksi, että nainen kuvittelee, ettei kanssani voi elää sellaista elintasoa, johon hän on tottunut tai jollaisen hän haluaa. Todennäköisesti viimeistään 5-10 vuoden sisään saan niin ison perinnön, että ponnistan vähävaraisimmasta neljänneksestä varakkaimpaan kymmennykseen.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia yleensä kiinnostaa ennen kaikkea itse menestynyt, älykäs ja kyvykäs mies, ei tuollainen tossukka kuin sinä.

Vierailija
22/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään voi hyvinkin elää yli satavuotiaaksi. ☺

Ei nykyään kuolla 75-vuotiaana. Malttia ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen, joka rakastaa rahojasi sinun sijaasi? Jos tällaista tosiaan haet, niin miksi pitäisi toimia "hienovaraisesti"? Mut hei nou hätä, kyllä sulle nainen löytyy.

Voit esittää ylväänä, mutta totuus on että lähes kaikki naiset etsii rahakasta miestä.

Vierailija
24/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäisi kyllä olla aika hemmetin rikkaat että tuollaiseen lähtisi. Eri juttu naida rahasta kun voi koska hyvänsä erota ja viedä puolet mukanaan, kun naida jostain epämääräisestä rahasta jota tulee ehkä joskus kymmenen vuoden päästä jos sittenkään, ja pahalla tuurilla sekin on testamentissa suojattu minulta.

Ja ennenkuin joku tulee nyt haukkumaan niin itsehän en naisi rahasta ollenkaan. Mutta ap ilmeisesti etsii naista, joka on valmis sitoutumaan rahasta mieheen joka ei muuten kiinnosta. Sellaisille tuo ei ole niin hyvä diili kuin ap kuvittelee.

En ole naimassa ketään rahasta, vaan en halua, että potentiaalinen nainen antaa minulle pakit, koska luulee elämän minun kanssa olevan vuokrakaksiossa asumista ja pennin venyttämistä.

Ap

Vähän ohis, mutta mitä vikaa on vuokralla asumisessa? Miehet usein mainitsevat itsestään, että löytyy työ ja omistusasunto. En ole koskaan ymmärtänyt tuota mainintaa.

t. tyytyväinen vuokra-asunnossa asuva nainen

No aika moni muu nainen kuitenkin haluaa sen omistusasunnon. Ei ole siis kyse omista toiveistani vaan niistä naisten toiveista.

Ap

Vierailija
25/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan ap jo perehtynyt sijoittamisen saloihin. Raha on helppo saada poikimaan.

Vierailija
26/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia yleensä kiinnostaa ennen kaikkea itse menestynyt, älykäs ja kyvykäs mies, ei tuollainen tossukka kuin sinä.

Ja meitä miehiä kiinnostaa mukavat ja positiiviset naiset eikä kaltaisesi nälvivät negailijat. 😘

Ap

Vierailija
27/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku tyhmä tavisnössö joka luulee että pari taloa jossain perähikiällä on arvossaan. Huoh!

Vierailija
28/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on luullut olevansa rikkaasta perheestä. Minun ex- aviomieheni sanoi ettei hänen tarvitse säästää eikä hankkia mitään kun on ainoa perijä,. sitten kuitenkin paljastui tuntemattomia siskoja ja veljiä lapsineen. Odottelee edelleen kai äitinsä kuolemaa jossain. Ei pidä mitään yhtä lapsensa kanssa. Meillä on onneksi kaikki hyvin myös taloudellisesti.

Tällaiset miehet ovat kyllä niin säälittäviä. Ja jos vanhemmat kuolevat 100-vuotiaana, saa perinnön about 8-kymppisenä. Siinä voi alkaa sitten vihdoin elämään oikein tyytyväisenä ja nostaa maljan sille että on viettänyt elämänsä odottaen vanhempiensa kuolemaa.

Vierailija
29/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla olet kun et itse pärjää ?

Vierailija
30/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanhemmat anna rahaa eläesssään?Jos ovat ökyrikkaita ja sinä kituutat vuokrakaksiossa?Tuohon perintöön voi mennä vuosia..Pappani kuoli nopeasti,mutta esim. mummo on tehnyt kuolemaa jo lähes 15v (ollut siis vanhainkodissa tajuamatta maailmasta mitään).

Vierailija
31/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan ap jo perehtynyt sijoittamisen saloihin. Raha on helppo saada poikimaan.

Joo, toki olen. Sillä keinolla ovat vanhempanikin vaurastuneet. Ei kai monikaan ansiotuloilla Suomessa rikkaaksi itseään tee.

Ap

Vierailija
32/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meitä miehiä kiinnostaa mukavat ja positiiviset naiset eikä kaltaisesi nälvivät negailijat. 😘

Ap

Naisen teksti. Miehet eivät käytä hymiöitä. Trolli.

Vierailija
33/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu näitä porvoolaisten helleprovoja! Keksikää parempia!

Vierailija
34/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikä mies myöskään ikinä sanoisi "nälvivä negailija" :) :) Buahhhh haha hah haa! TROLLI jäi kiinni!

Vierailija
35/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vanhemmat anna rahaa eläesssään?Jos ovat ökyrikkaita ja sinä kituutat vuokrakaksiossa?Tuohon perintöön voi mennä vuosia..Pappani kuoli nopeasti,mutta esim. mummo on tehnyt kuolemaa jo lähes 15v (ollut siis vanhainkodissa tajuamatta maailmasta mitään).

Ovat he toki hieman auttaneet, mutta tässä vaiheessa se ei enää ole mahdollista, kun heille on jo määrätty ulkopuolinen edunvalvoja. En minä nyt sentään nälkää näe, ja minut on kasvatettu siihen, että on kunnia-asia tulla toimeen omillaan.

Ap

Vierailija
36/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen, joka rakastaa rahojasi sinun sijaasi? Jos tällaista tosiaan haet, niin miksi pitäisi toimia "hienovaraisesti"? Mut hei nou hätä, kyllä sulle nainen löytyy.

Ei, vaan kuten selitin, en halua, että nainen kuvittelee, ettei minun kanssani voi elää sellaista elämää, johon vaaditaan tietty tulotaso/varallisuus. Asunnot maksavat, harrastukset maksavat jne. En halua saada pakkeja ns. turhaan.

Ap

Mitäs jos tekisit perintöä odotellessa jotain merkityksellistä niin naisetkin kiinnostuvat sinusta. Koska voit olla jo lähellä eläkeikää kun perintö lopulta tulee. Lisäksi saattaa olla/tulla testamentteja josta sinä et vielä edes tiedä. 

Vierailija
37/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naisen teksti. Miehet eivät käytä hymiöitä. Trolli.

Onpa outoja käsityksiä miehistä. "Miehet ei käytä hymiöitä, miehet ei käytä tuota tai tätä sanaa!" Taitaa olla melko pienet piirit monilla palstalaisilla. 

Ap

Vierailija
38/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena sellainen perinnön odottelu ja tulevilla rahoilla makusteleva hyypiö tuntuu vastenmieliseltä. Mieluummin kiva ja köyhä (tosin minulla on sellainen jo) kuin pinnallinen materialisti. 

Vierailija
39/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kuten selitin, en halua, että nainen kuvittelee, ettei minun kanssani voi elää sellaista elämää, johon vaaditaan tietty tulotaso/varallisuus. Asunnot maksavat, harrastukset maksavat jne. En halua saada pakkeja ns. turhaan.

Ap

Mitäs jos tekisit perintöä odotellessa jotain merkityksellistä niin naisetkin kiinnostuvat sinusta. Koska voit olla jo lähellä eläkeikää kun perintö lopulta tulee. Lisäksi saattaa olla/tulla testamentteja josta sinä et vielä edes tiedä. 

Koko ajanhan minä teen niin. Mutta kuten jo useampaan kertaan selitin, niin en halua, että taloudellinen tilanteeni muodostuu kynnyskysymykseksi, kun nainen kuvittelee, että tulen jatkossakin olemaan yhtä vähävarainen. Minulla on hyvät suhteet vanhempiini, joten uskon kyllä, että saan lähes kaiken. No faija saattaa ehkä jättää Hankenille jotain pientä, mutta kyllä minä kaiken muun perin.

Ap

Vierailija
40/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita Tinderin bioon "Olen pienituloinen mies, mutta mulla on rikkaat (ja vanhat) vanhemmat".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän