Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä
Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmis "guacamole". Kuinka vaikeaa on ostaa yksi avokado ja mössätä se haarukalla? Ilmeisesti niin vaikeaa, että syö mieluummin tuplahinnalla e-koodein höystettyä hernesosetta, jossa on ehkä hitusen avokadoa mukana. Ehkä sekin on kätevää yhden hengen taloudessa?
Sen valmispurkin ostamalla ainakin tietää, mitä saa. Nimim. ihan turhan monta kallista mutta syömäkelvotonta avokadoa ostanut
Niin, saa mautonta mössöä. Mieluummin olen sitten ilman, jos ei avokadoa ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmis "guacamole". Kuinka vaikeaa on ostaa yksi avokado ja mössätä se haarukalla? Ilmeisesti niin vaikeaa, että syö mieluummin tuplahinnalla e-koodein höystettyä hernesosetta, jossa on ehkä hitusen avokadoa mukana. Ehkä sekin on kätevää yhden hengen taloudessa?
Sen valmispurkin ostamalla ainakin tietää, mitä saa. Nimim. ihan turhan monta kallista mutta syömäkelvotonta avokadoa ostanut
Se lisäainesotku on sitten syömäkelpoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse en muista huonoa avokadoa ostaneeni. Kun kaupassa ottaa sen käteen ja kokeilee, tietää, mitä saa.
Itse ostan usein raakoja avocadoja, jotka sitten kypsyy hitaasti. Aina välillä käy niin, että se ei tunnu kypsyvän ollenkaan, ja kun sen avaa, niin onkin ruskea sisältä. Toki voisi aina koittaa kypsiä ostaa, mutta ne ovat kalliimpia. T.opiskelija
Maustetut jugurtit ja viilit, kaikki ruokakermat, mehut ja limut.
Vierailija kirjoitti:
Pakastettu sipulisilppu, ellei sitten ole esimerkiksi reumaatikko, jolle sipulin leikkaaminen on vaikeaa.
Mä käytän sipulia vaan harvoin ja sitten jos ostan hevi-osastolta vaan yhden sipulin, se on aina sieltä sisältä pilaantunut, pakastesipulin kanssa ei tule yllätyksiä.
Valmiiksi maustetut rahkat, tuorejuustot ja kermat. Kuinka vaikeaa on esim vaniljaa heittää siihen maustamattomaan versioon?
On se nyt kumma kun aikuisten ihmisten pitää aina ajautua tähän tamponi vs. side väittelyyn, voitteko nyt vaan jo hyväksyä että kaikilla on omat preferenssit. Haluaisin lukea muitakin kommentteja kuin tamponit sitä ja siteet tätä. Menkää jonnekkin muualle vänkäämään jos on pakko.
Meille katonrakentajille lehtipuhallin on loistava apuväline katon putsaukseen. Esimerkiksi huopakattoa tehdessä havupuiden ympäröimällä työmaalla on jopa korvaamaton, sillä harjalla putsattaessa alushuovasta varsinkin lähtisi pintamateriaalia irti.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan maustetut ruokakermat
Jeps ja kaikki perustuotteiden jalosteet myös.
Kaikki merkkituotteet jotka maksaa paljon vain sen merkin vuoksi tai siksi että on muotia. En voi käsittää sitä, että ihmisellä ei ole omaa makua, vaan annetaan jonkun muun määritellä miten nyt pitää pukeutua, sisustaa, syödä, lomailla tms.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki merkkituotteet jotka maksaa paljon vain sen merkin vuoksi tai siksi että on muotia. En voi käsittää sitä, että ihmisellä ei ole omaa makua, vaan annetaan jonkun muun määritellä miten nyt pitää pukeutua, sisustaa, syödä, lomailla tms.
Merkkituotteen idea onkin viestittää muille, että rahaa on.
Sanotaan nyt vaikka joku 500€ T-paita, merkkiä x.
Tuskin on yhtään sen laadukkaampi kuin 50€ maksava paita, mutta kun siinä on se merkki X, niin kanssakulkijat supattelevat ”Jumankauta sillä on viidenhuntin paita, vaikka on ulosotossa, joka kuukausi päivittää instaa jostain Dubaista, ihan sata varmaan huoraaa siis!”
Tärkeintä on siis se, millaisen reaktion merkkituote aiheuttaa muissa ihmisissä.
Siksi brändäys on vaikeaa. Suuri yleisö tulee ensin opettaa, että ”tämä merkki on saatanallisen kallis”. Vasta sen jälkeen se aiheuttaa kateutta muissa.
Jos minä myyn sinulle tonnilla käytetyn dressmanin paidan, ei se aiheuta kateutta koska muut eivät tiedä mitä sinä siitä maksoit.
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkkituotteen idea onkin viestittää muille, että rahaa on.
Sanotaan nyt vaikka joku 500€ T-paita, merkkiä x.
Tuskin on yhtään sen laadukkaampi kuin 50€ maksava paita, mutta kun siinä on se merkki X, niin kanssakulkijat supattelevat ”Jumankauta sillä on viidenhuntin paita, vaikka on ulosotossa, joka kuukausi päivittää instaa jostain Dubaista, ihan sata varmaan huoraaa siis!”
Tärkeintä on siis se, millaisen reaktion merkkituote aiheuttaa muissa ihmisissä.
Siksi brändäys on vaikeaa. Suuri yleisö tulee ensin opettaa, että ”tämä merkki on saatanallisen kallis”. Vasta sen jälkeen se aiheuttaa kateutta muissa.
Jos minä myyn sinulle tonnilla käytetyn dressmanin paidan, ei se aiheuta kateutta koska muut eivät tiedä mitä sinä siitä maksoit.
En maksaisi mistään paidasta tonnia vaikka olisi Jeesuksen käärinliina.
Yksi päivä oli bussissa joku hienoksi itsensä laittanut nuori nainen ja kallis laukku nökötti näkyvästi sylissä merkki esillä. Sitten tämä daami kaivoi pitkillä rakennekynsillä nenää, classy? En oikein voi ottaa tosissani ketään joka tarvitsee merkkilaukun kainaloonsa.
Kalja ja tupakka. Rahaa ja terveys menee, en voi ymmärtää miksi jotkut harrastavat näitä.
Kånken-reppu. Ei vaan voi tajuta, äärettömän ruma, oksettava möykky joka huutaa "Olen aivoton massapissis ja lammas joka on ostanut tämän siksi, että se on muotia niinq ja kaikilla muillakin on"
Kaikki vegaanieinekset. Täysiä turhakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pork Ribsien osto, maksavat luista 12€/kg , sisäfilettä saa kympillä ja se on täyttä lihaa.
Ei ole täyttä lihaa, siitä puuttuu rasva.
Naudan sisäfileestä on noin 42% rasvaa
https://fineli.fi/fineli/fi/elintarvikkeet/34187
Naudanlihassa rasva on marmoroituneena eikä erotu samalla tavalla kuin porsaan lihassa, mutta kyllä naudanlihasta rasvaa on ja varsin runsaasti.
Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.
Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö näiden, jotka eivät voi ostaa kaupasta ruuan raaka-aineita, koska ne ovat aina pilalla, kokeilla vaikka vaihtaa kauppaa? Ei ole ihan normaalia, että joka toinen sipuli tai avokado on huono.
Mutta olipa uusi selitys taas einesten syönnille. Tuoreet hedelmät ja vihannekset ovat kaupassa aina pilalla, joten on pakko. Ok. Ei kyllä minun lähikaupassani.
Itse olen ne pilaantuneet sipulini ostanut milloin mistäkin. Ja sitten jos osta niitä varmuuden vuoksi kaksi, molemmat ovat todennäköisesti kunnossa, mutta en tee sillä toisella mitään :D.
Onneksi ei tarvi ostaa yhtäkään, kun voi käyttää pakastetta.
Vierailija kirjoitti:
No ne revityt tuhottoman kalliit farkut. Toiseksi liian ahtaat vaatteet, joita näkee niin miehillä kuin naisillakin. Tiedän, tiedä, ne ovat muotia, mutta siitäkin huolimatta ovat ahdistavan näköisiä. Miehillä liian pieni juhlapuku on kammottavan näköinen. Takki kiristää mahan kohdalta ja housut ovat liian piukat. Naisilla nimeltä mainitsematta liian pienet farkkutakit ja vastaavat, jotka eivät yletä parhaalla tahdollakaan suht. runsaiden rintojen yli kiinni.
No joi käytän kireitä vaatteita, mutta en osta niitä. Monella muulla voi olla samoin.
Jos aina ryykää ostamaan isompaa vaatetta, kun vähä lihoo tai turvottaa, niin ei huomaa koskaan laihduttaa.
Ja siteiden mollaajalke tiedoksi, että ei se kaikille tampponi pelkästään riitä, vaikka sulke riittääkin. Sama koskee kuukuppia.
Jaa. Itse en muista huonoa avokadoa ostaneeni. Kun kaupassa ottaa sen käteen ja kokeilee, tietää, mitä saa.