Aina vaan miehen pituus on kynnyskysymys
Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?
Ovatko noihin parisuhdeohjelmiin osallistuvat naiset edustava otos naissukupuolesta. Itse on moisiin ohjelmin haluaisi ikinä osallistua. Miehelle ei minulla ole pituusvaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi lasteni isäksi alle 170-senttistä miestä. Haluan lapsilleni paremmat geenit, en halua heistä mitään pygmejä, koska itse olen lyhyt (160 cm). Tulevan mieheni on oltava ainakin 185 cm.
Et ottaisi alle 170cm miestä, koska tulevan miehesi pitää olla ainakin 185cm? Miten tuo 170cm liittyy asiaan ylipäänsä?
Siten, kun joku tuolla aiemmin kertoi nähneensä rannalla useita lyhyitä, n. 170-senttisiä isiä lapsineen. Ja olivat vielä näyttäneet onnellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miehet joille on ongelma se että heidän nähdäkseen monet naisista ei pidä juuri heitä saaliina kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Kuinka mona yhdestä miehestä kiinnostunutta naista tarvitaan yhteen onnistuneeseen parisuhteeseen?
No ajatellaan näin: Haluan naisen, jossa on tiettyjä ominaisuuksia ja oletetaan nyt, että ominaisuudet ovat toisistaan riippumattomia. Naisia on 100 kpl. Pelkän pituuden perusteella arviolta 80 naista menettää kiinnostuksensa eli jäljelle jää 20 naista, joista toivottavasti yhdessä on minun haluamani ominaisuudet. No 20cm pidempänä pituuden perusteella kiinnostuneita naisia voisi olla arviolta 95, joista pitäisi löytää se yksi, jossa on minulle kivat ominaisuudet. Huomaatko kuinka paljon lyhyys heikentää todennäköisyyksiä? Varsinkin kun on kaikkia muitakin kriteereitä lisäksi
Sinun ongelma on siinä, että valkkaat ihmisiä kuten vihanneksia hevi-osastolla. Tomaattilaaristakin etsit vain niitä parhaita vaikka maku on kaikissa sama. Ihan samalta maistuu kakkoslaadun tomaatitkin.
Öh mikä on siis pointtisi? Kaikki naiset ovat samanlaisia ja ei ole väliä kenet ottaa?
Pointti on se, että parinvalintaa ei kannata tehdä vain yksittäisen ominaisuuden perusteella kuten ulkonäön tai pituuden. Ihan jokaisella oli teininä tarkka lista, miltä tulevan puolison tulee näyttää, mutta harva aikuisena sellaisen puolison sitten halusi.
Parinvalintaa ei tehdä yksittäisen ominaisuuden perusteella, mutta yksittäinen ominaisuus voi olla karsiva tekijä kuten tämänkin ketjun viesteissä on tullut ilmi
"Oi miten ihana mies, minulla on niin hauskaa hänen kanssaan, arvot ja tulevaisuudensuunnitelmatkin osuvat yhteen. Mutta kun mies on kolme senttiä liian lyhyt, niin ei jatkoon."
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi ottaa miestä, jolla on huono hampaat. Tämä on samanlainen yksittäinen tekijä. Vaikka mies olisi kuinka ihana ja ns. täydellinen, huonot hampaat ovat täydellinen turn-off, eikä toista tapaamista tule. Sama, jos mies ei osaa syödä ruokaa suu kiinni ja mässyttää. Ehkä pieniä asioita jollekin, mutta ne suurimmat asiat minulle.
Mitä tarkoittaa huonot hampaat? Täynnä mustia paikkoja ja osa hampaista puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa. Nainen etsii miestä, josta on puolustamaan perhettä.
Tosin pituus ei tuohon hirveästi vaikuta.
Eikä naisen tissien koko vaikuta hänen hedelmällisyyteensä, mutta niin niitä isorintaisimpia pidetään viehättävämpinä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi lasteni isäksi alle 170-senttistä miestä. Haluan lapsilleni paremmat geenit, en halua heistä mitään pygmejä, koska itse olen lyhyt (160 cm). Tulevan mieheni on oltava ainakin 185 cm.
Miksihän kukaan ei ikinä sano, että "en halua lapsikseni mitään idiootteja. Tulevan mieheni ÄO on oltava vähintään 120, koska olen itse vähä-älyinen."
Vierailija kirjoitti:
Yhden ohjelman pariskunnan nainen oli 158-senttinen ja hän oli onnesta soikeana, kun sai 195-senttisen miehen. Ja jos mies on alttarille ilmestyttyään ollut lyhyempi tai naisen mielestä liian lyhyt, vaikkei olisikaan häntä lyhyempi, siitä kyllä mainitaan moneen kertaan, että miten kriteerit eivät nyt kyllä täyty.
Ap
Sä voisit saada ylipainoisen yyhoon jolla on alkoholi- ja mielenterveysongelmia. Jos yrität kovasti.
Pitäisikö vaan laskea kriteerejä?
Yksi mun lyhyt laiha miestuttu löysi 15cm ja 40kg isomman naisen jolla oli neljä lasta. Ovat naimisissa ja rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miehet joille on ongelma se että heidän nähdäkseen monet naisista ei pidä juuri heitä saaliina kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Kuinka mona yhdestä miehestä kiinnostunutta naista tarvitaan yhteen onnistuneeseen parisuhteeseen?
No ajatellaan näin: Haluan naisen, jossa on tiettyjä ominaisuuksia ja oletetaan nyt, että ominaisuudet ovat toisistaan riippumattomia. Naisia on 100 kpl. Pelkän pituuden perusteella arviolta 80 naista menettää kiinnostuksensa eli jäljelle jää 20 naista, joista toivottavasti yhdessä on minun haluamani ominaisuudet. No 20cm pidempänä pituuden perusteella kiinnostuneita naisia voisi olla arviolta 95, joista pitäisi löytää se yksi, jossa on minulle kivat ominaisuudet. Huomaatko kuinka paljon lyhyys heikentää todennäköisyyksiä? Varsinkin kun on kaikkia muitakin kriteereitä lisäksi
Miksi näiden 80 naisen pituuskriteeri miehelle on jotenkin eriarvoinen tai huonompi kuin ne sinun kriteerisi ja kivat ominaisuudet naiselle?
En ottanut siihen mitenkään kantaa. Esitin vain edelliselle kirjoittajalle miten kyse ei ole siitä, että mies haluaisi kaikki naiset vaan siitä, että todennäköisyys yhden hyvän parisuhteen muodostumiselle laskee huomattavasti, jos miehen pituus poikkeaa merkittävästi alaspäin keskipituudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden ohjelman pariskunnan nainen oli 158-senttinen ja hän oli onnesta soikeana, kun sai 195-senttisen miehen. Ja jos mies on alttarille ilmestyttyään ollut lyhyempi tai naisen mielestä liian lyhyt, vaikkei olisikaan häntä lyhyempi, siitä kyllä mainitaan moneen kertaan, että miten kriteerit eivät nyt kyllä täyty.
ApSä voisit saada ylipainoisen yyhoon jolla on alkoholi- ja mielenterveysongelmia. Jos yrität kovasti.
Yksi mun lyhyt laiha miestuttu löysi 15cm ja 40kg isomman naisen jolla oli neljä lasta. Ovat naimisissa ja rakastuneita.
Kuulostaa suorastaan lottovoitolta :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näiden 80 naisen pituuskriteeri miehelle on jotenkin eriarvoinen tai huonompi kuin ne sinun kriteerisi ja kivat ominaisuudet naiselle?
En ottanut siihen mitenkään kantaa. Esitin vain edelliselle kirjoittajalle miten kyse ei ole siitä, että mies haluaisi kaikki naiset vaan siitä, että todennäköisyys yhden hyvän parisuhteen muodostumiselle laskee huomattavasti, jos miehen pituus poikkeaa merkittävästi alaspäin keskipituudesta
Jaa jaa, no eipä sitten mitään :)
Jotenkin nolo tuo itsekin 160-senttisen kommentti, ettei ikinä tekisi lapsia alle 170-senttisen miehen kanssa, niin kuin lyhyys olisi jotenkin huono ominaisuus. Itseäni oksettaa ajatus, että joku äiti oikeasti välittää lapsensa pituudesta. Lapsi voi myös sairastua ja jäädä lyhyeksi muutenkin.
Tää on siinä mielessä virkistävää vaihtelua, että yleensä nämä ketjut ovat käsitelleet sitä kuinka miehen täytyisi olla uskomattoman komea saadakseen naisen, tällä kertaa kyseessä on pituus.
Onhan pitkät miehet komeita ja kiva kun saa itsensä tuntea pieneksi mutta ei se pituus kynnyskysymys ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi ottaa miestä, jolla on huono hampaat. Tämä on samanlainen yksittäinen tekijä. Vaikka mies olisi kuinka ihana ja ns. täydellinen, huonot hampaat ovat täydellinen turn-off, eikä toista tapaamista tule. Sama, jos mies ei osaa syödä ruokaa suu kiinni ja mässyttää. Ehkä pieniä asioita jollekin, mutta ne suurimmat asiat minulle.
Mitä tarkoittaa huonot hampaat? Täynnä mustia paikkoja ja osa hampaista puuttuu?
Hoitamattoman näköiset. Keltaiset ja möhnäiset. Tai sitten liian pienet ja mustuneet tms. Kunhan hampaat ovat hoidetun näköiset ja normaalin kokoiset, se riittää. Ei tarvitse oll suora rivistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSä voisit saada ylipainoisen yyhoon jolla on alkoholi- ja mielenterveysongelmia. Jos yrität kovasti.
Yksi mun lyhyt laiha miestuttu löysi 15cm ja 40kg isomman naisen jolla oli neljä lasta. Ovat naimisissa ja rakastuneita.Kuulostaa suorastaan lottovoitolta :DD
Mitäs minimiehet lottovoitolla? Voi olla tietty yksinkin ja lopettaa narina.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän kukaan ei ikinä sano, että "en halua lapsikseni mitään idiootteja. Tulevan mieheni ÄO on oltava vähintään 120, koska olen itse vähä-älyinen."
Koska kaikki valitsevat tai ovat valitsematta kumppanikseen sellaisia ihmisiä/ihmisen, jotka itse haluavat. Keskity sinä älyyn ja muuhun, mikä tahansa sua toisessa ihmisessä nyt sattuu kiinnostamaan. Niin me kaikki saamme itsellemme sopivat puolisot.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nolo tuo itsekin 160-senttisen kommentti, ettei ikinä tekisi lapsia alle 170-senttisen miehen kanssa, niin kuin lyhyys olisi jotenkin huono ominaisuus. Itseäni oksettaa ajatus, että joku äiti oikeasti välittää lapsensa pituudesta. Lapsi voi myös sairastua ja jäädä lyhyeksi muutenkin.
Ei kai kukaan äiti tahdo tarkoituksella lapselleen epäedullista asemaa elämään? Pituus on yhteiskunnassa positiivinen asia ja lyhyys negatiivinen. Jos hankit lapsesti isäksi lyhyen miehin, niin suorastaan vihaat tulevia lapsiasi.
Nauran itsekin aina naisten pituusvaatimuksille. Olen siis nainen minäkin ja 180cm pitkä eikä mitään ongelmaa siinä että mies olisi lyhyempi. Mutta jotkut nyt vaan on typeriä. Ehkä hyväksyn lyhyetkin miehet siksi että en muutenkaan pitäisi korkkareita pituuteni takia?
Vierailija kirjoitti:
Äitini 160 cm teki lapsen 167-senttisen miehen kanssa - minä olen myös 160 cm.
Äitini kaksi siskoa, 155 cm, tekivät lapset 185-senttisen kanssa. Tyttäret 157 cm.