Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Anony, kyllä tuo jo ihan selvä plussa on :)
27v / esikoinen 4/19 / kuopus 11/20
Moikka!
Mitä mieltä ootte tästä? Näkyykö mitään?
Testi on RFSU testaa varhain. Onko kellään kokemusta tästä testistä?
Mulla on viikon ajan ollu menkkamaisia kipuja vaikka on kp 25/30. Lasta ollaan puoli vuotta toivottu :’)
Kyllä ainakin minun mielestä plussaa näyttää, mutta tosi haalea on vielä :D
Kannattaa muutama päivä odotella ja tehdä uusi testi jos se siitä vahvistuisi.
Käyttäjä11350 kirjoitti:
Moikka!
Mitä mieltä ootte tästä? Näkyykö mitään?
Testi on RFSU testaa varhain. Onko kellään kokemusta tästä testistä?
Mulla on viikon ajan ollu menkkamaisia kipuja vaikka on kp 25/30. Lasta ollaan puoli vuotta toivottu :’)
Anonyn sanoja lainatakseni: rekisteröidyin ihan tämän takia :D
Sanokaa nyt että plussa tuo on, erittäin selväkin vielä. Kuukautisten alkuun olis ihan pari päivää. Onhan tuo plussa?? :D Hätähousu kun olen, en malttanut odottaa enää. Ja voiko toi testi valehdella mulle?? Kyllä on niin jännää etten tiedä miten saan työpäivänkään tehtyä :D
Tänään testasin sit RFSUn normilla sillä punaisella, joka herkkyys on 25. Tänään on siis kp 26/30 ja tällaisen sain nyt siitä.. en tiedä miten luotan tuohon testiin, kun nyt oon lukenut siitä aika paljon huonoo.
Kyllä mun mielestä tossa viiva on. Mut jos et luota tohon niin osta jonkun toisen merkkinen. Mä olen tyytyväinen tohon clearblue testiin. Todella helppo käyttää ja tulosnäyttö on selkeä. Nyt oon kaks testiä tehnyt, molemmista plussa ja kuukautisten alkamispäivä ois ollu eilen, tänään tai huomenna. Ja tosi tarkalle toi testi vaikuttaa kun ei oo mikään herkkistesti ja silti anto selvän plussan jo edellispäivänä :) Ja vielä selvemmän eilen :D
Sain Clearblue digiin ’raskaana 1-2’ 😍 eli näytti kaikki testit oikein! :)
Ihanaa!! :) Mä tein tänään kolmannen testin ja edelleen plussaa näyttää. Tosin noi kaks aikasempaa oli niitä clearbluen testejä ja tämä joku halvempi. En tykänny niin paljon ja tulos oli epäselvempi mut plussa kuitenkin. Kun nyt vaan pysyis matkassa mukana :)
Jaahas... Se olis sit viivan/viivattomuuden tulkintaa. Apteekin testi on avattu koska heijasti niin pahasti ettei saanut kuvaa. Ja koska kuvittelemani viiva on niin haalea.
Mielestäni ovuloin viikon normaalia aiemmin ja oireiden alkaminen tukee teoriaa. Oireita alkoi olla jo silloin kun olis pitäny vasta ovuloida.
Tiheää nälkää, rintojen kipua, ehkä pientä tummumista nänneissä, muutaman aamuna hirveä selkäsärky, vatsa kovalla, mielialojen heittelyä, viluttelua, ja viimeisimpänä hiivatulehdus joka mulla iskeny joka kerta alkuraskaudessa. Ainii ja naama+selkä kukkii, ja mitähän vielä, ehkä herkistyny hajuaisti... Kaikki voi toki olla myös PMS-oireita tai luulosairautta jotka on mulla iän myötä voimistuneet.
Tää testi oli tänä aamuna tehty kp27/32 (joka myös tukis aikaisempaa ovista).
Mut mitäpä ootte mieltä?
Teen testin vielä menkkojen alkamispäivänä, tai siis normaalina laskennallisena alkamispäivänä.
Edellinen tässä hei.
Onpas täällä hiljaista porukkaa..
Mut nyt näyttää jo testikin selvempää haamua.
Tänä aamuna dpo 10 näytti r-testi tämmöistä. Yritystä takana jo pitkään, vaikka ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelenkin. Joko saisi pienesti iloita..?
Ää tätä odottelua, tänään dpo 10. Kai olen liian hätäinen, mutta en vaan jaksaisi enää odotella kun jo monta yrityskiertoa takana ja nämä viime päivät on aina niiin piinaa.... eipä tossa kyllä taida mitään näkyä. Pari kertaa olin tossa näkevinäni haamujen haamun, mutta taitaa vaan mieli toivoa sitä liikaa, koska eihän tossa meinaa mitään näkyä...
Eevuska mä yritin kaikkeni tehdä ja käännellä puhelinta mut en nää tossa mitään. Kyllä se tärppää vielä, usko pois! :) Mä olin aivan yhtä kärsimätön (ellen kärsimättömämpi) ja muutaman kerran sai pettyä kunnes plussasin 5.12. Edelleenkään en tajua että raskaana tässä ollaan. Sunkin kohdalle se vielä osuu!
Ja uusille plussanneille paljon onnea! :)
Tekeekö mieli kempposia vai? Menkat pitäisi alkaa parin päivän päästä.
Hei! Ajattelin liittyä tänne vauvakuumeilijoihin. :) Mitäs sanotte testistä, näyttäisikö siinä olevan haamu? Testi tehty eilen päiväpissasta ja tuo tuli näkyviin testiajan putteissa.
Misha, kyllä tuossa mun mielestä näkyy haamu. Onko sulla mikä dpo menossa?
Jouduin ihan rekisteröitymään tämän takia :D mitä ootte mieltä; raskaana vai ei? Mies ei millään usko että olisin.