Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vaan miehen pituus on kynnyskysymys

Vierailija
14.07.2018 |

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nolo tuo itsekin 160-senttisen kommentti, ettei ikinä tekisi lapsia alle 170-senttisen miehen kanssa, niin kuin lyhyys olisi jotenkin huono ominaisuus. Itseäni oksettaa ajatus, että joku äiti oikeasti välittää lapsensa pituudesta. Lapsi voi myös sairastua ja jäädä lyhyeksi muutenkin.

Ei kai kukaan äiti tahdo tarkoituksella lapselleen epäedullista asemaa elämään? Pituus on yhteiskunnassa positiivinen asia ja lyhyys negatiivinen. Jos hankit lapsesti isäksi lyhyen miehin, niin suorastaan vihaat tulevia lapsiasi.

Järkkyjä nää provot, oikeasti :( Menee tunteisiin vaikkei todellakaan kannattaisi päästää menemään. Jokainen ihmisen on yhtä arvokas, jopa nämä ikävien viestien kirjoittajat. 

ps. yhteiskunta joka arvottaa jäsenensä pituuden mukaan on huono yhteiskunta, arvot on täysin väärät!

Yhteiskunnan arvot tulevat yksilöiden arvojen pohjalta. Jos yhteiskunnan naiset arvostavat miehissä pituutta, niin silloin pitkät miehet ovat yhteiskunnassa arvostetumpia. Kyllähän tuo ikävältä voi kuullosta, mutta näin tuo asia nyt kuitenkin on. Siinä olen samaa mieltä, että jokaisella ihmisellä on samat perus ihmisarvot, mutta silti toiset ihmiset ovat yhteiskunnassa enemmän arvostettuja.

Naisetko ne yksin määräävät mikä on yhteiskunnassa arvostettua? :D

Vierailija
102/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran itsekin aina naisten pituusvaatimuksille. Olen siis nainen minäkin ja 180cm pitkä eikä mitään ongelmaa siinä että mies olisi lyhyempi. Mutta jotkut nyt vaan on typeriä. Ehkä hyväksyn lyhyetkin miehet siksi että en muutenkaan pitäisi korkkareita pituuteni takia?

Eli sinulla ei ilmeisesti ole yhtäkään ulkonäkökriteeriä puolisolle, jos haukut typeriksi niitä, joilla on pituuskriteeri.

Jännästi ei muuten haukuta typeräksi miehiä, jotka haluavat hoikan nätin naisen, jolla mielellään hyvä perse tai/ja hyvät tissit. Ei, sehän on vain rehellistä realismia.

Nainen taas on pinnallinen paska, jos toivoo ihannepuolisoltaan edes tiettyä pituusrajaa.

Tissien koon perusteella pakit antavaa miestä pidetään aika lailla kaikkialla teinin tasolle jääneenä

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nolo tuo itsekin 160-senttisen kommentti, ettei ikinä tekisi lapsia alle 170-senttisen miehen kanssa, niin kuin lyhyys olisi jotenkin huono ominaisuus. Itseäni oksettaa ajatus, että joku äiti oikeasti välittää lapsensa pituudesta. Lapsi voi myös sairastua ja jäädä lyhyeksi muutenkin.

Ei kai kukaan äiti tahdo tarkoituksella lapselleen epäedullista asemaa elämään? Pituus on yhteiskunnassa positiivinen asia ja lyhyys negatiivinen. Jos hankit lapsesti isäksi lyhyen miehin, niin suorastaan vihaat tulevia lapsiasi.

Järkkyjä nää provot, oikeasti :( Menee tunteisiin vaikkei todellakaan kannattaisi päästää menemään. Jokainen ihmisen on yhtä arvokas, jopa nämä ikävien viestien kirjoittajat. 

ps. yhteiskunta joka arvottaa jäsenensä pituuden mukaan on huono yhteiskunta, arvot on täysin väärät!

Yhteiskunnan arvot tulevat yksilöiden arvojen pohjalta. Jos yhteiskunnan naiset arvostavat miehissä pituutta, niin silloin pitkät miehet ovat yhteiskunnassa arvostetumpia. Kyllähän tuo ikävältä voi kuullosta, mutta näin tuo asia nyt kuitenkin on. Siinä olen samaa mieltä, että jokaisella ihmisellä on samat perus ihmisarvot, mutta silti toiset ihmiset ovat yhteiskunnassa enemmän arvostettuja.

Eivät tietenkään. Miksi yrität rakennella olkiukkoja? Tuo on vain yksi osa-alue, jossa naiset määrittelevät miesten arvostusta. Kaikki taitavat arvostaa ihmisissä yleisesti esim. määrätietoisuutta ja itsevarmuutta, tai ainakin noilla ominaisuuksilla varustetut ihmiset tuntuvat nousevan sinne yhteiskunnan johtopaikoille.

Vierailija
104/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

TV-ohjelman sijaan suosittelen menemään paikalliseen ostoskeskukseen tekemään ns. Prisma-testin. Katso myös sukulaisiasi, ystäviäsi, työkavereitasi, naapureitasi ja muita kaupungilla liikkuvia ihmisiä.

Onko nykyään miehet todella noin harhaisia???

En ole ap, mutta mietin tuttujani niin eipä kyllä tule mieleen yhtään paria, jossa mies olisi edes hieman lyhyempi

Ap on 178 cm. Ja ulisee olevansa liian lyhyt naisille. Eikö sinun tuttavapiirissäsi yksikään alle 178 senttinen mies ole löytänyt naista?

Vierailija
105/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran itsekin aina naisten pituusvaatimuksille. Olen siis nainen minäkin ja 180cm pitkä eikä mitään ongelmaa siinä että mies olisi lyhyempi. Mutta jotkut nyt vaan on typeriä. Ehkä hyväksyn lyhyetkin miehet siksi että en muutenkaan pitäisi korkkareita pituuteni takia?

Eli sinulla ei ilmeisesti ole yhtäkään ulkonäkökriteeriä puolisolle, jos haukut typeriksi niitä, joilla on pituuskriteeri.

Jännästi ei muuten haukuta typeräksi miehiä, jotka haluavat hoikan nätin naisen, jolla mielellään hyvä perse tai/ja hyvät tissit. Ei, sehän on vain rehellistä realismia.

Nainen taas on pinnallinen paska, jos toivoo ihannepuolisoltaan edes tiettyä pituusrajaa.

Mulla ei oikeastaan ole yhtään ulkonäkökriteeriä puolisolle. Lähinnä hygienian hoitoon liittyy mun ulkoiseen olemukseen liittyvät kriteerit. Ja kieltämättä pidän vähän pinnallisina ihmisiä, joilla kovin tarkkoja ulkonäkökriteereitä on, olivat he sitten miehiä tai naisia. Parisuhteessa, ainakin omissani, on ihan muut tekijät olleet ratkaisevassa asemassa.

- eri

Vierailija
106/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti totta, että osa naisista arvostaa pitkiä miehiä. Pituudella ei ole kuitenkaan merkittävää roolia yhteiskunnallisessa arvostuksessa. Tai muutenkaan ulkonäöllä. Katso vaikka ministereitä ja kansanedustajia. Jos pituudella on jotain merkitystä pärjäämisessä yhteiskunnassa, niin kyse on yksilön itsetunnosta. Lyhyt tai pitkä pärjäävät yhtä hyvin niin parisuhdemarkkinoilla kuin yhteiskunnassakin, jos itsetunto ja osaaminen ovat yhtä hyvät. 

Vierailija
107/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos vaikka lukisit kiinnostavan kirjan ja jättäisit roskaohjelmat katsomatta?

Vierailija
108/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikeastaan ole yhtään ulkonäkökriteeriä puolisolle. Lähinnä hygienian hoitoon liittyy mun ulkoiseen olemukseen liittyvät kriteerit. Ja kieltämättä pidän vähän pinnallisina ihmisiä, joilla kovin tarkkoja ulkonäkökriteereitä on, olivat he sitten miehiä tai naisia. Parisuhteessa, ainakin omissani, on ihan muut tekijät olleet ratkaisevassa asemassa.

- eri

Parisuhtwen onnistumisen kannalta sillä fyysisellä vetovoimalla vaan on aika ratkaiseva asema.

Voi joku olla todella ihana ja mukava, mutta jos ei tunne fyysistä vetoa, niin ei siitä saa kuin ystävyyssuhteen.

Vierailija
109/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua pitkää. Moni kyllä, mitä en ihan tajua. Toisaalta itseäni lyhyempää miestä tapaillessa juttu kaatui siihen, että en jaksanut kuunnella sen angstia maailmaa vastaan. Kunnon kompleksi.

Aviomieheni on yhtä lyhyt kuin minäkin ja täysin sinut itsensä kanssa.

Vierailija
110/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakka aloittajalle. Olen 165,5 cm pitkä nainen. Jos vielä luotettavan kumppanin saisin, niin riittäisi että on saman mittainen kuin minä. On nuo henkiset ominaisuudet arvoasteikossa korkealla.

Vierailija
111/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä on nyt pitkä naisystävä. Ei kuulemma haittaa, että on pitempi. Eksä on 180 cm.

Vierailija
112/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään. Miksi yrität rakennella olkiukkoja? Tuo on vain yksi osa-alue, jossa naiset määrittelevät miesten arvostusta. Kaikki taitavat arvostaa ihmisissä yleisesti esim. määrätietoisuutta ja itsevarmuutta, tai ainakin noilla ominaisuuksilla varustetut ihmiset tuntuvat nousevan sinne yhteiskunnan johtopaikoille.

Huomasitko kysymysmerkkiä lauseen perässä?

On vaikea sanoa trollaatko vai oletko ihan oikeasti noin sekava ajatustesi kanssa.

Ei kai kukaan arvosta itsevarmuutta ilman jotain pohjaa itsevarmuudelle? Ei kai terve ihminen arvosta päämäärätietoista ihmistä, jonka päämäärä on kaikkimulleheti toisista välittämättä tai jotakin pahempaa?

Onko sinun mielestäsi yhteiskunnan johtopaikalla oleminen itsessään hyvää?

Vierailija
113/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi mikä tappi, olen 167 cm mies. Mutta kysyntää on aina ollut, eräskin nainen joskus kovasti katu päätöstään kun valitsi sen pitkän eikä minua, silloin kun asian kertoi oli liian myöhäistä.

Tiedän että jopa vaimoni kaveripiirissä on naisia jotka ottaisivat minut kiljuen jos vain saisivat.

Ei se pituus vaan se miten kohtelet naistasi, miten kunnioitat ja arvostat häntä, miten huomioit arkisessa elämässä, onko nainen aina itsestään selvyys, paljon läträät alkoholin kanssa, arvostatko itseäsi, itsetunto ja itsevarmuus, osallistutko kodin töihin, sotketko vai pidätkö huolta kodista, jos on lapsia miten kasvatat heitä jne....

Ongelma on lyhyen miehen päässä, ei pituudessa vaan ihan jossain muualla.

Olen minäkin joskus potenut huonoa itsetuntoa pituuteni takia, mutta kun tiedän kuinka ihan mies voin olla se ei vaivaa minua.

Ei se komea ja pitkä mies omaa noita asioita.

Tämä koko aihe on taas sitä että puolisolla pitää olla sitä ja tätä. Isot ja täydelliset rinnat, täydellinen kroppa, täydellinen kulli, tiukka pillu, kaunis tai komea jne... asioita mitä tosi elämässä harvoin saa kun oikeasti rakastuu.

Niin ja kyllä, vaimoni on pitempi minua.

Tsemppiä teletapit, noista vinkeistä kun edes osan omaat niin ei ole mitään ongelmaa.

Taidan taas tänään hieroa vaimoni jalkoja ja pestä hänet illalla suihkussa niin kuin teen joka päivä.

Muista ne pienet huomion osoitukset.

Vierailija
114/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä pituus ei riitä mihinkään. Pitkä ja köyhä ei kelpaa kenellekään.

Vierailija
115/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lyhyempi ja muutenkin pienempi kuin suurin osa suomalaisista naisista, ja olen mies. Kuitenkin saan välillä aloitteita naisilta (ja miehiltäkin). Olen myös työtön ja käytännössä kai jonkinlainen puliukon esiaste.

Netissä mulla ei ole oikein mitään mahdollisuuksia, mutta naamakkain lyhyyteni, pallinaamani tai verkkarini ei juuri ole ketään vaivanneet. Joko mulla on uskomaton karisma, tai sitten iso osa naisista ei juuri välitä miehen ulkonäöstä tai potuudesta.

M<165cm

Vierailija
116/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan naisen rintojen koko on kynnyskysymys.

Vierailija
117/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman jokainen nainen oli mukana Ensitreffit alttarilla sarjassa?!  Mitä hemmettiä! Miksi minua ei ollut kutsuttu!?

Vierailija
118/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakka aloittajalle. Olen 165,5 cm pitkä nainen. Jos vielä luotettavan kumppanin saisin, niin riittäisi että on saman mittainen kuin minä. On nuo henkiset ominaisuudet arvoasteikossa korkealla.

lyhyempi ei kuitenkaan kelpaa?

Vierailija
119/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on kumppanin pituus. Joillekin se on tietynlaiset hiukset. Joillekin se on tietyn kokoluokan rinnat tai pyykkilautavatsa. Varmaan suurimmalla osalla meistä on jokin yksittäinen juttu, joka kiinnostavassa sukupuolessa pistää silmään erityisesti silmään ja kääntää kadulla pään. Harvalla niitä vaatimuksia on kahdenkymmenen ominaisuuden raksitettava lista. Joten salli nyt vain juuri pitkistä miehistä hullaantuvien naisten hullaantua niistä pitkistä. Kaikille sillä pituudella ei ole väliä.

Minulle miehen kiinnostavuuden tekevät hiukset ja nimenomaan pitkät sellaiset, muut piirteet ovat pelkkää taustakohinaa.

Vierailija
120/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se on kumppanin pituus. Joillekin se on tietynlaiset hiukset. Joillekin se on tietyn kokoluokan rinnat tai pyykkilautavatsa. Varmaan suurimmalla osalla meistä on jokin yksittäinen juttu, joka kiinnostavassa sukupuolessa pistää silmään erityisesti silmään ja kääntää kadulla pään. Harvalla niitä vaatimuksia on kahdenkymmenen ominaisuuden raksitettava lista. Joten salli nyt vain juuri pitkistä miehistä hullaantuvien naisten hullaantua niistä pitkistä. Kaikille sillä pituudella ei ole väliä.

Minulle miehen kiinnostavuuden tekevät hiukset ja nimenomaan pitkät sellaiset, muut piirteet ovat pelkkää taustakohinaa.

Haluan vielä alleviivata, että erityisesti silmään. :D T. Edellinen