Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vaan miehen pituus on kynnyskysymys

Vierailija
14.07.2018 |

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Kommentit (172)

Vierailija
1/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on ollut aina.

Vierailija
2/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on mies, joka on häntä reilustikin lyhyempi. Enpä tiedä toista yhtä mukavaa ja onnellista paria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angus-setäni on skotti. Hän pitää puurosta. Siispä kaikki skotit pitävät puurosta.

Vierailija
4/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Mä olen 180cm nainen ja mun mies on 173cm vain yksi seurustelukumppani on ollut minua pidempi.

Vierailija
5/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mukavia olisivatkin mutta kun naiset eivät edes halua antaa mahdollisuutta.

Vierailija
6/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Murusia saatte.

Vierailija
7/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So not? Varmasti miehenä itsekin otat mieluummin nuoren ja isotissisen kuin vanhemman ja pienitissisen. Semmosta se vaan on.

Vierailija
8/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 170-senttinen mies ja olen vallan tyytyväinen.

Vierailija
9/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsestäni pitkä mies olisi kiva siksi, että käytän paljon korkokenkiä, myös siis arkisin.

Mutta jokainen vaatikoon kumppanilta mitä haluaa, jos on liian kovat kriteerit (esim. ruma haluaa hyvännäköisen) voi jäädä yksin jää yksin. Niin se vaan menee.

Vierailija
10/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille pitäisi olla jotain tarjolla? Yksinkin voi olla onnelline.

Vierailija
11/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsestäni pitkä mies olisi kiva siksi, että käytän paljon korkokenkiä, myös siis arkisin.

Mutta jokainen vaatikoon kumppanilta mitä haluaa, jos on liian kovat kriteerit (esim. ruma haluaa hyvännäköisen) voi jäädä yksin jää yksin. Niin se vaan menee.

Itsestäni laiha nainen olisi kiva siksi, että käytän paljon pukuja, myös siis arkisin.

Vierailija
12/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 183 cm pitkä ja kelpaa minkä pituinen mies tahansa.

19-v futiskundi

Vierailija
13/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ohjelman pariskunnan nainen oli 158-senttinen ja hän oli onnesta soikeana, kun sai 195-senttisen miehen. Ja jos mies on alttarille ilmestyttyään ollut lyhyempi tai naisen mielestä liian lyhyt, vaikkei olisikaan häntä lyhyempi, siitä kyllä mainitaan moneen kertaan, että miten kriteerit eivät nyt kyllä täyty.

Ap

Vierailija
14/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Murusia saatte.

Mä haluun olla jonkun muru!

Vierailija
15/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Mutta provohan tämä oli.

T. N24, 173cm, mies saman pituinen

Vierailija
16/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni laiha nainen olisi kiva siksi, että käytän paljon pukuja, myös siis arkisin.

Pointti meni taas ohi ja lujaa. Tai sitten yritit olla hauska.

Haluan, että mies ei ole minua lyhyempi, edes silloin kun jalassani on korkeat korot. Se häiritsisi itseäni todella paljon.

Vierailija
17/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uli. Itsekään en kyllä deittailis ketään, joka seuraa orjallisesti jotain ensitreffejä alttarilla ja vetää siitä johtopäätöksensä koko naissukupuolen yhteisestä miesmausta.

Vierailija
18/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että mies ei ole minua lyhyempi, edes silloin kun jalassani on korkeat korot. Se häiritsisi itseäni todella paljon.

Häiritseekö se, että miehellä on korkokengät?

Vierailija
19/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Mutta provohan tämä oli.

T. N24, 173cm, mies saman pituinen

Ei tietenkään kaikkien. Kuten ei mikään asia. Mutta suurimman osan ja se on fakta.

Vierailija
20/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö se, että miehellä on korkokengät?

Häiritsee.

Pituutesi ei muuten ole ainoa ongelmasi, ei auttaisi vaikka olisit kaksi metriä kun päässäsi ei ole järkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi