Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet luovuttanut kumppanin etsinnässä

myöstoivostaluopunut
17.07.2018 |

...kerro miksi näin kävi?

ps. tämä ei ole teille jotka ette halua kumppania, vaan ihmisille jotka haluaisivat mutta eivät usko löytävänsä/saavansa (oikeanlaista).

Kommentit (569)

Vierailija
441/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ne naiset on, joille tulee harvoin vastaan kiinnostuneita miehiä?

Jos katson ympäristöäni, eri yhteyksistä tuntemiani 20-40v naisia, niin jokaisella hengaa lähiympäristössä miehiä joille "kelpais kyllä" jos nainen vaan antaisi tilaisuuden. Tästä lähtökohdasta, näin sinkkumiehenä, on todella vaikea hahmottaa sitä, että keitä ne sitten on ne naiset joilla tällaisia miehiä ei ole jonoksi asti.

Vierailija
442/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin, koska kaikki parhaat, hyvät ja edes kohtalaiset miehet ovat varattuja. Ne jotka ovat pitkään vapaana, niin niistä löytyy jotain, joka on todella pahasti vialla.En tarkoita sairautta tai ujoutta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katson ympäristöäni, eri yhteyksistä tuntemiani 20-40v naisia, niin jokaisella hengaa lähiympäristössä miehiä joille "kelpais kyllä" jos nainen vaan antaisi tilaisuuden. Tästä lähtökohdasta, näin sinkkumiehenä, on todella vaikea hahmottaa sitä, että keitä ne sitten on ne naiset joilla tällaisia miehiä ei ole jonoksi asti.

Sinkkkujen lähiympäristössä hengaavat VAPAAT ja TARJOLLA OLEVAT miehet?  Ei sellaisia ainakaan monilla ikisinkkunaisilla ole. 

Taidat olla sosiaalisesti hyvin aktiivinen ihminen tai sitten työympyröissäsi on paljon väkeä...

Vierailija
444/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille kelpaa panoseuraksi kuka vaan, mutta tyttöystävän/vaimon pitää olla misssuomiiprinsessa.Ja sitten miehet kohtelee kaikkia muita naisia, paitsi em. naisia "reikinä"..... ja sitten vielä ihmettelevät, että on se ikävää, kun ei naista löydy.Jos naiset luokittelisi teidät miehet samalla periaatteella, eli pelkästään ulkonäön ja pantavuuden perusteella, ei suurin osa (90prossaa)miehistä löytäisi tyttöystävää, ja 99,9 prosenttia ei saisi panoseuraa.

Ei tarvitse olla mikään missi. Ylipainoiset itse karsin pois, ei miellytä! Pitää olla pantava, mukava, raitis ja muutenkin sopia yhteen että voi parisuhdetta harkita.

Yhden illan jutut ovat useimmiten täysin omien tarpeiden tyydyttämistä, silloin kelpaa lähes kuka vaan. Miksi se sulkee pois oikean parisuhteen? Kyllä naisetkin harrastavat yhden illan juttuja kepeämielisesti.

Vierailija
445/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en osaa etsiä parisuhdetta, enkä rehellisesti usko että kukaan minua sellaiseen kelpuuttaisikaan. Ikinä en ole tapaillut ketään, kukaan ei ole tehnyt aloitteita, kun varovaisesti yritin lähestyä paria ihastustani niin sain välittömät pakit.

Olen ihan hoikka ja koitan urheilulla pitää itseni kunnossa, mutta seksiäkään en saa enkä irtosuhteita haluaisikaan.

Olisin niin kovasti tahtonut olla vaimo ja äiti, mutta ikinä en tule olemaan edes kenenkään naisystävä... Tuntuu ettei elämällä ole enää mitään annettavaa.

-n30

Miksi et vain tee tinder tiliä ja valitse sieltä mies?

Huoh. Tinder ja muut deittisovellukset ovat ainakin itselleni ahdistavia. Matcheja tulee liiankin kanssa. Olen myös hoikka ja hyvännäköinen nelikymppinen, mutta homma on aivan hakuammuntaan. On juoppoja, rasisteja, mielenterveysongelmaisia. Toki myös ihan kunnon miehiä, mutta aika paljon pelokkaita miehiä, joille riittää kirjekaveri. Paljon on myös ohareiden tekijöitä kun pitäisi tavata.

Itse olen luopunut toivosta enää seurustella. Tai en ainakaan etsi mitään erityistä, koska se on uuvuttavaa ja kuluttavaa pettymyksestä toiseen kulkemista. Keskityn mieluummin harrastuksiin ja ystäviin, vaikka todellakin kärsin yksinäisyydestä, eikä oikein kukaan voi ymmärtää, miten kaltaiseni koulutettu, kaunis ja fiksu nainen on yksin. Ainakin olen kranttu, enkä siis jaksa nähdä enää vaivaa.

Vierailija
446/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkkujen lähiympäristössä hengaavat VAPAAT ja TARJOLLA OLEVAT miehet?  Ei sellaisia ainakaan monilla ikisinkkunaisilla ole. 

Taidat olla sosiaalisesti hyvin aktiivinen ihminen tai sitten työympyröissäsi on paljon väkeä...

Et vain halua huomata niitä ikisinkkumiehiä ympäristöstäsi. Kuten ei useimmat muutkaan naiset.

Vierailija
447/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Universum kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en osaa etsiä parisuhdetta, enkä rehellisesti usko että kukaan minua sellaiseen kelpuuttaisikaan. Ikinä en ole tapaillut ketään, kukaan ei ole tehnyt aloitteita, kun varovaisesti yritin lähestyä paria ihastustani niin sain välittömät pakit.

Olen ihan hoikka ja koitan urheilulla pitää itseni kunnossa, mutta seksiäkään en saa enkä irtosuhteita haluaisikaan.

Olisin niin kovasti tahtonut olla vaimo ja äiti, mutta ikinä en tule olemaan edes kenenkään naisystävä... Tuntuu ettei elämällä ole enää mitään annettavaa.

-n30

Huoh. Tinder ja muut deittisovellukset ovat ainakin itselleni ahdistavia. Matcheja tulee liiankin kanssa. Olen myös hoikka ja hyvännäköinen nelikymppinen, mutta homma on aivan hakuammuntaan. On juoppoja, rasisteja, mielenterveysongelmaisia. Toki myös ihan kunnon miehiä, mutta aika paljon pelokkaita miehiä, joille riittää kirjekaveri. Paljon on myös ohareiden tekijöitä kun pitäisi tavata.

Itse olen luopunut toivosta enää seurustella. Tai en ainakaan etsi mitään erityistä, koska se on uuvuttavaa ja kuluttavaa pettymyksestä toiseen kulkemista. Keskityn mieluummin harrastuksiin ja ystäviin, vaikka todellakin kärsin yksinäisyydestä, eikä oikein kukaan voi ymmärtää, miten kaltaiseni koulutettu, kaunis ja fiksu nainen on yksin. Ainakin olen kranttu, enkä siis jaksa nähdä enää vaivaa.

Jos olisit oikeasti kaunis ja fiksu nelikymppinen, niin sinun ei tarvitsisi kuin mennä tällaisena kesäloma-aikana mummotunneliin ja löytäisit joka viikonpäivälle oman Mr. Bigin. 

Luultavampaa kuitenkin on, että et ole ollenkaan niin kaunis kuin luulet olevasi, ja se fiksuuskin on lähinnä sellaista naisten jonninjoutavaa akateemisuutta ( t. akateeminen mies). Siksipä joku semisti ongelmainen ja tavallisen suomijurpon näköinen mies voisi hyvinkin olla tasoasi. Itse olen juuri tuollainen tavallisen suomijurpon näköinen, ja olen huomannut että monet ihan tavallisennäköiset naiset pitää itseään liian hyvänä minulle.

Vierailija
448/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitinkin jo eilen, että kun vain ei ole sattunut vastaan ketään, joka olisi minusta kiinnostunut. Ehkä se syy onkin sitten se, että etsin parisuhdetta ja elämänkumppania enkä satunnaista petiseuraa. Olen juuri se, josta varatut miehet ihmettelevät, miten voin vielä olla yksin. Moni muukin täällä kirjoittanut nainen taitaa olla samassa tilanteessa. Ollaan yksin, koska normaalit tavalliset miehet tavoittelevat jotakin muuta kuin normaalia tavallista naista. Tarjolla on vain pelkän seksin vonkaajia, sitoutumiskammoisia, perhe-elämää haluamattomia, juoppoja, ongelmaisia - lyhyesti sanoen, sellaisia, joita ilman on onnellisempi kuin sellaisen kanssa. Jos ihminen on elänyt hyvää, onnellista elämää yksin, ei sitä lähde tuollaisiin vaihtamaan.

Ei ole mikään liian suuri vaatimus, että kumppanin pitäisi olla kiinnostunut tutustumaan ja viihtymään yhdessä. Ainoa syy, miksi tässä miestä toivottaisiin, olisi juuri se, että olisi joku rakas ja läheinen, jonka kanssa arjessa olisi mukavampaa kaksin kuin yksinään. Siihen kuuluu se seksikin, mutta veikkaan, että vaikka miehet näyttävätkin etsivän pelkkää reikää, ei nainen etsi pelkkää tappia, vaan kokonaista ihmistä.

Vierailija
449/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä "miehiä joille kelpaisi jos nainen antaisi".

Jos hakee parisuhdetta, panosuhde ei riitä.

Ja minäkin varmaan kelpaisin monelle, kun on talot ja autot. Voisivat katsoa ikääni ja kilojani vähän sormien välistä. Mitä siitä saisin? Samalla voisin hakea miehen vokista.

Vierailija
450/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä "miehiä joille kelpaisi jos nainen antaisi".

Jos hakee parisuhdetta, panosuhde ei riitä.

Ja minäkin varmaan kelpaisin monelle, kun on talot ja autot. Voisivat katsoa ikääni ja kilojani vähän sormien välistä. Mitä siitä saisin? Samalla voisin hakea miehen vokista.

Varmasti vielä haetkin. :)

Vierailija
451/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain halua huomata niitä ikisinkkumiehiä ympäristöstäsi. Kuten ei useimmat muutkaan naiset.

Itselläni ei sellaisia kyllä ole!  Eikä tämänikäisille ole muutenkaan juuri tarjontaa.  Jotkut 2-kymppiset naiset ovat asia erikseen ja heillä tarjontaa varmasti olisikin enemän kuin monet itse tajuavatkaan.

Vierailija
452/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä löytynyt, kun minussa on se suurin vika, mikä naisessa voi olla, eli olen läski.Ei kuulemma haluta.Hassu juttu, että yhden yön panoksi sitten kelpaisin. Eli nainen on miehille vain esine, jota arvioidaan ulkonäön perusteella eli pitää olla pantava ja lisäksi nostaa miehen egoa. Itkuni olen itkenyt, ja päässyt asian yli ja meinaan olla yksin koko loppuelämän.Ei onnellisuus ole kiinni siitä, että onko miestä.

Tässä näkee useiden miesten typeryyden ja yksinkertaisuuden. Oikeasti pidetään lihavista(kin) naisista ja halutaan olla heidän kanssaan, mutta ei ole itsetuntoa esitellä sellaista rinnallaan julkisesti.

Eh siis onko se niin vaikeaa ymmärtää; jos miestä panettaa lähes kuka vaan kelpaa! Miesten panetus on erilaista kuin naisten, on vain saatava se kassien tyhjennys keinolla millä hyvänsä. Tietty oma käsi auttaa, mutta jos on saumat seksiin toisen kanssa kyllä useimmat sen valitsevat.

Parisuhde on ihan eri kategoriassa kuin yhden illan jutut.

Voin kyllä ymmärtää, että tasovaatimustaan vähän laskee, jos on pakottava tarve päästä panemaan, mutta en sitä, että silloin kelpaa myös se vastenmielinen läskipuntsukka, jonka muussa yhteydessä nähdessään mies lähestulkoon oksentaa.

Vierailija
453/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-n30

Jos olisit oikeasti kaunis ja fiksu nelikymppinen, niin sinun ei tarvitsisi kuin mennä tällaisena kesäloma-aikana mummotunneliin ja löytäisit joka viikonpäivälle oman Mr. Bigin. 

Luultavampaa kuitenkin on, että et ole ollenkaan niin kaunis kuin luulet olevasi, ja se fiksuuskin on lähinnä sellaista naisten jonninjoutavaa akateemisuutta ( t. akateeminen mies). Siksipä joku semisti ongelmainen ja tavallisen suomijurpon näköinen mies voisi hyvinkin olla tasoasi. Itse olen juuri tuollainen tavallisen suomijurpon näköinen, ja olen huomannut että monet ihan tavallisennäköiset naiset pitää itseään liian hyvänä minulle.

Ihan vaan kysymys: miksi olet joka asiasta tietävinäsi paremmin kuin asianomainen itse? En ole siis henkilö, jota kommentoit, mutta pisti vain silmään, että aika paljon teit besserwisserinä oletuksia. 

Henkilöhän ensinnäkin puhui parisuhteista eikä mistään eri päivien Mr Bigeistä. 

Miksi puhut "naisten jonninjoutavasta akateemisuudesta"? Oletko siis jokin insinööri tai kauppatieteilijä, joka pyrkii dissaamaan humanisteja tai naisia ylipäänsä vai mikä pointtisi on?

Kuulostaa aika naisvihaiselta setiltä kauttaaltaan. 

Vierailija
454/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut, että ei sitä kannata etsiä, se tulee etsimättä jos on tullakseen.

Juuri nyt ei ole oikein energiaa mihinkään deittailuun. Keskityn mieluummin omaan elämääni vain, kroppa reistaa ja pitäis saada kuntoon, ym. Mutta jos joku kiinnostava tapaus heittäytyy juttusille niin en poiskaan tyrki.

No minäkään en etsi, mutta ei se kumppani kyllä kävele vastaankaan, jos ei mitään itse asian eteen tee.

Näissä jutuissa on monta tekijää. Jos olet viehättävän näköinen, tilaisuuksia varmasti tarjoutuu enemmän kuin jos ei ole ulkonäköä.

Jos ei ole ulkonäköä ei yleensä ole juuri itseluottamustakaan jäljellä. Mitä enemmän vuosia takana sitä enemmän pettymyksiä, sitä vähemmän itseluottamusta ja uskoa itseensä.  Ihminen joka uskoo omaan viehätysvoimaansa säteilee sitä myös ulospäin.

Joskus on lohdullista katsoa dokkareita, joissa suurinpiirtein jalaton ihminen on löytänyt elämänkumppanin. Siitä saa toivoa, että on olemassa jotain elämää suurempaa ihmisyyttä, että jokainen voi kelvata jollekin.

Vierailija
455/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä löytynyt, kun minussa on se suurin vika, mikä naisessa voi olla, eli olen läski.Ei kuulemma haluta.Hassu juttu, että yhden yön panoksi sitten kelpaisin. Eli nainen on miehille vain esine, jota arvioidaan ulkonäön perusteella eli pitää olla pantava ja lisäksi nostaa miehen egoa. Itkuni olen itkenyt, ja päässyt asian yli ja meinaan olla yksin koko loppuelämän.Ei onnellisuus ole kiinni siitä, että onko miestä.

Tässä näkee useiden miesten typeryyden ja yksinkertaisuuden. Oikeasti pidetään lihavista(kin) naisista ja halutaan olla heidän kanssaan, mutta ei ole itsetuntoa esitellä sellaista rinnallaan julkisesti.

Eh siis onko se niin vaikeaa ymmärtää; jos miestä panettaa lähes kuka vaan kelpaa! Miesten panetus on erilaista kuin naisten, on vain saatava se kassien tyhjennys keinolla millä hyvänsä. Tietty oma käsi auttaa, mutta jos on saumat seksiin toisen kanssa kyllä useimmat sen valitsevat.

Voin kyllä ymmärtää, että tasovaatimustaan vähän laskee, jos on pakottava tarve päästä panemaan, mutta en sitä, että silloin kelpaa myös se vastenmielinen läskipuntsukka, jonka muussa yhteydessä nähdessään mies lähestulkoon oksentaa.

Niin, eli et ymmärrä miehiä. :) Eihän tämä tietenkään kaikkiin päde, mutta aika monella on kovat seksihalut ja silloin kelpaa lähes kuka vaan joka on suostuvainen.

Vierailija
456/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, kun ei ole löytynyt sopivaa.Parisuhde - pitää olla sellainen, jonka kanssa haluaa viettää aikaa ja panna.Jonpikumpi puuttuu.Yleensä tuo jälkimmäinen.Miksi minun naisena pitäisi tyytyä siihen, että mies on kiva, jos en tunne seksuaalista vetoa mieheen?Ei tarvitse olla filmitähdet näköinen (vaikka ei kyllä haittaa), mutta jos on vain kiva, niin sitten ollaan kavereita.Nainen on pinnallinen, jos on ulkonäkövaatimuksia miehelle ja mies "vain noudattaa biologista kutsumustaan"- juu ei. Ihan hyvin menee elämässä ilman miestäkin, ja edes "panoseuraa" en kaipaa -ei ole vielä tullut sellaista miestä vastaan että voisin ihan vaan panna.

Vierailija
457/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-n30

Koko Suomi Hesaan? Baareistahan etsitään lähinnä niitä yhden yön toivoja, eikä yksikään ikiromanttinen ikisinkku sellaisia halua.

Ei nelikymppisille naisille nyt vaan ole enää tarjontaa - jopa ikisinkku huomaa iän tuoman muutoksen ympärillään.

458/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli et ymmärrä miehiä. :) Eihän tämä tietenkään kaikkiin päde, mutta aika monella on kovat seksihalut ja silloin kelpaa lähes kuka vaan joka on suostuvainen.

Kyllä mullakin haluja on, mutta en silti ole harrastanut mitään yhden yön juttuja. Eipä silti, että olisin varmaa kelvannutkaan niihin.

Vierailija
459/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miestä, kun ei ole löytynyt sopivaa.Parisuhde - pitää olla sellainen, jonka kanssa haluaa viettää aikaa ja panna.Jonpikumpi puuttuu.Yleensä tuo jälkimmäinen.Miksi minun naisena pitäisi tyytyä siihen, että mies on kiva, jos en tunne seksuaalista vetoa mieheen?Ei tarvitse olla filmitähdet näköinen (vaikka ei kyllä haittaa), mutta jos on vain kiva, niin sitten ollaan kavereita.Nainen on pinnallinen, jos on ulkonäkövaatimuksia miehelle ja mies "vain noudattaa biologista kutsumustaan"- juu ei. Ihan hyvin menee elämässä ilman miestäkin, ja edes "panoseuraa" en kaipaa -ei ole vielä tullut sellaista miestä vastaan että voisin ihan vaan panna.

Ylianalysointia. Et tietenkään koskaan tule löytämään ketään koska et osaa heittäytyä. Jos ihastut niin koita edes kerran mitä käy?

Vierailija
460/569 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut luovutettua jo senkin takia, kun olen henkisesti sairas (masennus ja ahdistus, molemmat vaikeita ja paniikkikohtauksia ja itsetuhoisuuttakin), näiden symbioosista en ole pitänyt itsestäni huolta ja painoa on kertynyt erittäin paljon.. :(

Suoraan sanottuna olen kuvottava ja tuskin kukaan jaksaisi minun masennuskausia, jolloin ei koskaan meinaa tietää että mitä tapahtuu. Olisihan se mukava olla jonkun kanssa, pyytäisin vain ymmärrystä ja hän hyväksyisi sen, millainen olen. 

Ikääkin on jo 29

Ketju on lukittu.