Millainen ystävä ei kerro asioitaan?
Saan kuulla kesäloman matkoista, uudesta miesystävästä, avioerosta, vaihtuneista työkuvioista joko kuukausia tapahtumien jälkeen, tai sitten sattumalta joltain ulkopuoliselta. Ja olen kuulemma hänen paras ystävä.
Kommentit (10)
Hän vain jostain syystä haluaa väittää sinun olevan paras ystävä. Selkeästi et ole.
Tai sellainen, jolle ei ole luontevaa pälpättää jatkuvasti omia asioitaan.
Se sanoo kaikille niin. Järkevä termi tietenkin aikuisten kesken olisi tärkeä ystävä tms. Ja aina tulee uusia mielenkiintoisia ihmisiä, joille voi hölöttää samat asiat.
Se ystävä, joka puhuu koko ajan omista asioistaan eikä kuuntele toisen puhetta eikä anna suunvuoroa - ainakin mun kohdalla.
Onko hän aiemmin kertonut asioita, mutta oppinut vihdoin, ettei sinulle kannata kertoa?
Onko tuo ystävä jotenkin epävarma?
Mun on monesti vaikea kertoa omia asioitani muille, koska tuntuu että vaivaan niitä turhaan asioillani. Ettei niitä kumminkaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Itsekeskeinen ja itsekäs. Tai sellainen, jolle vain se mies ja parisuhde on tärkeä.
Häh? Entä millainen ystävä sitten puhuu vain itsestään ja omista tekemisistään: matkoista, suhteista, töistä jne? Minä luulin että sellainen on itsekeskeinen ja itsekäs. Täällä AV:lla oppii aina paljon uutta.
Vierailija kirjoitti:
Itsekeskeinen ja itsekäs. Tai sellainen, jolle vain se mies ja parisuhde on tärkeä.
Tämä!
Miten usein näette ja mistä te silloin puhutte?