Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saanko nuoren naisen paremmin josleikkaan parran?

Shanghai-Slim
19.07.2018 |

ikä 45, naistoive 22-35 max

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk.

t. N23

Vierailija
2/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että parrallisena saat paremmin juuri nuoren naisen. Vanhemmat naiset pitävät poikamaisesta silonaamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, ettei sinun iässäsi parta vaikuta suuntaan eikä toiseen. Jos et ole haluamaasi löytänyt ja saanut parrallisena niin tuskimpa onnistuu ilman sitä. Kyllä este on ikäsi ja muu kokonaisuus.

Vierailija
4/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
5/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta on edelleen trendikäs ja nuoret naiset pitävät trendikkäistä miehistä. Itse olen hipsteri, eli parta minulla oli silloin, kun se ei ollut cool ja nyt olen tietenkin parraton. Nuoret naiset kyllä tsekkaavat minut molemmilla tyyleillä. Leukani on kaunis, joten ehkä saan katseita jopa enemmän ajettuna.

Olen kuitenkin neitsyt, koska olen ujo ja pitkäaikaistyötön.

M38

Vierailija
6/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat nuoremman jos se nuorempi on kiinnostunut vanhemmista miehistä. Itse tapailin yhtä, joka sanoi olevansa kolme kympin puolella mutta oli oikeasti yli neljänkympin. Mukava tyyppi, mutta jos tapailun pohjaa valheille se voi tyssätä aika nopeasti. Eli parralla tai ilman ole rehellinen ja kysy vaikka siltä kenet löydät kummasta hän pitää.

Vierailija
7/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök joku ikäloppu vaari.

N27

Vierailija
8/8 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuitenkin nuo hipsteriparta-miehet ovat typeriä klooneja ja lapsellisia, itse en trimmaa partaa juuri ollenkaan patsi sivut ajelen ettei törrötä parranhivenet

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme