Aina vaan miehen pituus on kynnyskysymys
Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?
Kommentit (172)
Itse olen 170cm mies mutta toivoisin 190cm naista, koska kun laitan geelillä tukan pystyyn olen 195cm
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kaikki naiset ottavat mieluummin sen 195-senttisen langanlaihan rillipään kuin 175-senttisen lihaksikkaan komistuksen.
Minulla on yli 190-senttinen hoikka rillipää enkä todellakaan häntä vaihtaisi punttijulliin, pitkään tai lyhyeen sellaiseen. Emme tosin ole yhdessä miehen pituuden vuoksi vaan siksi että hän on älykäs ja hauska ja sovimme hyvin yhteen. Ja minä olen tappi, alle 160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyys tuntuu olevan miehille iso ongelma.
Lyhyet miehet monesti bodaavat ja leikkaavat hiuksensa kaljuksi.Kai ne kuvittelee siten olevansa miehekkäämpiä.
Tai sitten eivät halua olla heikkoja spedetukkaisia. En minäkään haluaisi ihan pituudesta riippumatta
746 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kaikki naiset ottavat mieluummin sen 195-senttisen langanlaihan rillipään kuin 175-senttisen lihaksikkaan komistuksen.
Minulla on yli 190-senttinen hoikka rillipää enkä todellakaan häntä vaihtaisi punttijulliin, pitkään tai lyhyeen sellaiseen. Emme tosin ole yhdessä miehen pituuden vuoksi vaan siksi että hän on älykäs ja hauska ja sovimme hyvin yhteen. Ja minä olen tappi, alle 160 cm.
Haittaisiko sinua, jos miehesi olisi ulkoisesti 175cm lihaskimppu? Luonne tietysti pysyisi samana
ohis
Vierailija kirjoitti:
746 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko sinua, jos miehesi olisi ulkoisesti 175cm lihaskimppu? Luonne tietysti pysyisi samana
ohis
En ole sama nainen keneltä kysyit, mutta minun mieheni oli 193-senttinen "hoikkasoikka tillipilli" rillipää ja minusta ihanin mies maailmassa. Nyt vaan kysyisin, että voiko lihaskimppu mies olla lihaskimppu ilman että oleellinen osa elämää on salilla omien lihastensa ja lihaskimppuutensa ylläpito ja jopa kehittäminen?
Tässä mua ei kiinnosta miehen pituus vaan tuo lihaskimppu-osuus. Voiko normaalista miehestä tulla lihaskimppu ilman että lihaksien kasvattaminen salilla on säännöllinen osa miehen tavallista elämää?
Ei pitkä pituus tarkoita välttämättä, että lapset olisivat aikanaan pitkiä. Oma isosiskoni on noin 170 cm, hänen silloinen miehensä noin 180 cm. Heidän esikoispoikansa on tällä hetkellä lähes 190 cm ja vielä kasvuiässä. Pitemmillä ihmisillä saattaa taas olla lapsia, jotka eivät kasva läheskään yhtä pitkiksi. Ja nuo turvallisuusseikat ovat täysin huuhaata ja pelkkää tekosyytä näin muutenkin tasa-arvoisuuden aikana, jonka lisäksi moni nainen oma-aloitteisesti treenaa paljon saleilla ja harrastaa erilaisia itsepuolustuslajeja.
Ja näidenkin jälkeen kun astuu vielä ovesta ulos, niin huomaa kuinka monella esimerkiksi minua (177,5 cm) melkein 10 cm lyhyemmillä miehillä löytyy pitempi naisystävä/vaimo. Ei se lopullinen rakastuminen mitään pituutta katso, joka on loppujen lopuksi pelkästään tilapäinen esteettisyyskriteeri.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
746 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
En ole sama nainen keneltä kysyit, mutta minun mieheni oli 193-senttinen "hoikkasoikka tillipilli" rillipää ja minusta ihanin mies maailmassa. Nyt vaan kysyisin, että voiko lihaskimppu mies olla lihaskimppu ilman että oleellinen osa elämää on salilla omien lihastensa ja lihaskimppuutensa ylläpito ja jopa kehittäminen?
Tässä mua ei kiinnosta miehen pituus vaan tuo lihaskimppu-osuus. Voiko normaalista miehestä tulla lihaskimppu ilman että lihaksien kasvattaminen salilla on säännöllinen osa miehen tavallista elämää?
Eihän siihen mene viikosta kuin ehkä 5 tuntia, ei välttämättä sitäkään
Pitäisi jo ajatella, ettei kovin suurille ihmisille riitä ruokaa, jos ilmasto "kehittyy" edelleen ja viljaversot kuolevat kuivuuteen.
Pitäisi jo ajatella, ettei kovin suurille ihmisille riitä ruokaa, jos ilmasto "kehittyy" edelleen ja viljaversot kuolevat kuivuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
746 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Mikä vika on siinä, että pitää kunnostaan huolta? Enemmän minua häiritsee mies, joka ei tee mitään itsensä ja kuntonsa eteen kuin sellainen, joka viitsii huolehtia hyvinvoinnistaan sekä ulkonäöstään. Siihen ei todellakaan montaa tuntia viikossa mene. Tietenkin jos itse on sohvaperuna, jolle liikunta on pakkopullaa, aktiivinen mies on varmaan kauhistus.
Olisi kiehtovaa kuulla tämän miehenpituushullun, ikäerohullun ja sukunimihullun keskustelevan keskenään.
Mitenkähän keskustelu etenisi noiden yhden aiheen jankkaajien kesken?
Mitä ihmeen muutosta? Oikeastiko luulet, että naiset muuttavat mieltymyksiään sinun metelisi vuoksi? :D