Sinä joka olet luovuttanut kumppanin etsinnässä
...kerro miksi näin kävi?
ps. tämä ei ole teille jotka ette halua kumppania, vaan ihmisille jotka haluaisivat mutta eivät usko löytävänsä/saavansa (oikeanlaista).
Kommentit (569)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä löytynyt, kun minussa on se suurin vika, mikä naisessa voi olla, eli olen läski.Ei kuulemma haluta.Hassu juttu, että yhden yön panoksi sitten kelpaisin. Eli nainen on miehille vain esine, jota arvioidaan ulkonäön perusteella eli pitää olla pantava ja lisäksi nostaa miehen egoa. Itkuni olen itkenyt, ja päässyt asian yli ja meinaan olla yksin koko loppuelämän.Ei onnellisuus ole kiinni siitä, että onko miestä.
Tässä näkee useiden miesten typeryyden ja yksinkertaisuuden. Oikeasti pidetään lihavista(kin) naisista ja halutaan olla heidän kanssaan, mutta ei ole itsetuntoa esitellä sellaista rinnallaan julkisesti.
Eh siis onko se niin vaikeaa ymmärtää; jos miestä panettaa lähes kuka vaan kelpaa! Miesten panetus on erilaista kuin naisten, on vain saatava se kassien tyhjennys keinolla millä hyvänsä. Tietty oma käsi auttaa, mutta jos on saumat seksiin toisen kanssa kyllä useimmat sen valitsevat.
Parisuhde on ihan eri kategoriassa kuin yhden illan jutut.
Voin kyllä ymmärtää, että tasovaatimustaan vähän laskee, jos on pakottava tarve päästä panemaan, mutta en sitä, että silloin kelpaa myös se vastenmielinen läskipuntsukka, jonka muussa yhteydessä nähdessään mies lähestulkoon oksentaa.
Niin, eli et ymmärrä miehiä. :) Eihän tämä tietenkään kaikkiin päde, mutta aika monella on kovat seksihalut ja silloin kelpaa lähes kuka vaan joka on suostuvainen.
Kännipanoina tuollaiset voi vielä ymmärtääkin, mutta ei sitä, että jotkut miehet järjestelmällisesti jostain tinderistä etsii näitä mielestään kamalia naisia, joille lirkuttelevat haluavansa parisuhdetta ja sitten panon jälkeen ghostaavat.
Miehen kuuluu haluta seksiä ja panna useita naisia. Se määrittää miehen arvon, terveisin kulttuuri. Tuo sattuu vain paskoilla miehillä olemaan nykyaikana yksi niitä tehokkaimpia keinoja tyydyttää tämä sisäistetty käyttäytymismalli.
Melko haitallinen kulttuuri - sekä teille katkerille kilt-miehille että tavallisille naisille. Olisko aika muuttaa kulttuuria ja sosialisaatiota? Aloitetaan vaikka tästä ketjusta ja tasoista/biologiasta/pituudesta jankuttamisen sijaan aletaan puhua hyvistä arvoista, kuten ystävällisyys, ahkeruus ja rehellisyys.
Kulttuuri on yhtä kuin vallitsevat normit. Nämä taas syntyy enemmistön normaali-käsitteestä. Jos meillä on käytössä haitallinen normaali, normit ja kulttuuri, niitä pitää muuttaa.
Hyvin sanottu! Ystävällisyys, ahkeruus ja rehellisyys (eri mielessä kuin ilkeilyssä "olen vain rehellinen kun sanon että olet läski ja ruma" jne) ja muut hyvät arvot kuten empatiakyky, auttavaisuus, uskollisuus jne saisivat tosiaan nousta isommaksi normiksi. Varmaan kaikilla olisi mukavampikin elää sellaisessa maailmassa. :)
Luin jossain aforismin, jossa todettiin, että ellet löydä maailmasta ystävällistä ihmistä, ole silloin ainakin itse sellainen.
Tuollainen onnistuu kun ihmiset ovat pääseet kaikista vieteistään eroon lopullisesti. Ehkä vielä pari sukupolvea kemikaaleja tekee meistä sukupuolettomia! :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siitä samaa mieltä, että jos haluaa hyvän, kestävän suhteen fiksuun ihmiseen, seurustelu kannattaa aloittaa nuorena, naimisiin sitten lähemmäs kolmekymppiä.
Japanissa käytetään termiä Joulukakku 26+ naimattomista naisista. Syövät siis kakkua kinkun sijasta, eikä kukaan halua sitä kaukkua Joulukuun 25. päivän jälkeen.
Kiinassa termi on Sheng nu.
Tässä ketjussa lienee tullut selväksi se, että moni, joka olisi halunnut hyvän suhteen mukavaan ihmiseen, ei ole sellaista löytänyt silloinkaan nuorena. Eikä kaikilla ole ollut mitään kohtuutonta vaatimuslistaa silloinkaan. Aina ei vain tärppää, ja sopiva satu kohdalle. Huono onni.
Tätä ketjua lukiessa muistin taas, että miksi olen yksin.....jurpot ei iske, ja ne on näitä, jotka on vapaana.Ei jurpot varatut miehet eivät ole täällä akkojen juorupalstalla puhumassa scheissea.
Vierailija kirjoitti:
- kyllä niitä nyt vain on nuorekkaita 4-kymppisiä, siis itseään ainna hyvin hoitaneita taviksia. Moni vain luulee heitä äkkivilkaisulta 3-kymppisiksi tai jopa joksikin kakskaseiksi.
No ei kyllä kukaan näytä kakskasilta tai edes kolmikymppiseltä! Onko naisilla jotain ongelmia iän arvaamisessa? Varsinkin koskien toisia naisia.
Haha, juuei. Et vain itse hoksaa niitä nuorennäköisiä nelikymppisiä nelikymppisiksi. Tämänhetkinen nelikymppisten sukupolvi on täysin eri kuin se meidän vanhempien sukupolvi nelikymppisinä oli - tyylillisesti ja kiinnostuksen kohteilta ollaan lähempänä parikymppisiä kuin meitä edeltänyttä sukupolvea, mikä on kulttuurihistoriallisesti täysin uusi ilmiö.
Itse olen 42 ja asun suuren osan vuodesta maassa, jossa on tapana teititellä vieraita esimerkiksi asiakaspalvelutilanteissa. En ole koskaan, ikinä, kenellekään - en miehelle, en naiselle - ”mam” vaan aina ”miss”. Ihan sataprosenttisesti joka kerta. Lisäksi nyt viimeksi kun lensin Suomeen, lentokoneessa eräs pikkutyttö kysyi äidiltään (suomeksi), että ”matkustaako tuo tyttö yksin?”. Tarkoitti siis minua. Kenen suusta kuulet totuuden, jos et lapsen suusta?
Lisäksi näin yleisesti terkkuina palstamiehille, että olette kyllä järkyttävin puppugeneraattori koskaan. Ei teillä ole mitään suuria totuuksia elämästä, samanlaisia höpöspekulaatioita vetelette pakasta kuin jotkut yksisarvishoitajat. Mutta jatkakaa toki, kai se jotenkin lohduttaa.
(Ja ennen kuin kimppuuni hyökätään, niin lyön vielä sillä, etten edes ole sinkku vaan pitkässä parisuhteessa ei-suomalaisen länsimaalaisen valkoisen miehen kanssa.)
Samaa mieltä, miehet eivät tunnista niitä nuorekkaita nelikymppisiä sen ikäisiksi. Olen itsekin törmännyt siihen jatkuvasti, että minua luullaan nipin napin kolmekymppiseksi ja joku vuosi sitten paljon sitä nuoremmaksikin. Eikä missään baareissa imartelutilanteissa vaan yleisesti arjessa. Vaan eipä silti ole tullut sitä oikeaa vastaan.
mieskyseleee kirjoitti:
Kysymys. Ja toivon ettei tätä otettaisi naisten pilkkaamisena tms.
Mitä tarkoittaa kaunis/hyvin säilynyt/nuorekas nelikymppinen nainen?
https://i.pinimg.com/originals/9a/69/62/9a6962df96497ad47e76b739232d0149.jpg
Tämä nainen on selkeästi kaunis, mutta ei näytä ikäistään nuoremmalta. On ilmeisesti nelikymppinen, olisin veikannut iäksi 40-45.
https://st2.depositphotos.com/1075946/5809/i/950/depositphotos_58090669-stock-photo-beautiful-40-year-old-woman.jpg
Tämä nainen on tavallisen näköinen joskin huoliteltu, nuorena varmaan ollut aika hot. Olisin veikannut iäksi 45-50.
https://img.rus-women.com/lesnayaoksana_3.jpg?v=001
Jos unohdetaan tatskat...tämä on nätti, hyvin säilynyt ja näyttää alle nelikymppiseltä.
Jos ei yllä ensimmäisen ja viimeisen tasolle niin saattaa käydä niin että miesten ja naisten käsitykset poikkeavat toisistaan. Fakta on että miehille nuoruus on iso juttu (samoin kuin naisille esim. pituus johon ei voi vaikuttaa yhtään sen enempää kuin ikään).
Vaikuttaa siltä, ettei iän arviointi ole miehellekään helppoa.
Ensimmäisen kuvan nainen on Kate Walsh, näyttelijä, joka on syntynyt vuonna 1967 eli noin 50-vuotias. Kuvan oton aikaankin todennäköisesti nuorempi kuin oletit, eli kyllä, hyvin säilynyt ikäisekseen. ;) Ja kiistatta kaunis nainen.
Minun silmääni toisenkin kuvan nainen vaikuttaa olevan lähempänä viittäkymmentä kuin neljääkymmentä.
Kolmannen kuvan nainen taas vaikuttaa olevan 35-40 -vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perhettä toivova m36 kirjoitti:
Ongelmiin on aina ratkaisu. Ehkä naisten pitäisi vähemmän puhua nykyajan eufemismeilla kuten "haaste", ja myöntää että nyt on ongelma käsillä "Ikisinkkuus on kestänyt ja kestänyt ja viimeinen päiväys lähestyy". Kun ongelma on myönnetty ja määritelty, sitä voidaan analysoida tarkemmin:
"Mitä turhia vaatimuksia olen asettanut miehille?"
"Mistä vaatimuksista en voi luopua?"
"Mitkä vaatimukseni ovat aidosti minun ja elämäni kannalta tärkeitä?"
"Mitkä vaatimukset olen adoptoinut viiteryhmiltäni, esimerkiksi siksi kun kaikkien kaverienikin miehet ovat jotain, tai siksi kun siitä on puhuttu jo teini-ikäisestä lähtien että sellainen ja sellainen mies tarvitaan?"
Tämän jälkeen voidaan alkaa hahmotella toimintakenttää (= tarjolla olevat miehet) sekä miettiä miten parhaiten saavutetaan maksimaalinen vaikutus toimintakentässä.
Viisaasti ajateltu tämäkin. Itse olen ajatellut sen niin, että minulle aidosti tärkeää on se, että toinen on sellainen ihminen, josta vilpittömästi pidän henkilönä, jonka seurassa viihdyn, jonka kanssa on hyvä olla, suurin piirtein vastaavat perusarvot ja jolla ei ole rasitteinaan päihteiden väärinkäyttöä, väkivaltaisuutta, narsismia, suhteeseen vaikuttavia mielenterveydellisiä ongelmia jne. Ja joka tavoittelee samanhenkistä loppuelämää kuin itsekin. Tässä tapauksessa toivottavasti lapsia, kotoisaa onnellista elämää, ajan viettoa myös läheisten ja ystävien seurassa, matkustelua ja mukavia juttuja arkea piristämään silloin tällöin. En voi kuvitella mitään, mikä tekisi minut tällaista tilannetta onnellisemmaksi. Uskon, että joku mukava tavallinen mies olisi myös hyvin onnellinen tällaisessa tilanteessa kanssani. Vielä kun löytyisi. ;)
Kokemus on osoittanut, että ulkonäkö vaikuttaa vain sen aikaa, että ensivaikutelman muodostaa. Vaikka toinen olisi miten "ruma" tms tahansa, siinä vaiheessa kun yhtään tutustuu ja ajatukset osuvatkin kohdalleen, ei sillä ulkonäöllä ole mitään väliä. Mutta se ensivaikutelma onkin nykyään se kriittinen osuus.
Nyt siis pitäisi miettiä, miten "saavuttaisi parhaiten maksimaalisen vaikutuksen toimintakentässä". Kuinka saan yhteyden normaaleihin kunnollisiin miehiin, jotka tavoittelevat samaa kuin minäkin? En usko, että deittisovellukset tai baari-illat siihen vaikuttavat toivotusti. Sanokaapa nyt miehet, miten tässä parhaiten kannattaisi toimia? En kaipaa yhden yön juttuja. Miten saan kontaktin niihin metsästeleviin ja kalasteleviin hiljaisiin miehiin, jotka luulevat, ettei ketään naista kiinnosta, kun eivät ymmärrä etsiä niitä, joita kiinnostaisi? Tai kodeissaan tietokoneella istuskeleviin miehiin, jotka keräilevät Star Wars -hahmoja ja pelaavat iltansa muun tekemisen puutteessa? Niihin, jotka soittelevat itsekseen kitaraa tai nikkaroivat autotalleissaan kauniita huonekaluja, tai rassaavat vintage-autoja? Remontoivat mökkiä, tai leikittävät siskonsa lapsia ja toivovat että olisipa joskus vielä omakin? Ikähaarukaksi käyköön joku 27-53v.
Ja se vielä, että tällaiselle miehelle kelpaisi hyväntuulinen, hymyilevä, lempeä, hassu, suloinen pikku pullukka, ihan sellaisenaan, vaikka voisihan sitä laihtuakin, kenties yhdessä. Ettei tarvitsisi olla mitään muuta kuin se mitä on, kaikkine hyvine kuin huonoinekin puolineen, kumminkin puolin.
Laihduta.
Tarkoitus onkin laihduttaa. Ihan jo terveyssyistä, koska vielä ei ole mitään sairauksia tai merkkejäkään sellaisista, mutta riskit kasvavat. Mutta vaikka laihtuisin miten, ei minusta silti tule uudestaan parikymppistä, enkä usko että niihin mittoihin on aikuisena enää mitään järkeä pyrkiäkään.
Mutta vaikka tästä laihtuisin sen 10kg, jopa 15 jos oikein innostuisin, niin enpä tiedä, vaikuttaako se millään tapaa siihen, löytyykö sitä sopivaa elämänkumppania, ja kuten sanottua aiemmin, en ole pelkkää seksiseuraa vailla.
121212 kirjoitti:
Joku ei näissä jutuissa klikkaa.
Tutkitusti naiset arvioivat miesten ulkonäön epärealistisesti (n. 80% keskivertoa rumemmiksi), mutta yleensä ajatellaan että naiset osaavat arvioida oman ulkonäkönsä melko realistisesti.
Vaikuttaa siltä että naiset ovat sokeita omalle ikääntymiselleen. Naisen silmissä lapsenpyöreytensä (=seksikkäät muotonsa) menettäneen nelikymppisen naisen korkeat poskipäät ovat upeat, mies katsoo eri asioita.
Ei mene läpi etteikö oikeasti kaunis ja seksikäs kolmekymppinen-nelikymppinen nainen saisi huomiota tasokkailta miehiltä. Naiset eivät vain tunnu ymmärtävän että mittatikku kauneudelle ja seksikkyydelle on parikymppinen nainen. Aina.
Hokekaa vaan tämmöisiä juttuja. Alkaa päivä päivältä oksettaa miehet enemmän. Se on teiltä pois, sillä nuoretkin naiset ällöttyy ajatuksesta, että vain se teini-iän just ylittänyt fitnesskissa voi olla miesten mieleen. Kaikki muu on sit vaan tyytymistä huonompaan. Syyttäkää sit itseenne kun kukaan nainen ei tykkää. Juntit. :D
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieskyseleee kirjoitti:
Kysymys. Ja toivon ettei tätä otettaisi naisten pilkkaamisena tms.
Mitä tarkoittaa kaunis/hyvin säilynyt/nuorekas nelikymppinen nainen?
https://i.pinimg.com/originals/9a/69/62/9a6962df96497ad47e76b739232d0149.jpg
Tämä nainen on selkeästi kaunis, mutta ei näytä ikäistään nuoremmalta. On ilmeisesti nelikymppinen, olisin veikannut iäksi 40-45.
https://st2.depositphotos.com/1075946/5809/i/950/depositphotos_58090669-stock-photo-beautiful-40-year-old-woman.jpg
Tämä nainen on tavallisen näköinen joskin huoliteltu, nuorena varmaan ollut aika hot. Olisin veikannut iäksi 45-50.
https://img.rus-women.com/lesnayaoksana_3.jpg?v=001
Jos unohdetaan tatskat...tämä on nätti, hyvin säilynyt ja näyttää alle nelikymppiseltä.
Jos ei yllä ensimmäisen ja viimeisen tasolle niin saattaa käydä niin että miesten ja naisten käsitykset poikkeavat toisistaan. Fakta on että miehille nuoruus on iso juttu (samoin kuin naisille esim. pituus johon ei voi vaikuttaa yhtään sen enempää kuin ikään).Tuo kakkoskuvan nainen on varmaankin jo 5-kymppinen...
- kyllä niitä nyt vain on nuorekkaita 4-kymppisiä, siis itseään ainna hyvin hoitaneita taviksia. Moni vain luulee heitä äkkivilkaisulta 3-kymppisiksi tai jopa joksikin kakskaseiksi.
No ei kyllä kukaan näytä kakskasilta tai edes kolmikymppiseltä! Onko naisilla jotain ongelmia iän arvaamisessa? Varsinkin koskien toisia naisia.
Haha, juuei. Et vain itse hoksaa niitä nuorennäköisiä nelikymppisiä nelikymppisiksi. Tämänhetkinen nelikymppisten sukupolvi on täysin eri kuin se meidän vanhempien sukupolvi nelikymppisinä oli - tyylillisesti ja kiinnostuksen kohteilta ollaan lähempänä parikymppisiä kuin meitä edeltänyttä sukupolvea, mikä on kulttuurihistoriallisesti täysin uusi ilmiö.
Itse olen 42 ja asun suuren osan vuodesta maassa, jossa on tapana teititellä vieraita esimerkiksi asiakaspalvelutilanteissa. En ole koskaan, ikinä, kenellekään - en miehelle, en naiselle - ”mam” vaan aina ”miss”. Ihan sataprosenttisesti joka kerta. Lisäksi nyt viimeksi kun lensin Suomeen, lentokoneessa eräs pikkutyttö kysyi äidiltään (suomeksi), että ”matkustaako tuo tyttö yksin?”. Tarkoitti siis minua. Kenen suusta kuulet totuuden, jos et lapsen suusta?
Lisäksi näin yleisesti terkkuina palstamiehille, että olette kyllä järkyttävin puppugeneraattori koskaan. Ei teillä ole mitään suuria totuuksia elämästä, samanlaisia höpöspekulaatioita vetelette pakasta kuin jotkut yksisarvishoitajat. Mutta jatkakaa toki, kai se jotenkin lohduttaa.
(Ja ennen kuin kimppuuni hyökätään, niin lyön vielä sillä, etten edes ole sinkku vaan pitkässä parisuhteessa ei-suomalaisen länsimaalaisen valkoisen miehen kanssa.)
Kuva olisi kiva, mutta eihän kukaan uskalla näyttää. En todellakaan ole koskaan nähnyt missään 40-vuotiasta joka ei näyttäisi siltä. Tvssä / leffoissa en missään. Aina on joku merkki joka kertoo iästä. Luulen oikeasti että naiset ovat vähän sokeampia toisten naisten iän arvioimisessa kuin miehet. Eiväthän monet lihansyöjätkään maista makeaa ;)
Et tunnista hyvin säilyneitä 4-kymppisiä ikäisikseen, vaan luulet heitä 3-kymppisiksi. Itse kyllä luullut joskus joitakin 2-kymppisiäkin 3-4-kymppisiksikin...
Moni julkkis on bilettänyt, leikellyt ja ruskettanut itsensä tärviölle jo 4-kymppisenä - vaikka vartalo olisikin kuosissa. Tarkoitan hyvin säilyneillä nyt ihan taviksia, jotka pitäneet aina hyvää huolta itsestäään.
Toki kun 5-kymppiset lähestyvät, niin ikä alkaa naisilla näkyä yhä selvemmin ja omaa tyyliä pitää muokata iän ja muutosten mukaan, jos mielii näyttää hyvältä.
Näytä edes pari kuvaa 40-vuotiaista joita pidetään yleisesti 30-vuotiaina.
Eivät monetkaan ole missään instasssa. Ja tuntemattomien etsiminen on aika hakuammuntaa.
Olen sairaalassa töissä. Eipä yksikään sadoista yli 40-vuotiaista naisista näytä kolmikymppiseltä. Vaihtuvuuskin on suuri. Ehkä sitten täydessä meikissä ja muissa, mutta ei lähes naturellina yksikään. Kyllä miehenä ne uurteet huomaa.
En siis toki tarkoita etteivätkö olisi kauniita, seksikkäitä, mukavia ja fiksuja, täydellisiä suhteeseen, mutta kyllä iän huomaa!
Ja onhan se tosiasia, että pilaantunut liha haisee jo kauas. Se on ihan luonnon oma varoitusjärjestelmä ettei tule tehtyä kohtalokasta virhettä. Vaikka siniharmaaseen kinkkuun työntää kuinka paljon suolaa & pippuraa, ei se siitä enään terveemmäksi muutu. Pilalla mikä pilalla. Naisen kohdalla tuo pilaantuminen tapahtuu 2 eri tavalla, toisinaan jopa molemmat yhtä aikaa. 1. Ikä, +25 v. ----> alamäki on juuri alkanut ja kyyti on kylmenemään päin. 2. Kersat / porsiminen, Tämä voi iskeä jo nuorella iällä. Jopa 16 v. ikäisistä on on raportoituja ja todennettuja tapauksia, jotka ovat siirtyneet " Damaged Goods" jakeeseen. Kun molemmat ovat päällä, niin vaihtoehtoja on vähän, joko alkaa harjoitella solmujen tekoa tai perehtyä kaukojunien aikatauluihin.
Eipä tarvitse arvailla, miksi sinä olet ikuisesti yksin. Edes pelkäämäsi ”damaged goods” ei vilkaise kaltaistasi, vaikka sulla solmut ja kaukojunat varmasti hyvin hanskassa onkin.
Hyvin sanottu! Ystävällisyys, ahkeruus ja rehellisyys (eri mielessä kuin ilkeilyssä "olen vain rehellinen kun sanon että olet läski ja ruma" jne) ja muut hyvät arvot kuten empatiakyky, auttavaisuus, uskollisuus jne saisivat tosiaan nousta isommaksi normiksi. Varmaan kaikilla olisi mukavampikin elää sellaisessa maailmassa. :)
Luin jossain aforismin, jossa todettiin, että ellet löydä maailmasta ystävällistä ihmistä, ole silloin ainakin itse sellainen.