Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)

17.07.2018 |

Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)

Kommentit (3051)

121/3051 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat nyt kaksi päivää myöhässä...taitaa olla super negatiivinen? Ihan kun erottaisin valkoisempana ns. viivanpaikan.

122/3051 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä kaivataan! 😊 Näkeekö kukaan muu tuossa edes pientä haamun alkua? Nyt jo kolmatta päivää kuukautiset myöhässä. Nukun kuin tukki villapaita päällä ja koko ajan paleltaa. Menkkamaisia tuntemuksia ollut alavatsassa jo monta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/3051 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Maisama, toivotaan että pienokainen pysyy matkassa mukana!

124/3051 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille! Täällä Vuosi sitten synnytetty ja kuukautisia ei ole vielä tullut. Ilman ehkäisyä ollaan menty ja ollut alamassussa kipuilua ja 1vuotiaan imetys alkanut sattumaan joten kipaisinpa testin. Onko tämä teistä haalea "haamu" vai joku viivan paikka? kyseessä rfsun liuska testi. Kiitos valmiiksi vastaajille😊

125/3051 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips!!toistamiseen testailen ja aina saan tälläisen kummajaisen😅 mitäs mieltä olette? miksi tälläisen voi tulkita? pitäiskö toisen merkin testillä testata vielä? luin että paljon huonoa palautetta tullut näistä rfsun testeistä🤔 Eilinen 4h pissasta tehty testin viiva" haamuviiva "oli tummempi kuin nyt tämä jonka teinkin suitsait eikä ollut tainut olla virtsa rakossa 2h pidempään.. viivassa selkeästi väriä näin ihmis silmillä katsottuna mutta tuo toinen viiva kovin on ohut? onko kokemusta tälläsesta muilla?

muoks vielä! tuosta kuvasta juurikaan taida edes huomata sitä "haamuviivaa" taidan unelmoida vain🙈

126/3051 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

127/3051 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te näätte tässä? Oudosti kontrollialue huomattavan tumma...

128/3051 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä? Aamun toinen väkisin väännetty pissa ja kp 23 ja dp 10.

129/3051 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä? Tissit kipeenä pari viikkoo, tiputtelua ollut ja järkky väsymys.. pillereitä syön, mutta pakko oli silti testi tehä. Ihan ku oma silmä jotain näkisi ellei vaan oo toiveissa😅

130/3051 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tällaisen haamun(?) tiistaina testiin. Vai voiko tuon tulkita haaleaksi plussaksi? Oireena päivä päivältä paheneva etova olo, nippailut ja repäisykivut vatsassa, alaselkää jomottaa ja välillä tuntuu kuin menkat alkaisi. Rinnat myös kipeät ja yleensä eivät ikinä ole. Uutta testiä en ole vielä uskaltanut tehdä, huomenna sitten 🙈

131/3051 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä? Dpo 12 (ehkä) ja kp 32. Taustalla 2 keskenmenoa edeltävästi.

Vierailija
132/3051 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä muut, näkyykö haamu?

Vierailija
133/3051 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

CB nopea ja One Step herkkä -liuska aamupissasta.

Kp 29/29-33.

Tuntuu koko ajan että menkat alkaa, aivan jyrän alle jäänyt olo.

134/3051 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä tästä? Ovis testin plussa 6.3 eli nyt dpo 10. Herkkä testi, haamu vai nega?

135/3051 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 22, dpo 7.

Haamu vai nega?

136/3051 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp24, dpo10.

Haamu, nega?

137/3051 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirju kirjoitti:

Kp 22, dpo 7.

Haamu vai nega?

Mä nään haamun tässä, kokeile muutaman päivän kuluttua uudelleen. :)

138/3051 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä neljä päivää, pitäisikö viivan olla tummempi? :S

139/3051 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27432 kirjoitti:

Selkeä plussa ainakin omaan silmään. Onnea 😍 👍

140/3051 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27432 kirjoitti:

Plussa! Minulla oli alkuun vielä haalempi :)