Sinä joka olet luovuttanut kumppanin etsinnässä
...kerro miksi näin kävi?
ps. tämä ei ole teille jotka ette halua kumppania, vaan ihmisille jotka haluaisivat mutta eivät usko löytävänsä/saavansa (oikeanlaista).
Kommentit (569)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä löytynyt, kun minussa on se suurin vika, mikä naisessa voi olla, eli olen läski.Ei kuulemma haluta.Hassu juttu, että yhden yön panoksi sitten kelpaisin. Eli nainen on miehille vain esine, jota arvioidaan ulkonäön perusteella eli pitää olla pantava ja lisäksi nostaa miehen egoa. Itkuni olen itkenyt, ja päässyt asian yli ja meinaan olla yksin koko loppuelämän.Ei onnellisuus ole kiinni siitä, että onko miestä.
Minusta tämänkin asian taakse on vähän liian helppoa mennä. Tiedän monia läskejä, joita elämä on kohdellut mukavasti ja ovat saaneet perheen jne.
Minun ongelmani ei ole läskiys (vaikka jokin pallero minäkin kai voin olla jonkun mielestä), vaan se, että ulkonäöllä ei saa yhtään mitään. Kovinkin pelimies tajuaa, että tuo ei ole leppoisa ja helppo läski, näin kärjistettynä, vaan nipottava muija. Luonteella tässä siis loppujen lopuksi mennään, ja monet miehet ovat niin miehiä, että kaiken pitää olla helppoa, silkkihansikasta, lässytystä, kehumista, kilttiä, vähän kuormittavaa ym. ym. Moni ei myöskään halua tuntea itseään tyhmäksi, joten nokkela verbaalinainen on monelle miehelle aivan kauhistus. Harva mies seisoo vahvasti omilla jaloillaan, kestää vastaansanomista, keskustelua, sarkasmia, analyyttisyytta, eikä ole silti ilkeä tai loukkaava.
Nokkeluus ja sarkasmi siis keskittyy melko varmasti miehen vähättelemiseen. Vaikka se mielestäsi ei ole ilkeää tai loukkaavaa, toisen mielestä se voi kuitenkin sitä olla.
Kunnioitus on ihan kärkisijoilla, mitä miehet naisesta odottavat.
Sanavalmius ei tarkoita ominaisuutena miesten vähättelyä. Liian suppea näkemys. Voihan se toki joskus sitä ollakin. Mutta ei saa olla niin herkkähipiäinen, että mitään ei kestä - paitsi toisen ylistämistä ja kehumista, vaikka olisi tyhmä kuin saapas. Voihan sitä sitten vaikka itse heittää jonkin humoristisen napautuksen takaisin toiselle eikä esim. mököttää tai pitää mykkäkoulua (jotka muuten ovat paljon vakavampia vallankäytön muotoja kuin jokin viattomasti sanottu yksittäinen kommentti).
Mutta sitähän minä just sanoin, että mies ei haluaisi ikinä tuntea itseään tyhmäksi. Juurikin kaikki heitot tai pikkupiikit voi olla toooosi pahoja ja draamaa aiheuttavia. Tai jos nainen tietää jotain paremmin, hänen tulisi silloinkin olla hiljaa, jotta vain miehelle ei tulisi paha mieli. Huh, tuollainenhan on ihan kamalaa! Jatkuvaa aikuisen ihmisen hyysäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35 vuotta tallattu katuja (paitsi ne ajat, kun en osannut kävellä) ja tuloksena kaksi kännistä suudelmaa.
Ei parisuhdetta, ei edes teiniseurustelua. Ei seksiä, ei hellyyttä. Ei oikeastaan yhtään kiinnostuksen osoitusta, eikä tietenkään yhtään kertaa, kun omaan lähestymisyritykseen olisi positiivisesti vastattu.
On aika luovuttaa. Tai olisi ollut jo vuosia sitten. Nyt silti viimeistään.
Oot ilmeisesti mies?
Olen mies joo, mutta ei kai tilanteeni ole mitenkään sukupuolisidonnainen? Omalla kohdallani on ainakin ollut kyse ulkonäön, itseluottamuksen, sosiaalisten taitojen ja yhteiskunnallisen statuksen puutteesta, jotka ovat sitten yhdessä tai erikseen johtanut tämänhetkiseen tilanteeseeni. Ja koska olen kuitenkin sen verran järkevä niin tajuan kyllä lopulta, että pään hakkaaminen seinään ei ole pidemmän päälle kannattavaa, eikä lopputulos ajan myötä tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin, koska naiset haluavat etsiä huippumiehen Helsingistä tai ulkomailta. Ei kelpaa tavis suomijäbä Joensuusta.
Itse olen työn perässä muuttanut Etelä-Suomeen ja täältä tuntuu kyllä olevan varsin vaikeaa löytää tavismiestä, ja sellaisen haluaisin. Olen katsellut pohjoisemmassa asuvien miesten profiileja ja niissä tuntuu olevan paljon enemmän sellaisia miehiä, jotka mua kiinnostais eli ei näitä extreme-vuorikiipeilijöitä ja base-hyppääjiä, joita täällä päin näyttäisi olevan suurin osa. Mutta kun en haluais etäsuhdettakaan ruveta tieten tahtoen etsimään...
Deittipalstoja tutkiessa huomaa usein, että kiinnostavimmat miehet asuvat aina jossain toisella puolen Suomea ja ovat jotain maanviljelijöitä tms. Vapaat kaupunkilaismiehet liian usein baarikiitäjiä tms.
Ja mitä vanhempia ihmiset ovat, niin sitä vaikeampi on muuttaa omaa asuinpaikkaa.
Ihan samanlaisia extreme-urheilijoita ja himomatkustajia sun muita on täällä pohjoisemmassakin Tinderin ja nettideittien vapaat naiset. Ihme etteivät nuo löydä toisiaan kun niitä on kerta miehissäkin paljon.
Itseni kaltaisella taviksella jolla on tylsät perusharrastukset ei ole mitään kysyntää.
Monilla naisilla profiili täynnä matkustuskuvia ja tekstistä saa käsityksen, että matkoilla käydään ainakin 2-3 kertaa vuoteen. En pystyisi elämään sellaisen naisen kanssa. Empä kyllä usko, että he haluaisivat minunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin, koska naiset haluavat etsiä huippumiehen Helsingistä tai ulkomailta. Ei kelpaa tavis suomijäbä Joensuusta.
Itse olen työn perässä muuttanut Etelä-Suomeen ja täältä tuntuu kyllä olevan varsin vaikeaa löytää tavismiestä, ja sellaisen haluaisin. Olen katsellut pohjoisemmassa asuvien miesten profiileja ja niissä tuntuu olevan paljon enemmän sellaisia miehiä, jotka mua kiinnostais eli ei näitä extreme-vuorikiipeilijöitä ja base-hyppääjiä, joita täällä päin näyttäisi olevan suurin osa. Mutta kun en haluais etäsuhdettakaan ruveta tieten tahtoen etsimään...
Tämä extremeurheilu "hulluus" vaikuttaa kyllä olevan monella pitkään sinkkuna viihtyneellä miehellä ketkä eivät halua lapsia. Eikä siinä mitään, jos toinen ei vaadi että myös harrastat samaa tai muuten ajattelee että et pysty ymmärtämään mitään siitä toisen innostuksesta lajiin...kokemusta on.
Extremeurheilua tyypillisesti aletaan harrastaa, jotta oltaisiin niitä naisten vaatimia meneviä ja statuksekkaita supersankarimiehiä. Sama kuin saliharrastuksen kanssa.
Jaskaa, noi on toisia miehiä varten noi vaatimukset. Naiset eivät halua itseään peilistä jatkuvasti tiiraavaa salikundia tai jatkuvasti pois kotoa olevaa harrastushullua, etenkään jos perustetaan perhettä.
Tää on kyllä niin totta. Kyllä kai noita jotkut naisurheiluhullut voivat haluta, mutta esim. Tinderissä jos eka kuva on salikuva, niin neeeext. Sinällään kiitos siitä, että tekee heti selväksi, että minulla ja hänellä ei voi olla juuri mitään yhteistä. Salilla käymisessä ei ole mitään vikaa, mutta jos muuta kuvaa ei keksi profiilikuvaan, niin ööh... Voi olla, että joku haluaa viestittää kuvalla vain tärkeästä harrastuksesta, mutta minulle hän viestii kuvalla myös monesta vähemmän kiinnostavasta luonteenpiirteestä ja ominaisuudesta.
Minä en jaksa tapailuvaihetta. Jotenkin on rasittavaa tutustua uuteen ihmiseen, kysellä ja osoittaa kiinnostusta ja vastailla itsekin kaikkeen. Optimaalinen tilanne olisi vain suoraan siirtyä parisuhteeseen jossa oltaisiin "kuin vanha aviopari", harmi vaan että noin ei voi tehdä.
Periaatteen Mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole miestä löytänyt, kun miehillä on niin tarkat ulkonäkökriteerit.Olen normaalipainoinen (BMI 25),mutta olen kuulemma liian "tukeva" enkä tarpeeksi kaunis... No eipä siinä mitään, mutta nämä sanojat ovat ovat itse olleet: reilusti ylipainoinen, ylipainoinen, tosi ruma...saahan sitä kriteerejä olla, arvon miehet, mutta entä jos ette vaatisi naiselta enempää ,kuin mitä itse olette!
Mikseivät he saisi vaatia? Kyllähän lyhyetkin naiset vaativat pitkän miehen.
'
Olen eri kuin aiemmin kommentoinut, mutta ei siinä mitään logiikkaa olekaan, jos vaatii toiselta sellaista, mitä ei itse ole. Luonteenpiirteissä voin ymmärtää, että hakee vastakohtia, mutta ulkonäköseikoissa en.
Oho, ensimmäistä kertaa näen naisen netissä ymmärtävän tämän periaatteen pariutumisessa. Siis että kysy aina itseltäsi onko sinulla rahkeita vaatia sitä miehiltä/ naisilta mitä kumppania etsiessä vaadit.
Oikeasti ensimmäinen kerta, että joku nainen ymmärtää tämän periaatteen ja vielä siten, että se koskettaa myös naisia yhtälailla kuin miehiä.
Kyllä monet naiset ajattelevat näin. Meidät vaan yleensä vaiennetaan näissä keskusteluissa.
Jos kerron, etten ole löytänyt miestä, kuorossa huudetaan, että se johtuu siitä, että tavoittelen vain suosituimpia miehiä.
Jos vastaan että en tee niin, koska tiedostan varsin hyvin, ettei minulla riittäisi rahkeet rikkaan, komean ja hyväkroppaisen miehen saamiseen, kun en itsekään sellainen ole, minua syytetään valehtelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteen Mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole miestä löytänyt, kun miehillä on niin tarkat ulkonäkökriteerit.Olen normaalipainoinen (BMI 25),mutta olen kuulemma liian "tukeva" enkä tarpeeksi kaunis... No eipä siinä mitään, mutta nämä sanojat ovat ovat itse olleet: reilusti ylipainoinen, ylipainoinen, tosi ruma...saahan sitä kriteerejä olla, arvon miehet, mutta entä jos ette vaatisi naiselta enempää ,kuin mitä itse olette!
Mikseivät he saisi vaatia? Kyllähän lyhyetkin naiset vaativat pitkän miehen.
'
Olen eri kuin aiemmin kommentoinut, mutta ei siinä mitään logiikkaa olekaan, jos vaatii toiselta sellaista, mitä ei itse ole. Luonteenpiirteissä voin ymmärtää, että hakee vastakohtia, mutta ulkonäköseikoissa en.
Oho, ensimmäistä kertaa näen naisen netissä ymmärtävän tämän periaatteen pariutumisessa. Siis että kysy aina itseltäsi onko sinulla rahkeita vaatia sitä miehiltä/ naisilta mitä kumppania etsiessä vaadit.
Oikeasti ensimmäinen kerta, että joku nainen ymmärtää tämän periaatteen ja vielä siten, että se koskettaa myös naisia yhtälailla kuin miehiä.
Kyllä monet naiset ajattelevat näin. Meidät vaan yleensä vaiennetaan näissä keskusteluissa.
Jos kerron, etten ole löytänyt miestä, kuorossa huudetaan, että se johtuu siitä, että tavoittelen vain suosituimpia miehiä.
Jos vastaan että en tee niin, koska tiedostan varsin hyvin, ettei minulla riittäisi rahkeet rikkaan, komean ja hyväkroppaisen miehen saamiseen, kun en itsekään sellainen ole, minua syytetään valehtelijaksi.
Niinhän minullekkin aina sanotaan, että etsin 10v itseäni nuorempaa Miss Suomea.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittipalstoja tutkiessa huomaa usein, että kiinnostavimmat miehet asuvat aina jossain toisella puolen Suomea ja ovat jotain maanviljelijöitä tms. Vapaat kaupunkilaismiehet liian usein baarikiitäjiä tms.
Ja mitä vanhempia ihmiset ovat, niin sitä vaikeampi on muuttaa omaa asuinpaikkaa.
Ihan samanlaisia extreme-urheilijoita ja himomatkustajia sun muita on täällä pohjoisemmassakin Tinderin ja nettideittien vapaat naiset. Ihme etteivät nuo löydä toisiaan kun niitä on kerta miehissäkin paljon.
Itseni kaltaisella taviksella jolla on tylsät perusharrastukset ei ole mitään kysyntää.
Monilla naisilla profiili täynnä matkustuskuvia ja tekstistä saa käsityksen, että matkoilla käydään ainakin 2-3 kertaa vuoteen. En pystyisi elämään sellaisen naisen kanssa. Empä kyllä usko, että he haluaisivat minunkaan.
Miehillä sama. "Matkustelen paljon, harrastan paljon", ja kaikki kuvat sitten näiden demonstrointia. Herää enää kysymys, miksi henkilö edes on Tinderissä, mutta toisaalta ehkä sekin tai seksin harrastaminen on harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa tapailuvaihetta. Jotenkin on rasittavaa tutustua uuteen ihmiseen, kysellä ja osoittaa kiinnostusta ja vastailla itsekin kaikkeen. Optimaalinen tilanne olisi vain suoraan siirtyä parisuhteeseen jossa oltaisiin "kuin vanha aviopari", harmi vaan että noin ei voi tehdä.
Unelma olisi tuo - kuin aina olisi tunnettu jo ensikohtaamisella ;)
Vanhempana ei enää jännitystä kaipaa.
Siksi, että minä en vain kelpaa kenellekään, koska olen liian vastemielisen näköinen ihmisten mielestä. Kukaan ei huoli itselleen iljettävää puolisoa. Sen lisäksi olen lyhyt ja se on miehessä sellainen ominaisuus, että sitä ihmiset eivät vain hyväksy, koska kukaan ei huoli kumppaniksi lyhyttä miestä vaikka olisi itsekin lyhyt. Olen sitäpaitsi nykyään jo niin pahasti henkisesti vammautunut ja luonnevikainen, että olisin äärimmäisen huono, itsekeskeinen ja sairaanloisen mustasukkainen puoliso, jotka kukaan ei kestäisi.
Lyhyt ja ruma mies. kirjoitti:
Siksi, että minä en vain kelpaa kenellekään, koska olen liian vastemielisen näköinen ihmisten mielestä. Kukaan ei huoli itselleen iljettävää puolisoa. Sen lisäksi olen lyhyt ja se on miehessä sellainen ominaisuus, että sitä ihmiset eivät vain hyväksy, koska kukaan ei huoli kumppaniksi lyhyttä miestä vaikka olisi itsekin lyhyt. Olen sitäpaitsi nykyään jo niin pahasti henkisesti vammautunut ja luonnevikainen, että olisin äärimmäisen huono, itsekeskeinen ja sairaanloisen mustasukkainen puoliso, jotka kukaan ei kestäisi.
Ei lyhyys ole mikään todellinen vika. Itsekin olen lyhyt ja katselen mieluummin suht samanpituisia kuin kovin pitkiä miehiä. Tiedän monta tosi kivaa rehellisesti sanottuna tosikin lyhyttä miestä, mitkä ilolla ottaisin itsellekin, elleivät jo olisi onnellisesti parisuhteessa.
Mustasukkaisuus, töykeys ja itsensä jatkuva aliarvioiminen voivat sitten ollakin suurempi este kiinnostukselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä extremeurheilu "hulluus" vaikuttaa kyllä olevan monella pitkään sinkkuna viihtyneellä miehellä ketkä eivät halua lapsia. Eikä siinä mitään, jos toinen ei vaadi että myös harrastat samaa tai muuten ajattelee että et pysty ymmärtämään mitään siitä toisen innostuksesta lajiin...kokemusta on.
Extremeurheilua tyypillisesti aletaan harrastaa, jotta oltaisiin niitä naisten vaatimia meneviä ja statuksekkaita supersankarimiehiä. Sama kuin saliharrastuksen kanssa.
Jaskaa, noi on toisia miehiä varten noi vaatimukset. Naiset eivät halua itseään peilistä jatkuvasti tiiraavaa salikundia tai jatkuvasti pois kotoa olevaa harrastushullua, etenkään jos perustetaan perhettä.
Tää on kyllä niin totta. Kyllä kai noita jotkut naisurheiluhullut voivat haluta, mutta esim. Tinderissä jos eka kuva on salikuva, niin neeeext. Sinällään kiitos siitä, että tekee heti selväksi, että minulla ja hänellä ei voi olla juuri mitään yhteistä. Salilla käymisessä ei ole mitään vikaa, mutta jos muuta kuvaa ei keksi profiilikuvaan, niin ööh... Voi olla, että joku haluaa viestittää kuvalla vain tärkeästä harrastuksesta, mutta minulle hän viestii kuvalla myös monesta vähemmän kiinnostavasta luonteenpiirteestä ja ominaisuudesta.
Miksi te naiset valehtelette anonyymina internetissä?
"
Syy tuskin on kiloissasi, sillä lihavia naisia on parisuhteissa vaikka kuinka paljon. Veikkaan, että todellinen syy sinkkuuteesi on tuossa miehiä halveksuvassa asenteessasi"
Ei kannata tulkita asioita omien värittyneiden lasien läpi. Alkuperäisessä viestissä ei halveksittu miehiä. Taisi osua ja upota....Eli olet itse toiminut vastaavalla tavalla, ja siksi ketuttaa, kun joku tuo asian esille ja asiastahan pääsee pälkähästä parhaiten sillä, kun syyttää miesten halveksunnasta.....jepjep, sillähän sitä saa aina turvat tukkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset valehtelette anonyymina internetissä?
Kas kun emme valehtele. Minua kiinnostaa miehessä älykkyys, joten esim. kuva kirjapinosta inspiroi minua huomattavasti enemmän kuin itsensä tyrkyttäminen mukamas-hyvännäköisenä salilla. Inhoan yli kaiken kehujen kerjäämistä ja pullistelua, oman hännän nostamista.
Lyhyt ja ruma mies. kirjoitti:
Myönnetään, että lyhyys on hidaste. Kaikki hokivat aina nuorina, myös minä itse, että miehen pitää olla pitkä. Että ainakin pidempi kuin itse, mutta 180-190 cm olisi hyvä. Mutta niin vaan itsekin seurustelin yhdessä vaiheessa minua vajaat 10 cm lyhyemmän kanssa. Oudolta se tuntui aluksi, mutta kyllä siihen tottui. Henkilö on myös aina ollut aika suosittu tyyppi naisten keskuudessa, koska on hauska.
Iljettävää (tai luonnevikaista) tyyppiä moni ei tosin varmaan halua itselleen, mutta sille usein voi tehdä jotain, oli se sitten fyysistä tai henkistä iljettävyyttä.
Tuollainen itsesäälimäärä kyllä karkoittaa kenet tahansa! Hitto sentään, mitä itsesäälissä rypemistä ruikutusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä löytynyt, kun minussa on se suurin vika, mikä naisessa voi olla, eli olen läski.Ei kuulemma haluta.Hassu juttu, että yhden yön panoksi sitten kelpaisin. Eli nainen on miehille vain esine, jota arvioidaan ulkonäön perusteella eli pitää olla pantava ja lisäksi nostaa miehen egoa. Itkuni olen itkenyt, ja päässyt asian yli ja meinaan olla yksin koko loppuelämän.Ei onnellisuus ole kiinni siitä, että onko miestä.
Tässä näkee useiden miesten typeryyden ja yksinkertaisuuden. Oikeasti pidetään lihavista(kin) naisista ja halutaan olla heidän kanssaan, mutta ei ole itsetuntoa esitellä sellaista rinnallaan julkisesti.
Eh siis onko se niin vaikeaa ymmärtää; jos miestä panettaa lähes kuka vaan kelpaa! Miesten panetus on erilaista kuin naisten, on vain saatava se kassien tyhjennys keinolla millä hyvänsä. Tietty oma käsi auttaa, mutta jos on saumat seksiin toisen kanssa kyllä useimmat sen valitsevat.
Parisuhde on ihan eri kategoriassa kuin yhden illan jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani on se, että näytän ikäistäni huomattavasti nuoremmalta, vaikka olen jo 45+. Vedän puoleeni itseäni huomattavasti nuorempia miehiä. Nämä miehet haluavat yleensä lapsia, monet ainakin enemmän tai vähemmän varovasti tiedustelevat perheen perustamisesta tai se tulee jotenkin ilmi. Kun ikäni paljastuu, he vetäytyvät. En halua edes tapailla enää ketään tai käydä ulkona, koska aina käy sama. En ole keksinyt ratkaisua asiaan, ei sellaista taida ollakaan? Joten kai tässä mennään yksin tappiin asti sitten.
Ongelmansa kullakin! 😂😂😂
Sinulla on varmaan sitten ratkaisu asiaan? Ei tämä ole yhtään kivaa, tunnen itseni ikään kuin huijariksi.
Kuka muka sinulle lupasi, että elämä mitään kivaa olisi? Ne hetket on kuule elämässä niin ohikiitävän pieniä välähdyksiä, ettei niitä aina edes huomaa - ennenkuin jälestäpäin.
Miehille kelpaa panoseuraksi kuka vaan, mutta tyttöystävän/vaimon pitää olla misssuomiiprinsessa.Ja sitten miehet kohtelee kaikkia muita naisia, paitsi em. naisia "reikinä"..... ja sitten vielä ihmettelevät, että on se ikävää, kun ei naista löydy.Jos naiset luokittelisi teidät miehet samalla periaatteella, eli pelkästään ulkonäön ja pantavuuden perusteella, ei suurin osa (90prossaa)miehistä löytäisi tyttöystävää, ja 99,9 prosenttia ei saisi panoseuraa.