Plussa,haamu vai nega? Kaikki kuvien ja oireiden kera mukaan ketjuun :)
Heippa kaikille kuumeilijoille!
Täs eletää jännittäviä päiviä :p
Edelliset kuukautiset oli 22.6-25.6 ja oletettu ovulaatio oli 9.7, en tikuttanut mutta laskujeni mukaan. Ukon kanssa me pupuillaan lähes päivittäin niin ei tuo oviksen laskeminen oo ollu mitenkään se päälimmäinen juttu :) Seuraavat menkat pitäis alkaa 23.7
Olen kyllä lukenut että raskausoireita ei voi tulla ennen kun kiinnittyminen on tapahtunut mutta 4 päivää oletetun ovulaation jälkeen olen kärsinyt menkkamaisista jomotuksista PÄIVITTÄIN, ei se jatkuvaa ole mutta sellasia hetkiä on päivässä kun joutuu juosta ihan vessaan katsomaan että alkoiko menkat, joo typerää koska niiden ei pitäisi alkaa edes vielä :D 6 päivää sitten kun kärsin aika kovasta alavatsa jomotuksesta, illalla pupuiltiin ja tuntui todella epämukavalta, tuonne alapäähän pikkusen sattui mitä ei koskaan ole ennen tehnyt,kuivuutta se ei ole koska alapää on kyllä oviksesta asti ollut todella kosteana, ukkokin on mielissään :D ylävatsaa (suunnilleen peukalonmitan verran rinnoista alaspäin keskelle) on "puristanut" oudosti muutaman kerran, tiedä sitten onko edes raskausoire mutta ennen sellaista ei ole ollut, AHH, kyllä tää intoilu on samalla ihanaa vaikka stressaavaa :P rinnat kipeytyivät 3 päivää sitten ja se kipu on sellaista "rintojen sisäistä" kipua, painellessa ei tunnu kipua sen kummemmin, se särky on jossain tuolla sisällä ja varsinkin selälleen maatessa alkaa sellanen pistävä jomotus ja ilman rintsikoita nuo tuntuu roikkuvan polvissa asti :D, tosin kyllä pientä jomotusta tuntuu niissä myös mahalleen maatessa. rintsikat päällä se kipu on mun pongauksien mukaan voimakkaampi, tiedä sitten. nännipihat mun mielestä on lautasen kokoset, tossa aamulla peilistä niitä katselin ja mietin että eihän ne nyt tolta aina näytä,mutta meillä yk3 menossa ja hirveääkin hirveämpi vauvakuume molemmilla niin kai ne silmät saa raskaushaaveissa nännitkin näyttämään isommilta, haha :D pari päivää sitten väsytti niin per***esti,olisin voinut vaan nukkua, mutta se väsymys on jotakuinkin pois, uupunu olo kuitenkin seuraa päivästä toiseen. hmmm, sen kummempia toivottuja raskausoireita mulla ei ole.
No,pakkohan se on kertoa että todellakin MALTTAMATTOMANA, siis todellakin ihan täpinöissäni olen hölmö mennyt ja testannut jo 3 päivää sitten ekan kerran, puhdas negahan se sieltä tuli, tosin en kyllä uskonutkaan sen näyttävän vielä mitään mutta kyllähän te tiedätte :D Tänä aamuna se malttamattomuus sieltä taas astui esiin kun kaapissa kuitenkin yksi halpistesti mua huhuili, halus aamupissalle mukaan,olihan se pakko ottaa :D ihan testiajan sisällä olin kyllä näkeväni siinä tikussa toisen HAALEAN viivan,mutta ne silmät kyllä saattaa heittää ja pahasti. Ja senkin tiedän että liian aikaisin testaaminen ei kannata :/ Laitan kuvan tähän ja haluisinkin kuulla teidän mielipiteen testistä :) ja myös teidän tilannetta,missä vaiheessa kiertoa ja mitä oireita? Oikein paljon plussatuulia kaikille!(y)
Kommentit (3051)
Nyt hiukan hämilläni , kun tein nyt pregchek testit. Tein samasta paketista molemmat, koska eka ( kuvan alempi pc)ei lähtenyt kastumaan -ei sitten millään vippaskontsilla. Koputtelulla eikä kallistelulla, eikä uusinta dippauksilla x 4. Kuin sitten kunnolla uittamalla. Tuloksena täyspunainen testialue ja väri ei vielkää ole hävinnyt kokonaan. Tulos oli hyvän punainen. Mutta pidän epäluotettavana.
Tein saman pkt n toisen ( kuvan ylin) ja tässä oli sama ongelma , ettei n 5 sek dippauksen jlk lähtenyt nousemaan joten dippasin uusiksi 3 sek. Kesti ja kesti ... varmaan minuutin jlk alkoi nousta vasta. Vastaavaa ei ole tullut vastaan aiemmin😅No tämä testi antoi hyvin hyvin haalean viivan. Testiajan jlk vasta tummeni . Selviä viivoja ja punaisia mut märkinä TÄYSIN toisistaan eri luokkaa . Haamujen esiäiti ja leffavìivan pikkuserkku😅
Joten nyt taida laskea mitään noiden varaan , vaikka vahvempia viivat onkin kuin pe. Enkä aio tulkita muuta kuin , että paksuna ollaan vieläkin .Tavalla tai toisella. Kohdunulkoinen vain mietityttää, jos vahvistuminen on kovin haaleaa ja hidasta. Verikokeilla käyminen vois olla ens viikon plan B , jos nuo pregchekin serkun kaiman leffaviivat ja esi-isät ei mitää itselleni kerro tai peräti lisääntyvät.
Viivaviivi kirjoitti:
Nyt hiukan hämilläni , kun tein nyt pregchek testit. Tein samasta paketista molemmat, koska eka ( kuvan alempi pc)ei lähtenyt kastumaan -ei sitten millään vippaskontsilla. Koputtelulla eikä kallistelulla, eikä uusinta dippauksilla x 4. Kuin sitten kunnolla uittamalla. Tuloksena täyspunainen testialue ja väri ei vielkää ole hävinnyt kokonaan. Tulos oli hyvän punainen. Mutta pidän epäluotettavana.
Tein saman pkt n toisen ( kuvan ylin) ja tässä oli sama ongelma , ettei n 5 sek dippauksen jlk lähtenyt nousemaan joten dippasin uusiksi 3 sek. Kesti ja kesti ... varmaan minuutin jlk alkoi nousta vasta. Vastaavaa ei ole tullut vastaan aiemmin😅No tämä testi antoi hyvin hyvin haalean viivan. Testiajan jlk vasta tummeni . Selviä viivoja ja punaisia mut märkinä TÄYSIN toisistaan eri luokkaa . Haamujen esiäiti ja leffavìivan pikkuserkku😅
Joten nyt taida laskea mitään noiden varaan , vaikka vahvempia viivat onkin kuin pe. Enkä aio tulkita muuta kuin , että paksuna ollaan vieläkin .Tavalla tai toisella. Kohdunulkoinen vain mietityttää, jos vahvistuminen on kovin haaleaa ja hidasta. Verikokeilla käyminen vois olla ens viikon plan B , jos nuo pregchekin serkun kaiman leffaviivat ja esi-isät ei mitää itselleni kerro tai peräti lisääntyvät.
Mulla on kanssa pregcheckillä käynyt niin, että ei ala heti reagoimaan! Ekan sellasen heitin vaan pois ja toisen kanssa dippasin uudestaan ja sit toimi normaalisti. En oo muistaakseni sen jälkeen käyttänyt niitä, ellei oo olleet ainoot saatavat kaupassa.
Onpa kurjaa että on noin epäselkeetä, varmasti säkin saat varhaisultraan aikaa, jos epäilet kohdunulkoista raskautta. Mun mielestä on kuitenkin rohkaisevaa, että viivat on tummempia kuin edelliset, vaikka testit onkin vähän viallisia!
Vahvistunut on 🤗 plussauspäivän kuva ketjun sivulla 152. Dpo t silloin 15-17 . Nyt dpo 18-20
Mitä kuuluu palstalaiselle " Kirppuliini"? 😇
Viivaviivi wrote:
Hei, täällä yhä testien mukaan raskaana 😍. Varhaisultran olen varannut, mutta jännäilen olenko menossa sinne liian aikaisin (6+0). Aikoja oli niin huonosti omiin aikatauluihin nähden, että se oli ainoa mahdollinen lähiaikoina 👀. Tsemppiä kaikille ❤️.
Kirppuliini wrote:
Viivaviivi wrote:
Hei, täällä yhä testien mukaan raskaana 😍. Varhaisultran olen varannut, mutta jännäilen olenko menossa sinne liian aikaisin (6+0). Aikoja oli niin huonosti omiin aikatauluihin nähden, että se oli ainoa mahdollinen lähiaikoina 👀. Tsemppiä kaikille ❤️.
Kiitos tsempeistä! 😍
Kiva kuulla että kaikki vielä hyvin! Varasitko varhaisultran yksityiselle? Mielenkiinnosta kysyn, kun itse oon ajatellut, että olisi kiva jos normi raskaudenseurannassa olisi 3 ultraa, kun niin moni siinä varhaisultrassa haluaisi kuitenkin käydä.
Toivottavasti vaikka syke jo kuuluisi tai näkyisi jotain! <3
Neppunen wrote:
Kirppuliini wrote:
Viivaviivi wrote:
Kiitos tsempeistä! 😍
Kiva kuulla että kaikki vielä hyvin! Varasitko varhaisultran yksityiselle? Mielenkiinnosta kysyn, kun itse oon ajatellut, että olisi kiva jos normi raskaudenseurannassa olisi 3 ultraa, kun niin moni siinä varhaisultrassa haluaisi kuitenkin käydä.
Toivottavasti vaikka syke jo kuuluisi tai näkyisi jotain! <3
Varasin yksityiselle 🥺🤎. Toivotaan!
Oho, onko tää vaan mulla, vai eikö uudistuneessa vauvassa pysty ollenkaan lisäämään kuvia?
Tein nyt aamupissasta kp11/26-29 ovulaatiotestin! En odottanutkaan, että olisi LH-huippu, mutta testiviivaa ei ilmestynyt ollenkaan. Odotin sellaista vaaleaa hailuraa. Nyt mietityttää, että onko normaalia? En tiedä ovistesteistä oikein mitään. Oon flunssassakin, joten voihan se vaikuttaa... Toivottavasti ei tarkoita sitä, etten ovuloisi ollenkaan tässä kuussa! Osaatteko sanoa mitään? Kannattaako jatkaa testailua tästä, vai odottaa pari päivää? Ajattelin, että kerran päivässä aamulla testaisin.
Tänään oletetusti dpo 13 päivällä tehty 5min pidätyksellä 😅 ensimmäinen pissaus epäonnistui (testi ei reagoinut yhtään) ja sit pissasin uudelleen päälle 😅 harmi kun ei oo toista testiä, mut pystyyköhän tästä mitään sanomaan..
en saakaan jostain syystä kuvaa lisättyä 🙁
Moikka kanssajännääjät!
mulla kierto venynyt nyt jo kp46, testiin alkanut piirtyä selkeä viivanpaikka sen kuivuttua, mutta positiiviseksi tai haamuksi en vielä sitä lue. Menkat nyt 13päivää myöhässä.
Kohta kaksi viikkoa jatkunut satunnaiset repäisykivut, väsymys ja muutaman päivän päänsärky. Kolmen päivän välein testattu. Yllätyn suuresti jos vielä plussan saan testiin!
Kaiken järjen mukaan pitäisi tosiaan olla jo vahvempia viivoja, toivottavasti vahvistuu! Jos on vieläkin epäselvyyttä, voisikohan verikoetta ottaa? Siihen saa mun mielestä aika helposti lähetteen, vai voikohan jopa itse vaan varata suoraan ajan.