Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pienituloinen mies, mutta mulla on rikkaat (ja vanhat) vanhemmat - miten tuoda tämä asia hienovaraisesti esiin naista etsiessä?

Vierailija
19.07.2018 |

Faktahan kuitenkin on, että varallisuudella on merkitystä, joten en haluaisi saada pakkeja sen vuoksi, että nainen kuvittelee, ettei kanssani voi elää sellaista elintasoa, johon hän on tottunut tai jollaisen hän haluaa. Todennäköisesti viimeistään 5-10 vuoden sisään saan niin ison perinnön, että ponnistan vähävaraisimmasta neljänneksestä varakkaimpaan kymmennykseen.

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat naisen, joka rakastaa rahojasi sinun sijaasi? Jos tällaista tosiaan haet, niin miksi pitäisi toimia "hienovaraisesti"? Mut hei nou hätä, kyllä sulle nainen löytyy.

Vierailija
2/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat naisen, joka rakastaa rahojasi sinun sijaasi? Jos tällaista tosiaan haet, niin miksi pitäisi toimia "hienovaraisesti"? Mut hei nou hätä, kyllä sulle nainen löytyy.

Ketjusta tulee torso. Eihän tähän ole enää mitään lisättävää. Tsemppiä ap, kyllä se oikea sieltä vastaan tule ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan vaan,että kohta paukkuu perintöä,niin johan alkaa tapahtua!

Vierailija
4/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ei tarvitse tuoda mitenkään hienovaraisesti esiin. Suomi-nainen on jalostunut jo sen luokan opportunistiksi, että voit vaikka ilmoittaa asian Tinder-profiilissasi ensimmäisenä asiana. Kaikki tietävät pelin hengen, eikä kukaan osaa edes hävetä. Tähän on tultu. Tämä maa ei tule kauaa pysymään pystyssä. Myös Antiikin Rooman tuhosi moraalin rappio.

Vierailija
5/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisi kyllä olla aika hemmetin rikkaat että tuollaiseen lähtisi. Eri juttu naida rahasta kun voi koska hyvänsä erota ja viedä puolet mukanaan, kun naida jostain epämääräisestä rahasta jota tulee ehkä joskus kymmenen vuoden päästä jos sittenkään, ja pahalla tuurilla sekin on testamentissa suojattu minulta.

Ja ennenkuin joku tulee nyt haukkumaan niin itsehän en naisi rahasta ollenkaan. Mutta ap ilmeisesti etsii naista, joka on valmis sitoutumaan rahasta mieheen joka ei muuten kiinnosta. Sellaisille tuo ei ole niin hyvä diili kuin ap kuvittelee.

Vierailija
6/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis jonkun gold diggerin . Eiköhän joku nainen löydy kuppaamaan tulevat perintösi.

Vierailija
7/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kuten selitin, en halua, että nainen kuvittelee, ettei minun kanssani voi elää sellaista elämää, johon vaaditaan tietty tulotaso/varallisuus. Asunnot maksavat, harrastukset maksavat jne. En halua saada pakkeja ns. turhaan.

Ap

Vierailija
8/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tytteliltä mitä se tekis jos voittaisi lotossa, sano sitten että sä kuin oot haaveillut samasta kuhan faija kuolee. Voit myös kertoa tytölle että se on nätti, ja luvata ostaa sille silikonit kun saat perinnön.

Vierailija
9/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa ei tarvitse tuoda mitenkään hienovaraisesti esiin. Suomi-nainen on jalostunut jo sen luokan opportunistiksi, että voit vaikka ilmoittaa asian Tinder-profiilissasi ensimmäisenä asiana. Kaikki tietävät pelin hengen, eikä kukaan osaa edes hävetä. Tähän on tultu. Tämä maa ei tule kauaa pysymään pystyssä. Myös Antiikin Rooman tuhosi moraalin rappio.

Tästä voivat miehet syyttää ihan itseään. Mitäs havittelevat naisia, jotka ovat ikänsä ja ulkonäkönsä puolesta heidän yläpuolellaan. Jos perus kaljamaha haluaa parikymppisen laihan kaunottaren niin jotain pitää latoa tiskiin. Tyytykää omaan tasoonne niin ei tarvitse maksaa.

Vierailija
10/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäisi kyllä olla aika hemmetin rikkaat että tuollaiseen lähtisi. Eri juttu naida rahasta kun voi koska hyvänsä erota ja viedä puolet mukanaan, kun naida jostain epämääräisestä rahasta jota tulee ehkä joskus kymmenen vuoden päästä jos sittenkään, ja pahalla tuurilla sekin on testamentissa suojattu minulta.

Ja ennenkuin joku tulee nyt haukkumaan niin itsehän en naisi rahasta ollenkaan. Mutta ap ilmeisesti etsii naista, joka on valmis sitoutumaan rahasta mieheen joka ei muuten kiinnosta. Sellaisille tuo ei ole niin hyvä diili kuin ap kuvittelee.

En ole naimassa ketään rahasta, vaan en halua, että potentiaalinen nainen antaa minulle pakit, koska luulee elämän minun kanssa olevan vuokrakaksiossa asumista ja pennin venyttämistä.

Ap

Vierailija
11/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos vanhempasi jättävätkin sinut nuolemaan näppejään. Voivat hyvin ajatella että ei kannata antaa rahoja sinulle kun raha ei näytä taskuissasi kauaa viihtyvän.

Vierailija
12/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole naimassa ketään rahasta, vaan en halua, että potentiaalinen nainen antaa minulle pakit, koska luulee elämän minun kanssa olevan vuokrakaksiossa asumista ja pennin venyttämistä.

Ap

Entä jos se nainen haluaa olla sinun kanssa juuri siksi, että saatte asua tiiviisti vuokrakaksiossa ja pennin venyttäminen vain lähentäisi teitä? Arttu Wiskarin Sirpa -biisin tyyliin. Ja sitten kun saisit perinnön, se lähtisikin pois, koska ei halua elää siivellä rikasta ja huoletonta elämää.

Vierailija
13/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on luullut olevansa rikkaasta perheestä. Minun ex- aviomieheni sanoi ettei hänen tarvitse säästää eikä hankkia mitään kun on ainoa perijä,. sitten kuitenkin paljastui tuntemattomia siskoja ja veljiä lapsineen. Odottelee edelleen kai äitinsä kuolemaa jossain. Ei pidä mitään yhtä lapsensa kanssa. Meillä on onneksi kaikki hyvin myös taloudellisesti.

Vierailija
14/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos vanhempasi jättävätkin sinut nuolemaan näppejään. Voivat hyvin ajatella että ei kannata antaa rahoja sinulle kun raha ei näytä taskuissasi kauaa viihtyvän.

Olen ainoa lapsi, joten ei se olisi edes mahdollista. Saan lain mukaan vähintään puolet heidän omaisuudestaan (tod.näk. kaiken). Miten niin raha ei näytä taskuissani viihtyvän? Olen vain kouluttautunut alalle, jossa ei omaisuuksia pääse takomaan.

Ap

Vierailija
15/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voivat miehet syyttää ihan itseään. Mitäs havittelevat naisia, jotka ovat ikänsä ja ulkonäkönsä puolesta heidän yläpuolellaan. Jos perus kaljamaha haluaa parikymppisen laihan kaunottaren niin jotain pitää latoa tiskiin. Tyytykää omaan tasoonne niin ei tarvitse maksaa.

Ei ole olemassa mitään "tasoja". T. AV-mamma.

Vierailija
16/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entä jos se nainen haluaa olla sinun kanssa juuri siksi, että saatte asua tiiviisti vuokrakaksiossa ja pennin venyttäminen vain lähentäisi teitä? Arttu Wiskarin Sirpa -biisin tyyliin. Ja sitten kun saisit perinnön, se lähtisikin pois, koska ei halua elää siivellä rikasta ja huoletonta elämää.

No sekin mahdollisuus kai on olemassa. Itse kuitenkin akateemisena treffailen käytössä vain akateemisia naisia, ja heillä tuntuu rahaa olevan. Haluaisin vain, että en saa pakkeja siksi, että he luulevat joutuvansa tinkimään elintasostaan kanssani, kun oma tulotasoni ei mikään kovin häävi ole.

Ap

Vierailija
17/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallinen vanhainkoti putsaa loppuvuosina osinkotulot hyvin. Yksityiset hoitokodit kalliita. Missä muodossa perittävä omaisuus on?

Vierailija
18/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sun paras venata sen verran että on massit hallussa. Saat itseäsi huomattavasti nuoremman muijan. Etkö saisi ennakko perintöä että ei sun tarvis puutteessa elää. Sano vanhemmillesi että lapsenlapset maksaa. Ootko keskustelut vanhempiesi kanssa, voihan se olla että ne ei haluais vielä kuolla.

Vierailija
19/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vähän ohis, mutta mitä vikaa on vuokralla asumisessa? Miehet usein mainitsevat itsestään, että löytyy työ ja omistusasunto. En ole koskaan ymmärtänyt tuota mainintaa.

t. tyytyväinen vuokra-asunnossa asuva nainen

Vierailija
20/114 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi hyvinkin elää yli satavuotiaaksi. ☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi