Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vaan miehen pituus on kynnyskysymys

Vierailija
14.07.2018 |

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin nolo tuo itsekin 160-senttisen kommentti, ettei ikinä tekisi lapsia alle 170-senttisen miehen kanssa, niin kuin lyhyys olisi jotenkin huono ominaisuus. Itseäni oksettaa ajatus, että joku äiti oikeasti välittää lapsensa pituudesta. Lapsi voi myös sairastua ja jäädä lyhyeksi muutenkin.

Ei kai kukaan äiti tahdo tarkoituksella lapselleen epäedullista asemaa elämään? Pituus on yhteiskunnassa positiivinen asia ja lyhyys negatiivinen. Jos hankit lapsesti isäksi lyhyen miehin, niin suorastaan vihaat tulevia lapsiasi.

Järkkyjä nää provot, oikeasti :( Menee tunteisiin vaikkei todellakaan kannattaisi päästää menemään. Jokainen ihmisen on yhtä arvokas, jopa nämä ikävien viestien kirjoittajat. 

ps. yhteiskunta joka arvottaa jäsenensä pituuden mukaan on huono yhteiskunta, arvot on täysin väärät!

Yhteiskunnan arvot tulevat yksilöiden arvojen pohjalta. Jos yhteiskunnan naiset arvostavat miehissä pituutta, niin silloin pitkät miehet ovat yhteiskunnassa arvostetumpia. Kyllähän tuo ikävältä voi kuullosta, mutta näin tuo asia nyt kuitenkin on. Siinä olen samaa mieltä, että jokaisella ihmisellä on samat perus ihmisarvot, mutta silti toiset ihmiset ovat yhteiskunnassa enemmän arvostettuja.

On varmasti totta, että osa naisista arvostaa pitkiä miehiä. Pituudella ei ole kuitenkaan merkittävää roolia yhteiskunnallisessa arvostuksessa. Tai muutenkaan ulkonäöllä. Katso vaikka ministereitä ja kansanedustajia. Jos pituudella on jotain merkitystä pärjäämisessä yhteiskunnassa, niin kyse on yksilön itsetunnosta. Lyhyt tai pitkä pärjäävät yhtä hyvin niin parisuhdemarkkinoilla kuin yhteiskunnassakin, jos itsetunto ja osaaminen ovat yhtä hyvät. 

Katso vaikka Suomen pääministereitä 20 vuoden ajalta, tai katso Nokian taannoisia johtajia. Nimenomaan pitkiä miehiä kaikki, vaikka eivät muuten häävejä.

Niinpä! Ja missikisoissa on vain pitkiä naisia, on se huutava vääryys! Ja kauniit ihmiset ovat kauniimpia kun rumat, älykkäät ovat fiksumpia kun tyhmät, osa syntyy hyvään perheeseen ja osa huonoon, joku perii miljoonia ja joku ei mitään.

Se on kuule elämä se, kannattaa elää eikä ulista.

Tottakai siitä pitää meteliä pitää, jos tahtoo saada mitään muutosta aikaiseksi. Tuskin sanot feministeillekään, että naiset nyt ovat yhteiskunnallisessa asemassa mitä ovat ja se on vain elämää, kannattaa elää eikä ulista. 

Mitä ihmeen muutosta? Oikeastiko luulet, että naiset muuttavat mieltymyksiään sinun metelisi vuoksi? :D

Vierailija
162/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170cm mies mutta toivoisin 190cm naista, koska kun laitan geelillä tukan pystyyn olen 195cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kaikki naiset ottavat mieluummin sen 195-senttisen langanlaihan rillipään kuin 175-senttisen lihaksikkaan komistuksen.

Minulla on yli 190-senttinen hoikka rillipää enkä todellakaan häntä vaihtaisi punttijulliin, pitkään tai lyhyeen sellaiseen. Emme tosin ole yhdessä miehen pituuden vuoksi vaan siksi että hän on älykäs ja hauska ja sovimme hyvin yhteen. Ja minä olen tappi, alle 160 cm.

Vierailija
164/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys tuntuu olevan miehille iso ongelma.

Lyhyet miehet monesti bodaavat ja leikkaavat hiuksensa kaljuksi.

Kai ne kuvittelee siten olevansa miehekkäämpiä.

Tai sitten eivät halua olla heikkoja spedetukkaisia. En minäkään haluaisi ihan pituudesta riippumatta

Vierailija
165/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

746 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kaikki naiset ottavat mieluummin sen 195-senttisen langanlaihan rillipään kuin 175-senttisen lihaksikkaan komistuksen.

Minulla on yli 190-senttinen hoikka rillipää enkä todellakaan häntä vaihtaisi punttijulliin, pitkään tai lyhyeen sellaiseen. Emme tosin ole yhdessä miehen pituuden vuoksi vaan siksi että hän on älykäs ja hauska ja sovimme hyvin yhteen. Ja minä olen tappi, alle 160 cm.

Haittaisiko sinua, jos miehesi olisi ulkoisesti 175cm lihaskimppu? Luonne tietysti pysyisi samana

ohis

Vierailija
166/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

746 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko sinua, jos miehesi olisi ulkoisesti 175cm lihaskimppu? Luonne tietysti pysyisi samana

ohis

En ole sama nainen keneltä kysyit, mutta minun mieheni oli 193-senttinen "hoikkasoikka tillipilli" rillipää ja minusta ihanin mies maailmassa. Nyt vaan kysyisin, että voiko lihaskimppu mies olla lihaskimppu ilman että oleellinen osa elämää on salilla omien lihastensa ja lihaskimppuutensa ylläpito ja jopa kehittäminen?

Tässä mua ei kiinnosta miehen pituus vaan tuo lihaskimppu-osuus. Voiko normaalista miehestä tulla lihaskimppu ilman että lihaksien kasvattaminen salilla on säännöllinen osa miehen tavallista elämää?

Vierailija
167/172 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkä pituus tarkoita välttämättä, että lapset olisivat aikanaan pitkiä. Oma isosiskoni on noin 170 cm, hänen silloinen miehensä noin 180 cm. Heidän esikoispoikansa on tällä hetkellä lähes 190 cm ja vielä kasvuiässä. Pitemmillä ihmisillä saattaa taas olla lapsia, jotka eivät kasva läheskään yhtä pitkiksi. Ja nuo turvallisuusseikat ovat täysin huuhaata ja pelkkää tekosyytä näin muutenkin tasa-arvoisuuden aikana, jonka lisäksi moni nainen oma-aloitteisesti treenaa paljon saleilla ja harrastaa erilaisia itsepuolustuslajeja.

Ja näidenkin jälkeen kun astuu vielä ovesta ulos, niin huomaa kuinka monella esimerkiksi minua (177,5 cm) melkein 10 cm lyhyemmillä miehillä löytyy pitempi naisystävä/vaimo. Ei se lopullinen rakastuminen mitään pituutta katso, joka on loppujen lopuksi pelkästään tilapäinen esteettisyyskriteeri.

M30

Vierailija
168/172 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

746 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

En ole sama nainen keneltä kysyit, mutta minun mieheni oli 193-senttinen "hoikkasoikka tillipilli" rillipää ja minusta ihanin mies maailmassa. Nyt vaan kysyisin, että voiko lihaskimppu mies olla lihaskimppu ilman että oleellinen osa elämää on salilla omien lihastensa ja lihaskimppuutensa ylläpito ja jopa kehittäminen?

Tässä mua ei kiinnosta miehen pituus vaan tuo lihaskimppu-osuus. Voiko normaalista miehestä tulla lihaskimppu ilman että lihaksien kasvattaminen salilla on säännöllinen osa miehen tavallista elämää?

Eihän siihen mene viikosta kuin ehkä 5 tuntia, ei välttämättä sitäkään

Vierailija
169/172 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jo ajatella, ettei kovin suurille ihmisille riitä ruokaa, jos ilmasto "kehittyy" edelleen ja viljaversot kuolevat kuivuuteen.

Vierailija
170/172 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jo ajatella, ettei kovin suurille ihmisille riitä ruokaa, jos ilmasto "kehittyy" edelleen ja viljaversot kuolevat kuivuuteen.

Vierailija
171/172 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

746 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Mikä vika on siinä, että pitää kunnostaan huolta? Enemmän minua häiritsee mies, joka ei tee mitään itsensä ja kuntonsa eteen kuin sellainen, joka viitsii huolehtia hyvinvoinnistaan sekä ulkonäöstään. Siihen ei todellakaan montaa tuntia viikossa mene. Tietenkin jos itse on sohvaperuna, jolle liikunta on pakkopullaa, aktiivinen mies on varmaan kauhistus.

Vierailija
172/172 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiehtovaa kuulla tämän miehenpituushullun, ikäerohullun ja sukunimihullun keskustelevan keskenään.

Mitenkähän keskustelu etenisi noiden yhden aiheen jankkaajien kesken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi