61 euroa maksoi Kotipizzasta
Yksi gluteeniton pitsa, pelkällä jauhelihakastikkeella ja juustolla. Ja 2 tavis pitsaa, ei kovin monella täytteellä plus 3 pientä limsaa kotiinkuljetettuna. Mielestäni hurja hinta nykyään laatuun nähden.
Kommentit (39)
Ei se hullu ole joka pyytää. Tyhmästä päästä kärsii lompakko. Jne, tajunnet pointtini.
Aika paljon tosiaan. Ovat vielä minun mieleen kooltaan aika pikkuruisia pizzoiksi. Ja se makukin on sellainen ok, ei erityinen. 35-40 euroa olisi sopivampi hinta tuolle setille.
Turkkilaiselta tuon tilauksen saisi 30€ ja tuplasti isommat pizzat
Siis 20€ annos juomineen, tuotuna kotiovelle. En pidä pahana hintana, itse en tekis tuosta hinnasta kenellekkään pitsaa ja veisi sitä autolla kilometrien päähän.
Kotipizzoista on jäänyt mausteet kokonaan pois. Vieläkö täytteet annostellaan kusinäytemukeista? Näköjään sitä 85 euron jättipizzaa mitä sai 10v sitten, ei enää ole valikoimissa.
Pägyn kotipizzasta saa parhaat pizzat.
Toivottavasti nautit ylihintaisesta pizzassa, alle 10 eurolla teet oman pizzan😃
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon tosiaan. Ovat vielä minun mieleen kooltaan aika pikkuruisia pizzoiksi. Ja se makukin on sellainen ok, ei erityinen. 35-40 euroa olisi sopivampi hinta tuolle setille.
Jo 20 euroo ois vielä parempi.
Kuka niitä kengänpohjia vielä syö??
Mä tilasin kebupaikasta 2 pitsaa. Molemmat viidellä täytteellä hintaan 26€. Ihan maukasta oli ja hintakin kohdillaan.
Ostaahan jotkut mummelit kanan- ja hevosenpaskaakin nelinumeroisella tonnihinnalla.
Eli siis 3 pizzaa (1 gluteeniton) ja 3 limsaa kotiinkuljetettuna?
Meinasin pari viikkoa sitten tilata, mutta olisivat veloittaneet kahden pizzan kuljetuksesta n. 4 euroa. Yleensä kuljetus kuuluu hintaan, jos ostaa väh. 15 eurolla. Matkaa olisi ollut meille 2 km.
Vierailija kirjoitti:
Entä gluteenittoman? Tuskin.
ei noilla hinnoilla kukaan työtätekevä tilaa.
sossuntuilla elävät ovat asia erikseen, kun eivät päivääkään ole tehneet töitä rahojensa eteen ja ovat muutenkin liian laiskoja tekemään mitään itse.
Kotipizza on vain parasta. En todellakaan syö niitä kebabbiloiden pizzoja. Ällöttävän makuista juustoa ja kinkku on jotain kinkun kaltaista valmistetta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nautit ylihintaisesta pizzassa, alle 10 eurolla teet oman pizzan😃
Mistä saa alle 10 eurolla pizzauunin?
Vierailija kirjoitti:
Kotipizza on vain parasta. En todellakaan syö niitä kebabbiloiden pizzoja. Ällöttävän makuista juustoa ja kinkku on jotain kinkun kaltaista valmistetta.
Kotipissa on mautonta ja laadutonta roskaa. Jos olisi halvinta, olisi se jotenkin järkevää. Poikkeuksena sisäänleivittu salaattipizza joka siis on ihan hyvää koska se saa salaatista ja kastikkeesta makua ja suutuntumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja ruokamyrkytyksen, hygienia niissä huono.
Kuka käski ostaa Kotipizzasta? Siellä on Suomen surkeimmat pizzat 👎