Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Kosteuspyyhkeet
Yli 400€:n puhelimet
Kertakäyttösadetakit ym.
Kertakäyttöiset sadetakit on oikein käteviä autossa varalla. Helppo sujauttaa myös reppuun tai käsilaukkuun.
Ja olin oikein tyytyväinen, että autosta löytyi kosteuspyyhkeitä, kun odotimme kuumassa autossa laivan uumenissa auton käynnistyslupaa hyvän aikaa. Ilmastointi ei toimi, jos auto ei ole käynnissä.
Mitkä tahansa Nestlen tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Ylikalliit merkkituotteet (Vuitton, Cucci...). Kuinka pieni pitää jonkun ihmisen itsetunnon olla, että sitä on kohotettava tällaisella turhuudella? Haloo, se on vain kassi.
Sinä et ilmeisesti ainakaan niitä osta. T. Cucci
Vierailija kirjoitti:
Henkilöautot kaupunkilaisella. Tajuan pakettiautot.
Pakko olla, asutaan ruuhkasuomessa Vantaalla. Molemmilla on vuorotyöt, ja monasti töihin meno ja sieltä pääseminen on siihen aikaan kun julkiset eivät yksinkertaisesti kulje. Muksukin pitää viedä vuoropäiväkotiin, ja se ei ole tuossa ihan vieressä, eli jonkinmoisen koukkauksen saa tehdä kun töihin menee tai sieltä pois tulee.. Minulla on työmatka tollaset 13km. ja vaikka lähellä onkin, niin matkaa julkisilla saisi taittaa kahdella junalla ja 3 bussilla. Ei ole kovin kätevää... Joten on meitä kaupinkilaisia jotka tarvitsee sen auton ihan elämän pyörittämisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Joihinkin juttuihin ei ole edelleenkään keksitty parempaa kuin lyijykynä.
Esim. piirustusvälineenä ihan huippu.
Lasten printtipaidat, siis kaikki hirveet kuvat kirkuvin väriyhdistelmin niissä. Jotain disney-kökköä tai angrybirdsiä tai muuta silmänraiskausta. En osta meidän lapslele, jolla kauniita, rauhallisia ja iloisia vaatteita, disainkledjut saa kirpparilta halvalla vielä.
Ylipäänsä en tajua ihmisä, jotka ostaa kaikki vaatteet uusina.
Valmiiksi revityt farkut. Minulla ei ole hirveästi rahaa käytettävissä vaatteisiin ja haluan, että ostamani vaatteet ovat ostohetkellä ehjiä. Tosin minä en koskaan ostaisi saati käyttäisi farkkuhousuja, esim. farkkutakin voisin ostaa ja käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajustetut terveyssiteet. Sekä ihmetyttää että ällöttää.
Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?
Esim. sellaiset, joille se tamponi nyt vaan ei juurikaan riitä ekoina vuotopäivinä eikä voi olla puolen tunnin välein vaihtamassakaan töissä. En minäkään tarvinnut ennen lapsia kuin minitampaxin ja pikkuhousunsuojan, vaan niin se voipi tuo kuukautisvuodon määräkin muuttua milloin tahansa. Ei kannata olla niin ehdoton ja ymmärtämätön ;)
Vastaus tähän onkin ehdottomasti kuukuppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?
Ennen käytin aina tamponia. Nykyään ehkäisynä kierukka, ja lääkäri suositteli käyttämään sen kanssa siteitä (tamponi saattaisi kai hyvin epätodennäköisesti vetäistä kierukan mukanaan ulos...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilmeisesti yllättää sinut, mutta kaikki eivät voi käyttää tamponeja. Vuotoja on erilaisia jne.
Minulla ei ollut mitään toivoa siitä, että olisin saanut itseeni tungettua tamponin.
Mielenkiintoista. Oletko jollain tavoin epämuodostunut? Eikö edes muovisilla asettimilla ja liukuvoiteen kanssa mene? Pystytkö normaaliin seksiin? Onko sinulta koskaan otettu papaa? Miten se onnistui?
Mm. harvinaisen tiukka immenkalvo ja niukka vuoto. En, joten lopetin seksin ensimmäisen suhteen jälkeen. Papa on täyttä tuskaa ja lääkärin pitää käyttää pieniä instrumentteja, kuten kokemattomilla.
Umpio saattaa olla myös yläpäässä? Pienet instrumentit? Minulta otetaan papa aina kaivinkoneella.
Härkispihvit.
Ostin kokeeksi, kuivia, mauttomia, tahmea jälkimaku jäi suuhun.
Ei mun ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Soijanakit ja muut vastaavat lihankorvikkeet.
Kyllä meikäläinen jos sekasyöjien grillijuhliin kutsutaan ni raahaan tuommoisia mukaani mielellään. Makkaransyöjät katsoo kieroon ja itelle jää nälkä jos grillaa pelkkää paprikaa ja kesäkurpitsaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihmettelim tätä..kunnes laitoin kierukan ja lääkäri sanoi ett tamponin tai kuukupin käyttö voi tuoda myös kierukan ulos.
Ribsit. Kerran sorruin niiden ostoon mutta en koskaan enää. Eihän niistä irtoa mitään lihaakaan. Koko kimpale on pelkkää kylkiluuta. Hyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin juttuihin ei ole edelleenkään keksitty parempaa kuin lyijykynä.
Esim. piirustusvälineenä ihan huippu.
Meilläkään lapsi ei suostu piirtämään ollenkaan jos hän ei saa ”sitä oikeaa kynää” eli lyijytäytekynää. Mitkään värikynät tai mustekynät ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhden puuroannoksen hauduttaminen on vähän hankalaa. Kuivahtaa helposti sinne kattilanpohjaan.
Sitä varten on mikro keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkamuistokrääsä. Siis lapland jääkaappimagneetti, lapland mukinaluset, lapland avaimenperä lämpömittarilla, lapland poronkarvapallero, lapland poronsarviveistos.
Onko sinulla lapsia...? Vai konmaritatko myös lastesi hankkimat matkamuistot?
On lapsia, mutta eivät todellakaan saa matkamuistoiksi ylihinnoiteltuja ja heikkolaatuisia lapland snapsilaseja, lapland jääkaappimagneettia lämpömittarilla, lapland pinssiä, lapland kansallispukuun puettua nukkea....
Me ollaan kerätty kauniita/erikoisia kiviä. Tytär kävi keväällä koulun kanssa opintoretkellä alpeilla ja toi sieltäkin kiven mukanaan. On nyt jo 19 v ja kiviä tuo edelleen matkoilta. Hienon kivinäyttelyn on niistä saanut kasattua.
Kivet on ollu sellanen kiva yhteinen juttu. Yleensä matkan kohokohta kun on niitä kiviä pyydystetty. Kiva muistella jäljeenpäin mistä kivi löytyi ja mitä hauskaa tapahtui sitä etsiessä.
Mä sain lapsena lapista matkamuistoksi nahkavyön jossa on lappiaiheinen koristelu ja johon joku lappilainen tyyppi kaiversi mun nimen. Vieläkin on mulla käytössä. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Hajustetuista räteistä on ollut kovasti valitusta täällä. Myydäänkö niitä muka vielä? Yhdessä vaiheessa Always muutti kaikki tuotteensa hajustetuiksi, mutta sitten taisi myynti romahtaa ihan täysin ja palasivat takaisin vanhoihin. En ole hajustettuja nähnyt enää aikoihin.
Just yksi päivä mietittiin siskon kanssa että myydäänkö niitä hajustettuja vielä. Oltiin hänelle ostamassa siteitä ja hän ”haistelutti” mullakin yhtä pakettia niin kyllä vaan siinä aika vahva tuoksu tuli paketinkin läpi vaikka niiden vissiin piti olla jotain tuoksuttomia versioita.
Ripsien pidennykset. Silikonit. Meikit. Tekokynnet tms. Ajan, rahan ja luonnonvarojen tuhlausta.