Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vaan miehen pituus on kynnyskysymys

Vierailija
14.07.2018 |

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Kommentit (172)

Vierailija
141/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin et miehen pitää olla ehdottomasti mua pidempi (174cm), mut sit tapasin exäni joka oli mua pari senttiä lyhyempi. Se ei kyllä todellakaan haitannut missään välissä ollenkaan, ei sillä oikeasti ole mitään väliä jos muuten natsaa. Nykyinen on mua 10 senttiä pidempi ja muutenkin roteva, onhan se kiva olla naisena pienempi osapuoli, mutta ei sillä vakavassa parisuhteessa ole minun mielestä juuri mitään merkitystä.

Vierailija
142/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys tuntuu olevan miehille iso ongelma.

Lyhyet miehet monesti bodaavat ja leikkaavat hiuksensa kaljuksi.

Kai ne kuvittelee siten olevansa miehekkäämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin tutkimuksen mukaan pidemmät miehet ovat keskimäärin älykkäämpiä.

Jokin geneettinen vaisto voi ohjata naisia suuntautumaan pitkiin miehiin.

Vierailija
144/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus korreloi hyvään elintasoon sukupolvien ajan.

Hyvä ravinto on mahdollistanut pituuskasvun ja myös älykkyyteen vaikuttaa hyvä ravinto.

Pituus on täten selkeästi nähtävä laadun mittari.

Vierailija
145/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ihmiset on hitaita, kömpelöitä ja usein tyhmiä (pitkät piuhat jne.). Työhönotossa suosin lyhyempiä.

Itsestään epävarma johtaja palkkaa itseään lyhyempiä ihmisiä.

Vierailija
146/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Minulle jäi sellainen kuva, että ainakin Alene ja Susan kelpuuttivat hyvinkin normaalimittaisen miehen. Cheryliäkään ei näyttänyt haittaavaan normaalimittainen mies . Nadiastakin jäi se kuva, että miehen pituus ei ole kynnyskysymys. 

Onko taas niin, että vain järkyttäväluonteiset mutta näyttävät kaksoset ovat ap:n mielestä NAISIA?

Ja mitä niihin kaksosiin tulee niin olivat joo kauniita, mutta pää täynnä sahanpurua niin että 53 jakson urakankaan jälkeen ei oikein osannut sanoa syvällisemmästä luonteesta mitään, koska olivat täysin teflonia. 

Vierailija
147/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kynnyskysymys. Luonne on. Veljeni on reilusti ylipainoinen 171 senttinen mies, jolla on ollut läpi elämänsä vientiä enemmän kuin laki sallii. On hurmaava, hauska, huippuälykäs ja kekseliäs. Oma aviomieheni on jopa 173 cm, komea ja urheilullinen mies.

Vierailija
148/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran itsekin aina naisten pituusvaatimuksille. Olen siis nainen minäkin ja 180cm pitkä eikä mitään ongelmaa siinä että mies olisi lyhyempi. Mutta jotkut nyt vaan on typeriä. Ehkä hyväksyn lyhyetkin miehet siksi että en muutenkaan pitäisi korkkareita pituuteni takia?

Eli sinulla ei ilmeisesti ole yhtäkään ulkonäkökriteeriä puolisolle, jos haukut typeriksi niitä, joilla on pituuskriteeri.

Jännästi ei muuten haukuta typeräksi miehiä, jotka haluavat hoikan nätin naisen, jolla mielellään hyvä perse tai/ja hyvät tissit. Ei, sehän on vain rehellistä realismia.

Nainen taas on pinnallinen paska, jos toivoo ihannepuolisoltaan edes tiettyä pituusrajaa.

Mulla ei oikeastaan ole yhtään ulkonäkökriteeriä puolisolle. Lähinnä hygienian hoitoon liittyy mun ulkoiseen olemukseen liittyvät kriteerit. Ja kieltämättä pidän vähän pinnallisina ihmisiä, joilla kovin tarkkoja ulkonäkökriteereitä on, olivat he sitten miehiä tai naisia. Parisuhteessa, ainakin omissani, on ihan muut tekijät olleet ratkaisevassa asemassa.

- eri

Parisuhtwen onnistumisen kannalta sillä fyysisellä vetovoimalla vaan on aika ratkaiseva asema.

Voi joku olla todella ihana ja mukava, mutta jos ei tunne fyysistä vetoa, niin ei siitä saa kuin ystävyyssuhteen.

Mutta jos joku väittää, että se pituus lisää kemiaa, niin sanon etten usko ;)

Vierailija
149/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä pituus ei riitä mihinkään. Pitkä ja köyhä ei kelpaa kenellekään.

Ehkä se on idiootti-piireissä näin. Suosittelen hakeutumaan fiksumpaan seuraan :)

Vierailija
150/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi treffit alttarilla: tieteellinen todistelu väitteelle kuin väitteelle. Voi huokaus. Sympatiaa ap, elämä on varmaan vaikeaa

Vierailija
151/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi treffit alttarilla: tieteellinen todistelu väitteelle kuin väitteelle. Voi huokaus. Sympatiaa ap, elämä on varmaan vaikeaa

Tuo ohjelmahan on niin hasardi, että osallistujia on vaikea pitää täysin normaaleina, vaikka osa vaikuttaakin sellaisilta. 

Vierailija
152/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se on kumppanin pituus. Joillekin se on tietynlaiset hiukset. Joillekin se on tietyn kokoluokan rinnat tai pyykkilautavatsa. Varmaan suurimmalla osalla meistä on jokin yksittäinen juttu, joka kiinnostavassa sukupuolessa pistää silmään erityisesti silmään ja kääntää kadulla pään. Harvalla niitä vaatimuksia on kahdenkymmenen ominaisuuden raksitettava lista. Joten salli nyt vain juuri pitkistä miehistä hullaantuvien naisten hullaantua niistä pitkistä. Kaikille sillä pituudella ei ole väliä.

Minulle miehen kiinnostavuuden tekevät hiukset ja nimenomaan pitkät sellaiset, muut piirteet ovat pelkkää taustakohinaa.

Sitten vielä voi erottaa sen, että kuka kääntää pään kadulla ja kenen kanssa menet naimisiin. Kyllä minäkin saatan katsoa missin perään, mutta silti en hetero-naisena halua hänen kanssaan naimisiin ;)

ps, minäkin kuolasin pitkätukkia 80-luvulla.

Vierailija
153/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ihmiset on hitaita, kömpelöitä ja usein tyhmiä (pitkät piuhat jne.). Työhönotossa suosin lyhyempiä.

Itsestään epävarma johtaja palkkaa itseään lyhyempiä ihmisiä.

Jaksuhaleja jos osui. 😉

Vierailija
154/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia, jonka tuota sarjaa katsoessani olen huomannut on se, että vain naiset ovat olleet tyytymättömiä puolisoonsa. Jokainen mies on ollut tyytyväinen ja innoissaan hänelle kaavaillusta puolisosta, mutta naiset kaipaavat ”kipinää” tai muuten vain mies ei vastaa odotuksia.

Paitsi ei Suomen jaksoissa aina näin :(

Vierailija
155/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsestäni pitkä mies olisi kiva siksi, että käytän paljon korkokenkiä, myös siis arkisin.

Mutta jokainen vaatikoon kumppanilta mitä haluaa, jos on liian kovat kriteerit (esim. ruma haluaa hyvännäköisen) voi jäädä yksin jää yksin. Niin se vaan menee.

Itsestäni laiha nainen olisi kiva siksi, että käytän paljon pukuja, myös siis arkisin.

Itsestäni veriryhmän A+ mies olisi siksi kiva, että tykkään puutarhanhoidosta ja minulla on kissa.

Vierailija
156/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lyhyet formulakuskit löytävät naisseuraa todella helposti, joten ei se pituus varmaankaan mikään ykköskysymys ole? Ja jos vaikka mies ja nainen ovat samanpituisia niin eikö se ole ihan hyvä asia?

Vierailija
157/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauran itsekin aina naisten pituusvaatimuksille. Olen siis nainen minäkin ja 180cm pitkä eikä mitään ongelmaa siinä että mies olisi lyhyempi. Mutta jotkut nyt vaan on typeriä. Ehkä hyväksyn lyhyetkin miehet siksi että en muutenkaan pitäisi korkkareita pituuteni takia?

Eli sinulla ei ilmeisesti ole yhtäkään ulkonäkökriteeriä puolisolle, jos haukut typeriksi niitä, joilla on pituuskriteeri.

Jännästi ei muuten haukuta typeräksi miehiä, jotka haluavat hoikan nätin naisen, jolla mielellään hyvä perse tai/ja hyvät tissit. Ei, sehän on vain rehellistä realismia.

Nainen taas on pinnallinen paska, jos toivoo ihannepuolisoltaan edes tiettyä pituusrajaa.

Mulla ei oikeastaan ole yhtään ulkonäkökriteeriä puolisolle. Lähinnä hygienian hoitoon liittyy mun ulkoiseen olemukseen liittyvät kriteerit. Ja kieltämättä pidän vähän pinnallisina ihmisiä, joilla kovin tarkkoja ulkonäkökriteereitä on, olivat he sitten miehiä tai naisia. Parisuhteessa, ainakin omissani, on ihan muut tekijät olleet ratkaisevassa asemassa.

- eri

Parisuhtwen onnistumisen kannalta sillä fyysisellä vetovoimalla vaan on aika ratkaiseva asema.

Voi joku olla todella ihana ja mukava, mutta jos ei tunne fyysistä vetoa, niin ei siitä saa kuin ystävyyssuhteen.

Minä taas käytän mieluummin termiä seksuaalinen vetovoima, koska omalla kohdallani toisen fyysisillä ominaisuuksilla on hyvin vähän tekemistä sen kanssa. Luonteeltaan ja persoonaltaan vetovoimainen mies on yleensä vetovoimainen myös seksuaalisesti, oli minkä näköinen hyvänsä.

Vierailija
158/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon kauden, kaikki parit erosivat. Se siitä rakkaudesta.

Vierailija
159/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi sellainen kuva, että ainakin Alene ja Susan kelpuuttivat hyvinkin normaalimittaisen miehen. Cheryliäkään ei näyttänyt haittaavaan normaalimittainen mies . Nadiastakin jäi se kuva, että miehen pituus ei ole kynnyskysymys. 

Onko taas niin, että vain järkyttäväluonteiset mutta näyttävät kaksoset ovat ap:n mielestä NAISIA?

Ja mitä niihin kaksosiin tulee niin olivat joo kauniita, mutta pää täynnä sahanpurua niin että 53 jakson urakankaan jälkeen ei oikein osannut sanoa syvällisemmästä luonteesta mitään, koska olivat täysin teflonia. 

Alene sanoi pariinkin otteeseen, että toivoi pidempää ja rotevampaa miestä. Myös Cheryl oli pettynyt miehen pituuteen. Halusivat silti jatkaa tutustumista. Mutta asia ei todellakaan jäänyt huomiotta. ”Kelpuuttivat” lienee oikea verbi tähän; kelpuuttivat ”viasta” eli pituuden puuttumisesta huolimatta.

Vierailija
160/172 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä lyhyet formulakuskit löytävät naisseuraa todella helposti, joten ei se pituus varmaankaan mikään ykköskysymys ole? Ja jos vaikka mies ja nainen ovat samanpituisia niin eikö se ole ihan hyvä asia?

F1-formulakuskeja on muutama kymmenen maailmassa, ettei kannata paljoa verrata.

Sen olen elämäni varrella oppinut, että naiset ovat äärimmäisen tietoisia mahdollisuuksistaan. Mitä kauniimpi ja halutumpi nainen on kyseessä sitä suuremmat vaatimukset (sekä ulkoiset, sisäiset että taloudelliset) naisella on. Yleensä jo naisen ulkonäöstä osaan päätellä minkälaista miestä hän on vailla.

Tietenkin jos mies on kuuluisa formalakuski, niin pituudesta annetaan anteeksi.

Tavis-ihmisten keskuudessa ulkonäköpuutteita saa anteeksi mukavalla luonteella ja hyvin hauskoilla jutuilla. Harva meistä kuitenkaan on oikeasti kovin hauska.