Onko muka ok, ettei isä käytä lomallaan 3-vuotiasta lasta missään?
Ei uimassa eikä kirjastossa. Ainoastaan pihalla leikkipuistossa?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei käytä lastaan edes puistossa. Ulkoilee lapsen kanssa varmaan kerran 2-3 kuukaudessa.. Vaihdetaanko?
Hyh mikä vätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä on. mietityttää vaan, että lapselle tekisi hyvää lomallakin nähdä muita lapsia, kun ei niitä oikein leikkipuistoissa nykyään ole. Mutta kai minä vaan sitten vaadin liikaa. Ap
Mihis se kolmevuotias tarvitsee niitä sosiaalisiasuhteita? Ei sinulla ole mitää oikeuttaa määritellä mitä isä lapsen kanssa tekee, joten jos sinusta lapsi niitä muita lapsia kaipaa rouva on hyvä ja menee uimaan, kirjastoon, jne.
Mutta kun isällä on lomaa ja mulla ei, niin olisi reilumpaa, että hän käyttäisi, kun minulla ei ole niin paljon aikaa. Ap
Mitä teet iltaisin ja vapaapäivinä? Reilua lastan kohtaan olisi, että molemmat vanhemmat viettäisivät hänen kanssa aikaansa eikä käyttäisi töitää pirun huonona tekosyynä.
MINÄ olen se, joka koko lapsen elämän ajan suurimassa osin ulkoilee vkonloput sun muut pyhät lapsen kanssa ja kylillä jne. Lisäksi sen ajan, kun lapsi ei vielä ollut hoidossa, käytin päivittäin ulkona, vaikka olimme töissä molemmat. Ja nyt toivoisin, että kun miehellä lomaa niin hän ottaisi vähän ahkeramman roolin lapsen ulkoiluttamisen kanssa. Minä saisin nyt kolmen vuoden työn jälkeen vähäksi aikaa siirtyä sivummalle. Mutta joo, sori kun jaksan vaatia vähän tasa-arvoisempaa työnjakoa. Ap
Silloin kannattaa puhua nimenomaan työnjaon tasapuolisuudesta eikä yleismoralisoida sitä, ettei kolmevuotiasta juoksuteta tarpeeksi kylillä.
Satutunti on sinusta vaaterekki? Tai leikkipiiri?
Miksi joku menisi kauniilla kesäsäällä kirjastoon leikkimään? Ja mitä ulkoilua se sitten olisi?