Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet, joiden ostajia et vaan ymmärrä

Vierailija
13.07.2018 |

Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?

Kommentit (338)

Vierailija
21/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfiekepit

Vierailija
22/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajustetut terveyssiteet. Sekä ihmetyttää että ällöttää.

Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?

Minä. Ainoastaan uidessa käytän tamponia. Inhoan pitää sisälläni veristä, haisevaa vanupalloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne revityt tuhottoman kalliit farkut. Toiseksi liian ahtaat vaatteet, joita näkee niin miehillä kuin naisillakin. Tiedän, tiedä, ne ovat muotia, mutta siitäkin huolimatta ovat ahdistavan näköisiä. Miehillä liian pieni juhlapuku on kammottavan näköinen. Takki kiristää mahan kohdalta ja housut ovat liian piukat. Naisilla nimeltä mainitsematta liian pienet farkkutakit ja vastaavat, jotka eivät yletä parhaalla tahdollakaan suht. runsaiden rintojen yli kiinni.

Vierailija
24/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipuhallin on mielestäni varsinanen turhake, kun pudonneet puiden lehdet ,heinä yms. sellainen nurmikolta haravoitava lähtisi reippaalla haravoinnilla ilman melua, pakokaasua ja aivan turhaa bensan kulutusta.

Vesiskootteri on toinen vastaavan hyödytön 'hyödyke' joka mieleeni tulee.

Vierailija
25/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teroitettavat lyijykynät ja niiden teroittimet. Kuka niitä tänä päivänä vielä käyttää?

Ihmiset, jotka esim. harrastavat piirtämistä. Tunnen erään 8v, joka piirtää päivittäin. Tekee myös kännykällä animaatioita, joita piirtää sen ohjelmalla, mutta tarvitsee ehdottomasti myös erilaisia lyijykyniä.

Vierailija
26/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit merkkilaukut, tuuheat tekoripset, rumat tekokynnet, silikonit, isot ankkahuulet.

Vierailija
27/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondoomit. Kuka niitä oikeasti käytää, kun jokainen nainen on antanut ilmankin.

Minä, koska en muutenkaan halua kaikkea, mitä ilmaiseksi saan, tai saattaisin saada vieraammalta naiselta, vaikka en pyytäisi ja osoittaisi haluavani. Mutta yleisemmin, kyse on myös naisen kunnioituksesta. Miksi hänen pitäisi kantaa vastuu yksin ehkäisystä(?)  - Ja oletko sinä valmis ja ollut aina ollut vamis tulemaan isäksi, mikä riski tai mahdollisuus on aina olemassa silloin kun  permaa saattaa hieman roiskahtaa.(...)   

Vierailija
28/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. En usko kaikenmaailman kemikaalien olevan kovin hyväksi alapäälle. En tosin itse ymmärrä lainkaan miksi jotkut käyttävät siteitä. Pakkaukset ovat yleensä turhan isoja ja huomiotaherättäviä, kovia ääniä lähtee niin käärettä avatessä kuin irroittaessa sidettä pikkuhousuista, side tuntuu inhottavalta alapäätä vasten, sen kanssa ei voi mennä uimaan, se näkyy liian helposti vartalonmyötäisten housujen läpi, ohivuotoja tulee usein huolimatta kaikenmaailman lupauksista... Kuka vapaaehtoisesti ostaa noita kun tamponit on keksitty?

Missä vessassa joku kuuntelee siteen kovaäänistä irrotusta? Kotona ei liene väliä. Yleisissä vessoissa tai töissä eipä ole tullut mieleeni kuulostella, että kuka kumma siellä taas kovaäänisiä siteen teippejä repii. Kaikesta sitä ihminen keksii ahdistua.

Vierailija
29/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV- ja Burberrylaukkujen.

Turkisten.

Lehtipuhaltimien.

Vesiskootterien.

Hummereiden (siis autojen, ei merenelävien).

Ja kotoisammin: sen juoksevan margariinin jota saa pullossa... vanhempani käyttävät sitä. En vaan tajua.

Vierailija
30/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä tamponeita kuin öisin. Vuoto on niukkaa, joten joka wc-käynnillä tamponia ei tarvitse vaihtaa. Se kuitenkin liikkuu paikaltaan eikä mene takaisin siten, etten tuntisi sitä. Tamponi kun on ehtinyt turvota. En myöskään halua sitä puolikuivaa tamponia repiä poiskaan. Helpompaa on vaihtaa side ja suihkuttaa. Eikä näy housujen läpi nämä ohuet siteet.

Ap:n kysymykseen vastaan, että nämä kaikenmaailman maitojuomat. Siis lehmänmaitovalmisteet. On arkimaitoa, plusmaitoa ja kymmentä muuta. Minusta riittäisi eri rasvaisuusasteet ja laktoositon. Kun maito nyt ei mikään elinehto edes ole paitsi meijerien mielestä.

Vierailija
31/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholijuomat ja energiajuomat ja suuri osa luontaistuotteista.

Ainoastaan energiajuomat noista allekirjoitan .

Saunakaljat makkaran kanssa , lasi tai pari hienoa viiniä aterialla, shampanjalasi juhlissa, konjakkilasi kahvin kanssa, 4cl. ihanaa 'Disaronno' merkkistä pähkinälikööriä nougatjäätelön makua täydentämään tai hiukan 'Cointreau'-likööriä kakkupalankostukkeeksi...

Kaikki esimerkkejä alkoholijuomien oikeasta ja kohtuullisesta käytöstä, jota minulla ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää, eikä mitään 'tuomita' varsinkaan.

En kyllä tuomitse alkoholin väärinkäyttäjiäkään, sillä ymmärrän että heille alkoholi on muodostunut elämässään ongelmaksi .

Sillä ,että minä nyt tässä heidät riippuvuudestaan tuomitsisin, en kuitenkaan  voisi auttaa heitä millään lailla pääsemään eroon tuosta addiktiostaan, eikä se itse asiassa minun tehtäväni olekaan, joten he saavat minun puolestani jatkaa ihan rauhassa vanhaan malliinsa, kunhan vain eivät minua tule niine kännäilyineen häiritsemään.

Vierailija
32/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä tamponeita kuin öisin. Vuoto on niukkaa, joten joka wc-käynnillä tamponia ei tarvitse vaihtaa. Se kuitenkin liikkuu paikaltaan eikä mene takaisin siten, etten tuntisi sitä. Tamponi kun on ehtinyt turvota. En myöskään halua sitä puolikuivaa tamponia repiä poiskaan. Helpompaa on vaihtaa side ja suihkuttaa. Eikä näy housujen läpi nämä ohuet siteet.

Ap:n kysymykseen vastaan, että nämä kaikenmaailman maitojuomat. Siis lehmänmaitovalmisteet. On arkimaitoa, plusmaitoa ja kymmentä muuta. Minusta riittäisi eri rasvaisuusasteet ja laktoositon. Kun maito nyt ei mikään elinehto edes ole paitsi meijerien mielestä.

Maito, hauska.

Vierailija
33/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. sellaiset, joille se tamponi nyt vaan ei juurikaan riitä ekoina vuotopäivinä eikä voi olla puolen tunnin välein vaihtamassakaan töissä. En minäkään tarvinnut ennen lapsia kuin minitampaxin ja pikkuhousunsuojan, vaan niin se voipi tuo kuukautisvuodon määräkin muuttua milloin tahansa. Ei kannata olla niin ehdoton ja ymmärtämätön ;)

Vierailija
34/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikkein mukavimmat ja luotettavimmat siteet sattuvat olemaan (hyvin miedosti) hajustettuja niin minkäs teet?

Always Sensitivet ei ole hajustettuja.

Onko nää "sensitivet" jotain muuta kuin sitä muovia mitä muut Alwaysit ovat? 

Vierailija
35/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöautot kaupunkilaisella. Tajuan pakettiautot.

Vierailija
36/338 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset mukanakannettavat kaiuttimet, joissa hirveä volyymi. Miten joku voi olla niin itseään täynnä, että pakottaa kaikki kilometrin säteellä kuuntelemaan omaa lempimusiikkiaan?

Vierailija
37/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ainoastaan uidessa käytän tamponia. Inhoan pitää sisälläni veristä, haisevaa vanupalloa.

Miten se verinen, haiseva vanu on kivempi housuissa? Jos haiseva vanu ällöttää, kokeile kuukuppia.

Vierailija
38/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset mukanakannettavat kaiuttimet, joissa hirveä volyymi. Miten joku voi olla niin itseään täynnä, että pakottaa kaikki kilometrin säteellä kuuntelemaan omaa lempimusiikkiaan?

Ei niiden ostaminen tarkoita sitä, että niitä välttämättä käyttää julkisella paikalla.

Vierailija
39/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastettu sipulisilppu, ellei sitten ole esimerkiksi reumaatikko, jolle sipulin leikkaaminen on vaikeaa.

Vierailija
40/338 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalovoiteet, turhaa.

Huuhteluaineet muovipulloissa, todella turhaa.

Pienet tuubit joissa lasten sosetta. Typerää.

Tulee jätettä taas.

Sipsit.

Väritetyt vedet pulloissa.

Kevyttuotteet.

Limsat.

Pepsi-Maxin lonijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän