Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vaan miehen pituus on kynnyskysymys

Vierailija
14.07.2018 |

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm pitkä nainen ja haluan, että mies on minua ainakin 10 cm pidempi. Mitä enemmän, sen parempi. En halua tuntea itseäni miksikään amatsoniksi vaan pienemmäksi mieheni rinnalla. Kyllä miehen täytyy olla miehen kokoinen.

Vierailija
22/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Mutta provohan tämä oli.

T. N24, 173cm, mies saman pituinen

ja paska provo. t: pari 169 & 170 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan järkevä mies edes halua vakikumppaniksi naista, kenelle pituus on joku kynnyskysymys? Ellei kyse jostain kääpiöstä, niin eihän pituudella ole mitään väliä. En itse ainakaan koskaan ole ajatellut koko asiaa. Itse 168 ja mies 173.

Pituus on yhtä järkevä kriteeri kuin rintojen koko...

Vierailija
24/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen haluaa pitkän miehen. Olen katsonut Ensitreffit alttarilla Australiaa ja jokaikinen nainen omasta pituudestaan huolimatta on halunnut pitkää ja isokokoista miestä. Jos mies on ollut esim samanmittainen, pettymys on valtava. Mitä meille normaalimittaisille (178 cm) tai lyhyemmille on enää edes tarjolla?

TV-ohjelman sijaan suosittelen menemään paikalliseen ostoskeskukseen tekemään ns. Prisma-testin. Katso myös sukulaisiasi, ystäviäsi, työkavereitasi, naapureitasi ja muita kaupungilla liikkuvia ihmisiä.

Onko nykyään miehet todella noin harhaisia???

Vierailija
25/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Mutta provohan tämä oli.

T. N24, 173cm, mies saman pituinen

Ei tietenkään kaikkien. Kuten ei mikään asia. Mutta suurimman osan ja se on fakta.

Jos se on fakta, niin voit varmaan linkittää tähän aiheeseen liittyvää tutkimustietoa ja tilastoja. Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
26/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176 cm ja saanut pakit lyhyemmältä mieheltä koska olen liian pitkä. Kukaan mies ei halua pitkää naista, yhyy, minulla ei ole mitään! Ja Australian Ensitreffit Alttarilla ohjelmassakin ne kaikki naiset on mallin näköisiä, eikö tällainen suomalainen tavallinen nainen kelpaa enää kenellekään. :,(

Vierailija
27/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsestäni pitkä mies olisi kiva siksi, että käytän paljon korkokenkiä, myös siis arkisin.

Mutta jokainen vaatikoon kumppanilta mitä haluaa, jos on liian kovat kriteerit (esim. ruma haluaa hyvännäköisen) voi jäädä yksin jää yksin. Niin se vaan menee.

Itsestäni laiha nainen olisi kiva siksi, että käytän paljon pukuja, myös siis arkisin.

Pointti meni taas ohi ja lujaa. Tai sitten yritit olla hauska.

Haluan, että mies ei ole minua lyhyempi, edes silloin kun jalassani on korkeat korot. Se häiritsisi itseäni todella paljon.

Häiritseekö se, että miehellä on korkokengät?

Häiritsee.

Pituutesi ei muuten ole ainoa ongelmasi, ei auttaisi vaikka olisit kaksi metriä kun päässäsi ei ole järkeä.

Ei korkokengissä olekaan järkeä, silti sä haluat sellaisissa kävellä.

Vierailija
28/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miehet joille on ongelma se että heidän nähdäkseen monet naisista ei pidä juuri heitä saaliina kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Kuinka mona yhdestä miehestä kiinnostunutta naista tarvitaan yhteen onnistuneeseen parisuhteeseen?

Vierailija
29/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV-ohjelman sijaan suosittelen menemään paikalliseen ostoskeskukseen tekemään ns. Prisma-testin. Katso myös sukulaisiasi, ystäviäsi, työkavereitasi, naapureitasi ja muita kaupungilla liikkuvia ihmisiä.

Onko nykyään miehet todella noin harhaisia???

En ole ap, mutta mietin tuttujani niin eipä kyllä tule mieleen yhtään paria, jossa mies olisi edes hieman lyhyempi

Vierailija
30/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsestäni pitkä mies olisi kiva siksi, että käytän paljon korkokenkiä, myös siis arkisin.

Mutta jokainen vaatikoon kumppanilta mitä haluaa, jos on liian kovat kriteerit (esim. ruma haluaa hyvännäköisen) voi jäädä yksin jää yksin. Niin se vaan menee.

Itsestäni laiha nainen olisi kiva siksi, että käytän paljon pukuja, myös siis arkisin.

Pointti meni taas ohi ja lujaa. Tai sitten yritit olla hauska.

Haluan, että mies ei ole minua lyhyempi, edes silloin kun jalassani on korkeat korot. Se häiritsisi itseäni todella paljon.

Ymmärisin kyllä pointtisi ja pidän sinua erittäin typeränä ja pinnallisena ihmisenä.

Vierailija
31/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaa. Nainen etsii miestä, josta on puolustamaan perhettä.

Vierailija
32/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on 169 cm(itse 161) ja häntä lähinnä harmittaa, että oletuksena naisilla on että lyhyillä miehillä olisi pieni muna. :,D

Ei pituudella ole väliä fiksuille naisille.

Vierailija
33/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miehet joille on ongelma se että heidän nähdäkseen monet naisista ei pidä juuri heitä saaliina kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Kuinka mona yhdestä miehestä kiinnostunutta naista tarvitaan yhteen onnistuneeseen parisuhteeseen?

No ajatellaan näin: Haluan naisen, jossa on tiettyjä ominaisuuksia ja oletetaan nyt, että ominaisuudet ovat toisistaan riippumattomia. Naisia on 100 kpl. Pelkän pituuden perusteella arviolta 80 naista menettää kiinnostuksensa eli jäljelle jää 20 naista, joista toivottavasti yhdessä on minun haluamani ominaisuudet. No 20cm pidempänä pituuden perusteella kiinnostuneita naisia voisi olla arviolta 95, joista pitäisi löytää se yksi, jossa on minulle kivat ominaisuudet. Huomaatko kuinka paljon lyhyys heikentää todennäköisyyksiä? Varsinkin kun on kaikkia muitakin kriteereitä lisäksi

Vierailija
34/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kai se sinänsä ihmetytä, että jos kumppanista ei tiedä mitään, sitä ottaa mieluiten ihannetta vastaavan. Ei se tosielämässä sitten mene ihan niin. Joo, nettideitiltä olisin vaatinut pituutta ja baarissa ihastuin 168-senttiseen mieheeni. Eiköhän noissa ohjelmissa muutenkin ole vähän, no, tietyntyyppisiä ihmisiä. Pinnallisia ym.

Vierailija
35/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ohjelman pariskunnan nainen oli 158-senttinen ja hän oli onnesta soikeana, kun sai 195-senttisen miehen. Ja jos mies on alttarille ilmestyttyään ollut lyhyempi tai naisen mielestä liian lyhyt, vaikkei olisikaan häntä lyhyempi, siitä kyllä mainitaan moneen kertaan, että miten kriteerit eivät nyt kyllä täyty.

Ap

Sinä katsot jotain autsralialaista käsikirjoitettua ohjelmaa ja teet siitä päätelmät. Katsotko myös Salattuja elämiä ja Sinkut-hilluu-puolialasti-humalassa -sarjaa ja olet sitä mieltä, että kyseessä on dokumentit?

Vierailija
36/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jostain syystä miesten naisille asettamat ulkonäkökriteerit ovat pinnallisia ja muutenkin tuomittavia.

Vierailija
37/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pituudella puolustetaan perhettä? Eikö seuraavista olisi enemmän hyötyä: raha, valta, fyysinen voima, taistelulajiharrastukset

Vierailija
38/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin pituus ei tuohon hirveästi vaikuta.

Vierailija
39/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei halua itseään lyhyempää miestä, se on totta, mutta ei se silti tarkoita että miehen pitäisi olla joku yli 180 senttinen. 178 cm pitkällä miehellä ei pitäisi pituutensa puolesta olla ongelmia naisten saamisessa, toki joillekin on liian lyhyt, mutta suurimmalle osalle ei.

Itse 166 senttisenä haluaisin vähintään 170 cm pitkän miehen.

Vierailija
40/172 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ajatellaan näin: Haluan naisen, jossa on tiettyjä ominaisuuksia ja oletetaan nyt, että ominaisuudet ovat toisistaan riippumattomia. Naisia on 100 kpl. Pelkän pituuden perusteella arviolta 80 naista menettää kiinnostuksensa eli jäljelle jää 20 naista, joista toivottavasti yhdessä on minun haluamani ominaisuudet. No 20cm pidempänä pituuden perusteella kiinnostuneita naisia voisi olla arviolta 95, joista pitäisi löytää se yksi, jossa on minulle kivat ominaisuudet. Huomaatko kuinka paljon lyhyys heikentää todennäköisyyksiä? Varsinkin kun on kaikkia muitakin kriteereitä lisäksi

Sinun ongelma on siinä, että valkkaat ihmisiä kuten vihanneksia hevi-osastolla. Tomaattilaaristakin etsit vain niitä parhaita vaikka maku on kaikissa sama. Ihan samalta maistuu kakkoslaadun tomaatitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi