Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä

Vierailija
13.07.2018 |

Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?

Kommentit (338)

Vierailija
81/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajustetut terveyssiteet. Sekä ihmetyttää että ällöttää.

Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?

Tämä ilmeisesti yllättää sinut, mutta kaikki eivät voi käyttää tamponeja. Vuotoja on erilaisia jne.

Minulla ei ollut mitään toivoa siitä, että olisin saanut itseeni tungettua tamponin. 

Vierailija
82/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?

Ainakin minä käytän niitä piirtämiseen. Kirjoitan toki täytettävällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?

Tämä ilmeisesti yllättää sinut, mutta kaikki eivät voi käyttää tamponeja. Vuotoja on erilaisia jne.

Minulla ei ollut mitään toivoa siitä, että olisin saanut itseeni tungettua tamponin. 

Mielenkiintoista. Oletko jollain tavoin epämuodostunut? Eikö edes muovisilla asettimilla ja liukuvoiteen kanssa mene? Pystytkö normaaliin seksiin? Onko sinulta koskaan otettu papaa? Miten se onnistui?

Vierailija
84/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pork Ribsien osto, maksavat luista 12€/kg , sisäfilettä saa kympillä ja se on täyttä lihaa.

Ei ole täyttä lihaa, siitä puuttuu rasva.

Naudan sisäfileestä on noin 42% rasvaa

https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/34187

Naudanlihassa rasva on marmoroituneena eikä erotu samalla tavalla kuin porsaan lihassa, mutta kyllä naudanlihasta rasvaa on ja varsin runsaasti.

Ei nyt sentään. Et tainnut ymmärtää, mitä tuo prosenttimäärä tarkoittaa.

Vierailija
85/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Oletko jollain tavoin epämuodostunut? Eikö edes muovisilla asettimilla ja liukuvoiteen kanssa mene? Pystytkö normaaliin seksiin? Onko sinulta koskaan otettu papaa? Miten se onnistui?

Mm. harvinaisen tiukka immenkalvo ja niukka vuoto. En, joten lopetin seksin ensimmäisen suhteen jälkeen. Papa on täyttä tuskaa ja lääkärin pitää käyttää pieniä instrumentteja, kuten kokemattomilla.

Vierailija
86/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.

Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.

Voi hyvänen aika sentään. Miten jollekin voi mennä näin paljon tunteisiin tuntemattomien ihmisten ostokset? Varsinkin kun kyse on jostain helkkarin sipulista, joten kansanterveyteen vetoaminenkaan ei onnistu. Kukaanhan ei sinua pakota käyttämään pakastesipulia, joten miksi ihmeessä noin paljon häiritsee jos joku muu sitä tykkää käyttää?

Vierailija
87/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimen liha ja eläinperäiset tuotteet. 

Täytyy olla todellinen sadisti, jotta voi syödä näitä.

Vierailija
88/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.

Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.

Itse olen ne pilaantuneet sipulini ostanut milloin mistäkin. Ja sitten jos osta niitä varmuuden vuoksi kaksi, molemmat ovat todennäköisesti kunnossa, mutta en tee sillä toisella mitään :D.

Onneksi ei tarvi ostaa yhtäkään, kun voi käyttää pakastetta.

Eikö sen toisen voi pilkkoa ja laittaa sinne pakastimeen myöhempää käyttöä varten?

Vierailija
89/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pork Ribsien osto, maksavat luista 12€/kg , sisäfilettä saa kympillä ja se on täyttä lihaa.

Minä en ymmärrä näitä sisäfileen ostajia, jotka eivät ilmeisesti tiedä, että monet muut ruhonosat ovat paljon maukkaampia. Sitten syödään jotain possun sisäfilettä, jota ei voi edes jättää mediumiksi...

Vierailija
90/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånken-reppu. Ei vaan voi tajuta, äärettömän ruma, oksettava möykky joka huutaa "Olen aivoton massapissis ja lammas joka on ostanut tämän siksi, että se on muotia niinq ja kaikilla muillakin on"

Ostin sen jo ennen kuin tuli muotiin

Vierailija
91/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolta kysyit, mutta mulla on todettu poikkeuksellisen ahdas "se" ja onkin todella onni, että satun olemaan lesbo. Ja ei, en todellakaan käytä tamponia.

Vierailija
92/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ne pilaantuneet sipulini ostanut milloin mistäkin. Ja sitten jos osta niitä varmuuden vuoksi kaksi, molemmat ovat todennäköisesti kunnossa, mutta en tee sillä toisella mitään :D.

Eikö sen toisen voi pilkkoa ja laittaa sinne pakastimeen myöhempää käyttöä varten?

Miksi pitäisi kun sen voi ostaa valmiiksi pilkottunakin?

-eri

Vierailija
93/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä näitä sisäfileen ostajia, jotka eivät ilmeisesti tiedä, että monet muut ruhonosat ovat paljon maukkaampia. Sitten syödään jotain possun sisäfilettä, jota ei voi edes jättää mediumiksi...

Maukkauden lisäksi ne rasvaiset ruhonosat ovat ravinnoltaan parempaa kuin fileet.

Vierailija
94/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tamponia vaan voi käyttää tosi niukan vuodon kanssa, vaikka kuinka haluaisi. Jos vuotaa vähän, sen tuntee koko ajan sisällä, tamponi liikkuu vessareissuilla ja imaisee itseensä vain sen emättimen kosteuden. Osittain kuivana pois ottaessa tamponi voi myös hajota matkalla. Tuntuu tosi epämiellyttävältä ja hajottaa paikkoja ihan suotta.

Aikanaan mäkin pystyin vielä käyttämään tamponeja, mutta sitten vuoto väheni, eikä siitä tule enää mitään.

Vierailija
95/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksistä syyllistäminen on elitismiä. Kai jokainen söisi gourmetia päivittäin, jos olisi vara palkata kokki.

Kasvissyönnin halveksiminen on idiotismia. Ruoka ja resurssit riittäisivät hyvin kaikille, elleivät rikkaimmat ihmiset haaskaisi niitä tunkemalla itseensä, wc-pönttöönsä ja kaatopaikalle kymmeniä kiloja lihaa vuodessa.

Jos ei tajua, mikä ero on ruualla ja polttoaineella, syö dieseliä, numero 5.

Vierailija
96/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kun sen voi ostaa valmiiksi pilkottunakin?

-eri

Ja koko pakastin haisee sipulilta, vaikka sen itsepilkotun minkälaiseen rasiaan laittaisi.

Vierailija
97/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pakastepitsan ostajia. Tuoreen lätyn saa lähes joka kulmasta ja maku on täysin eri luokkaa kuin pakastetussa.

En myöskään ymmärrä tekoripsiä vai onko ne oikealta nimeltään ripsipidennyksiä. Naama valkosena, verkkarit jalassa tallustetaan Alepassa. Look on muuten hyvin arkipäiväinen mutta ripset näyttää siltä että ne on vahingossa jääneet eilisiltä linnanjuhlilta silmiin.

Vierailija
98/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä pakastepitsan ostajia. Tuoreen lätyn saa lähes joka kulmasta ja maku on täysin eri luokkaa kuin pakastetussa.

En myöskään ymmärrä tekoripsiä vai onko ne oikealta nimeltään ripsipidennyksiä. Naama valkosena, verkkarit jalassa tallustetaan Alepassa. Look on muuten hyvin arkipäiväinen mutta ripset näyttää siltä että ne on vahingossa jääneet eilisiltä linnanjuhlilta silmiin.

Papas pakastepizza on todellakin täysin eri luokkaa, kun joka kulmassa myytävät "tuoreet" pizzat. Joissain Kotipizzoissa on vielä syömäkelpoisia pizzoja. Valitettavasti niihinkin moniin on tullut näitä joka kulman poikia

ja taso sen mukainen.

Noista ripsistä olen samaa mieltä, järkyttäviä ovat ne jotkut säihkyripset, joihin on kiinnitetty jotain kiiltäviä muovinpaloja.

Vierailija
99/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin juttuihin ei ole edelleenkään keksitty parempaa kuin lyijykynä.

Lyijykynä on vieläpä monikäyttöinen. Jäykkä nahkatakin vetoketju saatiin luistavaksi lyijykynän hiiltä vetoketjuun hankaamalla.

Vierailija
100/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin juttuihin ei ole edelleenkään keksitty parempaa kuin lyijykynä.

Lyijykynä on vieläpä monikäyttöinen. Jäykkä nahkatakin vetoketju saatiin luistavaksi lyijykynän hiiltä vetoketjuun hankaamalla.

OT: Huulirasva käy myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi